Dan moeten de inzenders er dus zelf ook een beetje op letten, even een opmerking plaatsen als dit speelt.quote:Op zondag 31 december 2006 15:55 schreef nipeng het volgende:
Dit is wel een moeilijke regel om toe te passen. Ik ken lang niet alle sets.
Ik denk dat we daar met z'n allen wel uitkomenquote:Op zondag 31 december 2006 15:55 schreef nipeng het volgende:
Voorstel:
[...]
- Re-issues tellen mee onder de naam van het oorspronkelijke album
Dit is wel een moeilijke regel om toe te passen. Ik ken lang niet alle sets.
Heheh jij wit erg graag beginnen.quote:Op zondag 31 december 2006 16:01 schreef Doff het volgende:
[..]
Ik denk dat we daar met z'n allen wel uitkomen.
Klinkt goed verder, dan kunnen we denk ik van start?
Meedoen vooral hequote:
Wat vinden de anderen hiervan? Dit strookt niet helemaal met de boxsetregel die ik eerder voorstel toch?quote:Op zondag 31 december 2006 15:55 schreef fripper het volgende:
Ik denk dat we de Complete Jack Johnson sessions en het losse album gewoon als 1 release moeten zien, punten optellen dus denk ik.
Nu ik daar wat over heb nagedacht lijkt me dit een goed idee. Het losse album en de boxset (met dezelfde titel) samenvoegen in de telling. Bij eigen mijn album top 100 lijst doe ik dat ook namelijk.quote:Op zondag 31 december 2006 15:55 schreef fripper het volgende:
Ik denk dat we de Complete Jack Johnson sessions en het losse album gewoon als 1 release moeten zien, punten optellen dus denk ik.
Lijkt me prima. Problemen die bij toepassing van de overige regels ontstaan kunnen afzonderlijk worden behandeld, zoals Zander al zeiquote:Op maandag 1 januari 2007 12:01 schreef nipeng het volgende:
Even alle regeltjes samengeharkt in een overzicht:
Maximaal aantal albums per artiest/groepTop 10 - Max. 3 albums per artiest Top 25 - Max 5 albums per artiest Top 50 - Max. 15 albums per artiest Top 100 - Max. 25 albums per artiest
Puntentelling
De puntentelling is afhankelijk van de omvang van de ingezonden lijst.bij een top 100 krijgt nummer 1 100pt, nummer 2 99 pt, etc tot nummer 100 nog 1pt. bij een top 50 krijgt nummer 1 100 pt, nummer 2 98pt en zo door tot nummer 50 2pt. bij een top 25 krijgt nummer 1 100 pt, nummer 2 96 pt, en zo door tot nummer 25 4 pt bij een top 20 krijgt nummer 1 100 pt, nummer 2 95 pt, zo door tot nummer 20 5 pt bij een top 10 krijgt nummer 1 100 pt, nummer 2 90 pt en door tot nummer 10 nog 10 pt. bij een top 5 krijgt nummer 1 100 pt, nummer 2 80 pt en door tot nummer 5 nog 20 pt.
Op deze manier is de nummer 1 voor iedereen evenzwaar geteld maar telt wel de grootte van de lijst mee in de telling.
Overige regelsRe-issues tellen mee onder de naam van het oorspronkelijke album Boxsets die enkel bestaan uit een samenvoeging van losse albums zijn uitgesloten van deelname. Boxsets van een bestaand album tellen mee onder de noemer van het bestaande album. Boxsets van materiaal niet verkrijgbaar als los album zijn toegestaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |