Dat zegt ie toch nietquote:
vannacht was het nat met vuurwerk afsteken, ik had niet veel maar was zeik natquote:Op maandag 1 januari 2007 15:38 schreef MissHobje het volgende:
Zo maf.. al weken raar weer.. behoefte aan de zon etc.
En dan wordt ik vanmiddag wakker op de 1e dag van het jaar en het is mooi blauw en de zon schijnt![]()
Mooi begin vind ik dat
Oja vannacht was het precies droog met het vuurwerk afsteken
Ik keek de afgelopen nacht om 03:45 naar buitenquote:Op maandag 1 januari 2007 20:50 schreef -skippybal- het volgende:
Zo waar weer eens sterren kunnen zien![]()
die zag ik vannacht alquote:Op maandag 1 januari 2007 20:50 schreef -skippybal- het volgende:
Zo waar weer eens sterren kunnen zien![]()
quote:Op maandag 1 januari 2007 22:36 schreef Againzender het volgende:
Voor de Hollandse kust hangt nu echt een pittige bui volgens de radar
Die staart lijkt zelfs mijn schoonouders in het zuiden van Frankrijk te gaan rakenquote:Op maandag 1 januari 2007 22:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
En in Frankrijk ook nog een paar van die mooie rode pitten. Zie http://www.meteox.nl/
mijn zoontje was ook erg onder de indruk van de maan vanavondquote:Op maandag 1 januari 2007 23:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
Net een filmpje gemaakt van de maan, 32X zoomje ziet letter de maan bewegen
![]()
Leuke sitequote:Op maandag 1 januari 2007 21:36 schreef star_gazer het volgende:
Een door mij ingericht meetpunt bij Sterrenwacht Mercurius, Dordrecht
Aaaah wat liefquote:Op maandag 1 januari 2007 23:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
mijn zoontje was ook erg onder de indruk van de maan vanavondde hele tijd:
"Maan!Maan!
"
Wat stond er op geschrevenquote:Op maandag 1 januari 2007 23:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
Net een filmpje gemaakt van de maan, 32X zoomje ziet letter de maan bewegen
![]()
Thanksquote:Op maandag 1 januari 2007 17:29 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dat zegt ie toch niet(lezen)
Hi_flyer: Volgens mij is dat hier de naam van het bejaardentehuis ( dacht ik)
En Oudshoorn is ook een vroegere gemeente (stadje/dorpje zoiets) want nu onderdeel van Alphen aan den Rijn is. ( zo begreep ik het dan)
Moest letterlijk staanquote:
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:14 schreef Againzender het volgende:
Oom_Agent
Die buien trekken niet erg snel het land op..... het is hier nog steeds droog!
Ga je gangquote:Op maandag 1 januari 2007 23:16 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Leuke site![]()
Mogen we daarvan wat dingen (her)gebruiken voor FOK!, je krijgt netjes een bron/naamsvermelding.
Waar staan ze dan?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 01:02 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Done
Als jullie nog meer actuele plaatjes/grafieken hebben die dynamisch zijn "be my guest"
Leukquote:Op dinsdag 2 januari 2007 07:06 schreef Drugshond het volgende:
[..]
FOK! weerstation.
(ff kijken of hij het ook daadwerkelijk doet)
Oe lekkerquote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:13 schreef indahnesia.com het volgende:
Nou, de UV-straling is hier met mooi weer anders nog altijd gevaarlijk hoog. Die 6 of 7 in Nederland stellen dan niets voor. 10+ is vrijwel dagelijkse business hier.
Hier af en toe ook, maar ook heeeeel veel buienquote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:54 schreef -skippybal- het volgende:
Hier schijnt de zon
Jah, insmeren doe ik nog altijd als ik langer als een half uur aaneengesloten buiten ben, zeker met motorrijden is dat erg belangrijk. 1 keer vergeten en je bent zo rood als een kreeft en je hebt er twee dagen last van. Mij niet gezien.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:52 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Oe lekkervooral niet gaan insmeren
![]()
![]()
![]()
Gaat lekker zeg24 uur: 11.3mm. Temp momenteel 6.2.
Beter rood dan blootquote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Jah, insmeren doe ik nog altijd als ik langer als een half uur aaneengesloten buiten ben, zeker met motorrijden is dat erg belangrijk. 1 keer vergeten en je bent zo rood als een kreeft en je hebt er twee dagen last van. Mij niet gezien.
Ik ben zelf vorig jaar januari in Inodnesie geweest. Daarnaast ook nog eens een week in Turkije in maart en 6 weken Spanje in mei / juni. Het gevolg hiervan was dus een melanoom in situ (gewonemensentaal: een vroege vorm van pigmentcelkanker, een kwaadaardige moedervlek)quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:13 schreef indahnesia.com het volgende:
Nou, de UV-straling is hier met mooi weer anders nog altijd gevaarlijk hoog. Die 6 of 7 in Nederland stellen dan niets voor. 10+ is vrijwel dagelijkse business hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |