hoiquote:Op maandag 8 januari 2007 23:02 schreef Querk het volgende:
hallo!!
nieteens afgezekenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:25 schreef Querk het volgende:
Alles goed hier? Bleegghh wat een dag...Werd me toch flink afgezeikt door een leraar....
whehehequote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:42 schreef Cynic het volgende:
whehe, een citaat over Chinese Democracy:
"According to a March 2005 New York Times article, production costs for the album have reached $13 million, making it probably the most expensive recording never released."
Je weet dat er zoiets bestaat als een "My-active-topics"?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:02 schreef Cynic het volgende:
zit jij de hele avond te wachten op zo'n post ofzo?
Doe eens normaal zeg!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:00 schreef Cynic het volgende:
kunnen we het GPD binnenkort beter niet opdoeken?
quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:14 schreef Nouk het volgende:
[..]
Je moet er alleen ff op letten als je staat
Idd en dan hoeft hij niet op te letten klaarblijkelijkquote:Op woensdag 10 januari 2007 09:58 schreef Cynic het volgende:
op je rug liggen is geen staan
daar zou ik voor gaanquote:Op woensdag 10 januari 2007 10:09 schreef Cynic het volgende:
misschien is liggen wel het nieuwe staan?
En dat ik volgende week dinsdag weer beginquote:Op woensdag 10 januari 2007 10:31 schreef Cynic het volgende:
dat hoort ook wazig te zijn
Maar het voornaamste is dat je klaar bent!
Ik ga aan het werk bij het UMC (academisch ziekenhuis utrecht) bij de groep cellbiologie ik ga iets doen wat te vergelijken is met wat ik in amerika heb gedaan.quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:36 schreef Cynic het volgende:
dat is helemaal mooi! waar begin je nou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |