Als ik daar dood gevonden zou worden, zou niemand het opmerken. Iedereen loopt daar bij alsof ze dood zijn.quote:Op zondag 31 december 2006 20:51 schreef Mirage het volgende:
[..]
Nou dood niet nee,
maar alive and kicking![]()
Ik had ook een droom over jou gehad. Dat ik GEEN seks met je heb gehad. Je moet toch even wennen aan die gedachte hé.quote:
Nee, ik herinner me niet veel. Maar ging erom dat je spook een hoax was ofzoquote:
Doe es opletten!quote:Op zondag 31 december 2006 20:54 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Als ik daar dood gevonden zou worden, zou niemand het opmerken. Iedereen loopt daar bij alsof ze dood zijn.![]()
lol, die gast links op de 1e foto zat bij mij op de basisschoolquote:Op zondag 31 december 2006 20:46 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nee, wel dit soort types
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zou daar niet eens dood gevonden willen worden.
en waar loop jij in dan ?quote:Op zondag 31 december 2006 20:54 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Als ik daar dood gevonden zou worden, zou niemand het opmerken. Iedereen loopt daar bij alsof ze dood zijn.![]()
Sterf ofzoquote:Op zondag 31 december 2006 20:57 schreef -jos- het volgende:
[..]
lol, die gast links op de 1e foto zat bij mij op de basisschoolecht triest als je naar zulke feesten gaat
![]()
Aww wat een schattige avaquote:Op zondag 31 december 2006 20:58 schreef GizartFRL het volgende:
De belasting naaien.
welk spook ?quote:Op zondag 31 december 2006 20:56 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nee, ik herinner me niet veel. Maar ging erom dat je spook een hoax was ofzo
Maar in t echt denk ik dat niet hoor![]()
quote:
Je hebt gelijkquote:Op zondag 31 december 2006 21:00 schreef Mirage het volgende:
[..]
ben jij mal.. straks komt ie undercover op onze feesten.
herkennen we hem niet eens meer als bekrompen konijn.
Nee kweenie, zn spook op foto's ofzoquote:Op zondag 31 december 2006 20:59 schreef Mirage het volgende:
[..]
welk spook ?
in het gat ?
de meet die in spookrook opging ?
quote:Op zondag 31 december 2006 21:01 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk
Was jij er dan ook gisteren
quote:Op zondag 31 december 2006 21:02 schreef Mirage het volgende:
[..]
ik was 1 van de dames die je afzette
quote:Op zondag 31 december 2006 21:02 schreef Mirage het volgende:
[..]
ik was 1 van de dames die je afzette
Das geen ava, das mijn pasfoto.quote:
quote:
Ben je lekker?quote:Op zondag 31 december 2006 21:03 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Das geen ava, das mijn pasfoto.![]()
Werk je bij de belasting?![]()
dat kan ik mij niet meer herinnerenquote:
Dan was ik het niet, dat had je zeker wel onthoudenquote:Op zondag 31 december 2006 21:04 schreef Mirage het volgende:
[..]
dat kan ik mij niet meer herinneren
quote:Op zondag 31 december 2006 21:05 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Dan was ik het niet, dat had je zeker wel onthouden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |