Nee, een spelfout.quote:Op zondag 31 december 2006 22:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Is dat ook een woordgrap op causaliteit ?
Deden we een spelletje danquote:
Als de wereld morgen vergaat, heeft dat niks met het hondenverspringen op Eurosport te maken. Casualiteit. (Toevalligheid.)quote:
Casuality.quote:
Ik niet.quote:Op zondag 31 december 2006 22:56 schreef Lienekien het volgende:
Ik zie wel een grap in casualiteit en causaliteit.
Wat wil je, allemaal met zulke moeilijke woorden te strooienquote:Op zondag 31 december 2006 22:57 schreef Lienekien het volgende:
Nou, dan niet, chagrijn.
't Is TTK. Moet ik me gaan verontschuldigen voor 'moeilijke woorden'?quote:Op zondag 31 december 2006 22:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Wat wil je, allemaal met zulke moeilijke woorden te strooien
* Bosbeetle verlangt terug naar de tijd dat grappen nog over konijnen en worteltjes taart gingen
Sorry zeggen.quote:Op zondag 31 december 2006 23:03 schreef Bupatih het volgende:
Verontwattes?
Nee hoor, ik moet gewoon weer terug naar ONZ waar ik hoor.quote:Op zondag 31 december 2006 23:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
't Is TTK. Moet ik me gaan verontschuldigen voor 'moeilijke woorden'?
Ik was 't ook niet van plan.quote:Op zondag 31 december 2006 23:04 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nee hoor, ik moet gewoon weer terug naar ONZ waar ik hoor.
Gelukkig maar.quote:
Nee, Bb. Daar wil je momenteel niet zijn.quote:Op zondag 31 december 2006 23:04 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nee hoor, ik moet gewoon weer terug naar ONZ waar ik hoor.
Mn topics zijn ook niet zo sterk, Te vroeg geknald naar halt. .quote:Op zondag 31 december 2006 23:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, Bb. Daar wil je momenteel niet zijn.
Ik snap hem niet eens. Kun je nagaan.quote:Op zondag 31 december 2006 23:08 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Mn topics zijn ook niet zo sterk, Te vroeg geknald naar halt. .
Is ook niks aan te snappen dat is het erge.quote:Op zondag 31 december 2006 23:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik snap hem niet eens. Kun je nagaan.
En daar denk je niet aan, voordat je het topic opent?quote:Op zondag 31 december 2006 23:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Is ook niks aan te snappen dat is het erge.
Jawel maar toch enzoquote:Op zondag 31 december 2006 23:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En daar denk je niet aan, voordat je het topic opent?
Ja, maar geen slechte topics openen!quote:Op zondag 31 december 2006 23:14 schreef Bosbeetle het volgende:
Je moet wat hè op zondag.
quote:Op zondag 31 december 2006 23:26 schreef Lienekien het volgende:
Ga je nog wat aardigs zeggen?
Zoiets?quote:Op zondag 31 december 2006 22:57 schreef Lienekien het volgende:
Nou, dan niet, chagrijn.
Ik kan even niet op het woord komen. Maar dat ben jij.quote:
Jij ook, broer!quote:Op zondag 31 december 2006 23:26 schreef broer het volgende:
Prettige jaarwisseling zodadelijk, dames en heren, jongens en meisjes.
quote:Op maandag 1 januari 2007 01:02 schreef De-oneven-2 het volgende:
Oh, en De Beste Wensen, een ieder!
Ik moet nog even je voorlaatste post verwerken.quote:Op maandag 1 januari 2007 01:17 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik was aan het teruglezen, Lien.
Kan je 't je voorstellen? Ik en teruglezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |