Ik ben heul geen pauper...quote:Op maandag 1 januari 2007 00:02 schreef thedude0 het volgende:
gelukkig nieuwjaar paupers
Ja, de overburen hierzo ~~ aansteken en dan pas op de grond leggne...quote:Op maandag 1 januari 2007 00:12 schreef Sniper het volgende:
Iemand al flink gestunt met vuurwerk?
Heee Otmed!quote:Op maandag 1 januari 2007 01:02 schreef Otmed het volgende:
Gelukkig nieuwjaar!
Toen ik stiekem uit het raam gluurde zag ik een paar paupers over vuurwerk heen springen dat al aan was en toen pakte een andere pauper het aangestoken vuurwerk ook nog op. Toch (jammer genoeg) niks gebeurt.quote:Op maandag 1 januari 2007 00:12 schreef Sniper het volgende:
Hier probeerde de visite van de overburen en zak(!) vuurwerk aan te steken met ander vuurwerk .. ook heel origineelquote:Op maandag 1 januari 2007 00:12 schreef Sniper het volgende:
quote:Op maandag 1 januari 2007 someone wrote:
Gelukkig nieuwjaar!
YOS ANDERquote:Op maandag 1 januari 2007 01:31 schreef yosander het volgende:
Gelukkig nieuwjaar allemaal!!![]()
![]()
(zie je TIEN vingers!)
![]()
![]()
YOS?quote:
quote:Op maandag 1 januari 2007 01:47 schreef jors het volgende:
[..]
verkeerde klemtoon? is het soms
yo sander
Geeft niet hoor jij ook een gelukkig nieuwjaar!quote:
Ma i tebi gitarista bolan!!!!!!!!11quote:Op maandag 1 januari 2007 02:34 schreef Gitaartovenaar het volgende:
HaaHA glelukkihg nieuwjaarrrrrr hehehehehe doeiuuuu
Op naar 2009!quote:Op maandag 1 januari 2007 02:56 schreef Beelzebub85 het volgende:
Poeh, eindelijk 1997 achter de rug.
/editquote:Op maandag 1 januari 2007 03:05 schreef Opa_vertelt het volgende:
ik schoot per abuis een lawinepijl bij mijn buurman tegenover in het zolderraam, schrikken die gast!
Maar gelukig is er geen scheda en zag hij dat het per iongerluk was : ')
Hij ging in het zolderraam maar er is geen schade, geloof je het zelf?quote:Op maandag 1 januari 2007 03:05 schreef Opa_vertelt het volgende:
ik schoot per abuis een lawinepijl bij mijn buurman tegenover in het zolderraam, schrikken die gast!
Maar gelukig is er geen scheda en zag hij dat het per iongerluk was : ')
Kerel, ik ben nog boven geweest. Er lag niets op zolder (was gewoon leeg).quote:Op maandag 1 januari 2007 03:08 schreef Burbo het volgende:
[..]
Hij ging in het zolderraam maar er is geen schade, geloof je het zelf?
/editquote:Op maandag 1 januari 2007 03:27 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Kerel, ik ben nog boven geweest. Er lag niets op zolder (was gewoon leeg).
behalvde stukjes lawinepijl dan
quote:Op maandag 1 januari 2007 11:41 schreef MaLo het volgende:
Allemaal een gelukkig en gezond 2007 gewenst![]()
en pleur toch op met die nieuwjaarswensenquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:02 schreef jaguar het volgende:
- Precies om 0:00 een gelukkig nieuwjaar topic openen
dank je voor het complimentquote:Op maandag 1 januari 2007 12:01 schreef tonks het volgende:
Wat een zeikpot ben jij viking
hou je bek, menschquote:Op maandag 1 januari 2007 12:09 schreef tonks het volgende:
Hey viking als mensen zeggen "Met oud en nieuw gaan we potten afsteken en flink knallen met potten!" dan bedoelen ze vuurwerk hé? Niet jouw soort mensen maar vuurwerk. Dus doe niet zo chagrijnig mensch.
Ben je Joods ofzo.quote:Op maandag 1 januari 2007 12:00 schreef Viking84 het volgende:
Dingen die je niet moet doen met oud & nieuw:
[..]
en pleur toch op met die nieuwjaarswensen![]()
![]()
![]()
.
Je kunt elkaar toch aan het begin van een nieuwe periode, een nieuw jaar dus, een keer expliciet het beste toewensen voor dat komende jaar of is dat nou zo'n vreselijk moeilijk concept?quote:Op maandag 1 januari 2007 12:11 schreef Viking84 het volgende:
Waarom zou je iemand een happy new year wensen. Zo inhoudsloos. Net alsof de wereld verandert tussen 31 december 2006 23:59 en 1 januari 2007 0:01. Elke seconde van elke dag komt nooit meer terug en ik open toch ook geen topic met 'happy 12:13 1 januari 2007'.
Leuk dat je het jaar zo positief begint, dit wordt jouw jaarquote:Op maandag 1 januari 2007 12:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
hou je bek, mensch.
Waarom zou je iemand een happy new year wensen. Zo inhoudsloos. Net alsof de wereld verandert tussen 31 december 2006 23:59 en 1 januari 2007 0:01. Elke seconde van elke dag komt nooit meer terug en ik open toch ook geen topic met 'happy 12:13 1 januari 2007'.
Dromenvangerquote:Op maandag 1 januari 2007 12:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
hou je bek, mensch.
Heeft een beetje te maken met fatsoensnormen vind ik. Iemand die jarig is feliciteer je toch ook?quote:Op maandag 1 januari 2007 13:17 schreef Viking84 het volgende:
Even ter verduidelijking: ik wens iedereen alle goeds voor 2007, hoor, maar ik moet tegenwoordig ook al wildvreemden op straat een goed nieuwjaar wensen en je zegt het op zo'n avond zo vaak dat je er niet eens meer bij stil staat wat je zegt en of je het wel echt meent. Dat is mijn probleem. Bovendien is een jaarwisseling volledig artificieel. Het is een excuus voor het kind in mensen om eens volledig uit de band te springen: overlast, donkere dag, lichte nacht, dieren die overstuur zijn. Het is volledig zinloos. Wat is er zo bijzonder aan een nieuw jaar? Je maakt het, als het goed is, tientallen keren mee in je leven en elke seconde in je leven komt nooit meer terug. Waarom dan wel sentimenteel gaan doen bij een jaarwisseling?
ja maar dat is de enige persoon die jarig is dus hoef je t maar 1 keer te doenquote:Op maandag 1 januari 2007 13:20 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Heeft een beetje te maken met fatsoensnormen vind ik. Iemand die jarig is feliciteer je toch ook?
Dus voor jou heeft het toch ook een speciale betekenisquote:Op maandag 1 januari 2007 13:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
maar het doembeeld van de jaarwisseling liet me de hele avond niet los.
Verjaardagen, oud en nieuw, allemaal een pot nat.quote:Op maandag 1 januari 2007 13:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja maar dat is de enige persoon die jarig is dus hoef je t maar 1 keer te doen.
Ik vind oudejaarsdag (naast mijn verjaardag) gewoon de verschrikkelijkste dag van het jaar en ik ben altijd blij als het weer voorbij is. Heb gisteren op zich een hartstikke leuke avond gedaan, lekker gegourmet, filmpje gekeken etc, maar het doembeeld van de jaarwisseling liet me de hele avond niet los.
Tja, als het je niets zegt maakt dat toch niet uit. Op zich zijn verjaardagen en oud en nieuwe goeie momenten om voor jezelf de balans op te maken en evt. iets te veranderen/verbeteren. Kan natuurlijk ook op ieder ander moment van het jaar, dat ben ik met je eens maar doordat er een heel nieuw jaar begint is het voor veel mensen gewoon een goed moment om dit te doen.quote:Op maandag 1 januari 2007 13:31 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Verjaardagen, oud en nieuw, allemaal een pot nat.
Het is gewoon een cool feest, We hebben nou eenmaal feesten nodig anders word het een saaie boel. Dat oud en nieuw een feest is om het nieuwe jaar in de luiden boeid me eigenlijk niet eens zoveel maar het is gewoon een van de leukste en gezelligste dagen van het jaar. Je moet natuurlijk wel van vuurwerk houden. En ja dat huisdieren er bang van zijn is kut , wij hebben zelf ook een hond die niet meer op straat durft rond oud en nieuw maar dat is ook maar 3 dagen ofzo.quote:Op maandag 1 januari 2007 13:17 schreef Viking84 het volgende:
Even ter verduidelijking: ik wens iedereen alle goeds voor 2007, hoor, maar ik moet tegenwoordig ook al wildvreemden op straat een goed nieuwjaar wensen en je zegt het op zo'n avond zo vaak dat je er niet eens meer bij stil staat wat je zegt en of je het wel echt meent. Dat is mijn probleem. Bovendien is een jaarwisseling volledig artificieel. Het is een excuus voor het kind in mensen om eens volledig uit de band te springen: overlast, donkere dag, lichte nacht, dieren die overstuur zijn. Het is volledig zinloos. Wat is er zo bijzonder aan een nieuw jaar? Je maakt het, als het goed is, tientallen keren mee in je leven en elke seconde in je leven komt nooit meer terug. Waarom dan wel sentimenteel gaan doen bij een jaarwisseling?
Zeikhoer.quote:Op maandag 1 januari 2007 12:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
hou je bek, mensch.
blablabla en ik open toch ook geen topic met 'happy 12:13 1 januari 2007'.
ga je haar wassenquote:Op maandag 1 januari 2007 13:59 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Zeikhoer.
Gelukkig nieuwjaar iedereen.
Nouquote:Op maandag 1 januari 2007 13:27 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Dus voor jou heeft het toch ook een speciale betekenis![]()
bron: Nu.nlquote:In Nantes in Frankrijk kwamen zeshonderd mensen bijeen om tegen het nieuwe jaar te protesteren. Ze hadden spandoeken met daarop teksten als "Nee tegen 2007", en "Nu is beter". Toen de klok toch onverbiddelijk de laatste seconden wegtikte en het nieuwe jaar een feit was, riepen ze "Nee tegen 2008" in een poging zich tegen de toekomst te verzetten.
Jij hebt echt zware problemen, serieus. Enjoy life, geniet ervan.quote:Op maandag 1 januari 2007 13:17 schreef Viking84 het volgende:
Zou je bijna denken ja, maar kan toch ook dat ze snel ff boodschap hebben ingetikt om precies rond 12 uur te posten en toen gewoon verder zijn gaan feesten? Kan toch ook met je laptop? Zou idd wel sneu zijn als je idd rond 12 uur eenzaam achter je pctje zit, is niet echt een leuk begin van een nieuw jaarquote:Op maandag 1 januari 2007 16:46 schreef DCNY het volgende:
Wat ik me nou serieus af vraag he... Niet om de eerste pakweg 20 posters aan te vallen, maar WAAROM, WAAROM zit je niet rond 00.00/ 01.00uur met vrienden in de kroeg, of met vrienden thuis, of iig met familie????
WAAROM zit je met oud en nieuw rond 00.00 uur achter de computer?????
Hebben jullie geen familie? Of vrienden???
![]()
Ja ok, maar dat vind ik ook triest! 10.9.8.7.6.5.4.3.2.1.0 !!! "Ow wacht, ff naar de pc/ laptop rennen...quote:Op maandag 1 januari 2007 17:03 schreef Samson het volgende:
[..]
Zou je bijna denken ja, maar kan toch ook dat ze snel ff boodschap hebben ingetikt om precies rond 12 uur te posten en toen gewoon verder zijn gaan feesten? Kan toch ook met je laptop? Zou idd wel sneu zijn als je idd rond 12 uur eenzaam achter je pctje zit, is niet echt een leuk begin van een nieuw jaar![]()
dan nog, het blijft een beetje triest. wat boeit fok nou om 0:00 met oud en nieuw? het is maar een forum.quote:Op maandag 1 januari 2007 17:03 schreef Samson het volgende:
[..]
Zou je bijna denken ja, maar kan toch ook dat ze snel ff boodschap hebben ingetikt om precies rond 12 uur te posten en toen gewoon verder zijn gaan feesten? Kan toch ook met je laptop? Zou idd wel sneu zijn als je idd rond 12 uur eenzaam achter je pctje zit, is niet echt een leuk begin van een nieuw jaar![]()
De computer staat toch beneden.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 02:01 schreef Robbiej het volgende:
jezus... eerste 10+ posters...
fucking paupers... beetje om met oud en nieuw om 0:00 achter je pctje zitten
Zíj hebben misschien geen vrienden, maar jíj hebt geen userplaatje. Dá's pas tirest.quote:Op maandag 1 januari 2007 16:46 schreef DCNY het volgende:
Hebben jullie geen familie? Of vrienden???
ik heb een hartstikke toffe avond gehad.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 02:01 schreef Robbiej het volgende:
jezus... eerste 10+ posters...
fucking paupers... beetje om met oud en nieuw om 0:00 achter je pctje zitten
2007 is nu voorbij hoor, dus je bent heeeeeel erg laatquote:
Fashionably latequote:Op donderdag 27 december 2007 17:31 schreef Samson het volgende:
[..]
2007 is nu voorbij hoor, dus je bent heeeeeel erg laat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |