Toen ik stiekem uit het raam gluurde zag ik een paar paupers over vuurwerk heen springen dat al aan was en toen pakte een andere pauper het aangestoken vuurwerk ook nog op. Toch (jammer genoeg) niks gebeurt.quote:Op maandag 1 januari 2007 00:12 schreef Sniper het volgende:
Iemand al flink gestunt met vuurwerk?
Hier probeerde de visite van de overburen en zak(!) vuurwerk aan te steken met ander vuurwerk .. ook heel origineelquote:Op maandag 1 januari 2007 00:12 schreef Sniper het volgende:
Iemand al flink gestunt met vuurwerk?
quote:Op maandag 1 januari 2007 someone wrote:
Gelukkig nieuwjaar!
YOS ANDERquote:Op maandag 1 januari 2007 01:31 schreef yosander het volgende:
Gelukkig nieuwjaar allemaal!!![]()
![]()
(zie je TIEN vingers!)
![]()
![]()
YOS?quote:
quote:Op maandag 1 januari 2007 01:47 schreef jors het volgende:
[..]
verkeerde klemtoon? is het soms
yo sander
Geeft niet hoor jij ook een gelukkig nieuwjaar!quote:
Ma i tebi gitarista bolan!!!!!!!!11quote:Op maandag 1 januari 2007 02:34 schreef Gitaartovenaar het volgende:
HaaHA glelukkihg nieuwjaarrrrrr hehehehehe doeiuuuu
Op naar 2009!quote:Op maandag 1 januari 2007 02:56 schreef Beelzebub85 het volgende:
Poeh, eindelijk 1997 achter de rug.
/editquote:Op maandag 1 januari 2007 03:05 schreef Opa_vertelt het volgende:
ik schoot per abuis een lawinepijl bij mijn buurman tegenover in het zolderraam, schrikken die gast!
Maar gelukig is er geen scheda en zag hij dat het per iongerluk was : ')
Hij ging in het zolderraam maar er is geen schade, geloof je het zelf?quote:Op maandag 1 januari 2007 03:05 schreef Opa_vertelt het volgende:
ik schoot per abuis een lawinepijl bij mijn buurman tegenover in het zolderraam, schrikken die gast!
Maar gelukig is er geen scheda en zag hij dat het per iongerluk was : ')
Kerel, ik ben nog boven geweest. Er lag niets op zolder (was gewoon leeg).quote:Op maandag 1 januari 2007 03:08 schreef Burbo het volgende:
[..]
Hij ging in het zolderraam maar er is geen schade, geloof je het zelf?
/editquote:Op maandag 1 januari 2007 03:27 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Kerel, ik ben nog boven geweest. Er lag niets op zolder (was gewoon leeg).
behalvde stukjes lawinepijl dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |