Vind je het gek met dat klere accent van hem.quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:40 schreef koningdavid het volgende:
Liever Radomski halen dan Braafheid....![]()
Braafheid is gewoon een prima back met groeimogelijkheden die het niveau Feyenoord goed aan moet kunnen. Hetzelfde geldt voor Tiendalli. Jammer is dat jullie die jongen niet even de tijd gunnen om te wennen. Voordat hij zijn eerste wedstrijd had gespeeld werd hij hier al uitgekotst.
quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:56 schreef yvette1982 het volgende:
het zegt al genoeg dat alleen flutclubs interesse in hem hebben.
quote:Feyenoord zou zeer geïnteresseerd in de diensten van Arek Radomski zijn
quote:
quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:42 schreef Erasmusch het volgende:
Je begint vervelend te worden
amenquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:01 schreef Happel het volgende:
Die gristenhond moet ook gewoon opkankeren. Incest plegen met familieleden, op de Veluwe, oid...
Tief gewoon eens op. Je zegt de heletijd dat middelmatige spelers als Braafheid goed voor ons Feyenoord zijn. Voorlopig staan jullie maar 3 punten boven ons met een veel betere selectie. Ga je daar ff druk om maken.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:07 schreef koningdavid het volgende:
Jullie zijn te voorspelbaar jongens...![]()
Dus omdat ik Braafheid een geschikte speler voor Feyenoord vind, moet ik optyfen?quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:55 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Tief gewoon eens op. Je zegt de heletijd dat middelmatige spelers als Braafheid goed voor ons Feyenoord zijn. Voorlopig staan jullie maar 3 punten boven ons met een veel betere selectie. Ga je daar ff druk om maken.
Kutfransozenquote:04-01-2007 - Supportersvereniging van Feyenoord niet naar Nancy
De supportersvereniging van Feyenoord gaat zaterdag niet naar Nancy.
De supporters van Feyenoord hadden een collecte gehouden om de schade aan het stadion in Nancy te herstellen. Tot hun grote verbazing kreeg de supportersvereniging te horen dat zaterdag niet door kan gaan. Een reden werd niet verteld, maar de supportersvereniging vermoedt dat ze niet welkom zijn.
Wel noemde Nancy 24 januari als mogelijk nieuwe datum, maar Feyenoord wil eerst de uitspraak in de strafzaak van de UEFA op 19 januari afwachten. Als die negatief uitvalt, zal het bedrag van 25.000 euro waarschijnlijk aan Feyenoord zelf geschonken worden.
Bron: RTV Rijnmond
Ach jij vind elke middelmaad een goede speler voor Feyenoord.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:58 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dus omdat ik Braafheid een geschikte speler voor Feyenoord vind, moet ik optyfen?![]()
pff... naar volkje vind ik het maarquote:
da's altijd zo makkelijk achterafquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:07 schreef koningdavid het volgende:
Jullie zijn te voorspelbaar jongens...![]()
Had hem toen van Heerenveen overgekocht.quote:
Precies, vind het zowiezo een suffe actie...maar goed.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Gewoon aan Feyenoord geven, schijt aan die kutfransen.
Ze presenteren het nu als vrijblijvend iets, waar alleen 'foute' supporters aan mee dienen te werken, maar je weet hoe dat gaat..quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:53 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Moet je daar verplicht aan mee doen? Ik heb hier geen trek in namelijk. Ik zit in W1
En in de verdediging. En blijkbaar dus op het middenveldquote:Op vrijdag 5 januari 2007 08:35 schreef DenniZZ het volgende:
Toch zie ik liever een spits want daar hebben we natuurlijk nog steeds een probleem.
PSGquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:29 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
pff... naar volkje vind ik het maar![]()
We zijn geen Real Madrid, die zich voor miljoenen in de schuld scheel kan kopen. We moeten het doen met middelmaat waar potentie in zit of met afdankers uit het buitenland, wat eerder hier top was. Dat betekent gewoon goed scouten en het risico op een miskoop zo klein mogelijk houden.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:57 schreef Joeriii het volgende:
We moeten investeren in spelers die er gelijk staan. Niet weer middelmaat.
Moet je wel goeie scouts hebben ipv die waardeloze figuren die er nu rondlopen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:56 schreef erkel het volgende:
[..]
We zijn geen Real Madrid, die zich voor miljoenen in de schuld scheel kan kopen. We moeten het doen met middelmaat waar potentie in zit of met afdankers uit het buitenland, wat eerder hier top was. Dat betekent gewoon goed scouten en het risico op een miskoop zo klein mogelijk houden.
Dat is het hele probleem bij Feyenoord jaquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:52 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Moet je wel goeie scouts hebben ipv die waardeloze figuren die er nu rondlopen.
Bij Feijenoord worden die functies namelijk niet aan getrainde mensen gegeven maar aan oud-spelers als blijk van waardering. Aardig van ze, maar verstand hebben ze er niet van.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:53 schreef erkel het volgende:
[..]
Dat is het hele probleem bij Feyenoord ja
neequote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:29 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Hebben ze dan nog niks geleerd![]()
quote:Eurosport heeft zoals eerder gemeld de uitzendrechten voor het uitzenden van de wedstrijden om de EFES Pilsen Cup op Eurosport verkregen. De eerste wedstrijd tussen Galatasaray en Feyenoord zal echter niet live maar integraal later op de avond worden uitgezonden vanwege andere evenementen op de zender.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |