quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:20 schreef alwaysthebest het volgende:
Mooie OP.
Mooi eerste optreden.
Dank jullie welquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, goed gedaan Woelli!
2 jong getrouwd zeg.
Me 2.. al kan t natuurlijk ook n beetje oneerlijke concurrentie zijn.. de kans op t bezorgen van kippenvel wordt natuurlijk ook wat groter met t volume een standje hogerquote:Op zondag 31 december 2006 00:29 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik werd wéér helemaal enthousiast, ze brengen echt vrolijkheid met zich mee.. volume zette ik stuk hoger dan bij de andere kandidaten en wederom kippenvel.
Helemaal waar, het opvallende is dat er niet echt een uit de toon valt. Een knappe combinatie dit.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:55 schreef Mvnl het volgende:
Ik ben fan.. nouja, t scheelt niet veel meer iig.. menig meidenbandje zou willen dat ze live zo klonken en straalden als X6 vanavond, laat staan aan t begin van hun carrière..
Ik heb op Dorine gestemdquote:Op zondag 31 december 2006 00:44 schreef Hertog_Martin het volgende:
De solo's waren van sommigen ietsjes minder, maar deed er geen afbreuk aan en ik vind bij hun de samenzang juist zo geweldig, daarbij valt idd niemand uit de toon en het klinkt zo lekker energiek.
Heb trouwens gestemd op ze, stem normaal nooit bij dit soort programma's
Je zal vast wel op meer dan 1 kandidaat kunnen stemmen duss..quote:Op zondag 31 december 2006 00:47 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Ik heb op Dorine gestemd![]()
Vond X6 vele malen beter, maar heb toch n beetje de instelling "die blijven er toch wel in" (nou maar hopen dat niet alle liefhebbers dat denken)
Die linker was gisteravond het enthousiast... Ik vond haar wel grappig... ze praat ook zo .... raarquote:
getrouwd? welke 2? (Sanne en Danielle dusquote:Op zondag 31 december 2006 11:25 schreef UncleFunk het volgende:
Holy shit, zijn er al twee getrouwd! Die zijn er vroeg bij.
quote:X6:
“Te GEK!”. “Een totale uitbarsting!”. “Het was echt een eer om tussen zulke mensen te staan. Iedereen was echt zo goed! We willen gewoon nog een keer. Het ging allemaal veel te snel. Maar we hebben genoten, met z’n allen. Het was echt te gek met al die mensen. Mogen we nu nog een keer??”
Nee, ben bang dat het internationaal niets wordt met deze naam, Japan en Berberië daargelaten.quote:Op zondag 31 december 2006 13:33 schreef Jajong het volgende:
In het Japans is het Eksrok(u)... Hmm XROCK! Werkt wel!
In het Moluks/Indonesisch. is het Eksanam. Is weer niks hè.
Ik vind alleen de zusjes iets hebben eigenlijk. Maar ze zijn niet zo lelijk als die varkentjes van GS.quote:Op zondag 31 december 2006 13:33 schreef p-etr-a het volgende:
Het is jammer dat de helft er niet leuk uitziet. Loïs en de zussen vind ik wel iets moois hebben, de rest echt niet.
Zou het slim zijn om Sanne als leading lady naar voren te schuiven? Zij had ook een goed stemgeluid.quote:Op zondag 31 december 2006 13:36 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik vind alleen de zusjes iets hebben eigenlijk. Maar ze zijn niet zo lelijk als die varkentjes van GS.
Heb je jullie foto's al geplaatst ergens?quote:Op zondag 31 december 2006 10:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die linker was gisteravond het enthousiast... Ik vond haar wel grappig... ze praat ook zo .... raar![]()
Maar die blonde zijn volgens mij een beetje dom.... ze keken zo dom toen CDP vroeg... meiden mag ik met jullie op de foto
quote:Op zondag 31 december 2006 13:57 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Heb je jullie foto's al geplaatst ergens?
Ik heb er ook nog een paar.
Ja mèn. Wat een inzinking in het hele nummer bij die kleine solo van Ryanne. Ze heeft wel zelfkennis met dat ze vindt dat ze geen soliste is. Amber vind ik ook wat minder, maar die andere 4 kunnen er wat van.quote:Op zondag 31 december 2006 13:56 schreef --Globe-- het volgende:
Het viel mij echt op dat Ryanne niet goed kan zingen.
Ryanne een klein stukje, ze dook zo snel als ze kon weer naar de groep.quote:Op zondag 31 december 2006 14:31 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hm, heb Amber en Ryanne geen solo zien zingen..
edit: Amber wel, maar Ryanne echt niet hoor.
Weet ik niet meer, zou goed kunnen.quote:Op zondag 31 december 2006 14:34 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dat stukje van Say that you love me, say that you need me?
In het Engels slaat het wel ergens op hoor, Excess, overbodig dus.quote:Op zondag 31 december 2006 12:32 schreef Copycat het volgende:
Die naam X6 is niet echt gekozen met het oog op een eventuele internationale doorbraak. Niet dat die er zal komen, maar toch vind ik het dom dat ze deze naam hebben gekozen. Bedoel: de Engelse, Franse, Duitse et cetera versies van X6 slaan natuurlijk nergens op.
Al word dat natuurlijk anders uitgesproken.quote:Op zondag 31 december 2006 16:00 schreef LeBeau het volgende:
[..]
In het Engels slaat het wel ergens op hoor, Excess, overbodig dus.
'Exsix'quote:Op zondag 31 december 2006 16:00 schreef LeBeau het volgende:
[..]
In het Engels slaat het wel ergens op hoor, Excess, overbodig dus.
Sanne vind ik anders ook wel een mooi meisjequote:Op zondag 31 december 2006 13:33 schreef p-etr-a het volgende:
Het is jammer dat de helft er niet leuk uitziet. Loïs en de zussen vind ik wel iets moois hebben, de rest echt niet.
Ja, maar wat is Xsix? Ik krijg meteen een sneaker op mijn netvlies.quote:Op zondag 31 december 2006 16:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
In het Engels kan het toch ook, de X van X Factor, de 6 van zes meisjes. Maar die buitenlandse doorbraak lukt toch niet, alleen danceplaten doen het goed in het buitenland.
Sanne is toch ook een van de zussen?quote:Op zondag 31 december 2006 19:08 schreef Woelli het volgende:
[..]
Sanne vind ik anders ook wel een mooi meisje
De rest vind ik knapper dan de overige vrouwelijke deelnemers
Yep.quote:Op maandag 1 januari 2007 12:18 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Sanne is toch ook een van de zussen?
waar komt hun kleding vandaan?quote:Op maandag 1 januari 2007 12:43 schreef Woelli het volgende:
Volgens mij moest dat, want dit zijn foto voor de kleding.
Staat op de site waar hun kleding vandaan komt
Danielle van groovin sound is wel liefquote:Op zondag 31 december 2006 11:29 schreef BVO het volgende:
Tja, als je hen vergelijkt met GS.... dan is dit ibnderdaad wel kwaliteit.
Ik vind die Ryanne alleen zo'n eng mens.
Oh dan had ik het verkeer begrepen..er stond "Lois en de zussen"quote:Op maandag 1 januari 2007 19:01 schreef sbientje het volgende:
roos en sanne zijn z ussen, maar van elkaar en niet van Loïs!
Sjeesus. Een beetje meer class is toch niet teveel gevraagd. Wat een M&S mode.quote:Op maandag 1 januari 2007 12:55 schreef Woelli het volgende:
De gehele set van RAAK.
De sieraden zijn van: Versteegh bijoux.
De schoenen zijn van Axi schoen
Volgens mij komt de kleding van elke act daar vandaanquote:Op maandag 1 januari 2007 19:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sjeesus. Een beetje meer class is toch niet teveel gevraagd. Wat een M&S mode.
Wat is RAAK. Want ik vind die kleding wel leukquote:Op maandag 1 januari 2007 12:55 schreef Woelli het volgende:
De gehele set van RAAK.
De sieraden zijn van: Versteegh bijoux.
De schoenen zijn van Axi schoen
Dan geldt mijn commentaar bij deze voor de producers van Xfactorquote:Op maandag 1 januari 2007 19:14 schreef Woelli het volgende:
Volgens mij komt de kleding van elke act daar vandaan![]()
Bij de AXI hebben ze best leuke schoenen.... en het hoeft toch niet altijd duur te zijn wat je op tv draagt?quote:Op maandag 1 januari 2007 19:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan geldt mijn commentaar bij deze voor de producers van Xfactor.
Axi, kom op zeg! Voor een kookprogramma ga je toch ook niet bij de Lidl je inkopen doen?
Moeten we even bij Life&cooking kijkenquote:Op maandag 1 januari 2007 19:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan geldt mijn commentaar bij deze voor de producers van Xfactor.
Axi, kom op zeg! Voor een kookprogramma ga je toch ook niet bij de Lidl je inkopen doen?
Klopt,quote:Op maandag 1 januari 2007 19:21 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het er enorm goedkoop en 'net niet' uitzien. Het hoeft zeker niet per se reteduur te zijn, maar een beetje meer stijl mag van mij wel bij zo'n showprogramma. Wendy wordt neem ik aan toch niet door deze zaken gekleed en geschoeid?
Dat is gewoon een schijnclubje om die zangeres in de kijker te zettenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:27 schreef Natalie het volgende:
Bij The Pussycat Dolls lijkt het tot nu toe prima te gaan. Ook een clubbie van 6 meiden.
Zolang ze met elkaar door een deur kunnen, zal het wel goedkomen.
Dat wilde ik net zeggen.. De eerste vond ik ook wel aardig.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:30 schreef Silver87 het volgende:
Op die laatste na, waren de solo-stukjes niet bepaald denderend..
Wie weet niet.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:28 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is gewoon een schijnclubje om die zangeres in de kijker te zetten. Van die andere meiden horen we nooit weer wat straks
.
Met het verschil dat PCD een bij elkaar geraapt groepje meiden is die er toevallig wel aardig uitzien (maar daarover valt te discussiëren). X6 is een vriendinnenclubje dat elkaar al jaren kent.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:27 schreef Natalie het volgende:
Bij The Pussycat Dolls lijkt het tot nu toe prima te gaan. Ook een clubbie van 6 meiden.
Maar hun kunnen bijna zowat alles wat een goede show nodig heeft. Ik zie X6 nog niet zo dansen als hun. X6 ging Zaterdag nog niet eens gelijk. PCD en X6 kun je niet met elkaar vergelijkenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:27 schreef Natalie het volgende:
vroeg ik me ook af... heb zitten googlen maar kon niks vindenquote:Op woensdag 3 januari 2007 10:47 schreef Mirri het volgende:
Wat is RAAK nu voor een merk dan? Nooit ergens gezien..
Maar wist je wel dat de PCD soms ook wel met zijn 7even of 8en en soms ook wel met zijn 5en optreden. Kijk maar eens de clip van Sway. PDC een een dansgroep en geen zanggroep.quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:05 schreef Natalie het volgende:
Ik vergelijk X6 met PCD (enkel en alleen!) omdat iemand zich afvraagt of een groep van 6 in de praktijk werkt. Of het al dan niet een bijeengeraapt zootje meiden zijn, of kunnen dansen, de juiste uitstraling hebben, daar heb ik het niet over.
Ik geef een voorbeeld van een groep van 6 die werkt. Puur en simpel.
Dat bedoel ik dusquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:44 schreef Natalie het volgende:
Nee
Maar dat interesseert me verder ook niet, Woelli.
(Ben geen van van PCD)
Heb niet het idee dat het gros van de mensen hier weten wie dat zijn. Behalve van naam misschienquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:22 schreef Woelli het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus![]()
Ze zijn wel met zijn 6en maar treden 9 van de 10 keer met 8 man. Dus slechte vergelijking.
Je kunt ze beter met de dolly dots vergelijken
Volgens mij is RAAK geen merk maar een winkel in Amsterdam en de kleding van alle kandidaten kwam ergens anders vandaan.quote:Op woensdag 3 januari 2007 10:47 schreef Mirri het volgende:
Wat is RAAK nu voor een merk dan? Nooit ergens gezien..
Misschien ben je de enige die niet weet dat dit aan de techniek ligtquote:Ben ik nu de enige die ziet dat ze solo totaal geen volume hebben?
Ze vielen echt door de mand hoor, behalve die ene zus die tot nu toe de solostukjes zong, met zijn zessen klinken ze net zo luid als bv Hearts met zn 3en.
Althans dit was wel heel duidelijk te horen in de zaal!
Vond ik nog wel meevallen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:56 schreef niekie10 het volgende:
Ben ik nu de enige die ziet dat ze solo totaal geen volume hebben?
Ze vielen echt door de mand hoor, behalve die ene zus die tot nu toe de solostukjes zong, met zijn zessen klinken ze net zo luid als bv Hearts met zn 3en.
Althans dit was wel heel duidelijk te horen in de zaal!
Het lijkt wel of niemand de mindere dingen ziet.... Kleed ze leuk aan, gooi ze door de make up en het kan niet meer stuk.
Al laten ze een scheet tijdens hun optreden, dan vind iedereen het nog fantastisch
Het stukje van Ryanne klonk als iets dat thuishoort in een soort country cowboyachtig nummer. Ten minste, dat soort associaties kreeg ikquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:13 schreef Woelli het volgende:
[..]
Vond ik nog wel meevallen.
Ryanne zong niet zo goed vond ik en Loïs zong 3x Come on now dus over haar durf ik nog niks te zeggen.
De andere 4 zongen wel goed hoor.
Oh die relnicht is nog steeds hun danscoach?quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:04 schreef Woelli het volgende:
[afbeelding]
Zullen Roos en Amber hun solo's hebben omgeruild!
quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Floortje doet ook weer mee, zie ik?.
Dat zijn gewoon foto's gemaakt van een tv-schermquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:20 schreef Woelli het volgende:
De foto's van de liveshow op de x-factor site zijn wel erg slechte kwaliteit![]()
Inderdaad, alsof ze foto's hebben gemaakt van een tv-scherm.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:20 schreef Woelli het volgende:
De foto's van de liveshow op de x-factor site zijn wel erg slechte kwaliteit![]()
Dat is ook helemaal niet nodig.. Ze gaan later denk ik alleen Sanne, Roos, Amber & Daniëlle solo zingen, die anderen deden het denk ik 1 keer om van het gezeur af te zijn zodat ze het ook niet vaker hoeven te doenquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:13 schreef Mirri het volgende:
[..]
Het stukje van Ryanne klonk als iets dat thuishoort in een soort country cowboyachtig nummer. Ten minste, dat soort associaties kreeg ik. Die uithaal van "Please me" was wel gaaf
![]()
Dat stukje van Lois was wel leuk, maar helaas zo kort idd. En al zou ze niet kunnen zingen, maakt voor een heleboel mensen niets uit, het oog wil ook wat.![]()
Is het trouwens niet normaal dat niet ieder bandlid solo kan zingen? Bijv. Westlife, daar zongen alleen Bryan, Mark en Shane solo. Kian en Nicky zongen alleen het refrein mee.
quote:Danscoach Tim
De zangrroepen krijgen hulp van de danscoach, Tim Noble. Hij geeft zijn mening over de groepen.
X6:
“De meiden van X6 hebben allemaal mooie stemmen. Het is duidelijk dat zij een geschiedenis hebben van samen zingen. Ze zijn heel intelligent en werken heel erg hard. Het zijn fantastische meiden die heel professioneel aan het werk zijn.”
Nu ik het allemaal zo achter elkaar hoor.. zo goed zijn ze eigenlijk nietquote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:57 schreef Hockeylotje het volgende:
FILMPJEEEE! http://www.youtube.com/watch?v=UsRpZ5hdGt8
de site aan het einde bestaat nog niet, maar er is iets mis met de server ofzo!
Could It be magic was niet erg goed nee.. maar de rest welquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:46 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Nu ik het allemaal zo achter elkaar hoor.. zo goed zijn ze eigenlijk niet. Vooral Could It Be Magic was zeer matig..
zeer matig? Zeer slechtquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:46 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Nu ik het allemaal zo achter elkaar hoor.. zo goed zijn ze eigenlijk niet. Vooral Could It Be Magic was zeer matig..
De site is anders nu wel onlinequote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:57 schreef Hockeylotje het volgende:
FILMPJEEEE! http://www.youtube.com/watch?v=UsRpZ5hdGt8
de site aan het einde bestaat nog niet, maar er is iets mis met de server ofzo!
ik vond het niet superquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:06 schreef alwaysthebest het volgende:
Wat een optreden!. Klonk heerlijk!
Zoo daar ben ik het helemaal mee eens! Ze deden het erg goed, maar ik had al verwacht dat ze het hier weer saai vonden (niet iedereen, diegene die op alles een antwoord hebben!)..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:03 schreef Lynx666 het volgende:
A capella is ook waanzinnig moeilijk, zeker in deze nog 'ontdekkende' fase, welke harmonieen het beste klinken. Zeker met maar een week voorbereidingstijd. Je moet met z'n zessen op deze manier het hele nummer kunnen dragen, en dat is ze wel geslaagd. Er had meer uit gehaald kunnen worden, maar gezien de omstandigheden erg puik gedaan
quote:Het thema van de tweede Liveshow is Top 2000. Ook de acts die meedoen aan X FACTOR hebben natuurlijk hun favoriete liedjes aller tijden. De internetredactie vroeg hen naar hun lijstjes.
De top 3 van Roos (X6):
1. 'I was in a tunnel / The storm is over' van R Kelly
2. 'Nu dat jij er bent' van Trijntje Oosterhuis
3. 'Thank God I found you' van Mariah Carey
De top 3 van Amber (X6):
1. 'You are so beautiful' van Joe Cocker
2. 'Aan de kust' van BLØF
3. 'When you say nothing at all' van Ronan Keating
De top 3 van Sanne (X6):
1. 'Blame it on the Boogie' van The Jackson 5
2. 'I need you' van 3T
3. 'We are family' van Sister Sledge
De top 3 van Daniëlle (X6):
1. 'Nothing else matters' van Metallica
2. 'I would stay' van Krezip
2. 'Brother' van Racoon
De top 3 van Ryanne (X6):
1. 'Can't you feel the love tonight' van Elton John
2. 'I will always love you' van Whitney Houston
3. 'Shackles' van Mary Mary
De top 3 van Loïs (X6):
1. 'I'm walking on the sunshine' van Katrina and the Waves
2. 'When you say nothing at all' van Ronan Keating
3. 'Lost' van Anouk
Ik ook. Bovendien heeft ze het hoogste "quote:Op zondag 7 januari 2007 01:42 schreef sbientje het volgende:
maar roos vind ik de mooiste stem hebben![]()
Nee nee, Lois heeft het hoogstequote:Op zondag 7 januari 2007 01:44 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik ook. Bovendien heeft ze het hoogste "" gehalte
.
X Factor: De laatste 9quote:Op zondag 7 januari 2007 10:26 schreef Natalie het volgende:
Ik zou niet weten wie wie is eigenlijk.
quote:X6
X6 vertolkt het a capella-nummer ‘Is she really going out with him’ van Joe Jackson. Door een lied zonder instrumenten, behalve hun stemmen, te doen laten de meiden zien een uitdaging niet uit de weg te gaan.
Het commentaar van de jury
De jury is kort van stof Marianne: “Ik ben zo trots”
Henkjan: “Jullie begeven je met dit nummer op heel glad ijs. Jullie missen de bas en soms ook de harmonie. Jullie hebben het goed gedaan, maar er zit meer in.”
Henk: “Complimenten voor de lef die jullie tonen door dit lied te doen. De solostemmen zaten goed, maar het koortje moest je af en toe wegdenken. Maar uiteindelijk bewonder ik jullie lef, en dat voert de boventoon.”
Lees nog een keer.quote:Op zondag 7 januari 2007 11:50 schreef Woelli het volgende:
[..]
Henk zit iedereen af te katten... maakt hem er niet leuker op![]()
De solo's vond hij goed en het koortje vond die niet zo leuk.quote:
Als je dat afkatten noemt. Wat Henkjan over ze zegt lees je voor het gemak maar overheen?quote:Op zondag 7 januari 2007 11:53 schreef Woelli het volgende:
[..]
De solo's vond hij goed en het koortje vond die niet zo leuk.
Maar zoals ik al zei Henk is over niemand positief alleen over zijn 4 actsquote:Op zondag 7 januari 2007 11:55 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Als je dat afkatten noemt. Wat Henkjan over ze zegt lees je voor het gemak maar overheen?![]()
Dan heb je het niet over Sanne denk ik.. Of er is iets mis met je gehoorquote:Op zondag 7 januari 2007 12:17 schreef BonteAvond het volgende:
Ik vond ze echt heel erg slecht... en dan ook vooral de solostemmen...
Wat een bagger.
In de solo's kan ik trouwens geen valse noten ontdekken..quote:Op zondag 7 januari 2007 13:11 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Dan heb je het niet over Sanne denk ik.. Of er is iets mis met je gehoor
Ja van Bob Sinclarquote:Op zondag 7 januari 2007 14:49 schreef Sannelie het volgende:
welke remix was dat in het introfilmpje? van rock this party?
In het voorfilmpje zei Sanne nog dat We are family haar lievelingsnummer wasquote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:27 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
De top 3 van Sanne (X6):
1. 'Blame it on the Boogie' van The Jackson 5
2. 'I need you' van 3T
3. 'We are family' van Sister Sledge
Dat zelfde zei ik vanmorgen nog tegen me zusquote:Op zondag 7 januari 2007 17:47 schreef superhero87 het volgende:
[..]
In het voorfilmpje zei Sanne nog dat We are family haar lievelingsnummer was![]()
goed opgeletquote:Op zondag 7 januari 2007 17:48 schreef Woelli het volgende:
[..]
Dat zelfde zei ik vanmorgen nog tegen me zus
Nee zeker niet! Ik vind haar stem juist prettig, beetje ingetogen, zachte stem heeft ze. Niet elke stem hoeft zoveel "power" te hebben zoals Sanne's stem om mooi gevonden te worden. Dat zou ook saai zijn, en sterker nog, ik hou totaal niet van die negerinnen stemmen of Anastacia achtige volumes.quote:Op zondag 7 januari 2007 17:44 schreef Woelli het volgende:
Ben ik dan de enige die Lois wel goed vond
Ik vond het ook wel goed klinken. Alleen jammer dat haar microfoon te zacht stond, omdat ze steeds in het achtergrondkoortje zong. Ze hadden die microfoon bij haar solo nog wat harder moeten zetten.quote:Op zondag 7 januari 2007 17:44 schreef Woelli het volgende:
Ben ik dan de enige die Lois wel goed vond
Oh, ik wist helemaal niet dat de microfoons verschillende sterktes haddenquote:Op zondag 7 januari 2007 19:22 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel goed klinken. Alleen jammer dat haar microfoon te zacht stond, omdat ze steeds in het achtergrondkoortje zong. Ze hadden die microfoon bij haar solo nog wat harder moeten zetten.
quote:Sharon:
“X6 is geweldig. Ze zetten een toffe act neer. Ze zijn ook iedere keer goed en ze hebben vast nog veel meer in huis, maar dat moet nog blijken natuurlijk. Zelf ga ik er alles aan doen om bij de laatste drie te eindigen en daarna zien we wel.”
Eensquote:
Rock this Party.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:14 schreef Sannelie het volgende:
hmm ik bedoelde hoe die remix van bob heette? Weet jij het toevallig?
Roos kan ook vrij goed zingen hoorquote:Op maandag 8 januari 2007 17:29 schreef BVO het volgende:
Zodra die leadzangeres niet meer de lead doet maar een ander zakt het hele spul heel hard in elkaar.
Volgens mij die Amber ook nog wel redelijk.quote:Op maandag 8 januari 2007 18:28 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Roos kan ook vrij goed zingen hoor![]()
Lois was vooral zacht, volgens mij heeft ze best een lekkere sound. Danielle ging ook nog wel aardig, de enige die volgens mij helemaal niet kan zingen is Ryanne.quote:Op maandag 8 januari 2007 18:50 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Volgens mij die Amber ook nog wel redelijk.
Lois niet zo naar mijn mening, Ryanne en Danielle al helemaal niet.
mee eensquote:Op maandag 8 januari 2007 19:57 schreef Andiyan het volgende:
En in elk groepje heb je de betere en mindere stemmen. Dat maakt heulemaal niet uit, en zolang het collectief maar mooi blijft klinken lossen de goede zangeressen de solo's wel op!![]()
Ik vond Danielle bij de eerste liveshow ook niet goedquote:Op maandag 8 januari 2007 18:50 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Volgens mij die Amber ook nog wel redelijk.
Lois niet zo naar mijn mening, Ryanne en Danielle al helemaal niet.
DAT IS NIET WAAR!quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:13 schreef Mirri het volgende:
Is het trouwens niet normaal dat niet ieder bandlid solo kan zingen? Bijv. Westlife, daar zongen alleen Bryan, Mark en Shane solo. Kian en Nicky zongen alleen het refrein mee.
die solo van nicky in dat liedje is anders niet om aante horen...quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
DAT IS NIET WAAR!![]()
Kian en Nicky zingen ook regelmatig goed solo.... kijk maar naar Season´s in the sun bijvoorbeeld! Daar zingen ze alle 5 perfect solo!![]()
Kom niet aan westlife anders krijg je met mij te maken![]()
dat vind jij... maar ik vind het zeker wel wat hebbenquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:59 schreef sbientje het volgende:
[..]
die solo van nicky in dat liedje is anders niet om aante horen...
Roos zou denk ik ook wel verder gekomen zijn dan de auditie. Maar ik dan ook idd dat zij niet bij de liveshows zou komen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:34 schreef _Arual_ het volgende:
Bij Sanne heb ik het idee dat ze ook in de finaleshows had gestaan als ze auditie had gedaan voor de solistencategorie, bij de rest van X6 heb ik dat wat minder. Maar al met al ben ik erg positief over ze.
Dat gevoel heb ik ook. Eigenlijk vind ik het de beste die daar in de finaleshows optreedt. Stem, uiterlijk, enzovoort: Het hele pakket klopt. Men is lovend over Sharon en Anja, maar ik vind hen beiden wat missen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:34 schreef _Arual_ het volgende:
Bij Sanne heb ik het idee dat ze ook in de finaleshows had gestaan als ze auditie had gedaan voor de solistencategorie
dat viel deze week nogal mee wmbquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:18 schreef Stereotomy het volgende:
Sanne en Roos, de zusjes, hebben veel en veel betere stemmen dan die anderen bij elkaar. Hoe Lois haar solopartij zowel in Shout als de laatste keer verneukte was echt jammer.
Helemaal mee eens! Sanne is echt heel erg goed! Ik vind Amber trouwens ook een hele mooie stem hebben net zoals Roos! Daniëlle zingt ook goed hoor;) luister de filmpjes van de vorige rondes maar eens na! en Loïs en Ryanne zijn misschien de zwaksten van de groep maar ze kunnen WEL zingen!quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:30 schreef apestaartje het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook. Eigenlijk vind ik het de beste die daar in de finaleshows optreedt. Stem, uiterlijk, enzovoort: Het hele pakket klopt. Men is lovend over Sharon en Anja, maar ik vind hen beiden wat missen.
IK hoor ze ook goed hoorquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:20 schreef Lynx666 het volgende:
Alleen moet men wat aan de microfoonschuifjes doen. Die van Loïs stond laatst gewoon bijna uit.
Danielle is ook wel goedquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:18 schreef Stereotomy het volgende:
Sanne en Roos, de zusjes, hebben veel en veel betere stemmen dan die anderen bij elkaar. Hoe Lois haar solopartij zowel in Shout als de laatste keer verneukte was echt jammer.
Serieusquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:07 schreef sharonfactor het volgende:
ze zijn zo lekker fris. Ik noem ze ook Friszes. Dat zegt tenminste wat.
Dat was echt verschrikkelijkquote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik krijg wel een beetje flashbacks naar de rampzalige ronde waarin Henk zijn kandidaten dat nummer ook liet zingen met alleen percussiebegeleiding..
denk niet dat ze dat doenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:49 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat was echt verschrikkelijk
Ik hoorde net Booty Call van All Saints, dat vind ik ook wel een goed nummer voor X6.Zie alleen niet in welk thema dat zou passen, of dat het in conflict komt met die hele God liefde van de meiden.
Haha ik ookquote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik krijg wel een beetje flashbacks naar de rampzalige ronde waarin Henk zijn kandidaten dat nummer ook liet zingen met alleen percussiebegeleiding..
I know, maar iedereen die het zong, was geweldig!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:37 schreef SpecialGuest het volgende:
Fame is te vaak gedaan in dit soort programma's.
Was het niet Pure Shores dan?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:49 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat was echt verschrikkelijk
Ik hoorde net Booty Call van All Saints, dat vind ik ook wel een goed nummer voor X6.Zie alleen niet in welk thema dat zou passen, of dat het in conflict komt met die hele God liefde van de meiden.
IK dacht even voor deze weekquote:Op zaterdag 13 januari 2007 10:16 schreef PeRi het volgende:
Hij zegt toch nadrukkelijk Booty Call omdat dat in conflict zou komen met hun geloof? Hoe kom je nu weer bij Pure Shores Woelli?.
Ik ookquote:Op zaterdag 13 januari 2007 10:33 schreef sbientje het volgende:
pure shores is wel een leuke plaat vind ik
Lijkt me duidelijk.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:19 schreef m-materazzi het volgende:
Lady marmelade.
Maar daar moeten zij het niet van hebben. Niet zoals Melanie in elk geval.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:52 schreef SpecialGuest het volgende:
Niet heel vervelend om naar te kijken though.![]()
Dat was ook de intentie.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:59 schreef --Globe-- het volgende:
Wat een bij elkaar geraapte zooi aan kousen, rokjes, ruitjes en weet ik wat allemaal, bij elkaar..
Ik vond het een beetje een zooitje bij elkaarquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:51 schreef SpecialGuest het volgende:
De zang viel tegen vandaag.
Goed gezegdquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Viel me tegen, qua sound, qua styling, qua nummer.... Maar ze hebben zich in het verleden genoeg bewezen om een keer minder te presteren.
Ja maar nog niet zo als vanavondquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:53 schreef m-materazzi het volgende:
Vorige week was ook al minder.
De intentie was ondeugende kostschoolmeisjes,quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:24 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat was ook de intentie.
Het klonk vandaag niet zo heel erg goed. Helaas.
quote:Het thema van de derde Liveshow is FILM. We weten inmiddels wat de favoriete films van de kandidaten zijn. Maar hoe zit het met de levens van onze sterren zelf? Zijn die geschikt voor een blockbuster in de bioscopen? De internetredactie ging op pad en stelde de vraag ‘Hoe zou een film over jouw leven er uitzien en wie zou de hoofdrol mogen spelen?’
Amber – X6
“Jodie Foster vind ik een geweldige actrice. Ze komt op mij over als een krachtige vrouw die houdt van een avontuur en ergens voor durft te staan. De film zou een avonturenfilm zijn: trekken door grote landschappen, zoals jungles en bergen. Verder zou er behoorlijk wat spanning, dramatiek en natuurlijk romantiek in zitten.”
Daniëlle – X6
“Ik zou graag gespeeld willen worden door Famke Janssen of door Uma Thurman. Ik vind dat stoere vrouwen met veel lef, daar kan ik mezelf in vinden. Het zou zeker een spannende film worden, niet té eng, maar gewoon lekker spannend met uiteraard wel een beetje romantiek.”
Roos – X6
“Cameron Diaz zou mij mogen spelen en dan zou het absoluut een romantische comedy worden.”
Loïs – X6
“Ik denk dat een film over mijn leven een luchtige komedie wordt, maar wel met een beetje diepgang. De hoofdrol zou mogen gaan naar Julia Roberts. Zij is een goede actrice, ze heeft wel iets elegants en ze kan zo lekker lachen, daar houd ik van. Verder valt het me altijd op dat ze van die geinige gekke bekken trekt.”
Sanne – X6
“De hoofdrol zou gespeeld mogen worden door Moeder Theresa, omdat ik haar een erg bijzondere vrouw vind. Zij had alles over voor haar medemens. Stiekem is het wel een droom voor mij om ooit ontwikkelingswerk te doen. Ik denk dat het een heftige en aangrijpende film zou zijn, met veel waarheid erin. Ik houd zelf erg van waargebeurde verhalen.”
Ryanne – X6
“De hoofdrol is voor Sandra Bullock. Ten eerste omdat ik dan zeker weet dat de film van topkwaliteit zou zijn, en ten tweede omdat ik denk dat zij een perfecte vertegenwoordiger zou zijn van mijn soms chaotische, beetje knullige manier van doen. En dan zal het eindresultaat al snel in de buurt komen van een lekkere ‘feel good-movie'.
Klopt en in de film zitten weer stukjes wat ze niet kunnenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Het nummer is ook gewoon niet interessant. Veel van hetzelfde, geen solo'tjes.
Echt jammer, omdat ze gewoon veel beter kunnen. Hopelijk de volgende keer écht beter.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:00 schreef Woelli het volgende:
[..]
Klopt en in de film zitten weer stukjes wat ze niet kunnen![]()
Ik vond er echt geen zak aan hè, nee sorry ik vind haar echt heel stóm.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoe Ryanne Chuckie nadeed was wel een hilarisch moment.
Ik vind haar wel leuk, maar zingen kan ze nietquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:13 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik vond er echt geen zak aan hè, nee sorry ik vind haar echt heel stóm.
quote:X6
Vorige week begaven de dames van X6 zich op glad ijs door hun lied a-capella te zingen. Vanavond laten ze zich weer ‘veilig’ door een band begeleiden, bij hun vertolking van ‘Joyful, joyful’ van Lauren Hill. Dit nummer komt uit de favoriete film van de meiden: Sister Act 2.
Het jurycommentaar
Marianne is tevreden over haar pupillen: “Ik zie dat ze er ontzettend van genieten. Ondanks de best lastige choreografie wisten ze vocaal toch overeind te blijven. Ook wil ik een compliment geven aan de styling. Dit is precies zoals ik wilde dat deze zes meiden er uit zouden zien.”
Henk is wat minder te spreken over het optreden van X6: “Ik vond het niet zo geweldig. Het kan echt beter. Het was niet zuiver en ik miste een soort van ‘sound’. Verder vind ik het nummer niet zo leuk, een beetje te braaf.”
Henkjan, tot slot, heeft slechts commentaar op het lied zelf. Hij krijgt door de repertoirekeuze alleen maar huppelmeisjes te aanschouwen en geeft aan wel meer te willen zien.
Inderdaad. Het klonk echt voor geen meter, ik hoorde een hoop stemmen door elkaar zonder eenheid. Het optreden zelf was wel weer leuk gedaan, maar dat kunnen ze welquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:47 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ze worden met de week minder.. echt geen memorabel optreden, en ik miste de solo's.
Ja had ik ook verwacht. Maar ze vinden Sister Act toch zo leuk allemaalquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:58 schreef LeBeau het volgende:
Wat een kutnummer zeg. Met Marianne als coach verwacht je toch een nummer uit een wat betere film-musical?
Ik was niet verbaasd toen ze over Sister Act begonnenquote:Op zondag 14 januari 2007 00:21 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ja had ik ook verwacht. Maar ze vinden Sister Act toch zo leuk allemaal
Joyful is weer meer pop en past beter bij zequote:Op zondag 14 januari 2007 00:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan hadden ze beter I will follow him kunnen doen.
Nou, wat paste het toch geweldig bij ze.quote:Op zondag 14 januari 2007 00:26 schreef Woelli het volgende:
[..]
Joyful is weer meer pop en past beter bij ze
Ja geweldigquote:Op zondag 14 januari 2007 00:24 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik was niet verbaasd toen ze over Sister Act begonnen.
Zag je een van die moeders trouwens kijken, toen Henk het over 'sexy' had?
Het past wel beter bij ze, dat wil nog niet zeggen dat ze hem ook goed kunnen zingenquote:Op zondag 14 januari 2007 00:30 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nou, wat paste het toch geweldig bij ze.
quote:We zaten er echt helemaal lekker in, daarom waren we het ook niet eens met het jurycommentaar. Het voelde een beetje als een domper. Maar goed, we hopen dat het publiek het wel goed vond.”
Roos geeft als reactie: “Van begin tot eind hebben we genoten. Het was wel pittig om te doen. Volgende keer mag het van mij wel wat minder wat de choreografie betreft.”
Ook Amber wil graag nog wat zeggen: “Samen met de rest van de meiden heb ik een enorm goed gevoel over ons optreden. Jammer dat ze dan gaan bakkeleien over welke zin er wel of niet in zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |