iddquote:Op zondag 31 december 2006 01:13 schreef Ace1 het volgende:
Wat werd er nu gezegd?
als ie het maar veilig doetquote:Op zondag 31 december 2006 01:13 schreef scanman01 het volgende:
Er wordt nu gezegd dat Huub alles mag
Daar zit ie dan met z'n blauwe ballen.quote:Op zondag 31 december 2006 01:13 schreef avonne het volgende:
[..]
dat is toch fokking gestoord![]()
dus wel suggestieve beelden voor de uitzending, maar hij mag het niet afmaken![]()
Maar aan de andere kant heeft hij geen moeite om een dozijn webcamgirls in het huis te stampen en op het internet hun live sex laten hebben...quote:Op zondag 31 december 2006 01:08 schreef Sonique het volgende:
Jesus, wat een preutse moraalridder is Bart zeg...
Die Stijn doet het iig wel wat beter dan Hummie in BBquote:
hebben gedaanquote:Op zondag 31 december 2006 01:15 schreef Kaleddis het volgende:
Belachelijk dat ze het uberhaupt zonder condoom wil doen![]()
Ja dat snap ik ook niet helemaal. Kijk ik ben zeeeeker niet Roomser (of Heilger, wat zeggen ze?) dan de Paus. Maar zonder condoom een hoer aanjanken? Nee doe maar niet.quote:Op zondag 31 december 2006 01:15 schreef Kaleddis het volgende:
Belachelijk dat ze het uberhaupt zonder condoom wil doen![]()
Ik vond dat ook erg vreemd ja, lijkt me dat ze altijd condooms gebruiken maargoedquote:Op zondag 31 december 2006 01:15 schreef moki het volgende:
Oh dan is het logisch dat ze ingrijpen.
Maar die hoer moet dat zelf toch ook aangeven dat hij een condoom om moet. Of word het wel vaker zonder condoom gedaan in die industrie??
Geen slechte reclame voor die club misschien.quote:Op zondag 31 december 2006 01:15 schreef moki het volgende:
Oh dan is het logisch dat ze ingrijpen.
Maar die hoer moet dat zelf toch ook aangeven dat hij een condoom om moet. Of word het wel vaker zonder condoom gedaan in die industrie??
nee, voorspel part2quote:Op zondag 31 december 2006 01:14 schreef Wireless het volgende:
Naspel
Fideel dat je die informatie met ons wil delen!quote:Op zondag 31 december 2006 01:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die Stijn doet het iig wel wat beter dan Hummie in BB
(aangezien Stijn eigenlijk de "Hummie" is van DGK)
Wat ik er tot nu toe van mee gekregen heb is stijn best okquote:Op zondag 31 december 2006 01:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Stijn was ook mederedacteur van BB hoorquote:Op zondag 31 december 2006 01:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |