positiviteit straalt eraf Livquote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:14 schreef livEliveD het volgende:
Alles is![]()
Hallo trin, alicey, frutsel, het_fokschaap, haushofer, reya, miss_sly, triggie, m-m, qu, ise, en alle anderen![]()
Heujquote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:14 schreef livEliveD het volgende:
Alles is![]()
Hallo trin, alicey, frutsel, het_fokschaap, haushofer, reya, miss_sly, triggie, m-m, qu, ise, en alle anderen![]()
quote:
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:19 schreef miss_sly het volgende:
Goedemorgen
Dagje vrij nog, morgen pas weer werken! Het leven is mooi
haaaaiquote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:18 schreef Geartsjuh het volgende:
Haai
Spiritual Warfare op Fok! [afbeelding]
Helaas is mijn kennis van spiritualiteit te geringquote:
Well, het topic is gewoon een grote grap in mijn ogenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Helaas is mijn kennis van spiritualiteit te geringAl heb ik wel een boek thuis liggen, de kracht van het nu, dat ik probeer door te worstellen, net als de film "Celestial Prophecy"... ik vind het erg interessante stof, maar hier kan ik echt niet over mee kletsen
![]()
jep.. ut heeft idd problems...gister althans... nu lijkt het gewoon te werkenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:36 schreef miss_sly het volgende:
Iemand hier iets gehoord over dat het PM-systeem kapot is? Ik kan al 2 dagen niet pm-en
Bij mij werkt ie wel. Geloof ik..quote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:36 schreef miss_sly het volgende:
Iemand hier iets gehoord over dat het PM-systeem kapot is? Ik kan al 2 dagen niet pm-en
de meningen verschillen als ik de recensies zo lees... ene vind um ruk, de andere prachtig... geen idee wat ik kan verwachten al denk ik dat het mij gaat tegenvallenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:40 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Well, het topic is gewoon een grote grap in mijn ogen. Als je zo denkt als die TS ben je toch wel ver heen denk ik.. maar goed, misschien valt het allemaal mee
.
Ik heb zelf een keer een poging gewaagd om de kracht van het nu te lezen maar dat boek was me veel te zweverig. De Celestijnse Belofte heb ik alleen als boek. Die is nog wel ok. Leuke inzichten ook, maar ik heb gehoord dat de film heel slecht is.
Ik kreeg je verhaal van laatst nog wel (eenmalig) binnenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:36 schreef miss_sly het volgende:
Volgend jaar beterquote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:23 schreef het_fokschaap het volgende:
de vuurpijlen die ik had gekocht vielen wel zwaar tegen
de vuurpijlen van de LIDL in duitsland vielen mij zwaar tegen, de potten daarentegen warenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:23 schreef het_fokschaap het volgende:
leuke jaarwisseling gehad, gezellige mensen, mooi vuurwerk gezien van de chinees onder m'n appartement en nu weer lekker uitgeslapen....
de vuurpijlen die ik had gekocht vielen wel zwaar tegen
Gaat me toch niet vertellen dat je nog nooit 100.000-klappers, lawinepijlen, mortierbommen, flowerbeds etc gezien heb?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:32 schreef miss_sly het volgende:
Ik vond het vuurwerk van de chinees hieronder echt tof
Die weten echt wel hoe vuurwerk eruit moet zien en hoe je dat moet afsteken! Echt super! Volgend jaar weer
Hehehe, ik ben ook belangrijkquote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:11 schreef Haushofer het volgende:
Heuj, er loopt een topic over jou hiero
Jeuhquote:
Ik ben sowieso niet bekend met al die termen, heb geen idee wat wat isquote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Gaat me toch niet vertellen dat je nog nooit 100.000-klappers, lawinepijlen, mortierbommen, flowerbeds etc gezien heb?
Eerst shoppen, dan verkassen naar Rotjeknorquote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:39 schreef -Trinity- het volgende:
Ja maar niet in R'dam?
Aaaahquote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:54 schreef livEliveD het volgende:
Eerst shoppen, dan verkassen naar Rotjeknor![]()
quote:
Bij mij nietquote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:48 schreef het_fokschaap het volgende:
zijn er misschien voornemens om in het nieuwe jaar minder te LFC'en ?
Ja gaat zo nu en dan best hard.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:15 schreef miss_sly het volgende:
Ik kwam in topic nr 20 op 17 februari 2005 in de LFC, en we zijn nu op 614 in januari 2007...bijna 600 topics hier volgekletst
Je zou het haast denken ja.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:48 schreef het_fokschaap het volgende:
zijn er misschien voornemens om in het nieuwe jaar minder te LFC'en ?
Waarom vind je van niet?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:38 schreef Memento-Mori het volgende:
nee
Ik dacht dat je een open relatie had, liv.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:37 schreef livEliveD het volgende:
Ok vraag dan: Is drank een verzachtende omstandigheid bij vreemdgaan
Edit: Ok, Potentieel vlieg elkaar in de haren vraag![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |