Enige strakke actie was dat 't tegen Schalke/Twente was,meer ook niet.Die hele Frunnikside stelt toch weinig meer voor,vergeleken met vroeger.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:01 schreef Luni het volgende:
[..]
Inderdaad, blijf dan lekker weg uit dit topic, was gewoon een strakke actie van ze.
Waar ken ik dat van...quote:Op zondag 21 januari 2007 15:25 schreef Bananenman het volgende:
Ja, zo kennen we Utrecht weer, wederom tegengehouden door de politie. Maar goed, vorig jaar kwamen ze niet verder dan Abcoude op de avond ervoor, dus er is vooruitgang
Bekend verhaal idd.quote:
Home stroomde wel lekker snel leeg.quote:Op zondag 21 januari 2007 15:25 schreef Bananenman het volgende:
Ja, zo kennen we Utrecht weer, wederom tegengehouden door de politie. Maar goed, vorig jaar kwamen ze niet verder dan Abcoude op de avond ervoor, dus er is vooruitgang
Zegt genoeg tochquote:Op zondag 21 januari 2007 19:49 schreef Bananenman het volgende:
Verhaal blijkt dus geeneens waar te zijn, nieuws wordt nergens gemeld behalve voetbalprimeur en zelfs Utreg zelf ontkent het.
Wat lul jij nou weer joh...quote:Op zondag 21 januari 2007 18:21 schreef jorienvdherik het volgende:
Gaan die nou tegenwoordig met elke club mee ofzo
[afbeelding]
quote:Op zondag 21 januari 2007 15:25 schreef Bananenman het volgende:
Wat een prachtige streek.quote:Een voetbalfan uit Argentinië gaat een tatoeëerder voor de rechter slepen die een penis op zijn rug heeft gezet. De bedoeling was dat de man het logo van voetbalclub Boca Juniors op de rug zou tatoeëren.
Helaas voor de fan was de tatoeëerder een supporter van River Plate, dé grote rivaal van Boca Juniors. Hij vond het kennelijk wel grappig om de fan goed voor schut te zetten door een penis af te beelden in plaats van het logo van Boca.
De gedupeerde fan, een tiener die nog bij zijn ouders woont, zegt dat hij onder het tatoeëren niet kon zien wat de man aan het doen was. ''Er was geen spiegel in de winkel. Pas toen ik terug thuis was en de tatoeage aan mijn ouders liet zien, zag ik wat hij uitgespookt had.''
In de eerste plaats is er helemaal niemand die kant op gegaan, in de tweede plaats, remember Julianapark o.a., tegengehouden worden door de politie daar kennen ze in A’dam ook wat van.quote:Op maandag 22 januari 2007 16:37 schreef Bananenman het volgende:
Goeie reactie man! Maar wel logisch natuurlijk want ontkennen kun je het niet.
Wat een held!quote:Op maandag 22 januari 2007 16:56 schreef zevenkamp het volgende:Wat een prachtige streek.
Goh wat een nieuws.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
die zie je steeds vaker mee gaan, politie in burger
Ja, echt iets van de laatste jaren.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Joh.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |