Dan zat ik praktisch naast jequote:Op maandag 1 januari 2007 15:00 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb de show eergisteren live gezien én gisteren op TV en ik vond 'm erg leuk!
Najib Amhali: omdat dat geen verbetering is. "Ik ging naar de bakker, ik heb niks gestolen hoor. AHHAAHAH "quote:Op maandag 1 januari 2007 18:46 schreef benenjerryijs het volgende:
viel tegen... waarom doet najib amhali of theo maassen niet een keer de oudejaarsconference..!!
Breda, hoofdstad van de anti-humor.quote:Op maandag 1 januari 2007 20:27 schreef IV_Xample het volgende:
nou ik zit nooit alleen hoor, is hier in breda altijd uitverkocht en snel ook
Laat maar, ik zie het al.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:32 schreef IV_Xample het volgende:
hoezo dat dan?
ach waar maak ik me woorden aan vuil, zolang ik plezier heb is het goed....rest kan me niet zo boeien
sorry
quote:Geslacht: Vrouw
Ik kan er niks aan doen, maar als iemand zoiets zegt, moet ik ook altijd even kijken naar het geslacht.quote:
Lekker he...makkelijk roepen dat anderen dommer zijn, omdat je dan zelf (denkt dat je) slimmer lijkt...quote:Op maandag 1 januari 2007 16:36 schreef JelleS het volgende:
Opzich soms best grappig, jammer dat hij het iq van een baksteen heeft. Gelukkig voor hem het grootste deel van zijn publiek ook.
Ik citeer:quote:Op maandag 1 januari 2007 21:47 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Lekker he...makkelijk roepen dat anderen dommer zijn, omdat je dan zelf (denkt dat je) slimmer lijkt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |