Dank u wel beleefd voor deze updatequote:Op zondag 31 december 2006 17:07 schreef Veulen het volgende:
[..]
Brian - mama Netty + broer Kennet en vrouw
Bart - Lesley
Ilona - Michel
Nathanael - Heeft iemand met de kerst gehad
Nena - Zus Tessy
Sylvia - Zus Margo
Huub - Broer Joris
Natasiaaaa - Heeft iemand met de kerst gehad
Astu veel plezier d'r meequote:Op zondag 31 december 2006 17:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dank u wel beleefd voor deze update![]()
Ik zeg ook wel eens "hi schat" als mijn zoon binnenkomt hoor.quote:Op zondag 31 december 2006 17:22 schreef Gigageil het volgende:
Ik zie al dat ik tegen me moeder zeg "Hoe gaat het schat?" Of ben ik nou ouderwets?![]()
Mijn zoontje noemt mij "rotjong" met een heerlijk Spaans accent...quote:Op zondag 31 december 2006 17:22 schreef Gigageil het volgende:
Ik zie al dat ik tegen me moeder zeg "Hoe gaat het schat?" Of ben ik nou ouderwets?![]()
Daar sprak Brian zijn moeder ook meteen over aan...quote:Op zondag 31 december 2006 17:23 schreef Gigageil het volgende:
Wat raar, de moeder van Brian kust Nena, maar geeft die zus van Nena gewoon geen hand .....![]()
Tja, als iemand zijn/haar moeder een schat vindt waarom niet?quote:Op zondag 31 december 2006 17:22 schreef Gigageil het volgende:
Ik zou ze allemaal kapot gooienquote:Op zondag 31 december 2006 17:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Gekke glazen hebben ze trouwens in dat huis, lijkt wel alsof ze uit vazen drinken...
Had je verwacht te paard in amazone-zit ofzo?quote:Op zondag 31 december 2006 17:28 schreef HiDiHo het volgende:
Kwam Lesley met de auto ?
Mag ik even zeggen dat ik het een zeikwijf vind?quote:Op zondag 31 december 2006 17:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat een RAMP!!!!! Mama-loverboy was verwikkeld in een autopech-affaire....![]()
Wat een dramaqueen....
Ja ok....ik noem mijn moeder ook "ouwe" ....of "Tut" ,als ik boos ben, maar Schatje.....daarvoor heb ik teveel respect denk ik.....quote:Op zondag 31 december 2006 17:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Mijn zoontje noemt mij "rotjong" met een heerlijk Spaans accent...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |