quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:14 schreef Nouk het volgende:
[..]
Je moet er alleen ff op letten als je staat
Idd en dan hoeft hij niet op te letten klaarblijkelijkquote:Op woensdag 10 januari 2007 09:58 schreef Cynic het volgende:
op je rug liggen is geen staan
daar zou ik voor gaanquote:Op woensdag 10 januari 2007 10:09 schreef Cynic het volgende:
misschien is liggen wel het nieuwe staan?
En dat ik volgende week dinsdag weer beginquote:Op woensdag 10 januari 2007 10:31 schreef Cynic het volgende:
dat hoort ook wazig te zijn
Maar het voornaamste is dat je klaar bent!
Ik ga aan het werk bij het UMC (academisch ziekenhuis utrecht) bij de groep cellbiologie ik ga iets doen wat te vergelijken is met wat ik in amerika heb gedaan.quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:36 schreef Cynic het volgende:
dat is helemaal mooi! waar begin je nou?
klinkt primaquote:Op woensdag 10 januari 2007 10:37 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik ga aan het werk bij het UMC (academisch ziekenhuis utrecht) bij de groep cellbiologie ik ga iets doen wat te vergelijken is met wat ik in amerika heb gedaan.
Ubiquitinatie site op Eps15 gevonden. En het blijkt te kloppen hoorde ik met de kerstquote:Op woensdag 10 januari 2007 10:38 schreef paarse_paashaas het volgende:
Wat heb je in amerika eig gedaan dan?
Kloptquote:
normaal ik gok in de buurt van het salaris van PPquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:11 schreef Nouk het volgende:
Wat goed van je BB, zeker wel goed betaald dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |