Het wil maar niet vlotten..quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:44 schreef don-diablo het volgende:
en inspecteur guiduuuw al vorderingen in de zaak?
p0rnquote:
* Branieschopper vraagt zich ook afquote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:44 schreef don-diablo het volgende:
en inspecteur guiduuuw al vorderingen in de zaak?
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:57 schreef don-diablo het volgende:
[ afbeelding ]
de hond heeft gewoon een horloge als halsband![]()
Mahahaha!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:57 schreef don-diablo het volgende:
[ afbeelding ]
de hond heeft gewoon een horloge als halsband![]()
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:41 schreef Principessa het volgende:
[ afbeelding ]
Ze zouden dit als waarschuwingsplaatje op een pakje sigaretten moeten doen
ik corrigeer je even je zit namelijk helemaal mis:quote:Op zondag 31 december 2006 03:24 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
Kut allochtonen
laat dat liever.. namelijk:quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:38 schreef zagevent het volgende:
Iemand zou hem toch eens moeten zeggen dat hij hier op Fok bekend is.
Hij komt je halen!!!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:17 schreef Steamboat_Willie het volgende:
[..]
laat dat liever.. namelijk:
1) hij vat het goed op en krijgt een hartaanval, omdat hji nog nooit zoveel aandacht heb gehad.
of
2) hij vat het verkeerd op en dan heb je dadelijk piets kamp voor je deur en dan krijg je billenkoek
ahhhh damn! zieje nu krijg je dat gekut alquote:Op woensdag 16 januari 2008 01:34 schreef Blinker het volgende:
[..]
Hij komt je halen!!!
[ afbeelding ]
![]()
Die vinden niet eens de weg naar een deftige kledingswinkel in hun buurt, laat staan een huis dat zo'n 200 km. van hun vandaan is.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:17 schreef Steamboat_Willie het volgende:
[..]
laat dat liever.. namelijk:
1) hij vat het goed op en krijgt een hartaanval, omdat hji nog nooit zoveel aandacht heb gehad.
of
2) hij vat het verkeerd op en dan heb je dadelijk piets kamp voor je deur en dan krijg je billenkoek
LOL! inderdaad ja, maar zou je niet zo kijken als je kamper was? je moet toch je image behouden hequote:Op woensdag 16 januari 2008 10:37 schreef Foozy het volgende:
Hij ziet er op elke foto uit alsof hij elke dag bruine bonen met uien eet en alles er bijna uitkomt. Wat een samengeknepen gezicht zeg
haha ja oke dat is waar , maar wie zegt dat ik 200 km van jhem vandaan woon? misschien ben ik wel zijn buurjongenquote:Op woensdag 16 januari 2008 09:35 schreef zagevent het volgende:
[..]
Die vinden niet eens de weg naar een deftige kledingswinkel in hun buurt, laat staan een huis dat zo'n 200 km. van hun vandaan is.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:37 schreef Foozy het volgende:
Hij ziet er op elke foto uit alsof hij elke dag bruine bonen met uien eet en alles er bijna uitkomt. Wat een samengeknepen gezicht zeg
quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:12 schreef kikoooooo het volgende:
WAAROM IS DIT TOPIC ZWART IN MIJN AT??
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:30 schreef Branieschopper het volgende:
Nieuwe lollerpicça's Guiduuuuw .. Misschien helpen deze je in de zaak Kamper-Piet:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |