zag je dat???quote:Op zondag 31 december 2006 02:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dat laatste was nou net wat ze aan het doen waren in bad.... zonder dus.
Die reaktie op Barts "ik heb nog een aantal jaren" was wel raak idd.quote:Op zondag 31 december 2006 02:40 schreef Day het volgende:
[..]
En Bart heeft er helemaal geen zin in.
Jammer, want .NL zegt best een aantal verstandige dingen.
Niet echt, want het was onder water... maar het was wel duidelijk. En Huub vertelde het net dus ook.quote:
Ja hoor, dat water spoelt al die virusjes wel weg hoor, vast wel!quote:Op zondag 31 december 2006 02:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet echt, want het was onder water... maar het was wel duidelijk. En Huub vertelde het net dus ook.
Maar ach.. misschien is de kans op een soa door het water wel een flink stuk minder
Read the smileyquote:Op zondag 31 december 2006 02:45 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja hoor, dat water spoelt al die virusjes wel weg hoor, vast wel!
Hallo wake up please?
Ja erg he, gewoon als Hollander met een accent praten, het is zo'n nagemaakte...quote:Op zondag 31 december 2006 02:44 schreef Day het volgende:
.NL heeft dus een scharreltje in Suriname zitten.
Mén, wat irriteer ik me aan dat Surinaamse accentje.
Over HIV had ik het al helemaal niet inderdaad. Maar ik dacht dat er wel een grotere kans op een andere soa was.quote:Op zondag 31 december 2006 02:49 schreef KonnieKipke het volgende:
De kans op een SOA van eenmalig contact is nihil. De kans op transmissie van HIV, als zij besmet is, is kleiner dan 0,1%
Dus Huubje blijft gewoon leven.
Tja wat wratjes heb je zo, maar die kan hij al van haar over nemen als hij zn hand over haar poesje strijkt.quote:Op zondag 31 december 2006 02:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Over HIV had ik het al helemaal niet inderdaad. Maar ik dacht dat er wel een grotere kans op een andere soa was.
Nu op discovery, waar een ER verpleegster d'r heeft geprikt met een naald van een patiënt. En daar hebben ze het over een kans van 2%.quote:Op zondag 31 december 2006 02:49 schreef KonnieKipke het volgende:
De kans op een SOA van eenmalig contact is nihil. De kans op transmissie van HIV, als zij besmet is, is kleiner dan 0,1%
Dus Huubje blijft gewoon leven.
Dat is rechtstreeks in de bloedbaan. En zelfs dan is de kans dus 'nog maar' 2%quote:Op zondag 31 december 2006 02:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nu op discovery, waar een ER verpleegster d'r heeft geprikt met een naald van een patiënt. En daar hebben ze het over een kans van 2%.
Moet je niet op rekenen. Ze weet wel dat Huub natuurlijk volledig is onderzocht voordat hij DGK in ging.quote:Op zondag 31 december 2006 02:56 schreef tipsch het volgende:
Ik denk dat het hoertje zelf wel beschermd was, maar goed.
Dan is de kans heel hoog, en moet je ook PEP gaan slikken.quote:Op zondag 31 december 2006 02:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nu op discovery, waar een ER verpleegster d'r heeft geprikt met een naald van een patiënt. En daar hebben ze het over een kans van 2%.
het wordt irritantquote:Op zondag 31 december 2006 02:57 schreef Peter6000 het volgende:
Onlogische streamswitch
Blijft het hun eigen verantwoording - de ingreep was niet terecht.quote:Op zondag 31 december 2006 02:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Moet je niet op rekenen. Ze weet wel dat Huub natuurlijk volledig is onderzocht voordat hij DGK in ging.
Ze zitten wel in een tv programma, dus kunnen geen risico lopen dat Huub er met een ernstige soa uit moet/komt.quote:Op zondag 31 december 2006 03:00 schreef tipsch het volgende:
[..]
Blijft het hun eigen verantwoording - de ingreep was niet terecht.
Real-Lifequote:Op zondag 31 december 2006 03:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zitten wel in een tv programma, dus kunnen geen risico lopen dat Huub er met een ernstige soa uit moet/komt.
'ksnap het wel hoor, maar vind het niet cool hoe DGK_REDACTIE telkens ingrijpt. Mijn reactie is een beetje een som van eerdere maatregels.quote:Op zondag 31 december 2006 03:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zitten wel in een tv programma, dus kunnen geen risico lopen dat Huub er met een ernstige soa uit moet/komt.
Ten eerste moet je dat dan met de dame bespreken vóór je haar het huis in laat gaan,quote:Op zondag 31 december 2006 03:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Goed punt, mogelijk is de DGK_REDACTIE nalatig geweest, maar het kan ook het hoertje zijn geweest.quote:Op zondag 31 december 2006 03:07 schreef avonne het volgende:
[..]
Ten eerste moet je dat dan met de dame bespreken vóór je haar het huis in laat gaan,
ten tweede heeft BB willens en wetens wékenlang verzwegen dat Rik schurft had
Zo is hetquote:Op zondag 31 december 2006 03:11 schreef avonne het volgende:
Volgens mij krijgen we geen streams meer vannacht.
Maar goed, Huub weet wat hij moet doen over 6 weken.
Gewoon effe Gaby bellen
de redactie is nog erg druk met de testimonials van Gabyquote:Op zondag 31 december 2006 03:12 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zo is hetWaarom nou toch geen streams, hmm...
Hoe weet je dat als ie buiten beeld was?quote:Op zondag 31 december 2006 03:18 schreef snetje het volgende:
bart werd een beetje emotioneel.....schijnbaar mogen wij dat niet zien ....![]()
Ik zou nog eerder verwachten dat het daar uit de hand is gelopen met ruzie...Bart irriteerde zich al aan Nathanael en ook aan de redactie...quote:Op zondag 31 december 2006 03:28 schreef snetje het volgende:
beiden liggen nog niet op bed ....bart moet zatte nattenel nog langs de vijver zien te krijgen ...
damn !!! waarom krijgen we zulke beelden niet te zien ?
bij huub heb ik zoiets van ho maar ff !!.....gun die man ietsen dan zoomen ze ook in ...
nu wil ik bart en nattenel ook zien....wat een @!#$ regie daaro ....
hij stak de ene sigaar na de andere aan ...keek sjaggie ...en moest luisteren naar het genul van nattenel ...toen hij nog wel in beeld was ! tja ....vul de rest dan maar inquote:Op zondag 31 december 2006 03:24 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hoe weet je dat als ie buiten beeld was?
opgekropte ballenzooi daaro !!!quote:Op zondag 31 december 2006 03:30 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik zou nog eerder verwachten dat het daar uit de hand is gelopen met ruzie...Bart irriteerde zich al aan Nathanael en ook aan de redactie...
de hele sjubang bij de regie is in slaap gevallen...tijdens dat de verkeerde knop ingetoets en nu zitten wij met de ellende !!quote:Op zondag 31 december 2006 03:33 schreef tipsch het volgende:
toe hee, streams terug a.u.b.
Ik denk dan dat Bart heeft geroepen kop dicht en voorover buigen...zoietsquote:Op zondag 31 december 2006 03:31 schreef snetje het volgende:
[..]
hij stak de ene sigaar na de andere aan ...keek sjaggie ...en moest luisteren naar het genul van nattenel ...toen hij nog wel in beeld was ! tja ....vul de rest dan maar in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |