Wel het één en ander, maar geen fuckie fuckie denk ikquote:Op zondag 31 december 2006 02:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Weet jij veel wat Brian allemaal al heeft uitgespookt onder de dekens met Nena.
Aan wiens lul anders?quote:Op zondag 31 december 2006 02:08 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Hij zal toch hopelijk nog wel af en toe aan zijn eigen lul trekken?
Vind je dat een compliment? Dan moet ik dus niet zeggen dat ik daar al dagen non stop naar luister.quote:Op zondag 31 december 2006 02:12 schreef Peter6000 het volgende:
Wel een complimentje voor Bart en Nathanael dat ze Radio 2 niet hebben aanstaan.![]()
Mag wel hoorquote:Op zondag 31 december 2006 02:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vind je dat een compliment? Dan moet ik dus niet zeggen dat ik daar al dagen non stop naar luister.
Kloptquote:Op zondag 31 december 2006 02:15 schreef Lady-night het volgende:
Stijn staat toch op de aftiteling van de uitzendingen
Nergens beelden van Huub.quote:Op zondag 31 december 2006 02:15 schreef BONG4002 het volgende:
En het huis keert langzaam weer terug in de gebruikelijke rust
Nee, die zit nu achter bij Stijnquote:
Dat maakt het idd deste vreemder dat ze zijn naam niet mogen noemen. Weer iets wat ik nooit zal begrijpen.quote:Op zondag 31 december 2006 02:15 schreef Lady-night het volgende:
Stijn staat toch op de aftiteling van de uitzendingen
zal wel een regeling zijn geweest dat er indien dat wel het geval zou zijn het geld zou kostenquote:Op zondag 31 december 2006 02:18 schreef scanman01 het volgende:
Opmerkelijk trouwens dat we nog geen blote tiet hebben gezien van de dame van lichte zeden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |