Dank je , maar ik heb het schaamteloos gejat hoorquote:Op zondag 31 december 2006 16:45 schreef WurM het volgende:
Ik vind het idee/effect wel heel gaaf Ymke!
wat is je F waarde?quote:Op zondag 31 december 2006 16:47 schreef Ymke het volgende:
[..]
Dank je , maar ik heb het schaamteloos gejat hoor![]()
Froos heeft me ondertussen al diverse tips gegeven , het valt niet mee allemaal
ik zou inderdaad op F/11-16 schieten en dan op de timer zetten zodat je geen extra beweging in je camera introduceert, verder natuurlijk manual focus lijkt me hier het beste. (en de druppel op het einde van de naald maar goed dat is mijn estetische opmerking)quote:Op zondag 31 december 2006 16:52 schreef Ymke het volgende:
26 geloof ik , niet geflitst maar wel 30 sec sluitertijd![]()
Froos zei ook al , mens begin toch eens met wat makkelijksquote:Op zondag 31 december 2006 16:52 schreef Puckzzz het volgende:
oei je pakt ook meteen iets heel moeilijks he? en je hebt geen lampen zei je? ik heb zoiets nog nooit gedaan dus kan je alleen maar tips geven hoe ik het in mijn hoofd heb. kan je je focuspunt vastleggen? gebruik je een statief? probeer eens een lampje beetje schuin links achter de druppel te plaatsen zodat er wat licht doorheen schijnt. doordat het een druppel is lijkt het me heel moeilijk om echt dóór de druppel heen scherp te stellen, de camera ziet toch eerst de druppel en pas daarna de reflectie.
Niet zo offtopic!quote:Op zondag 31 december 2006 16:57 schreef PdeHoog het volgende:
Het wordt nu echt de laatste SC van dit jaaren ik doe ook ff mee
Watjequote:Op zondag 31 december 2006 17:02 schreef Puckzzz het volgende:
ik zit al aan het bier...dadelijk maar ff tukkie doen anders ga ik het niet redden
Morgen, ik ben nu te melig voor woordenquote:Op zondag 31 december 2006 17:10 schreef Puckzzz het volgende:
OMG wat een ongelooflijk scherpe foto! ik zou 'm vierkant croppen alleen de pupil en iris, beetje USM eroverheen en evt. wat contrast of saturatie.
Wowwwwwwwwwwww ...wel een gaaf ideee heequote:Op zondag 31 december 2006 15:18 schreef Ymke het volgende:
Ik wil graag door de druppel heen scherp stellen , maar op een of andere manier lukt me dit niet echt. Iemand een tip?
Jij ook Ymkequote:Op zondag 31 december 2006 17:19 schreef Ymke het volgende:
Dank je pie:)
Jongelui ik ga er vandoor , bedankt voor de tips
Veel plezier allemaal vanavond![]()
Het is eeuwig kerst bij onsquote:Op zondag 31 december 2006 18:00 schreef Miss_S het volgende:
kerst is toch al afgelopen?
Het is duidelijk de eerste keer dat jij een verjaardag op nieuwjaar viertquote:Op zondag 31 december 2006 18:05 schreef Re het volgende:
[..]
Het is eeuwig kerst bij ons
nah, MB is morgen jarig, altijd leuk zo'n dag
Neuh ik heb de hele middag in de keuken appelflappen staan bakken.quote:Op zondag 31 december 2006 17:40 schreef Miss_S het volgende:
is iedereen al weg om gezellig te doen met vrienden en familie?
Groeten terug! En doe eens een groepsfoto posten met alle namen erin. Dan kan ik wel eens zien wie al het geduld heeft om mijn (en vele anderen) n00bvragen te beantwoorden.quote:Op zondag 31 december 2006 20:52 schreef Mauro het volgende:
Groetjes van het kliekje!
Prupke
freud
Nikky
an24
xila
RD
PK
(IntruderAlert)
Yoni
HM2
PdeHoog
mamaHM2
en mezelf uiteraard.
Jammerrrr Miss.quote:Op zondag 31 december 2006 22:24 schreef Miss_S het volgende:
geen tips
wil alleen ook elk jaar foto´s maken maar vind het leuker om eerst zelf vuurwerk af te steken en daarna ben ik altijd weer te laat voor foto´s
Toch zit ik me nog af te vragen ...bijna oneindig of gewoon oneindig. Ik moet een aardig stuk water over en zit dus wel degelijk aan oneindig te denken.quote:Op zondag 31 december 2006 22:46 schreef Mauro het volgende:
Idd. gewoon handmatig. neem ook een lange sluitertijd van 1,5 seconden en zet je diafragma op f8 of zo.
Vandaar dat ik het jammer vindt dat de universele simpele draadontspanneraansluiting niet meer aanwezig is op de camera's... 't zou soms toch best wel handig zijn. Al hebben de draadloze AB'tjes ook weer zo hun eigen voordelen.quote:Op zondag 31 december 2006 22:56 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Toch zit ik me nog af te vragen ...bijna oneindig of gewoon oneindig. Ik moet een aardig stuk water over en zit dus wel degelijk aan oneindig te denken.
Die sluitertijd zal ik onthouden en gebruiken!!! Thnx Mauro![]()
k.t vind ik het nu wel en mis dat nu pas echt, dat is ... geen afstandbediening voor die 400D. Iets voor 2007 om aan te schaffen. En daar die 400D ook niet traploos ingesteld kan worden qua timer, wordt het voorzichtig omgaan met die knop![]()
Juist, dat mis ik ook wel eensquote:Op zondag 31 december 2006 23:00 schreef Fixers het volgende:
[..]
Vandaar dat ik het jammer vindt dat de universele simpele draadontspanneraansluiting niet meer aanwezig is op de camera's... 't zou soms toch best wel handig zijn. Al hebben de draadloze AB'tjes ook weer zo hun eigen voordelen.
Wat hij zegt dusquote:Op zondag 31 december 2006 23:13 schreef HMaster-II het volgende:Hoi allen...
Ook alvast een goed en gezond 2007![]()
U hetzelfde.quote:Op zondag 31 december 2006 23:13 schreef HMaster-II het volgende:Hoi allen...
Ook alvast een goed en gezond 2007![]()
Jij ook Miss_Squote:
Deze is een uurtje oudquote:
Is al een oudje van het vuurwerkfestival op scheveningen. Ik heb er zo even eentje uit die serie getrokken. Dat consumenten spul vind ik echt 10x niks.quote:
Omgquote:Op zondag 31 december 2006 20:52 schreef Mauro het volgende:
Groetjes van het kliekje!
Prupke
freud
Nikky
an24
xila
RD
PK
(IntruderAlert)
Yoni
HM2
PdeHoog
mamaHM2
en mezelf uiteraard.
Dankquote:Op maandag 1 januari 2007 06:08 schreef MissBliss het volgende:
Ja, gelukkig nieuwjaar terug!
van het andere kliekje
Ik ben wakker!quote:Op maandag 1 januari 2007 09:46 schreef PdeHoog het volgende:
Gaan we nog wakker worden hiero of niet![]()
Woeiquote:
WHZquote:Op maandag 1 januari 2007 11:18 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Goedemorgen allemaal,
Voor iedereen de allerbeste wensen voor 2007.
Dat we met z'n allen weer een fotografisch topjaar mogen hebben
En dan vraag ik als nOOb wat betekent WHZ?quote:Op maandag 1 januari 2007 11:20 schreef pea4fun het volgende:
[..]
WHZ
Nog mensen met fantaaaaaastische vuurwerkfoto's?
Hartelijk dankquote:
Je hebt al wat geleerd in 2007quote:Op maandag 1 januari 2007 11:51 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Hartelijk dank![]()
Ik zat al te denken aan: van het zelfde
Maar toen dacht ik de w en de v zitten niet zo dicht bij elkaar om deze fout te maken.
Ben dus niet zo van de msn taal...........
Juist! WHZ!quote:Op zondag 31 december 2006 19:21 schreef X-fi het volgende:
Fijne jaarwisseling mensenEn een fotogeniaal 2007!!
Yes!quote:Op maandag 1 januari 2007 09:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
DankEn feli, MissBliss je was toch jarig vandaag
![]()
Dank je!quote:
Gezien je typevaardigheid, ben je nog niet nuchterquote:Op maandag 1 januari 2007 15:29 schreef An24 het volgende:
Beste wensen allemaal![]()
En MissBliss gefeliciteerd![]()
Aangezien ik een rusi avondje wil hebben na de drukte van de afgelopen avondMaar eens een poging wagen om alle 34 foto's geupload te krijgen, dankzij de FP
![]()
Zegt u?quote:Op maandag 1 januari 2007 15:32 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Gezien je typevaardigheid, ben je nog neit nuchter![]()
![]()
![]()
Fuck net tijdens mijn editquote:
quote:Op maandag 1 januari 2007 16:58 schreef pirke het volgende:
Ook namens mij een gelukkig nieuwjaar!
Wat is dat voor een postbodemeneer??quote:Op maandag 1 januari 2007 20:35 schreef pirke het volgende:
Ik heb ondertussen m'n cadeautjes uitgepakt die de postbodemeneer heeft gebracht: tas en statief
Spulletje!
Een fanatiekequote:Op maandag 1 januari 2007 21:27 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Wat is dat voor een postbodemeneer??
Op 1 januari pas je pakjes uitpakken??
Ik zou nu bijna willen zeggen dat je daar alleen maar op kan hopen, maar hetzelfdequote:Op maandag 1 januari 2007 21:47 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
Gezond , gelukkig , liefdevol , en flitsend nieuwjaar
![]()
Op sommige momenten moet je geen foto's maken maar moet je het gewoon leuk/gezellig/fijn etc hebbenquote:Op maandag 1 januari 2007 22:54 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Gelukkig was het hier droog tijdens de jaarwisseling.
Had alleen geen zin om er foto's van te maken![]()
Of je meld je gewoon ziekquote:Op dinsdag 2 januari 2007 08:11 schreef PdeHoog het volgende:
Hai![]()
Vandaag eens vroeg op kantoorDan vermijd je de onvermijdeljke rondgang langs collega's met handenschudden en zo
* PdeHoog gaat zich ook maar eens tactisch verdekt opstellen
Beterschapquote:
Precies!quote:Op maandag 1 januari 2007 22:56 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Op sommige momenten moet je geen foto's maken maar moet je het gewoon leuk/gezellig/fijn etc hebben
Het was wel de moeite waard hoor, sinds gisteravond is het niet bij keelpijn gebleven (hoofdpijn, koorts, misselijk erbij).quote:Op dinsdag 2 januari 2007 09:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Beterschapmaar het was wel de moeite waard toch
![]()
Ik had nog ff moeten blijven dusquote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:28 schreef RubberDuckey het volgende:
Het weiland achter Huibs huis is nu ook wat meer omgeploegd![]()
quote:
Dat voorspelde je toch alquote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:27 schreef HMaster-II het volgende:
[..]![]()
Ben gisteravond dus op de bank in slaap gevallen tijdens een redelijk hard staande audioset![]()
Jahquote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat voorspelde je toch alIk viel in slaap bij een aflevering West Wing. Ben om 10:00 uur mijn bed maar in gedoken
Die van mij ligt thuisquote:
Dat gaat vast goed komenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:54 schreef Ynske het volgende:
[...] een beter fotografie jaar in 2007
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die van mij ligt thuisGa ik morgen wel onthoofden of zo
Net nieuwe hosting geregeld![]()
500 MB voor EUR 20 bij Webreus. PCExtreme begon weer te miepen dat ik over mijn webruimte heen was
binnenkort dus een ander domein erbij
![]()
Oja?? Weet je meer dan mijquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:29 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Jij ook Speedy![]()
Nog meer storm in aantocht![]()
Ben je ziek?quote:
Goh dat is niet veel eerder dan gisterenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:29 schreef nikky het volgende:
[..]
Ben je ziek?![]()
Vind je het gek? Welke idioot laat het nou regenen om vijf over twaalf als iedereen vuurwerk gaat afsteken. kutweer
Ik ben gisteren thuisgekomen, nog even achter de PC en ben toen in slaap gesukkeld op de bank en vandaag om 15 uur pas mijn bed weer uit![]()
. Dus ik ben weer helemaal uitgerust
.
Ik eet voor twee maar slaap schijnbaar ook voor tweequote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:32 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Goh dat is niet veel eerder dan gisteren![]()
Slaapkop
![]()
Hier hadden we meer gelukquote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:29 schreef nikky het volgende:
[..]
Ben je ziek?![]()
Vind je het gek? Welke idioot laat het nou regenen om vijf over twaalf als iedereen vuurwerk gaat afsteken. kutweer
Ik ben gisteren thuisgekomen, nog even achter de PC en ben toen in slaap gesukkeld op de bank en vandaag om 15 uur pas mijn bed weer uit![]()
. Dus ik ben weer helemaal uitgerust
.
Dank je nikkyquote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:31 schreef nikky het volgende:
En iedereen nog de beste wensen natuurlijk!
MB nog van harte met je verjaardag gisteren.
3 jan: ik hoop sneeuwquote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nah hier ging het om 23:30 plensen, en er stond ook nog eens een stormachtige windhappy newyear
![]()
Toen het 00:00 was eerst wat gedronken en om 00:02 gingen we naar buiten! Toen regende het nog een klein beetje, maar de wind was iig wel meer naar de hoogte gegaan waardoor op 2M wind rustiger werdt. Het regen nog een beetje maar rond 00:04 dreigde het weer te plensen, kleine min later werdt het droog en rond 00:10 kwam de maan ook nog eens te voorschijnen als klap op de vuurpijl kreeg ik als weerliefhebber ook nog een maanhalo te zien
wat een geweldige begin van het jaar!
Vanacht rond half 1 kon het weer niet op, flitsssssss, ik denknou ja vuurwerk, opeens een felle flits, ik dacht echt van
dit kan niet waar zijn, ben voor het raam gaan staan en weer FLITSSSSSSS
en rommelen!!!!!!
onweer!!
![]()
Kortom.
1 jan: Maanhalo
2 jan: Onweer
3 jan: ???????![]()
Is die lens al binnengekomenquote:
Lekker tochquote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:33 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik eet voor twee maar slaap schijnbaar ook voor twee.
Wel jammer dat ik jullie de volgende dag allemaal heb gemist hoorquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:23 schreef Yoni het volgende:
[..]
Lekker tochEven goed uitrusten kan geen kwaad
![]()
Neequote:
Dat zit er voor de komende 10 tot 15 dagen niet inquote:
Daar moeten we nog 4 maanden op wachtenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:51 schreef pirke het volgende:
3 jan: 20 graden en een lekker zonnetje!
of is dit wishfull thinking?
Ja, dat vond ik ook wel jammerquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:31 schreef nikky het volgende:
[..]
Wel jammer dat ik jullie de volgende dag allemaal heb gemist hoor.
Komt tot windkracht 8 met (zware) windstoten, dus het valt nog meequote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:54 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Nee, doe net alsof ik die kaarten kan lezen![]()
![]()
![]()
Zit ik ook op te wachten, heb geen dakpannen en zit dicht bij zeequote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Komt tot windkracht 8 met (zware) windstoten, dus het valt nog meegeef mij maar een stormkracht 11
![]()
naar wat?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:22 schreef nikky het volgende:
Zeg, mag die TT niet worden aangepast? We zijn er immers al.
Gelukkig 2007 ofzoquote:
Whehehe die is ook wel stoerquote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:32 schreef robbedoeseos300d het volgende:
of de 7 in een 8 veranderen.
14.gif!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:32 schreef robbedoeseos300d het volgende:
of de 7 in een 8 veranderen.
Zekerquote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:05 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Zit ik ook op te wachten, heb geen dakpannen en zit dicht bij zee![]()
Was gisteren op de maasvlakte ...eerst op een gedeelte waar strand is, daar werd ik gezandstraaldBen toen ergens anders heen gegaan ...daar kreeg ik continu douches.
![]()
Maar heerlijk, ik mag het wel en wat een vette golven!!
Dat idee wilde ik net neer gaan zetten.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:35 schreef prupke het volgende:
gaan we nu ook nummeren met de sc? ben wel benieuwd hoeveel we er vol gelulg krijgen tot aan 2008
gemiddeld 2 per week gok ikquote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:35 schreef prupke het volgende:
gaan we nu ook nummeren met de sc? ben wel benieuwd hoeveel we er vol gelulg krijgen tot aan 2008
Pssst, er staat een cd voor je klaarquote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:40 schreef Xilantof het volgende:
Bij wijze van experiment is 't nog wel geinig om te zien ja!
Dan zou de TT nogmaals aangepast moeten worden, want dit is dan [SC1] Op naar 2008quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:40 schreef Xilantof het volgende:
Bij wijze van experiment is 't nog wel geinig om te zien ja!
JOEHOE waarom alleen voor Xilantof.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:46 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Pssst, er staat een cd voor je klaar
Omdat ehh tja, stond in zijn msn enzo...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:47 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
JOEHOE waarom alleen voor Xilantof.
benieuwd is van wat je er van gaat bakkenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:47 schreef freud het volgende:
Ben enorm bezig met Fok!-o-poly, dus post even minder
Que?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:47 schreef freud het volgende:
Dat is ook lekker dichtbijquote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zekerdat is heerlijk, ik woon kleine 9km van de kust.
tijdens O&N kreeg ik het idee om een Fok! Edition te maken van monopoly...quote:
Hij is al binnen hoor!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:46 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Pssst, er staat een cd voor je klaar
ben erg benieuwd...volgens mij lig je eerst een half uur in een deuk voordat je werkelijk gaat spelenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:06 schreef freud het volgende:
[..]
tijdens O&N kreeg ik het idee om een Fok! Edition te maken van monopoly...
* kwiebuske ook wel cd hebben wilquote:
Hebben jullie al foto's gemaakt in 2007?quote:
nog niet helaas, maar gaat zeker wel goedkomen dit jaarquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:31 schreef X-fi het volgende:
[..]
Hebben jullie al foto's gemaakt in 2007?Ik helaas nog niet wegens tijdgebrek ! Wacht, alleen van het vuurwerk
Pdehoog had de eerst foto's in een studio gemaakt zo rond 1 uur 's nachts op 1 jan.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:31 schreef X-fi het volgende:
[..]
Hebben jullie al foto's gemaakt in 2007?Ik helaas nog niet wegens tijdgebrek ! Wacht, alleen van het vuurwerk
1tje maarquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:31 schreef X-fi het volgende:
[..]
Woeiquote:
Afmaken die hapquote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:47 schreef freud het volgende:
Goed dat je me ff helpt herinnerenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:36 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Pdehoog had de eerst foto's in een studio gemaakt zo rond 1 uur 's nachts op 1 jan.
Ik was het slachtoffer
Hoe diep gaan die??quote:
Waar??quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:56 schreef prupke het volgende:
best een mooie foto (alleen jammer van dat kleine uitgebeten stukje wolk )
net ietsjes rechts van de smile onder je foto...quote:
kzal morgen eerst callibrerenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hmmz uitgebetenik zie iig vrij weinig. Of bedoel je de bomen
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:20 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg Ynske....die periode is al voorbij hoor
Wat een lieverdquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:19 schreef Ynske het volgende:
psssst ik heb Jezus gevonden!!!
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:22 schreef WurM het volgende:
[..]
Wat een lieverdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.euhm.... das een uit de kluiten gewassen Jezus.... en vast niet zo onschuldig
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Nee, en ik was eigenlijk niet van plan die te gaan plaatsenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:34 schreef nikky het volgende:
Zeg, staat onze foto met de gehele oud en nieuw kliek al op FOK!?
Niks correctiesquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee, en ik was eigenlijk niet van plan die te gaan plaatsenIk stuur hem binnenkort ff rond
Er moeten nog wat kleine correcties plaatsvinden
Ja, dan heb ik weer wat om in mn Fok! mapje te donderenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:38 schreef nikky het volgende:
[..]
Niks correcties
Ik sta er ook als een dikke walrus op dus jullie ook met vlekken pukkels en bierdruppels.
Waarom niet plaatsen btw? Is toch leuk?
ey....wel mijn foto hequote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:47 schreef WurM het volgende:
[..]
Ja, dan heb ik weer wat om in mn Fok! mapje te donderen
Over callibreren gesproken...quote:
piep piep alo 2 x ..piep piep hoi , callibreroquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:53 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Over callibreren gesproken...
Na een stroomstoring hier (en ik even dacht dat ik mijn pc kwijt was...) is mijn monitor nog meer f*cked up dan dat ie al was...
Erg vervelend...
Idd, tijd voor wraakquote:
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
ey....wel mijn foto heDat gaat je geld kosten
quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:18 schreef nikky het volgende:
My god, ik lijk wel een ontplofte uit de porties gegroeide sneeuwpop man
Die kliekjes heb ik opgegeten. Stop maar met zoekenquote:
en aan het solliciteren naar een banquote:Op woensdag 3 januari 2007 00:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]En dit is nog maar op 580-breed. Je zou eens moeten zien hoe het er op 100% uit ziet
![]()
ik ben vriendjes aan het maken
Coolquote:Op woensdag 3 januari 2007 00:22 schreef nikky het volgende:
[..]
en aan het solliciteren naar een ban
Heeft er iemand een linkje hoe je dat nu precies doet, dat calibreren ?quote:
ik heb daar zon ding voor wat ik op mijn monitor plak ...en dan komt alles goed...volgens dat dingquote:Op woensdag 3 januari 2007 00:26 schreef webspider het volgende:
[..]
Heeft er iemand een linkje hoe je dat nu precies doet, dat calibreren ?
U riep?quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
CoolZou het tweede forum worden waar ik gebanned word
Doe het dan wel op 14 mei
Dat is een symbolische datum
hiermeequote:Op woensdag 3 januari 2007 00:26 schreef webspider het volgende:
[..]
Heeft er iemand een linkje hoe je dat nu precies doet, dat calibreren ?
verzoek nummers worden gedraaid hequote:Op woensdag 3 januari 2007 00:30 schreef Xilantof het volgende:
Zeg! laat dat even!
P. moet nog een meet organiseren!
quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:29 schreef Mauro het volgende:
[..]
Dat is toch een ban op verzoek?
En die worden toch altijd gehonoreerd?
Hij moet slapen gaan. Anders verslaapt hij zich weer.quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:30 schreef Xilantof het volgende:
Zeg! laat dat even!
P. moet nog een meet organiseren!
Jammer dat ik jou niet eens een ban kan geven.quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:32 schreef nikky het volgende:
[..]
[..]
Hij moet slapen gaan. Anders verslaapt hij zich weer.
Heb je prima gedaan!quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:34 schreef IntruderAlert het volgende:
Ik heb mezelf weer eens tactish in de schaduwen weten te plaatsen..![]()
a) ik kwam op 1 januari niet pas om 15:00 uur mijn bed uitquote:Op woensdag 3 januari 2007 00:32 schreef nikky het volgende:
Hij moet slapen gaan. Anders verslaapt hij zich weer.
Ik had me achter Peter verstopt achter de camera maar helaasquote:Op woensdag 3 januari 2007 00:34 schreef IntruderAlert het volgende:
Ik heb mezelf weer eens tactish in de schaduwen weten te plaatsen..![]()
Ga slapen man!quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:36 schreef P2 het volgende:
[..]
a) ik kwam op 1 januari niet pas om 15:00 uur mijn bed uit
b) ik zat vanmorgen om 07:45 al op kantoor
c) slaap lekker
Klonen!! WEEK ERBIJ KEREL!quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:36 schreef P2 het volgende:
[..]
a) ik kwam op 1 januari niet pas om 15:00 uur mijn bed uit
b) ik zat vanmorgen om 07:45 al op kantoor
c) slaap lekker
quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:35 schreef prupke het volgende:
jungskes ik gaai slaopen
truste enz
biß ßpatert
Ook nog sarcastisch worden? Mail volgende maand maarquote:
quote:Op woensdag 3 januari 2007 02:09 schreef Yoni het volgende:
Het wordt tijd voor een An24 fanclub geloof ik
Nee hoor. Over een aantal maanden pas ik wel weer in maatje 36quote:Op woensdag 3 januari 2007 02:13 schreef pirke het volgende:
[..]
![]()
Is niet nodig hoor, maar ze heeft haar dat het meeste lijkt op fotomodelhaar en wij zijn allemaal fotograVen
Ik moet zeggen dat Prupke er ook leuk uit ziet![]()
(gokje, nu jaag ik Yoni en Nikky op stang natuurlijk)
quote:Op woensdag 3 januari 2007 02:23 schreef pirke het volgende:
Een beter excuus bestaat er niet! We krijgen dan wel foto's te zien he?
Meisje en ze ligt zelfs al vast voor een shootquote:Op woensdag 3 januari 2007 02:31 schreef pirke het volgende:
Weet je al of het een jongetje of een meisje wordt? En zoja, mogen wij het ook weten?![]()
Ik ga zo maar weer eens slapen... morgen krijg ik mijn 24" breedbeeld monitor binnen, dan moet ik wel wakker zijn als de bel gaat!
* PdeHoog kijkt eens voorzichtig om een hoekjequote:Op woensdag 3 januari 2007 00:41 schreef Xilantof het volgende:
Ik heb bevestiging over msn dat hij nu echt gaat slapen!
en dat idd zowel pdehoog als 2p gebanned is![]()
En met jou nog een aantal andere FOK-kers hoorquote:Op woensdag 3 januari 2007 01:22 schreef pirke het volgende:
en ik heb dr foonnr!!
Een dubbele espresso is wel erg lekkerquote:Op woensdag 3 januari 2007 10:34 schreef pirke het volgende:
Doe mij ook maar een bakje leut...
Wil jij nou nog mee eindhoven in? Samen met CC en ikke (en nog een paar mensen die CC meeneemt)quote:Op woensdag 3 januari 2007 10:34 schreef pirke het volgende:
Doe mij ook maar een bakje leut...
Misschien vanavond, of anders een andere avond deze week of in het weekend. Nu is het nog winterstadquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:11 schreef pirke het volgende:
Wanneer?
Mail me ff anders opquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:30 schreef pirke het volgende:
Vanavond kan ik niet, morgen wel.
En dan naar dat ijssculpturen ding toch? Zit dat niet naast het station?
Da's goed voor je...dat ontspannen. En probeer nou je werk ff te vergetenquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:09 schreef HMaster-II het volgende:
Ik zit thuis... VERPLICHT!!!![]()
Ik heb nog steeds lats van mijn rug sinds ik zondag na het voorgerecht op wilde staan en door m'n rug ging...![]()
Morgen naar de huisarts en rest van de week thuis proberen te ontspannen..![]()
![]()
![]()
is het dit weekend ook nog? Ik zou best willen maar ga 's avonds echt niet Eindhoven in, vind het overdag al een kutstad om te rijdenquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:35 schreef pirke het volgende:
Zijn er anders nog meer liefhebbers die een keer naar Eindhoven willen komen? Ik kan er wel een apart topic voor openen...
Lijpoquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:18 schreef HMaster-II het volgende:ja...alleen kon ik vanmorgen eerst naar kantoor om zaken te regelen..
![]()
Ja. Nikky was liefquote:Ach ja..... Kan nu op mijn gemak wat type werk doen en wat afhandelen.
Maare heeft Nikky weer een goede bui ofzo?? Eerst je een maandje bannen en dan meteen weer loslaten???We zijn ook veel te braaf...
![]()
![]()
aan NIkky
De ijsscupturen zijn tot 4 februari zelfs, maar winterstad, dus met sneeuwbaan enzo is deze week geloof ik het laatst. Het gaat ook om verlichte gebouwen, vandaar de avonden, de ijstoestand is om 5 uur dichtquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
is het dit weekend ook nog? Ik zou best willen maar ga 's avonds echt niet Eindhoven in, vind het overdag al een kutstad om te rijden
Daar moet ik toch vaker zijn om te schaatsen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:35 schreef pirke het volgende:
Zijn er anders nog meer liefhebbers die een keer naar Eindhoven willen komen? Ik kan er wel een apart topic voor openen...
Succes dan morgen IVO hopelijk heb je morgen beter weer om nog wat uit te proberen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:28 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Daar moet ik toch vaker zijn om te schaatsen.
Vandaag trouwens pech gehad met fotograferen. Zit ik nu in Krakau, een heel fotogenieke stad, is er beroerd licht, gewoon een zwaar druiligere dag. Morgenvroeg maar eens kijken of het beter is voordat ik naar het vliegveld moet.
Dat is beter volgens mij zoquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:23 schreef Renesite het volgende:
Volledig offtopic waarschijnlijk, maar net op tv een getrouwd stel die in november hun trouwfoto's maken in een tuinkerstcentrum! Ik dacht, dat moet ik ff melden
![]()
nouja.. misschien werkt 1 van hun daar?quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:23 schreef Renesite het volgende:
Volledig offtopic waarschijnlijk, maar net op tv een getrouwd stel die in november hun trouwfoto's maken in een tuincentrum! Ik dacht, dat moet ik ff melden
![]()
Dubbel onjuistquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:40 schreef Xilantof het volgende:
[..]
nouja.. misschien werkt 1 van hun daar?
Hebben ze elkaar daar ontmoet?
Misschien zijn daar wel hele mooie plekjes voor foto's?
Ik weet het niet
Dan is het waar...quote:
Een intratuin ofzo. Dus eerst tussen de plantjes, en naast een kerstboom...quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:46 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Dan is het waar...
- - = +
Maar was het dan in kerstsfeer ofzo dat ze het daar lieten schieten?
Dat kan ik me namelijk wel voorstellen, hier in de buurt is een tuincentrum waar je rond de kerst geen plant kan kopen, alleen maar kerstzooi.
't moet toch een reden hebben om daar te gaan voor de foto's?quote:
Tja. Het was November ofzo.. Een druilerige dag...quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:53 schreef Xilantof het volgende:
[..]
't moet toch een reden hebben om daar te gaan voor de foto's?![]()
Lijkt me niet dat ze geen betere lokatie konden bedenken...
Mooie picquote:Op woensdag 3 januari 2007 00:14 schreef Yoni het volgende:
[afbeelding]
Bovenste rij van links naar rechts: Xilantof, Intruder_Alert, Blackbully/PKfotografie, Rubberduckey, PdeHoog.
Middelste rij van links naar rechts: Freud, An24, Yoni, Mauro, HMaster II
Onderste rij van links naar rechts: Prupke, HMams I, Nikky + baby Nikky.
Alle mevrouwen waren liefquote:Op woensdag 3 januari 2007 02:13 schreef pirke het volgende:
![]()
Is niet nodig hoor, maar ze heeft haar dat het meeste lijkt op fotomodelhaar en wij zijn allemaal fotograVen
Ik moet zeggen dat Prupke er ook leuk uit ziet![]()
(gokje, nu jaag ik Yoni en Nikky op stang natuurlijk)
Dus dit is de grote kliek.quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:14 schreef Yoni het volgende:
[afbeelding]
Bovenste rij van links naar rechts: Xilantof, Intruder_Alert, Blackbully/PKfotografie, Rubberduckey, PdeHoog.
Middelste rij van links naar rechts: Freud, An24, Yoni, Mauro, HMaster II
Onderste rij van links naar rechts: Prupke, HMams I, Nikky + baby Nikky.
dankjequote:
In mijn protijd was het standaard om met takkeweer in een tuincentrum bruidsfoto's te maken... in de kassen is het best leuk fotograferen...quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:40 schreef Xilantof het volgende:
[..]
nouja.. misschien werkt 1 van hun daar?
Hebben ze elkaar daar ontmoet?
Misschien zijn daar wel hele mooie plekjes voor foto's?
Ik weet het niet
Deze tip werd ook gegeven door Pea4fun in dit topicquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tja. Het was November ofzo.. Een druilerige dag...
Dan ga je toch wat regelen denk ik dan. een zijl waar je onder kan staan met wat belichting en wat nep sneeuw. Kan heel leuk zijnMaar intratuin
![]()
jaaaaaaaaa laten we dit jaar een keer een gezond jaar doenquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:31 schreef blomst het volgende:
[..]
dankje
Jij ook een gelukkig en vooral gezond nieuwjaar
![]()
wens geldt voor iedereen natuurlijk
Is wel de bedoelingquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:34 schreef Ymke het volgende:
[..]
jaaaaaaaaa laten we dit jaar een keer een gezond jaar doen![]()
Zie ik je nog eens ,,op die andere site?
Mooi zoquote:
Was het maar vrijdag avondquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:48 schreef Ymke het volgende:
Goedenavond
Misschien ben je vrijdag wel dood , beter van vandaag genietenquote:
Ik vind vanavond al leukquote:
Gewoon stiekem doenquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:56 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Ik ga er geen foto van maken, maar hier thuis liggen mijn 2 meiden in bad met voor het eerst een gezichtsmasker en de ogen keurig afgeplakt met komkommer.
Ik lig in een deuk. Mag ze ook niet aan het lachen maken want dan barst het masker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |