Wat een goed beargumenteerde reactie...quote:
Je zult mij dan ook niet meer in alléén die termen zien reageren. Het kan wel een onderdeel zijn van een reactie, maar wel altijd met een uitgebreide onderbouwing, zoals jullie van mij gewend zijn.quote:Op zondag 31 december 2006 17:20 schreef RayMania het volgende:
Ook hier geldt alvast hetzelfde als in de Lazovic en Vitesse topics.
Gewoon ontopic reageren en dat 'jaloers', 'niet zo brutaal' begint behoorlijk flauw en irritant te worden.
Hoezo matige voetballer? Verklaar je nader...quote:Op zondag 31 december 2006 17:24 schreef kollie het volgende:
Waarom een topic voor deze matige voetballer![]()
Nou, met hetgeen monsieur in de 1e seizoenshelft lijkt het me overbodig een topic aan deze jongen te wijden. Getuigt van weinig voetbalkennis, en een hoop domheid.quote:Op zondag 31 december 2006 17:25 schreef defranseslag het volgende:
[..]
Hoezo matige voetballer? Verklaar je nader...
Ik hoor nog steeds geen inhoudelijke argumenten. Je bent blijkbaar niet gecharmeerd van zijn kwaliteiten, maar je mag best met voorbeelden komen. In plaats daarvan speel jij op de man, wat ik persoonlijk nooit zou doen.quote:Op zondag 31 december 2006 17:27 schreef kollie het volgende:
[..]
Nou, met hetgeen monsieur in de 1e seizoenshelft lijkt het me overbodig een topic aan deze jongen te wijden. Getuigt van weinig voetbalkennis, en een hoop domheid.
Als verdediger hoef je ook niet per se op te vallen, dus dat is een goed teken. Overigens tekende hij vandaag voor de assist van de 2-2 van Fred Benson.quote:Op zondag 31 december 2006 17:31 schreef Martijn_fijn het volgende:
Didier Martel was een leuke Franse voetballer. Geen toppper, maar als hij de bal had keek je met belangstelling naar wat hij ermee ging doen.
Deze Fransoos is mij tot nu toe nog niet echt opgevallen.
-voetballend matigquote:Op zondag 31 december 2006 17:32 schreef defranseslag het volgende:
[..]
Ik hoor nog steeds geen inhoudelijke argumenten. Je bent blijkbaar niet gecharmeerd van zijn kwaliteiten, maar je mag best met voorbeelden komen. In plaats daarvan speel jij op de man, wat ik persoonlijk nooit zou doen.
Dus ik wacht wel... Ben benieuwd wat jij wel en niet goed vind aan het spel van De Franse Slag.
- Oneens. Dat is zelfs zijn sterkste punt: de opbouw! Hij heeft niet voor niks enkele wedstrijden vanaf het middenveld gespeeld, zodat hij zich ook meer met het aanvalsspel kan bemoeien. Vandaag verzorgde hij de assist van het doelpunt van Fred Benson en hij heeft gescoord tegen FC Utrecht. Ook leidde hij bijvoorbeeld de 2-2 van Anduele Pryor tegen Roda JC in met een sterke inschuivende actie.quote:Op zondag 31 december 2006 17:35 schreef kollie het volgende:
[..]
-voetballend matig
-weinig aanvallende impulsen
-oogt dikwijls onzeker
-laat zich regelmatig door middelmatige spelers in de luren leggen
Dank u, ik wens u ook een prettige jaarwisseling. Maar daar zit ik hier niet voor.quote:Op zondag 31 december 2006 17:47 schreef kollie het volgende:
Beste voorbeeld is mijns inziens de manier waarop ie door Kone werd gepiepeld tijdens Vites-PSV voor de beker. Als een f-pupil werd ie gedold.
Kijk, het zal best een leuke speler voor een eredivisie-club als Vitesse zijn maar de wereldspeler die jij erin ziet: Never.
eens zullen we het toch niet worden, dus ik ga dit nutteloze topic verlaten![]()
Ik wens je alle goeds met Sansoni, en alvast een gelukkig nieuwjaar.
Ja niet te geloven he....quote:
Hoezo niet te geloven???quote:Op maandag 1 januari 2007 09:20 schreef Positive_Thinking het volgende:
[..]
Ja niet te geloven he....
Ik ben bang dat Sansoni er wel eens naast kan komen te staan na de winterstop. De Mos wil versterkingen en minimaal een centrale verdediger. Aangezien Sprockel het zeer goed doet kan Sansoni wel eens de klos worden.
Verder is Sansoni een redelijke voetballer waarbij ik het gevoel hebt dat hij verdedigend net iets te kort komt of te overmoedig is.
Zoals ik al eerder heb gezegd, over een paar jaar spreken we elkaar misschien weer en dan komen we even fijntjes op deze woorden terug.quote:Op maandag 1 januari 2007 15:16 schreef Erasmusch het volgende:
Hij had ook een goeie tackle in de 1e helft. Blijft een prutser.
Neen, ik ben geen familie van hem. Zijn manier van spelen en zijn kwaliteiten spreken mij aan. En aangezien hij bij de club speelt waar ik supporter van ben, is het logisch dat ik een grote fan ben van hem. Helaas zijn niet alle Vitessesupporters dat met me eens, maar dat lijkt me een kwestie van tijd.quote:Op maandag 1 januari 2007 15:49 schreef koningdavid het volgende:
Maar even serieus, hoe kom je er eigenlijk op om zo fan van die gast te zijn? Ben je verre familie ofzo?
misschien is hij fan van Vitesse? EDIT: te laatquote:Op maandag 1 januari 2007 15:49 schreef koningdavid het volgende:
Maar even serieus, hoe kom je er eigenlijk op om zo fan van die gast te zijn? Ben je verre familie ofzo?
Ja.quote:
Uit positie geluld.quote:Op maandag 1 januari 2007 17:17 schreef DeVinger het volgende:
Ik moet hier natuurlijk helemaal niet meer reageren
quote:Op maandag 1 januari 2007 19:17 schreef defranseslag het volgende:
Interessant, Escude speelt nu bij de koploper van Spanje in de basis...
quote:Op maandag 1 januari 2007 18:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij komt als een middelmatige speler op me over, een slechtere versie van Escude.
Lezenquote:Op maandag 1 januari 2007 19:28 schreef defranseslag het volgende:
Als jij vind dat Escude matig is
En nog een assist maar verderquote:Op maandag 1 januari 2007 21:16 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Hij had in Almelo wel een paar goede trappen de tribune in moet ik zeggen.
Zolang er geen nieuwe centrale verdediger is met , is er een nieuwe man achterin dan zonder .quote:Grote vraag is wat gaat de Mos doen en wat kan Vitesse... speelt Vitesse met of zonder sansoni na de winterstop??
Ik sta juist altijd open voor kritiek, mits het terecht is en niet op de man gespeeld. Ik krijg helaas vaak de indruk dat de meeste mensen liever zien dat Sansoni niet goed presteert, zodat ik ongelijk krijg. Dit geldt zelfs voor sommige Vitessesupporters onder ons!quote:Op maandag 1 januari 2007 20:28 schreef Positive_Thinking het volgende:
De meesten zullen het zo te zien niet eens worden met de mening van de Franseslag. En de Franseslag moet een beetje meer tegen kritiek kunnen.
Ja want want zoveel waren het er volgensmij ook niet .quote:Op maandag 1 januari 2007 21:34 schreef DeVinger het volgende:
Dubnobasswithmyheadman bedoeld die rare trappen langs de zijlijn die ipv LANGS de zijlijn in de tribuna kwamen.
Hij had dat 2xquote:Op maandag 1 januari 2007 21:41 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Ja want want zoveel waren het er volgensmij ook niet .
off-topic : welk vak zaten jullie dan , want er zatten wel lekker veel vitessenaren rond het uitvak![]()
idd , maar we zullen het over 10 dagen merken wat Aad gaat doen als de 1ste oefenpot isquote:Op maandag 1 januari 2007 21:46 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Hij had dat 2x..
We zaten vlak naast jullie, in vak F.
Ik gun Sansoni het beste hoor, maar wat ik van hem gezien en gelezen heb vind ik niet overtuigend. That's it.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:41 schreef defranseslag het volgende:
[..]
Ik sta juist altijd open voor kritiek, mits het terecht is en niet op de man gespeeld. Ik krijg helaas vaak de indruk dat de meeste mensen liever zien dat Sansoni niet goed presteert, zodat ik ongelijk krijg. Dit geldt zelfs voor sommige Vitessesupporters onder ons!
Lees je mijn posts wel? Onderbouwen.quote:Op maandag 1 januari 2007 22:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik gun Sansoni het beste hoor, maar wat ik van hem gezien en gelezen heb vind ik niet overtuigend. That's it.
Ik kan me vinden in wat Drass hierboven in een post zegt.quote:Op maandag 1 januari 2007 22:47 schreef defranseslag het volgende:
[..]
Lees je mijn posts wel? Onderbouwen.
Inhoudelijk sterk!quote:Op maandag 1 januari 2007 22:50 schreef DeVinger het volgende:
Ga je lekker aftrekken op posters van Sansoni man
Neen. Dat kwam omdat een Mod een beetje brutaal deed tegen mij.quote:Op maandag 1 januari 2007 22:55 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Waarom denk je dat jij een ban had, omdat je inhoudelijk sterk was zeker?
Ik vind hem verdedigend zeker niet zwak, integendeel zelfs.quote:Op maandag 1 januari 2007 23:09 schreef DeVinger het volgende:
Het is geen verdediger, maar een middenvelder. Dat is de enige verklaring die ik kan geven waarom hij verdedigend zo zwak is. Als middenvelder vind ik hem ook geen bijzondere speler, maar dan heeft hij tenminste nog rugdekking.
*zucht* Is er nog niet genoeg onderbouwd??quote:Op maandag 1 januari 2007 22:47 schreef defranseslag het volgende:
[..]
Lees je mijn posts wel? Onderbouwen.
Welles Nietes Welles Nietes Welles Nietesquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:12 schreef defranseslag het volgende:
[..]
Ik vind hem verdedigend zeker niet zwak, integendeel zelfs.
Eindelijk heb iemand het doorquote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:34 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Welles Nietes Welles Nietes Welles Nietes![]()
Los van het feit dat jij puur een spelletje speelt
En Sebastian Pardo dan???quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:09 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Eindelijk heb iemand het door![]()
Ik vind Samsoni maar een drol trouwens en Sebastien een wijvenaam
Sebastian vind ik wel weer kunnen, maar je moet wel een enorme nicht zijn als je sebastien heetquote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:42 schreef defranseslag het volgende:
[..]
En Sebastian Pardo dan???![]()
En ik heb meer het idee dat jullie een spelletje spelen en dat jullie met een zwaar anti-Frans-gekleurde bril naar Vitesse zitten te kijken...
Ja oke maar we zijn hier om die samson homo af te kraken hequote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:20 schreef Erasmusch het volgende:
Pardo is ook wel een beetje gay natuurlijk
Rot op echt waar.quote:
'Niet zo brutaal' of 'Jaloers?' vind ik niet echt discussieerkwaliteiten, en noem eens een voorspelling van je die uit is gekomen??quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:06 schreef defranseslag het volgende:
Een beetje jaloers op mijn voorspelkwaliteiten en op mijn discussieerkwaliteiten!!!!
Ik zeg zelden alleen zoiets als 'Niet zo brutaal' of 'jaloers?'. Ik zeg er altijd bij waarom ik dat zeg.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 02:35 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
'Niet zo brutaal' of 'Jaloers?' vind ik niet echt discussieerkwaliteiten, en noem eens een voorspelling van je die uit is gekomen??
over wie?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:46 schreef defranseslag het volgende:
En mijn voorspelling over Sebastien Sansoni is bij iedereen bekend, neem ik aan?
Waarom open je een tweede fantopic? Een beetje jaloers op mijn fantopicopen kwaliteiten?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:52 schreef koningdavid het volgende:
DFL, jij hebt mijn Sansoni-fantopic gemist.![]()
Ja, of de schoolvakantiequote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:06 schreef vitessezuid113 het volgende:
zal wel aan de winterstop liggen![]()
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:14 schreef defranseslag het volgende:
[..]
Jaloers op mijn werkloosheid kwaliteiten?
Betalen we zo'n mongool als jouquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:14 schreef defranseslag het volgende:
[..]
Jaloers op mijn werkloosheid kwaliteiten?
Kan die gaan werkenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:19 schreef koningdavid het volgende:
Ik voel op een of andere manier een ban aankomen.![]()
Die kan bij het vreemdelingen legioenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
Gewoon verplicht naar Afghanistan. Sansoni meesturen.
Als we een nieuwe centrale verdediger hebben dan begint het al met een plaatsje op de bankquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:29 schreef Erasmusch het volgende:
Wanneer zou Sansoni werkloos worden?
Je zit in het verkeerde topic.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:54 schreef zevenkamp het volgende:
Wie is Samson
En vanaf nu genoeg geweestquote:
Ontopic in dit topic dat is wel heel moeilijkquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:22 schreef RayMania het volgende:
[..]
En vanaf nu genoeg geweest. Weer ontopic graag, en houd het eens vol allemaal.
Dan zijn we inderdaad snel uitgepraat. Jullie zijn er inmiddels ook wel achter wat voor held hij is, maar jullie durven me nu niet meer tegen te spreken omdat jullie bang zijn voor gezichtsverlies.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:23 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ontopic in dit topic dat is wel heel moeilijk![]()
Jij bent zo irritantquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:28 schreef defranseslag het volgende:
[..]
Dan zijn we inderdaad snel uitgepraat. Jullie zijn er inmiddels ook wel achter wat voor held hij is, maar jullie durven me nu niet meer tegen te spreken omdat jullie bang zijn voor gezichtsverlies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |