Tja, als iemand zijn/haar moeder een schat vindt waarom niet?quote:Op zondag 31 december 2006 17:22 schreef Gigageil het volgende:
Ik zie al dat ik tegen me moeder zeg "Hoe gaat het schat?" Of ben ik nou ouderwets?![]()
Ik zou ze allemaal kapot gooienquote:Op zondag 31 december 2006 17:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Gekke glazen hebben ze trouwens in dat huis, lijkt wel alsof ze uit vazen drinken...
Had je verwacht te paard in amazone-zit ofzo?quote:Op zondag 31 december 2006 17:28 schreef HiDiHo het volgende:
Kwam Lesley met de auto ?
Mag ik even zeggen dat ik het een zeikwijf vind?quote:Op zondag 31 december 2006 17:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat een RAMP!!!!! Mama-loverboy was verwikkeld in een autopech-affaire....![]()
Wat een dramaqueen....
Ja ok....ik noem mijn moeder ook "ouwe" ....of "Tut" ,als ik boos ben, maar Schatje.....daarvoor heb ik teveel respect denk ik.....quote:Op zondag 31 december 2006 17:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Mijn zoontje noemt mij "rotjong" met een heerlijk Spaans accent...![]()
Komt even roet in de feestvreugde gooien.....let maar op, dat verhaal verteld ze 5 of 6 keer vanavond.....quote:Op zondag 31 december 2006 17:30 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Mag ik even zeggen dat ik het een zeikwijf vind?
Ik dacht dat ze practisch in dezelfde straat wonen.quote:Op zondag 31 december 2006 17:30 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Had je verwacht te paard in amazone-zit ofzo?
Op zich vind ik dat dan wel weer goed hoor dat Brian het een keer te horen krijgt, het is echt niet okay hoe Nena achter z'n rug om praat.quote:Op zondag 31 december 2006 17:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ze zit al weer heerlijk te roddelen.....
"Nena vindt je helemaal niks, dat heeft ze letterlijk gezegd."
Ja wel dichtbij ofzo maar ja alles in het Gooi is dichtbij elkaar...quote:Op zondag 31 december 2006 17:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze practisch in dezelfde straat wonen.
Brian flipt als een stekker, dat zie je aan zijn hele tronie.....ook dat z'n moeder de zus van Nena niet groette, dat geeft Nena weer een stok om mee te slaan....quote:Op zondag 31 december 2006 17:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ze zit al weer heerlijk te roddelen.....
"Nena vindt je helemaal niks, dat heeft ze letterlijk gezegd."
Ja waar woont die gast...in de buurt vh Mercatorplein...vanwaar al die verbeelding???quote:Op zondag 31 december 2006 17:38 schreef Gigageil het volgende:
Walgelijke zak die Bart......Amsterdams 2-hoog schoffie staat Miljonair te spelen, met zijn wijze kop![]()
Ja met een weedplantage op zolder.....quote:Op zondag 31 december 2006 17:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja waar woont die gast...in de buurt vh Mercatorplein...vanwaar al die verbeelding???
alle bezoekers zo'n beetje gaven elkaar geen hand. Bijvoorbeeldquote:Op zondag 31 december 2006 17:35 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Brian flipt als een stekker, dat zie je aan zijn hele tronie.....ook dat z'n moeder de zus van Nena niet groette, dat geeft Nena weer een stok om mee te slaan....![]()
en ze vindt het ineens goedkoop dat ze ook iets hebben gedaan,.. wie heeft die hoer dan besteltquote:Op zondag 31 december 2006 17:35 schreef HiDiHo het volgende:
Natasia wist het niet, ze kwam tijdens de daad binnenlopen![]()
Eensch...quote:Op zondag 31 december 2006 17:42 schreef tipsch het volgende:
GDK_REDACTIE, mogen we ook Sylvia, Huub en Ilona in beeld? Nogal gekleurd. Nu even wat real-life graag, even spel af.
Ja ze weten toch dat ze aan een programma deelnemen en dat ze voor de show alsnog met fatsoensnormen moeten aankomen, ze zijn toch niet helemaal achterlijk?quote:Op zondag 31 december 2006 17:42 schreef avonne het volgende:
[..]
alle bezoekers zo'n beetje gaven elkaar geen hand. Bijvoorbeeld
Huub : "dit is Nena"
Joris "Dag, Nena"
Huub "Dat is haar zus..."
Joris "we hebben elkaar net gesproken"
(achter dus)
goed nieuws show kan je vanavond op de eo kijkenquote:Op zondag 31 december 2006 17:46 schreef tipsch het volgende:
Tjonge jonge jonge, GDK_REDACTIE. kleur eens anders!
Volgens mij is het daarna in bed gebeurt, met de dekbed erover.quote:Op zondag 31 december 2006 17:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
mama loverboy heeft het nu hier over:
[afbeelding]
Nee, want toen kwam haar pimp en stond Natasiaaaaaaaaaa naast het bed te schreeuwen en te commanderen.quote:Op zondag 31 december 2006 17:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij is het daarna in bed gebeurt, met de dekbed erover.
Nettyquote:Op zondag 31 december 2006 17:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
We hebben het helemaal nooit over Netty:
Netty met een valse steek onder water het huis uit
Maar goed dat ik papamiento en Spaans spreek.quote:Op zondag 31 december 2006 17:53 schreef Gigageil het volgende:
DGK-redactie.....roep ff om dat Brian Nederlands moet lullen.....![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |