quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:13 schreef defranseslag het volgende:
Jullie zijn gewoon jaloers
Als je iets vind, mag je dat best beargumenteren.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:17 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een matige voetballer, wat heeft dat te maken met jaloers zijn?
Wielaert wat een heldquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:22 schreef defranseslag het volgende:
Hij is vet goed.
Je kan hem dus niet matig vinden.
En als je toch zegt dat je hem matig vindt, komt dat voort uit pure jaloezie.
Omdat je zelf Rob Wielaert centraal in de verdediging heb staan.
Mag inderdaad moet niet.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:18 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Als je iets vind, mag je dat best beargumenteren.
Hé newbie, ik wil best een discussie met je aangaan, maar dan niet met zulke domme argumentatie als dit.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:22 schreef defranseslag het volgende:
Hij is vet goed.
Je kan hem dus niet matig vinden.
En als je toch zegt dat je hem matig vindt, komt dat voort uit pure jaloezie.
Omdat je zelf Rob Wielaert centraal in de verdediging heb staan.
Precies, mijn reden om hem matig te vinden.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Je noemt 1 zwak punt, 2 positieve punten en een punt wat niet per definitie goed of slecht is. Er zijn zoveel goede voetballers zonder over-mijn-lijk-mentaliteit.
Ik niet helaas toen stond mijn camara uit op het moment dat hij dat deed bij Feyenoord , helaas .....quote:Op woensdag 22 november 2006 15:31 schreef Grimm het volgende:
Heb je ook een filmpje van die zidane actie?
Dat heb ik gedaan..... maar hij wordt er bij niet beter opquote:Op woensdag 22 november 2006 15:09 schreef vitessezuid113 het volgende:
De mensen die hem wat minder vinden moeten maar op hem gaan letten als vitesse op bezoek is of jullie komen naar vitesse![]()
Ach om met de woorden van Vitesse-zuid te spreken:quote:Op woensdag 22 november 2006 16:43 schreef defranseslag het volgende:
N'kufo maakt vrijdag geen enkele kans tegen Sansoni. Hoogstens warneer hij weer eens een op de grond gaat liggen na een schouderduw van Purrel, en zo uit een penalty scoort.
Rosales was hem idd 1x te snel af.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:36 schreef SoA-Holic het volgende:
Slagerij Sansoni wordt ie ook wel genoemd. Wat een drama deze vent.
Ajax uit liep ie trouwens ook heerlijk te ballen/schoffelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |