Als ik daar dood gevonden zou worden, zou niemand het opmerken. Iedereen loopt daar bij alsof ze dood zijn.quote:Op zondag 31 december 2006 20:51 schreef Mirage het volgende:
[..]
Nou dood niet nee,
maar alive and kicking![]()
Ik had ook een droom over jou gehad. Dat ik GEEN seks met je heb gehad. Je moet toch even wennen aan die gedachte hé.quote:
Nee, ik herinner me niet veel. Maar ging erom dat je spook een hoax was ofzoquote:
Doe es opletten!quote:Op zondag 31 december 2006 20:54 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Als ik daar dood gevonden zou worden, zou niemand het opmerken. Iedereen loopt daar bij alsof ze dood zijn.![]()
lol, die gast links op de 1e foto zat bij mij op de basisschoolquote:Op zondag 31 december 2006 20:46 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nee, wel dit soort types
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zou daar niet eens dood gevonden willen worden.
en waar loop jij in dan ?quote:Op zondag 31 december 2006 20:54 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Als ik daar dood gevonden zou worden, zou niemand het opmerken. Iedereen loopt daar bij alsof ze dood zijn.![]()
Sterf ofzoquote:Op zondag 31 december 2006 20:57 schreef -jos- het volgende:
[..]
lol, die gast links op de 1e foto zat bij mij op de basisschoolecht triest als je naar zulke feesten gaat
![]()
Aww wat een schattige avaquote:Op zondag 31 december 2006 20:58 schreef GizartFRL het volgende:
De belasting naaien.
welk spook ?quote:Op zondag 31 december 2006 20:56 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nee, ik herinner me niet veel. Maar ging erom dat je spook een hoax was ofzo
Maar in t echt denk ik dat niet hoor![]()
quote:
Je hebt gelijkquote:Op zondag 31 december 2006 21:00 schreef Mirage het volgende:
[..]
ben jij mal.. straks komt ie undercover op onze feesten.
herkennen we hem niet eens meer als bekrompen konijn.
Nee kweenie, zn spook op foto's ofzoquote:Op zondag 31 december 2006 20:59 schreef Mirage het volgende:
[..]
welk spook ?
in het gat ?
de meet die in spookrook opging ?
quote:Op zondag 31 december 2006 21:01 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk
Was jij er dan ook gisteren
quote:Op zondag 31 december 2006 21:02 schreef Mirage het volgende:
[..]
ik was 1 van de dames die je afzette
quote:Op zondag 31 december 2006 21:02 schreef Mirage het volgende:
[..]
ik was 1 van de dames die je afzette
Das geen ava, das mijn pasfoto.quote:
quote:
Ben je lekker?quote:Op zondag 31 december 2006 21:03 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Das geen ava, das mijn pasfoto.![]()
Werk je bij de belasting?![]()
dat kan ik mij niet meer herinnerenquote:
Dan was ik het niet, dat had je zeker wel onthoudenquote:Op zondag 31 december 2006 21:04 schreef Mirage het volgende:
[..]
dat kan ik mij niet meer herinneren
quote:Op zondag 31 december 2006 21:05 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Dan was ik het niet, dat had je zeker wel onthouden
Taxichauffeur gevraagd extra gas te geven, raampje open en "PWND!!!11!! EINZ" roepenquote:Op zondag 31 december 2006 21:05 schreef Mirage het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
wat heb je met betreffende dames gedaan dan toen je ze afzette ?
Ik had zelf zo'n beeld dat jullie gezamenlijk naar Wolfmother of Evenescence luisteren en dan onder de invloed van drugs in elkaars armen gaan snijden omdat dat tegenwoordig hip schijnt te zijn.quote:Op zondag 31 december 2006 21:06 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Taxichauffeur gevraagd extra gas te geven, raampje open en "PWND!!!11!! EINZ" roepen
Doe dan op z'n minst ff goeie muziek noemenquote:Op zondag 31 december 2006 21:10 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik zat zelf zo'n beeld dat jullie gezamenlijk naar Wolfmother of Evenescence luisteren en dan onder de invloed van drugs in elkaars armen gaan snijden omdat dat tegenwoordig hip schijnt te zijn.![]()
Sorry maar is dat geen dubbele tautologie?quote:
Neequote:Op zondag 31 december 2006 21:17 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Sorry maar is dat geen dubbele tautologie?
trio FFMquote:Op zondag 31 december 2006 21:18 schreef pussydeluxe het volgende:
Trio MMV.
ik vind je nieuwe avatar niet leukquote:
Ik had het niet tegen jou.quote:
quote:
quote:Op zondag 31 december 2006 21:21 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Ik ben minder kansloos dan dat
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |