Zal hem zeker even een uur of 6 laten staanquote:Op zondag 31 december 2006 14:08 schreef Askie het volgende:
hey, even een kort vraagje
hoe lang moet een koelkast rusten nadat deze verplaatst is (hooguit een meter of 7/8)? ik las ergens dat dit merkafhankelijk is maar is hier een gemiddelde voor?
alvast bedankt!
Misschien voor de zekerheid dan toch maar een dag uit latenquote:Op maandag 1 januari 2007 23:49 schreef Loedertje het volgende:
Tegenwoordig met die nieuwe koelkasten schijnt dat dus helemaal niet meer te hoeven.
Dat is nieuw voor mij en volgens mijn vrouw die in de keukens zit houden ze nog steeds die dag aan als rusttijdquote:Op maandag 1 januari 2007 23:49 schreef Loedertje het volgende:
Tegenwoordig met die nieuwe koelkasten schijnt dat dus helemaal niet meer te hoeven.
Heel goed. waar ze horen!quote:Op maandag 1 januari 2007 23:54 schreef Martijn_77 het volgende:
en volgens mijn vrouw die in de keukens zit
Hij gaat een borrelend geluid maken. Er komt lucht onderin. Niet dat je koelkast kapot gaat ofzo. Hoop overtrokken gedoe eigenlijk.quote:
http://209.85.135.104/search?q=cache:wXPCW4fCbbgJ:downloadcenter.samsung.com/content/UM/200508/20050811102554078_DA99-00288H-NL-1.0.pdf+koelkast+verplaatsen&hl=nl&gl=nl&ct=clnk&cd=2 (5 minuten staat er) en de verkoper die ik laatst sprak zei idd ook dat het 24 uur verhaal niet meer opgaat.quote:Op maandag 1 januari 2007 23:54 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dat is nieuw voor mij en volgens mijn vrouw die in de keukens zit houden ze nog steeds die dag aan als rusttijd
In een koelsysteem zit behalve freon ook olie, Dat is nodig om de compressor te smeren. Normaal gesproken zit de olie onderin de carter en smaart de zuiger, krukas en lagers van de compressor. De compressor kan alleen gas verpompen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |