Dus eigenlijk duurde het 7 uur?quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:17 schreef MaxPower het volgende:
wheheh, doet me denken aan het tripje naar Parma, toen we een reisgenootje wijsmaakten dat er in Italie een tijdsverschil van 1 uur was. Het duurde 6 uur voor ie het doorhad.
Dat doe ik ook zonder WKquote:Op woensdag 3 januari 2007 12:32 schreef Grimm het volgende:
half 7 smorgens aan 't bier :S
quote:
Nachtwedstrijdenquote:Op woensdag 3 januari 2007 12:00 schreef pfaf het volgende:
Godver, wat kut!
Nachtwedstrijden, wéér de Verenigde Staten en weer geen Afrikaanse organisatie. Echt ontiegelijk kut, maargoed zelf naar gemaakt.
Die tegen de Arabieren was wel midden in de nacht, voor de rest was het inderdaad allemaal in de vroege avonduren.quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:38 schreef popolon het volgende:
[..]
Nachtwedstrijden![]()
In '94 waren de meeste wedstrijden om 18.00 en 22.00 uur NL tijd.
Tegen saudie arabie was het toch om half 7?quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:38 schreef popolon het volgende:
[..]
Nachtwedstrijden![]()
In '94 waren de meeste wedstrijden om 18.00 en 22.00 uur NL tijd.
half 2 nl tijd. kan nog herinneren dat me pa me wakker had gemaakt en dat we samen die wedstirjd gingen kijkenquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:13 schreef Grimm het volgende:
[..]
Tegen saudie arabie was het toch om half 7?
Bij mij ook!quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:15 schreef Flashwin het volgende:
[..]
half 2 nl tijd. kan nog herinneren dat me pa me wakker had gemaakt en dat we samen die wedstirjd gingen kijken![]()
Ierland was overdag en Brazilie was in de avond.quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:29 schreef Suijk het volgende:
[..]
Bij mij ook!
Maar Ierland en Brazilie was wel gewoon overdag. Althans, het was licht, dat weet ik nog.
al die zakjes met waterquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:30 schreef AminBen het volgende:
De spelers moesten vaak wel in de heetste uren van de dag zwoegen![]()
Preudhomme die de wedstrijd van zijn leven keept.quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:56 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
al die zakjes met water
Jan Wouters met z'n x-benen tegen belgie
Ik zie het ook veel liever naar Zuid-Amerika gaan, maar als je realistisch bent.... Kan een Brazilië of Argentinië een WK organisatie op zo'n ontzettend korte termijn (slechts drie jaar) voor elkaar krijgen? Ik denk dat zelfs Nederland met zijn vergadercultuur dat niet voor elkaar krijgt.quote:Op zondag 31 december 2006 14:07 schreef RayMania het volgende:
16 jaar oke. Maar daartussen zijn slechts drie WK's in een ander land gespeeld. Dat is echt belachelijk. Liever zie ik dan een land als Brazilië, Argentinië, Australië het organiseren. Of een combinatie van landen.
Volgens mij laten ze in Argentinie en Brazilie alles wijken om een WK te kunnen organiseren, dus dat regelen ze in 3 weken als het moetquote:Op woensdag 3 januari 2007 23:02 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ik zie het ook veel liever naar Zuid-Amerika gaan, maar als je realistisch bent.... Kan een Brazilië of Argentinië een WK organisatie op zo'n ontzettend korte termijn (slechts drie jaar) voor elkaar krijgen? Ik denk dat zelfs Nederland met zijn vergadercultuur dat niet voor elkaar krijgt.
Amerika kan zoiets goed organiseren. Enigste minpunt zijn de tijdsverschillen, maar dat zou je ook hebben met Zuid-Amerika.
Hendigquote:Op donderdag 22 februari 2007 01:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Afrika is er gewoon niet klaar voor.
Misschien over 100 jaar pas
daar leven ze een stuk minder sjiek dan bij ons.
Niet overdrijven, ben je er ooit geweest?quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Afrika is er gewoon niet klaar voor.
Misschien over 100 jaar pas
daar leven ze een stuk minder sjiek dan bij ons.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |