Najib Amhali: omdat dat geen verbetering is. "Ik ging naar de bakker, ik heb niks gestolen hoor. AHHAAHAH "quote:Op maandag 1 januari 2007 18:46 schreef benenjerryijs het volgende:
viel tegen... waarom doet najib amhali of theo maassen niet een keer de oudejaarsconference..!!
Breda, hoofdstad van de anti-humor.quote:Op maandag 1 januari 2007 20:27 schreef IV_Xample het volgende:
nou ik zit nooit alleen hoor, is hier in breda altijd uitverkocht en snel ook
Laat maar, ik zie het al.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:32 schreef IV_Xample het volgende:
hoezo dat dan?
ach waar maak ik me woorden aan vuil, zolang ik plezier heb is het goed....rest kan me niet zo boeien
sorry
quote:Geslacht: Vrouw
Ik kan er niks aan doen, maar als iemand zoiets zegt, moet ik ook altijd even kijken naar het geslacht.quote:
Lekker he...makkelijk roepen dat anderen dommer zijn, omdat je dan zelf (denkt dat je) slimmer lijkt...quote:Op maandag 1 januari 2007 16:36 schreef JelleS het volgende:
Opzich soms best grappig, jammer dat hij het iq van een baksteen heeft. Gelukkig voor hem het grootste deel van zijn publiek ook.
Ik citeer:quote:Op maandag 1 januari 2007 21:47 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Lekker he...makkelijk roepen dat anderen dommer zijn, omdat je dan zelf (denkt dat je) slimmer lijkt...
hahahaha, dat slaat nergens op. Heb geen imitatie gezien, maar je moet natuurlijk iets roepen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 09:15 schreef Catch22- het volgende:
ik trek zijn scheelheid heel slecht. Zijn grappen zijn ook niet hoogstaand. Hij is duidelijk van de imitatiegeneratie.. Beetje Maassen nadoen, beetje Teeuwen erbij en klaar.
zo werkt het dus niet
Geen imitatie maar wel dezelfde soort grappen (qua grofheid) proberen te maken terwijl ze bij zijn persoontje niet echt aanslaan.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:43 schreef halvarine het volgende:
[..]
hahahaha, dat slaat nergens op. Heb geen imitatie gezien, maar je moet natuurlijk iets roepen.
Gelukkig konden 1,2 miljoen mensen het wel waarderen en midden in de nacht nog eens een half miljoen.
Niet geniaal maar wel leuk!! Hulde voor Guido Weijers!!
geen imitatie gezien?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:43 schreef halvarine het volgende:
[..]
hahahaha, dat slaat nergens op. Heb geen imitatie gezien, maar je moet natuurlijk iets roepen.
Gelukkig konden 1,2 miljoen mensen het wel waarderen en midden in de nacht nog eens een half miljoen.
Niet geniaal maar wel leuk!! Hulde voor Guido Weijers!!
Er keken 1,2 miljoen naar Guido, maar of ze t waardeerden of wegzapten weet je niet. Hij had gewoon teveel belegen grappenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:43 schreef halvarine het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |