eh... sorry, hoor, maar een duurdere hoer weet toch zelf wel hoe ze haar werk doet en die kwestie moet oplossen?quote:Op zondag 31 december 2006 01:13 schreef Mr_Baus het volgende:
OK het werd net gezegd.. alles mag.. zolang het maar VEILIG gebeurt
Volgens mij was ik de enige die er net "op heterdaad" een opmerking over maakte.quote:[b]Op zondag 31 december 2006 01:16 schreef BONG4002 het volgende:[/b
]
[..]
Ik vond dat ook erg vreemd ja, lijkt me dat ze altijd condooms gebruiken maargoed
Maar Hummie bepaalde daar de regels, hier heb ik de indruk dat Stijn de "oppergoeroe" is (Nouja, alleen JdM staat natuurlijk boven hem)quote:Op zondag 31 december 2006 01:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Stijn was ook mederedacteur van BB hoor
quote:Op zondag 31 december 2006 01:18 schreef Peter6000 het volgende:
Huub heb zich toen hij een jaar of 15 was, al laten tatoeëren.
Iddquote:Op zondag 31 december 2006 01:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens mij was ik de enige die er net "op heterdaad" een opmerking over maakte.
En nu vind ineens iedereen het vreemd.
Dit bewijst wel weer hoe makkelijk het is om zo'n ding te vergeten om te doen.
ik ging er vanuit dat ze zo'n vrouwencondoom al klaar er voor hadquote:Op zondag 31 december 2006 01:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens mij was ik de enige die er net "op heterdaad" een opmerking over maakte.
En nu vind ineens iedereen het vreemd.
Dit bewijst wel weer hoe makkelijk het is om zo'n ding te vergeten om te doen.
Waarop zij vraagt: "Wat is het eigenlijk"quote:Op zondag 31 december 2006 01:18 schreef Peter6000 het volgende:
Huub heb zich toen hij een jaar of 15 was, al laten tatoeëren.
femidom heten zequote:Op zondag 31 december 2006 01:19 schreef avonne het volgende:
[..]
ik ging er vanuit dat ze zo'n vrouwencondoom al klaar er voor had
Echt?quote:Op zondag 31 december 2006 01:21 schreef arneaux het volgende:
Vroeg Huub nou of ze bleef slapen? Wtf?.
Jepquote:Op zondag 31 december 2006 01:23 schreef Sonique het volgende:
Ze liggen ook op NL/Huub bed nou toch?
En dit 'avontuur' was echt een enorm risico voor hem, maar hij heeft zich er vrij goed doorheen geslagen idd.quote:Op zondag 31 december 2006 01:23 schreef bosb het volgende:
huub is wel enorm in mijn aazien gestegen vandaag...
Ja, hij heeft geloof ik niet door dat er geld betaald is aan haar zodat zij, bij hem, gewillig doet.quote:Op zondag 31 december 2006 01:24 schreef jna het volgende:
WUAHAHAHAHHA ik kom niet meer bij, Huub denkt dat ie serieus beet heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |