abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44951211
Toch is het jammer dat ik niet rook, want nu heb ik nooit iets leuks te melden in dit topic.
I intend to live forever, or die trying.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 20:12:33 #102
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_44951286
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 20:10 schreef sigme het volgende:

[..]

LXIV !
Veul hail & zegen !

Alles goed hier, en bij jou? Ongeschonden alles doorstaan?
Nou, dat is te zeggen...

De terugreis duurde 10 dagen, waarvan ik de laatste vijf meer dan 39 graden koorts had. Thuisgekomen nog drie dagen moeten uitzieken, waarop het Prulleke ziek werd en dit nog steeds is. Dus niet echt veel gedaan sinds de kerst.

Maar langzaam krabbelen we er allemaal weer bovenop.

(PS Bovenstaande is een zogenaamde literaire verdichting. Ooit heb ik een peuk en een vuurtje gehad van een aardig, Rooms-Katholieke maagd meisje die ik al vijf jaar kende, toen ik plots zonder tabak kwam te zitten)
The End Times are wild
  dinsdag 2 januari 2007 @ 20:17:37 #103
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_44951465
Trouwens; ik heb sinds vandaag een bril. Kan je 't je voorstellen? JAM met een bril? Het is OK. Het is...sexy. .
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_44951661
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 20:12 schreef LXIV het volgende:

[..]

Nou, dat is te zeggen...

De terugreis duurde 10 dagen, waarvan ik de laatste vijf meer dan 39 graden koorts had. Thuisgekomen nog drie dagen moeten uitzieken, waarop het Prulleke ziek werd en dit nog steeds is. Dus niet echt veel gedaan sinds de kerst.

Maar langzaam krabbelen we er allemaal weer bovenop.
Ocharme..
Ik breng oud & nieuw altijd door in het gezelschap van de liefste braafste kindertjes die ik ken, en neem deze op nieuwjaarsdag mee op reis, daarna ben ik een paar dagen iets milder gestemd over klein grut. Dus ik voel nu even met je mee, met arm klein Prul dus .
quote:
(PS Bovenstaande is een zogenaamde literaire verdichting. Ooit heb ik een peuk en een vuurtje gehad van een aardig, Rooms-Katholieke maagd meisje die ik al vijf jaar kende, toen ik plots zonder tabak kwam te zitten)
Tsk.. bang een verkeerde indruk bij me te wekken? Ik kijk niet op van een meisje van lichte zeden meer of minder, ik heb fraaie exemplaren ontmoet. Over eentje heb ik al eens verhaald, een stukje proza waar ik zelf wel over te spreken was:
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 17:00 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik weet niet waarom, maar ik moet -mede dankzij de (prachtige) benadrukking van moussie's rampscenarios opeens enorm denken aan een echte mevrouw die ik jaren geleden tweemaal ontmoette.

Ik doe een poging tot beschrijving. Lelijk! Echt *oeh* - zo lelijk zie je ze zelden. Jaar of 45, slecht verdeeld overgewicht, grauwe teint, weinig sluik en vettig haar, indrukwekkende snor en een -later verklaard- ongebruikelijk gebrek aan tanden.

Gezegend met een dochter. 13 jaar - lichamelijk en geestelijk vreselijk gehandicapt. Verstand van een 2-jarige, oftewel: niet zindelijk, niet pratend, weinig begrijpend.

Dat kind werd na 13 jaar eindelijk uit huis geplaatst. Moederlief had voor het eerst in 13 jaar dat kind niet de hele dag om zich heen. Vraag me niet wat ze gedaan heeft - maar ze had er fl10.000,- doorheen gejast.
Dat kon ze niet betalen. Nou was die mevrouw door haar ouders opgevoed met het motto:Als je schulden maakt ga je maar de hoer spelen.

Zo gezegd zo gedaan. Vandaar die tandeloosheid - ze had bedacht dat pijpen beter zonder kunstgebit kon . Awel, ze heeft een maand of 3 rondgelopen en toen had ze genoeg geld bij elkaar (echt hoor, mánnen ), daarna verdween ze weer uit het circuit.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_44951846
Kan je je familie op een begrafenis gelukkig nieuwjaar wensen? Ik heb vrijdag een begrafenis van mijn oom.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 2 januari 2007 @ 20:30:59 #106
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_44951946
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 20:22 schreef sigme het volgende:

[..]

Ocharme.. [afbeelding]
Ik breng oud & nieuw altijd door in het gezelschap van de liefste braafste kindertjes die ik ken, en neem deze op nieuwjaarsdag mee op reis, daarna ben ik een paar dagen iets milder gestemd over klein grut. Dus ik voel nu even met je mee, met arm klein Prul dus .
Een kind, het is gewoon zuivere liefde.
Zelfs wanneer ze moet hoesten lacht ze nog tegen me wanneer ze me aankijkt. Ook na zeven maanden denk ik nog letterlijk iedere keer wanneer ik haar weer zie:'Het is toch een wonder. Niets minder dan dat.' Echt waar.
quote:
Tsk.. bang een verkeerde indruk bij me te wekken? Ik kijk niet op van een meisje van lichte zeden meer of minder, ik heb fraaie exemplaren ontmoet. Over eentje heb ik al eens verhaald, een stukje proza waar ik zelf wel over te spreken was:
[..]

Ja, poeh. Deze was van ongeveer hetzelfde kaliber. Nu niet denken dat ik dit regelmatig deed, maar de omstandigheden kwamen nu eenmaal zo uit dat ik eigenlijk, met goed fatsoen, niet anders kon. Dus ja, wat moet je dan?
The End Times are wild
  dinsdag 2 januari 2007 @ 20:31:35 #107
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_44951976
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 20:28 schreef Isabeau het volgende:
Kan je je familie op een begrafenis gelukkig nieuwjaar wensen? Ik heb vrijdag een begrafenis van mijn oom.
Gecondoleerd.

En ja, ik denk het wel.
The End Times are wild
pi_44952051
Alhoewel "gecondoleerd en de beste wensen (voor de rest van het jaar)" wel een beetje vreemd klinkt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 2 januari 2007 @ 20:36:10 #109
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_44952130
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 20:33 schreef Isabeau het volgende:
Alhoewel "gecondoleerd en de beste wensen (voor de rest van het jaar)" wel een beetje vreemd klinkt.
Dat vind ik niet. Waarom zou je niet je deelneming kunnen betuigen en tegelijkertijd iemand het beste voor 2007 kunnen wensen? Ik zie hierin geen enkele tegenspraak.

(Toen jaren geleden een klasgenoot van me overleed was ik zo zenuwachtig de ouders te gaan condoleren dat ik tegen de moeder per ongeluk "Hartelijk gefeliciteerd met het overlijden van uw zoon zei". Dát is dan wel weer genant.)
The End Times are wild
  dinsdag 2 januari 2007 @ 20:37:03 #110
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_44952166
quote:
Gecondoleerd, Isa.
The love you take is equal to the love you make.
pi_44952221
Gecondoleerd Isa.

Sigme, inderdaad mooi stukje proza, maar volgens mij kun je op de plek van kunstgebit, gewoon gebit schrijven.
pi_44952425
quote:
Gecondoleerd.

En wat LXIV zegt. Ik denk dat ik zoiets zou zeggen als 'hopelijk is dit de laatste begrafenis van dit jaar'. Maar waarschijnlijk zegt iedereen dat.
I intend to live forever, or die trying.
pi_44952555
Gecondoleerd, Isabeau.

Augustina, je hebt denk ik gelijk, maar ze was dus wel in het bezit van een kunstgebit. Gewoonlijk bewoog ze dus door de wereld met een mond vol tanden, echter voor de gelegenheid liep ze -zichzelf aanprijzend- zonder.

Ik bedoel - tijdens de dienstverlening voor 't gemak even uitdoen, dat is profiteren van de uitneembaarheid van dergelijke tanden. Maar zij wierf klanten door zich tandeloos te presenteren!
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_44952563
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 20:30 schreef LXIV het volgende:

[..]

Een kind, het is gewoon zuivere liefde.
Zelfs wanneer ze moet hoesten lacht ze nog tegen me wanneer ze me aankijkt. Ook na zeven maanden denk ik nog letterlijk iedere keer wanneer ik haar weer zie:'Het is toch een wonder. Niets minder dan dat.' Echt waar.
Het is ook een wonder natuurlijk ( ).
quote:
[..]

Ja, poeh. Deze was van ongeveer hetzelfde kaliber. Nu niet denken dat ik dit regelmatig deed, maar de omstandigheden kwamen nu eenmaal zo uit dat ik eigenlijk, met goed fatsoen, niet anders kon. Dus ja, wat moet je dan?
Wat de meeste mensen doen is straal negeren, desnoods recht in iemands gezicht. Fatsoen en hoeren.. die zijn onfatsoenlijk dus die mag je schofterig behandelen, schijnt.
Was het gezellig?

Over genante condoleances: toen de echtgenoot van mijn schoonmoeder overleed waren wij er vlot. De volgende dag zat ik buiten, kwam er een meneer door het tuinhek, die mij zijn hand bood en me condoleerde. Ik heb zoiets als dankuwel teruggemompeld. Iets later bedacht ik wie het ook al weer was. De zoon van de overledene .
  dinsdag 2 januari 2007 @ 20:56:07 #115
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_44952775
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 20:49 schreef sigme het volgende:
Gecondoleerd, Isabeau.

Augustina, je hebt denk ik gelijk, maar ze was dus wel in het bezit van een kunstgebit. Gewoonlijk bewoog ze dus door de wereld met een mond vol tanden, echter voor de gelegenheid liep ze -zichzelf aanprijzend- zonder.

Ik bedoel - tijdens de dienstverlening voor 't gemak even uitdoen, dat is profiteren van de uitneembaarheid van dergelijke tanden. Maar zij wierf klanten door zich tandeloos te presenteren!
Nu heb ik opeens een déja vu. Heb je me dit wellicht eens eerder verteld? Ik kan me niet herinneren genoemde quote gelezen te hebben. Maar het klanten werven door zich tandenloos te presenteren komt me zó bekend voor.

Overigens denk ik dat het essentieel is voor je literaire ontwikkeling om eens een publieke vrouw bezocht te hebben. Het is toch een niet geheel onbelangrijk thema in de literatuur, and nothing becomes real until experienced.Mijn conclusie was dat het al met al toch hele normale vrouwen zijn, die ook hun dromen en sores hebben.
The End Times are wild
  dinsdag 2 januari 2007 @ 20:58:57 #116
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_44952874
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 20:49 schreef sigme het volgende:

[..]

Het is ook een wonder natuurlijk ( ).
[..]
Dat klopt. Maar het wonder is ook dat je jezelf er steeds over blijft verbazen. Het is een niet-aflatend wonder, net zoals een Brabants Mariabeeldje dat maar tranen van bloed blijft huilen.
quote:
Wat de meeste mensen doen is straal negeren, desnoods recht in iemands gezicht. Fatsoen en hoeren.. die zijn onfatsoenlijk dus die mag je schofterig behandelen, schijnt.
Was het gezellig?
Nou, de idee "als je je schulden niet kunt betalen ga je maar hoereren" is tóch een vorm van moraal, in zekere zin dan. En zoals ik in de post hierboven al schreef, het zijn ook mensen. Iets waar je pas écht achter kunt komen wanneer je met ze in contact bent gekomen.
The End Times are wild
pi_44953565
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 20:56 schreef LXIV het volgende:

[..]

Nu heb ik opeens een déja vu. Heb je me dit wellicht eens eerder verteld? Ik kan me niet herinneren genoemde quote gelezen te hebben. Maar het klanten werven door zich tandenloos te presenteren komt me zó bekend voor.
Niet dat ik me kan heugen. Maar ik vergeet wel eens wat. Soms lees ik oude discussies terug, waarbij ik me dan verbaas over wat ik zelf zoal geschreven heb.
Ik heb wel ooit een topic geopend over de Tandeloze Tweede Kamer.
quote:
Overigens denk ik dat het essentieel is voor je literaire ontwikkeling om eens een publieke vrouw bezocht te hebben. Het is toch een niet geheel onbelangrijk thema in de literatuur, and nothing becomes real until experienced.Mijn conclusie was dat het al met al toch hele normale vrouwen zijn, die ook hun dromen en sores hebben.
De leukste vond ik wel de transjes, in Amsterdam. Die zijn ook niet zo zielig. (Mijn contacten beperkten zich tot de straatprostituees).
quote:
[..]

Nou, de idee "als je je schulden niet kunt betalen ga je maar hoereren" is tóch een vorm van moraal, in zekere zin dan. En zoals ik in de post hierboven al schreef, het zijn ook mensen. Iets waar je pas écht achter kunt komen wanneer je met ze in contact bent gekomen.
Oh, de dames zelf hebben allerlei erecodes, en fatsoen, en liefde. Maar de buitenstaanders lijken vaak de hele mogelijkheid van aanwezigheid van moreel besef niet te overwegen.
quote:
[..]

Dat klopt. Maar het wonder is ook dat je jezelf er steeds over blijft verbazen. Het is een niet-aflatend wonder, net zoals een Brabants Mariabeeldje dat maar tranen van bloed blijft huilen.
Ik bid dat dat prul geen huilende heilige wordt. In dat bijgelovige papenland van je .
  dinsdag 2 januari 2007 @ 21:30:25 #118
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_44953967
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 21:19 schreef sigme het volgende:

[..]

Niet dat ik me kan heugen. Maar ik vergeet wel eens wat. Soms lees ik oude discussies terug, waarbij ik me dan verbaas over wat ik zelf zoal geschreven heb.
Ik heb wel ooit een topic geopend over de Tandeloze Tweede Kamer.
[..]

De leukste vond ik wel de transjes, in Amsterdam. Die zijn ook niet zo zielig. (Mijn contacten beperkten zich tot de straatprostituees).
[..]
Mijn bezwaar tegen prostitutie is niet zozeer het idee an sich dat mensen betalen voor wat dan liefde genoemd wordt, maar veeleer dat het gros van deze vrouwen dit gedwongen (door pooiers of omstandigheden) moeten doen.
quote:
Oh, de dames zelf hebben allerlei erecodes, en fatsoen, en liefde. Maar de buitenstaanders lijken vaak de hele mogelijkheid van aanwezigheid van moreel besef niet te overwegen.
[..]
Ja, onbewust heb je de karikatuur van een hoer in je hoofd, zoals bijvoorbeeld getekend in de Klepzeiker-stripjes. Toch denk ik dat een groot deel van de zogenaamde hoerenlopers hier anders over denkt. Een deel van hen is toch werkelijk op zoek naar liefde, in plaats van sex.
quote:
Ik bid dat dat prul geen huilende heilige wordt. In dat bijgelovige papenland van je .
Nu moet ik opeens aan "Mystiek lichaam", van Frans Kellendonk denken. Hier kwam ook een huilende heilige met de naam Prul in voor. Dat was trouwens een koude, broodmagere, egocentrische vrouw, dus misschien moet ik Prulleke toch anders gaan noemen. Nomen est omen immers.
The End Times are wild
  dinsdag 2 januari 2007 @ 21:33:49 #119
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_44954109
Nu moet ik er trouwens vandoor. Kom eens vaker hier Sigme, dat vind ik gezellig!
The End Times are wild
pi_44954600
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 21:33 schreef LXIV het volgende:
Nu moet ik er trouwens vandoor. Kom eens vaker hier Sigme, dat vind ik gezellig!
Wees gegroet, LXIV .

Ik zal wat vaker binnenvallen, maar die l a n g z a a m p r a a t t o p i c s hier gaan vaak zo snel..
Enige kans trouwens dat je komt buurten bij de POLvergadering?
  dinsdag 2 januari 2007 @ 22:12:30 #121
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_44955575
quote:
Dit meen je toch niet serieus, of wel?

Indien wel: wat een onzin! Ik ken geen vuilnismannen, geen brandweermannen en geen hoogleraren. En ik ken geen kassameisjes bij de supermarkt, geen directrices van internationale bedrijven en geen presentatrices van RTL Boulevard. Zou ik nu niet kunnen inschatten dat dat allemaal 'toch heel normale mensen' zijn, die ook 'hun dromen en sores' hebben?
pi_44956104
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 22:12 schreef broer het volgende:

[..]

Indien wel: wat een onzin! Ik ken geen vuilnismannen, geen brandweermannen en geen hoogleraren. En ik ken geen kassameisjes bij de supermarkt, geen directrices van internationale bedrijven en geen presentatrices van RTL Boulevard. Zou ik nu niet kunnen inschatten dat dat allemaal 'toch heel normale mensen' zijn, die ook 'hun dromen en sores' hebben?
Voor de mensen die echt aan de zelfkant van het leven staan: hoeren, junks, bedelaars, geldt dat anderen wel zouden moeten kunnen inschatten dat dat gewone echte mensen zijn, met dromen en sores, maar zich zelden die moeite getroosten.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 22:32:22 #123
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_44956488
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 22:12 schreef broer het volgende:

[..]

Natuurlijk kun je dat. Maar de door jou genoemde mensen hebben niet het stigma wat hoeren wel hebben.
The End Times are wild
pi_44956564
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 22:32 schreef LXIV het volgende:

Natuurlijk kun je dat. Maar de door jou genoemde mensen hebben niet het stigma wat hoeren wel hebben.
Ik ben bevriend met een prostituee. Zelf vindt ze dat de meeste dames in het vak alle vooroordelen keihard bevestigen en het verdienen dat er zo over ze gedacht wordt.

En nu?
  dinsdag 2 januari 2007 @ 22:40:29 #125
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_44956887
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 22:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben bevriend met een prostituee. Zelf vindt ze dat de meeste dames in het vak alle vooroordelen keihard bevestigen en het verdienen dat er zo over ze gedacht wordt.

En nu?
Wat zijn alle vooroordelen dan precies? Voor jouw vriendin gelden ze in ieder geval niet, neem ik aan.
The End Times are wild
pi_44957222
Er heerst veel afgunst in dat wereldje, de dames zijn over het algemeen niet al te vriendelijk alleen aan de buitenkant, minachten de mannen waar ze hun diensten aan aanbieden, zijn dol op geld, oppervlakkig en niet al te slim. Mijn vriendin voldoet aan de vooroordelen met als verschil dat ze een paar jaar op de universiteit heeft gezeten. Maar nog steeds valt ze wat mij betreft wel in de categorie 'niet al te slim'.

En mijn eigen vooroordeel na diverse bezoekjes in diverse bordelen waar ze heeft gewerkt: de meesten hebben een kontgewei. Incl. mijn vriendin.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 23:53:34 #127
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_44959818
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 22:24 schreef sigme het volgende:
Voor de mensen die echt aan de zelfkant van het leven staan: hoeren, junks, bedelaars, geldt dat anderen wel zouden moeten kunnen inschatten dat dat gewone echte mensen zijn, met dromen en sores, maar zich zelden die moeite getroosten.
Dat ben ik volledig met je eens. Maar dat was dan ook niet wat LXIV zei. En ik ook niet, overigens.
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 22:32 schreef LXIV het volgende:
Hoogstens de presentatrice van RTL Boulevard.

Maar waarom is het goed voor je literaire ontwikkeling als je het stigma van hoeren via een bezoek bevestigd of ontkend krijgt? Leer je daar de literatuur beter door waarderen?

Overigens hebben de mensen die ik noem stuk voor stuk hun eigen stigma. Ik ga bij hen ook niet controleren of dat nu werkelijk waar is of niet. Maar het ging over literatuur, dus misschien dwalen we dan te veel af.)
  woensdag 3 januari 2007 @ 01:22:52 #128
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_44961984
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 10:11 schreef Lienekien het volgende:
Ik mis wyccie al een paar dagen.
Ik ook. Vooral 's nachts.
  woensdag 3 januari 2007 @ 08:07:15 #129
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_44964579
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 22:47 schreef Isabeau het volgende:
Er heerst veel afgunst in dat wereldje, de dames zijn over het algemeen niet al te vriendelijk alleen aan de buitenkant, minachten de mannen waar ze hun diensten aan aanbieden, zijn dol op geld, oppervlakkig en niet al te slim. Mijn vriendin voldoet aan de vooroordelen met als verschil dat ze een paar jaar op de universiteit heeft gezeten. Maar nog steeds valt ze wat mij betreft wel in de categorie 'niet al te slim'.

En mijn eigen vooroordeel na diverse bezoekjes in diverse bordelen waar ze heeft gewerkt: de meesten hebben een kontgewei. Incl. mijn vriendin.
Wat is een kontgewei?
The End Times are wild
  woensdag 3 januari 2007 @ 08:08:29 #130
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_44964590
Zo'n grote tatoeage boven de bilpartij.
  woensdag 3 januari 2007 @ 08:09:58 #131
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_44964598
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 23:53 schreef broer het volgende:

[..]

Dat ben ik volledig met je eens. Maar dat was dan ook niet wat LXIV zei. En ik ook niet, overigens.
[..]

Hoogstens de presentatrice van RTL Boulevard.

Maar waarom is het goed voor je literaire ontwikkeling als je het stigma van hoeren via een bezoek bevestigd of ontkend krijgt? Leer je daar de literatuur beter door waarderen?

Overigens hebben de mensen die ik noem stuk voor stuk hun eigen stigma. Ik ga bij hen ook niet controleren of dat nu werkelijk waar is of niet. Maar het ging over literatuur, dus misschien dwalen we dan te veel af.)
Of je het beter zult waarderen weet ik niet. Je weet beter wat het is, dat is al. Een schrijver die over een grote liefde schrijft maar zelf nooit een vrouw gehad heeft weet in mijn ogen ook niet waar hij het over heeft.
The End Times are wild
  woensdag 3 januari 2007 @ 08:10:32 #132
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_44964603
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 08:08 schreef Lienekien het volgende:
Zo'n grote tatoeage boven de bilpartij.
Goedemorgen.

Bah. Dat vind ik dus helemaal niks.
The End Times are wild
pi_44964617
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 08:07 schreef LXIV het volgende:

[..]

Wat is een kontgewei?
Ik noem dat een dekstempel .

Goedemorgen .
  woensdag 3 januari 2007 @ 08:14:29 #134
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_44964626
Druk op de noten Do, Re, Mi
Één, twee, drie, Do, Re, Mi
Luister naar de noten Do, Re, Mi
Rood, blauw groen.

Doe mee met de dieren!
The End Times are wild
  woensdag 3 januari 2007 @ 08:17:08 #135
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_44964640
Kom, we draaien nog een rondje!
The End Times are wild
  woensdag 3 januari 2007 @ 08:19:40 #136
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_44964655
Het is een groene vogel!
The End Times are wild
  woensdag 3 januari 2007 @ 08:35:16 #137
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_44964736
Sommige vogels denken al dat het lente is.
  woensdag 3 januari 2007 @ 10:08:50 #138
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_44965611
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 08:09 schreef LXIV het volgende:
Of je het beter zult waarderen weet ik niet. Je weet beter wat het is, dat is al. Een schrijver die over een grote liefde schrijft maar zelf nooit een vrouw gehad heeft weet in mijn ogen ook niet waar hij het over heeft.
O, je had het over schrijvers. Ik dacht dat je het over lezers had. Maar dan ben ik het toch zomaar bijna helemaal met je eens.
  woensdag 3 januari 2007 @ 10:11:02 #139
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_44965642
Ischa Meijer ging flink vaak naar de hoeren. Daar heeft Connie Palmen mooi gebruik van gemaakt.
pi_44966161
quote:

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 3 januari 2007 @ 10:45:42 #141
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_44966192
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 10:44 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Zeg het!
The End Times are wild
pi_44966252
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 10:45 schreef LXIV het volgende:

Zeg het!
Het is de goedkoopste manier die ik vooralsnog ben tegengekomen om eigen prostitutiebezoek meer gewicht te geven.
  woensdag 3 januari 2007 @ 10:56:49 #143
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_44966393
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 10:48 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Het is de goedkoopste manier die ik vooralsnog ben tegengekomen om eigen prostitutiebezoek meer gewicht te geven.
Maar het was helemaal niet mijn bedoeling om er meer gewicht aan te geven. En waarom de goedkoopste manier? In welk opzicht goedkoop?

Voor mij gaat het trouwens al veel te lang over dit onderwerp door.
The End Times are wild
pi_44966457
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 10:56 schreef LXIV het volgende:

[..]

Maar het was helemaal niet mijn bedoeling om er meer gewicht aan te geven. En waarom de goedkoopste manier? In welk opzicht goedkoop?
'Ik doe het niet vanwege mijn eigen geilheid, maar omwille van De Literatuur.' Right.

Wat dat betreft denk ik over hoerenlopers net zoals over drugsgebruikers: die hebben zichzelf niet erg hoog zitten.
  woensdag 3 januari 2007 @ 11:01:49 #145
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_44966504
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 10:59 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

'Ik doe het niet vanwege mijn eigen geilheid, maar omwille van De Literatuur.' Right.

Wat dat betreft denk ik over hoerenlopers net zoals over drugsgebruikers: die hebben zichzelf niet erg hoog zitten.
Er was maar weinig geils aan, en De Literatuur stond op dat moment niet vooraan in mijn gedachten hoor. Dat tikte ik pas 10 jaar later op dit forum in.

En er is, analoog aan drugsgebruik, nogal een verschil tussen eens een jointje roken of iedere dag stoned zijn.
The End Times are wild
pi_44966586
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 11:01 schreef LXIV het volgende:

Er was maar weinig geils aan, en De Literatuur stond op dat moment niet vooraan in mijn gedachten hoor. Dat tikte ik pas 10 jaar later op dit forum in.
Waarom doe je zoiets dan in hemelsnaam?
quote:
En er is, analoog aan drugsgebruik, nogal een verschil tussen eens een jointje roken of iedere dag stoned zijn.
Al vind ik een bezoek aan de hoeren toch een stuk immoreler. Ik zou zoiets maar moeilijk kunnen verkroppen... bij mijn geliefde.
  woensdag 3 januari 2007 @ 11:12:23 #147
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_44966698
Hoi Claudia
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  woensdag 3 januari 2007 @ 11:14:07 #148
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_44966733
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 11:05 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Waarom doe je zoiets dan in hemelsnaam?
Dat is een heel verhaal. Het kwam er op neer dat ik, met auto, in de stad verzeild was geraakt, (veel) teveel gedronken had en dus niet naar huis kon rijden. Terwijl ik daar rondliep tikte een hoer op het raam, voor de grap maakte ik er een praatje mee en toen ze me aanbood om voor 200 gulden de hele nacht te mogen blijven had ik dus in ieder geval een slaapplek.
quote:
Al vind ik een bezoek aan de hoeren toch een stuk immoreler. Ik zou zoiets maar moeilijk kunnen verkroppen... bij mijn geliefde.
Ja, als je op dat moment een relatie hebt... Maar puur op zichzelf vind ik het niet slecht.
The End Times are wild
pi_44966764
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 11:12 schreef Automatic_Rock het volgende:
Hoi Claudia
Hey AR.
pi_44966799
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 11:14 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat is een heel verhaal. Het kwam er op neer dat ik, met auto, in de stad verzeild was geraakt, (veel) teveel gedronken had en dus niet naar huis kon rijden. Terwijl ik daar rondliep tikte een hoer op het raam, voor de grap maakte ik er een praatje mee en toen ze me aanbood om voor 200 gulden de hele nacht te mogen blijven had ik dus in ieder geval een slaapplek.
Een hotel is goedkoper.
quote:
Ja, als je op dat moment een relatie hebt... Maar puur op zichzelf vind ik het niet slecht.
Ik doelde op het verleden van je geliefde, niet dat je op dat moment een relatie hebt. Dat is wel heel naar. Wie doet nou zoiets?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')