Vergeet je Woellie daar toch helemaal!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:01 schreef BVO het volgende:
RR heeft CDP, SS
, charmed
, meer PeRi
. Bijvoorbeeld.
Misschien kunnen we ze werven als vaste SC'ersquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:01 schreef BVO het volgende:
RR heeft CDP, SS
, charmed
, meer PeRi
. Bijvoorbeeld.
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:08 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Vergeet je Woellie daar toch helemaal!
quote:
Na IDO lukte dat ook nauwelijksquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Misschien kunnen we ze werven als vaste SC'ersIk vind ze ook leuk. Zelfs CDP is stiekem wel tof (
)
Was Woelli niet ooit een ShowChatter?quote:
Nee, gewoon druk.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:10 schreef Canisfire het volgende:
En is Dizer met vakantie ofzo?
Ze is wel op FOK! dankzij Orginial geloof ik. Niet in SC, wel in SHO. Typte ze de hele tijd met ,,quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Was Woelli niet ooit een ShowChatter?![]()
Uit het Orginial tijdperk, geloof ik![]()
![]()
![]()
En ze zat ook in die SHO-soap geloof ikquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze is wel op FOK! dankzij Orginial geloof ik. Niet in SC, wel in SHO. Typte ze de hele tijd met ,,.
Niemand voelde zich welkom.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Na IDO lukte dat ook nauwelijks.
Al is Erik als SC'er wel te danken aan Blue Room natuurlijk.
Net zo als Bar-rel die kwam hier ook via hem toch?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze is wel op FOK! dankzij Orginial geloof ik. Niet in SC, wel in SHO. Typte ze de hele tijd met ,,.
Neuh.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:17 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Net zo als Bar-rel die kwam hier ook via hem toch?
Wat een kneus was datquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:19 schreef Paltos het volgende:
Zhenar!![]()
Hoe heette die user nuweer die ogenschijnlijk gewoon perongeluk hier terecht kwam?
Jij deed er zo onvriendelijk tegen en zei dat 'ie op moest rotten.
En dat leidde tot zo'n hele discussie rond internetethiek en sociaal gedrag tov nieuwelingen.![]()
Dát waren mooie tijden.![]()
Ja, die!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:21 schreef alwaysthebest het volgende:
Knibbel bedoel je?
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:21 schreef Bupatih het volgende:
Fobo-update.
Minimalisme is oké in 2007.
Ja, daar moet ik wat op verzinnen.quote:
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wat een lelijk kutplaatje.
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:19 schreef Paltos het volgende:
Zhenar!![]()
Hoe heette die user nu weer die ogenschijnlijk gewoon perongeluk hier terecht kwam?![]()
Jij deed er zo onvriendelijk tegen en zei dat 'ie op moest rotten.![]()
En dat leidde tot zo'n hele discussie rond internetethiek en sociaal gedrag tov nieuwelingen.![]()
Dát waren mooie tijden.![]()
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:21 schreef alwaysthebest het volgende:
Knibbel bedoel je?
Typo'tje.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding]
Vandaag!!![]()
![]()
!!!
Nee, dát is een lekker plaatje!!!![]()
D:!!!!
En wat een Bupa-fotoboek heeft die Paltos toch ook!
Dat zijn albums!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:24 schreef Svensational het volgende:
Daniel Powter heeft een lied dat Daniel Powter heet
Goed zo.quote:
Jullie noemden me toen nog altijd kutnewbie. Terwijl rena en Tha_Erik er later waren bijgekomen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
Toen begon jij zo te huillieën dat je hier ook zo onvriendelijk was ontvangen![]()
Dat is geen minimalisme maar psygedelisch.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:21 schreef Bupatih het volgende:
Fobo-update.
Minimalisme is oké in 2007.
Ik weet het niet meer.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:32 schreef Bupatih het volgende:
Nou ja, ik noemde je soms liefkozend kutnewbie.De rest niet.
Ik had je al lang geaccepteerd.
Wat is hier de humor van eigenlijk?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:29 schreef Bupatih het volgende:
En ik heb nog steeds de tofste, mooiste en leukste foto's van het hele fotoboek!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat is hier de humor van eigenlijk?
[afbeelding]
Ken je het origineel?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat is hier de humor van eigenlijk?
[afbeelding]
Ik deed echt kut tegen Paltosquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:32 schreef Bupatih het volgende:
Nou ja, ik noemde je soms liefkozend kutnewbie.De rest niet.
Ik had je al lang geaccepteerd.
Ja.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:33 schreef Bupatih het volgende:
Je bent het lieve, kleine, grappige broertje dat ik nooit heb gehad, Paltos.!
DAT HOOR JE ZEKER WEL VAKER?!!!!!!!
Ja, daar is het een pijp, en hier is het een banaan! Dat is toch helemaal niet grappigquote:
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik deed echt kut tegen PaltosHet is leuk om soms zomaar iemand uit te kiezen om online te haten. Totdat ze het tegendeel bewezen hebben, natuurlijk
![]()
Nu heb ikOdysseuzzz
![]()
![]()
En snap jij de clou van het origineel?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, daar is het een pijp, en hier is het een banaan! Dat is toch helemaal niet grappig
Meneer wordt een keer genoemd en krijgt meteen een stijvequote:
Het orgineel is niet eens een grap maar een comentaar.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En snap jij de clou van het origineel?
Verstopt in dequote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:38 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Het orgineel is niet eens een grap maar een comentaar.![]()
-PI's zegt Ody vaak nuttige en juiste dingen.
Dan kan het nog wel een clou bevatten.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:38 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Het orgineel is niet eens een grap maar een comentaar.![]()
Maar beter nog zou hij gewoon zijn bek houdenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:38 schreef Paltos het volgende:
[..]
Verstopt in de [afbeelding]-PI's zegt Ody vaak nuttige en juiste dingen.
Jaquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Meneer wordt een keer genoemd en krijgt meteen een stijve![]()
![]()
Houd je bek gewoon, kneus![]()
Dat het geen pijp was, maar een schilderij van een pijp.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En snap jij de clou van het origineel?
Maar dan snap ik nog niet jouw grap.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:40 schreef Bupatih het volgende:
Sven!Achtergesteld, onwetend jong.
Snap je het nou al?
Edit:
Ja.
Inderdaad! Hiermee wilde hij (Margritte) de kijker bewust maken van de kracht van de werkelijkheid nabootsende afbeelding. Margritte probeert de suggestie te wekken dat de beschouwer naar een pijp kijkt. Doch in werkelijkheid is het een schildering. Met dit surrealistische beeld toont hij de fascinerende verwarring in de menselijke geest aan. Hiermee kan dus een werkelijkheid worden geschapen die nooit heeft bestaan.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat het geen pijp was, maar een schilderij van een pijp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |