Infrastructuur is het grootste probleem, zeker ook vanwege de enorme afstandenquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De demografische opbouw van de steden is in twee jaar op te lossen?
Lijkt me niet, maar afgezien daarvan moeten veel stadions grondig gerenoveerd worden en dan heb ik het inderdaad nog niet over de infrastructuur.
Die stadions zijn volgens mij op een enkele uitzondering na sterk verouderd.quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Antonio Vespucio Liberti 66 449 1938 all-seater
Alberto J. Armando 57 446 1940 19 908 (weinig stoeltjes, zou wel ergens rond de 40.000 uitkomen)
Libertadores de América 57 098 1928 27 863 (nieuw stadion, wordt 35.000 plaatsen)
Estadio Ciudad de La Plata 50 000 2003 all-seater
Olimpico Córdoba 48 878 1978 -
José Maria Minella 43 542 1978 -
Dr. Lisandro de la Torre 41 654 1978 22 000
Malvinas Argentinas 34 875 1978
El Gigante del Norte 24 300 1993 1 000
Estadio Brigadier General Estanislao Lopez 32.500
9 stadions en dan heb je nog de stadions van Velez, San Lorenzo, Racing, Newell´s die ook geschikt zouden kunnen zijn
Dat is bij die stadions makkelijk te realiserenquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:26 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Moet minimaal 42.000 ZITPLAATSNE zijn. En de stadions moeten niet verrot zijn
Infrastructuur is inderdaad een groot probleem en ik betwijfel of dat in twee jaar tijd naar een acceptabel niveau getild kan worden. Voor de stadions geldt hetzelfde.quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Infrastructuur is het grootste probleem, zeker ook vanwege de enorme afstanden
Dat je de veiligheidssituatie kunt oplossen heeft Brasil al het afgelopen jaar laten zien in Rio
Bij dat van River, Indep, Cordoba, La Plata, Mendoza, Salta, Mar del Plata is er sws geen probleem, bij die andere stadions is dat best op te lossen in 2 jaarquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Die stadions zijn volgens mij op een enkele uitzondering na sterk verouderd.
In Brazilie kan alles maar ik denk niet dat ze interesse hebben vanwege het afbraakrisico en de kostenquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Infrastructuur is inderdaad een groot probleem en ik betwijfel of dat in twee jaar tijd naar een acceptabel niveau getild kan worden. Voor de stadions geldt hetzelfde.
Veiligheidssituatie in de Maracana is steeds beter hoor er gebeurt niet zoveel als eerst.quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Infrastructuur is het grootste probleem, zeker ook vanwege de enorme afstanden
Dat je de veiligheidssituatie kunt oplossen heeft Brasil al het afgelopen jaar laten zien in Rio
In wat voor zin? En waarom?quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Infrastructuur is inderdaad een groot probleem
Hopelijk krijgt Marokko hem toch als tweede kandidaatquote:Blatter teleurgesteld in Zuid-Afrika
KAAPSTAD - Sepp Blatter, voorzitter van de wereldvoetbalbond FIFA, is niet te spreken over het optreden van het Zuid-Afrikaanse elftal.
De preses dringt er bij het gastland van het WK in 2010 op aan het niveau de komende periode danig op te krikken.
Teleurstellend
"Het is zeer teleurstellend dat de resultaten van Zuid-Afrika slecht zijn sinds het land de organisatie van het WK in 2004 toegewezen kreeg. In 1996 won Zuid-Afrika nog de Afrika Cup en nu lukt kwalificatie niet eens."
"Ik begrijp er niks van. Dit is het laatste moment om er nog iets aan te doen. Er moet iets gebeuren om straks goed voor de dag te komen bij het WK", zei Blatter maandag tijdens een bezoek aan Kaapstad.
Laton in je sigquote:Op maandag 15 september 2008 23:10 schreef Kali-Mist1 het volgende:
ze zijn toch al automatisch geplaatst!!
Inderdaad, het is maar hoe je het wil zien.quote:Op maandag 15 september 2008 23:08 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hij heeft het over de sportieve prestaties van Zuid-Afrika hoor..? Heeft niets met kritieke fase te maken.
quote:Op maandag 15 september 2008 23:02 schreef Meki het volgende:
Marokko de voordeel is
Lees het hele topic maar eens door... Verduidelijkt een boel.quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:57 schreef GJ-tje het volgende:
Lijkt me stug dat Duitsland in 2010 weer het WK krijgt (gezien de topictitel,
vreemd dat de OP het over de USA heeft), ze hebben immers de laatste 'editie' ook al gehad...
Het stadion in Johannesburg is in ieder geval op de goede wegquote:Op dinsdag 16 september 2008 01:13 schreef mcyodogg het volgende:
Ik dacht dat dit over stadions of infrastructuur zou gaan.
Dat Zuid-Afrika met 0 uit 3 eindigt is al bekend sinds hun toewijzing.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |