Dank je , maar ik heb het schaamteloos gejat hoorquote:Op zondag 31 december 2006 16:45 schreef WurM het volgende:
Ik vind het idee/effect wel heel gaaf Ymke!
wat is je F waarde?quote:Op zondag 31 december 2006 16:47 schreef Ymke het volgende:
[..]
Dank je , maar ik heb het schaamteloos gejat hoor![]()
Froos heeft me ondertussen al diverse tips gegeven , het valt niet mee allemaal
ik zou inderdaad op F/11-16 schieten en dan op de timer zetten zodat je geen extra beweging in je camera introduceert, verder natuurlijk manual focus lijkt me hier het beste. (en de druppel op het einde van de naald maar goed dat is mijn estetische opmerking)quote:Op zondag 31 december 2006 16:52 schreef Ymke het volgende:
26 geloof ik , niet geflitst maar wel 30 sec sluitertijd![]()
Froos zei ook al , mens begin toch eens met wat makkelijksquote:Op zondag 31 december 2006 16:52 schreef Puckzzz het volgende:
oei je pakt ook meteen iets heel moeilijks he? en je hebt geen lampen zei je? ik heb zoiets nog nooit gedaan dus kan je alleen maar tips geven hoe ik het in mijn hoofd heb. kan je je focuspunt vastleggen? gebruik je een statief? probeer eens een lampje beetje schuin links achter de druppel te plaatsen zodat er wat licht doorheen schijnt. doordat het een druppel is lijkt het me heel moeilijk om echt dóór de druppel heen scherp te stellen, de camera ziet toch eerst de druppel en pas daarna de reflectie.
Niet zo offtopic!quote:Op zondag 31 december 2006 16:57 schreef PdeHoog het volgende:
Het wordt nu echt de laatste SC van dit jaaren ik doe ook ff mee
Watjequote:Op zondag 31 december 2006 17:02 schreef Puckzzz het volgende:
ik zit al aan het bier...dadelijk maar ff tukkie doen anders ga ik het niet redden
Morgen, ik ben nu te melig voor woordenquote:Op zondag 31 december 2006 17:10 schreef Puckzzz het volgende:
OMG wat een ongelooflijk scherpe foto! ik zou 'm vierkant croppen alleen de pupil en iris, beetje USM eroverheen en evt. wat contrast of saturatie.
Wowwwwwwwwwwww ...wel een gaaf ideee heequote:Op zondag 31 december 2006 15:18 schreef Ymke het volgende:
Ik wil graag door de druppel heen scherp stellen , maar op een of andere manier lukt me dit niet echt. Iemand een tip?
Jij ook Ymkequote:Op zondag 31 december 2006 17:19 schreef Ymke het volgende:
Dank je pie:)
Jongelui ik ga er vandoor , bedankt voor de tips
Veel plezier allemaal vanavond![]()
Het is eeuwig kerst bij onsquote:Op zondag 31 december 2006 18:00 schreef Miss_S het volgende:
kerst is toch al afgelopen?
Het is duidelijk de eerste keer dat jij een verjaardag op nieuwjaar viertquote:Op zondag 31 december 2006 18:05 schreef Re het volgende:
[..]
Het is eeuwig kerst bij ons
nah, MB is morgen jarig, altijd leuk zo'n dag
Neuh ik heb de hele middag in de keuken appelflappen staan bakken.quote:Op zondag 31 december 2006 17:40 schreef Miss_S het volgende:
is iedereen al weg om gezellig te doen met vrienden en familie?
Groeten terug! En doe eens een groepsfoto posten met alle namen erin. Dan kan ik wel eens zien wie al het geduld heeft om mijn (en vele anderen) n00bvragen te beantwoorden.quote:Op zondag 31 december 2006 20:52 schreef Mauro het volgende:
Groetjes van het kliekje!
Prupke
freud
Nikky
an24
xila
RD
PK
(IntruderAlert)
Yoni
HM2
PdeHoog
mamaHM2
en mezelf uiteraard.
Jammerrrr Miss.quote:Op zondag 31 december 2006 22:24 schreef Miss_S het volgende:
geen tips
wil alleen ook elk jaar foto´s maken maar vind het leuker om eerst zelf vuurwerk af te steken en daarna ben ik altijd weer te laat voor foto´s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |