Ik denk dat Fischer zou weigeren vanwege K.'s etnische achtergrond.quote:Op zondag 31 december 2006 22:20 schreef LXIV het volgende:
[..]
Schrijf eens een fictieve dialoog tussen die twee. Dat zou wat zijn!![]()
Hoewel die toch dezelfde is als F.'s!quote:Op zondag 31 december 2006 22:23 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik denk dat Fischer zou weigeren vanwege K.'s etnische achtergrond.
quote:Op zondag 31 december 2006 22:23 schreef Bosbeetle het volgende:
Als ik mocht kiezen tussen kunnen schrijven of kunnen schaken. Koos ik een lekker warm bed. En viel ik buiten de boot.
Wel woar.quote:Op zondag 31 december 2006 22:21 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar.dat kan ik niet
Nu ja; als ik zie wat er tegenwoordig uitgegeven wordt valt dat ook wel weer mee. Schaken vind ik in die zin mooier, omdat niet alles fris en nieuw en hip en happenin' hoeft te zijn. Schaken stelt maar een vraag en dat is de vraag naar de degelijkheid. In de schrijvelarij is dat wel anders.quote:Op zondag 31 december 2006 22:21 schreef LXIV het volgende:
Als ik mocht kiezen tussen schrijven en schaken werd het trouwens beslist schrijven. Daar heb je tegenwoordig toch meer vrijheid in.
Niet ik praat slechts in mezelf.quote:
Yep. Ook een klassiek thema hoor, de anti-semetische Jood.quote:Op zondag 31 december 2006 22:25 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hoewel die toch dezelfde is als F.'s!![]()
Dat doet JAM ook, 9 van de 10 keer. Dus.quote:Op zondag 31 december 2006 22:26 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Niet ik praat slechts in mezelf.
Dat betekent nog niet dat Bosbeetle dat ook mag.quote:Op zondag 31 december 2006 22:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat doet JAM ook, 9 van de 10 keer. Dus.
Maar wel een relevatie.quote:Op zondag 31 december 2006 22:28 schreef Bosbeetle het volgende:
Toch netjes al 60199 posts zonder ook maar enige relevantie.
Dat is óók een kwaliteit.quote:Op zondag 31 december 2006 22:28 schreef Bosbeetle het volgende:
Net als honderd keer achter elkaar posten en niet een keer het woord masturberen gebruiken.quote:
Natuurlijk. Heb je Geschlecht und Charakter al gelezen? Ik heb hem als e-book.quote:Op zondag 31 december 2006 22:26 schreef JAM het volgende:
[..]
Yep. Ook een klassiek thema hoor, de anti-semetische Jood.
Of je zoekt het even op in een echt woordenboek.quote:Op zondag 31 december 2006 22:30 schreef Bosbeetle het volgende:
re·le·va·tie (de ~ (v.), ~s)
1 ontheffing
een ontheffing van wat ? Waarvan op toepassing?
achja wat boeit het ook ik denk dat ik het woord nooit ga gebruikenquote:Op zondag 31 december 2006 22:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Of je zoekt het even op in een echt woordenboek.![]()
Nee, ik heb wel dat boekje van Arnon Grunberg over Geschlecht und Charakter gelezen. Ik zag 'm een keer in een hele mooie druk in een Antwerps antiquariaat liggen (aan de Minderbroedersrui, recht tegenover het beeld van Paul van Ostaijen) maar dat was me iets te duur. Heb je die van project Gutenberg?quote:Op zondag 31 december 2006 22:30 schreef LXIV het volgende:
[..]
Natuurlijk. Heb je Geschlecht und Charakter al gelezen? Ik heb hem als e-book.
quote:Op zondag 31 december 2006 22:31 schreef Lienekien het volgende:
Oh, of ik spel het woord even goed.
Revelatie.
Ja, daar wordt het ineens heel anders van, hè.quote:
Wat ik me altijd afvraag is of de Japanse vrouw waarmee F. verkeerde eigenlijk wel wist hoe maf die vent was. Ik denk namelijk dat mijn vriendin dat ook niet helemaal doorheeft, zo nu en dan. Taalbarrière, ziet u.quote:Op zondag 31 december 2006 22:31 schreef LXIV het volgende:
Overigens, zou F. nu geloven dat hij de Jood in zich volledig heeft weten om te brengen?
iddquote:Op zondag 31 december 2006 22:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, daar wordt het ineens heel anders van, hè.![]()
Dat weet ik niet meer, ik heb het al een tijdje. Als je wil mail ik je hem.quote:Op zondag 31 december 2006 22:33 schreef JAM het volgende:
[..]
Nee, ik heb wel dat boekje van Arnon Grunberg over Geschlecht und Charakter gelezen. Ik zag 'm een keer in een hele mooie druk in een Antwerps antiquariaat liggen (aan de Minderbroedersrui, recht tegenover het beeld van Paul van Ostaijen) maar dat was me iets te duur. Heb je die van project Gutenberg?
Prachtig.quote:Met zwart zou ik geen schijn van kans tegen Hem maken, maar met wit speel ik gewoon Spaans. Dat is zo'n uitgebalanceerde opening. Dan maakt Hij me niets. Maar misschien speelt Hij wel Siciliaans. Dan speel ik toch de variant met loper c4. Daarmee moet ik remise kunnen maken.
Die.quote:Op zondag 31 december 2006 22:35 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
idd
re·ve·la·tie (de ~ (v.), ~s)
1 ontdekking, openbaring
al vraag ik me af wat voor openbaringen ooit in mijn post hebben gezeten
quote:Op zondag 31 december 2006 22:28 schreef Bosbeetle het volgende:
Dat is geen openbaring dat is gemeengoedquote:
quote:Op zondag 31 december 2006 22:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij bent ook niet altijd grappig.![]()
Ik word ook niet betaald om geen taalfouten te maken. Hoor.quote:Op zondag 31 december 2006 22:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Maar dat is mijn beroep dan ook niet!
Ofzo... [afbeelding]
Nu ja; heb ik dat ook weer. Merci.quote:Op zondag 31 december 2006 22:37 schreef LXIV het volgende:
http://www.k-faktor.com/files/geschlecht-und-charakter.pdf
Hier staat 'ie trouwens ook.![]()
Hetquote:Op zondag 31 december 2006 22:39 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat is geen openbaring dat is gemeengoed
Vandaar die 'Ofzo...quote:Op zondag 31 december 2006 22:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik word ook niet betaald om geen taalfouten te maken. Hoor.![]()
HaHA!quote:Op zondag 31 december 2006 22:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vandaar die 'Ofzo...[afbeelding]'.
Wat is jouw beroep eigenlijk?
Oh, ha!quote:
Het is enkel van belang vanwege de buitenissigheid, de omstandigheden waarin de schrijver verkeerde en zijn vroege dood, alsmede de (overigens geringe) invloed die het gehad heeft in de Duits-Joodse samenleving voorafgaande aan de wereldoorlogen en het Derde Rijk. Ben je daar nu bijzonder in geïnteresseerd, dan kun je het vluchtig lezen.quote:
Ja, ik moet wel eens iets schrijven. Maar ja, wie niet!quote:
Dat is nu casualiteit.quote:Op zondag 31 december 2006 22:40 schreef Bosbeetle het volgende:
Er is hondenverspringen op eurosport
ik denk dat wereld gauw vergaat.
Je weet best wat ik bedoel.quote:Op zondag 31 december 2006 22:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, ik moet wel eens iets schrijven. Maar ja, wie niet!
Is dat ook een woordgrap op causaliteit ?quote:
Zie je nou wel. Daarmee heb je legitieme deelname aan minstens nog 100 TTK LPT's veiliggesteld.quote:Op zondag 31 december 2006 22:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Is dat ook een woordgrap op causaliteit ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |