quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:20 schreef alwaysthebest het volgende:
Mooie OP.
Mooi eerste optreden.
Dank jullie welquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, goed gedaan Woelli!
2 jong getrouwd zeg.
Me 2.. al kan t natuurlijk ook n beetje oneerlijke concurrentie zijn.. de kans op t bezorgen van kippenvel wordt natuurlijk ook wat groter met t volume een standje hogerquote:Op zondag 31 december 2006 00:29 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik werd wéér helemaal enthousiast, ze brengen echt vrolijkheid met zich mee.. volume zette ik stuk hoger dan bij de andere kandidaten en wederom kippenvel.
Helemaal waar, het opvallende is dat er niet echt een uit de toon valt. Een knappe combinatie dit.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:55 schreef Mvnl het volgende:
Ik ben fan.. nouja, t scheelt niet veel meer iig.. menig meidenbandje zou willen dat ze live zo klonken en straalden als X6 vanavond, laat staan aan t begin van hun carrière..
Ik heb op Dorine gestemdquote:Op zondag 31 december 2006 00:44 schreef Hertog_Martin het volgende:
De solo's waren van sommigen ietsjes minder, maar deed er geen afbreuk aan en ik vind bij hun de samenzang juist zo geweldig, daarbij valt idd niemand uit de toon en het klinkt zo lekker energiek.
Heb trouwens gestemd op ze, stem normaal nooit bij dit soort programma's
Je zal vast wel op meer dan 1 kandidaat kunnen stemmen duss..quote:Op zondag 31 december 2006 00:47 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Ik heb op Dorine gestemd![]()
Vond X6 vele malen beter, maar heb toch n beetje de instelling "die blijven er toch wel in" (nou maar hopen dat niet alle liefhebbers dat denken)
Die linker was gisteravond het enthousiast... Ik vond haar wel grappig... ze praat ook zo .... raarquote:
getrouwd? welke 2? (Sanne en Danielle dusquote:Op zondag 31 december 2006 11:25 schreef UncleFunk het volgende:
Holy shit, zijn er al twee getrouwd! Die zijn er vroeg bij.
quote:X6:
“Te GEK!”. “Een totale uitbarsting!”. “Het was echt een eer om tussen zulke mensen te staan. Iedereen was echt zo goed! We willen gewoon nog een keer. Het ging allemaal veel te snel. Maar we hebben genoten, met z’n allen. Het was echt te gek met al die mensen. Mogen we nu nog een keer??”
Nee, ben bang dat het internationaal niets wordt met deze naam, Japan en Berberië daargelaten.quote:Op zondag 31 december 2006 13:33 schreef Jajong het volgende:
In het Japans is het Eksrok(u)... Hmm XROCK! Werkt wel!
In het Moluks/Indonesisch. is het Eksanam. Is weer niks hè.
Ik vind alleen de zusjes iets hebben eigenlijk. Maar ze zijn niet zo lelijk als die varkentjes van GS.quote:Op zondag 31 december 2006 13:33 schreef p-etr-a het volgende:
Het is jammer dat de helft er niet leuk uitziet. Loïs en de zussen vind ik wel iets moois hebben, de rest echt niet.
Zou het slim zijn om Sanne als leading lady naar voren te schuiven? Zij had ook een goed stemgeluid.quote:Op zondag 31 december 2006 13:36 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik vind alleen de zusjes iets hebben eigenlijk. Maar ze zijn niet zo lelijk als die varkentjes van GS.
Heb je jullie foto's al geplaatst ergens?quote:Op zondag 31 december 2006 10:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die linker was gisteravond het enthousiast... Ik vond haar wel grappig... ze praat ook zo .... raar![]()
Maar die blonde zijn volgens mij een beetje dom.... ze keken zo dom toen CDP vroeg... meiden mag ik met jullie op de foto
quote:Op zondag 31 december 2006 13:57 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Heb je jullie foto's al geplaatst ergens?
Ik heb er ook nog een paar.
Ja mèn. Wat een inzinking in het hele nummer bij die kleine solo van Ryanne. Ze heeft wel zelfkennis met dat ze vindt dat ze geen soliste is. Amber vind ik ook wat minder, maar die andere 4 kunnen er wat van.quote:Op zondag 31 december 2006 13:56 schreef --Globe-- het volgende:
Het viel mij echt op dat Ryanne niet goed kan zingen.
Ryanne een klein stukje, ze dook zo snel als ze kon weer naar de groep.quote:Op zondag 31 december 2006 14:31 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hm, heb Amber en Ryanne geen solo zien zingen..
edit: Amber wel, maar Ryanne echt niet hoor.
Weet ik niet meer, zou goed kunnen.quote:Op zondag 31 december 2006 14:34 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dat stukje van Say that you love me, say that you need me?
In het Engels slaat het wel ergens op hoor, Excess, overbodig dus.quote:Op zondag 31 december 2006 12:32 schreef Copycat het volgende:
Die naam X6 is niet echt gekozen met het oog op een eventuele internationale doorbraak. Niet dat die er zal komen, maar toch vind ik het dom dat ze deze naam hebben gekozen. Bedoel: de Engelse, Franse, Duitse et cetera versies van X6 slaan natuurlijk nergens op.
Al word dat natuurlijk anders uitgesproken.quote:Op zondag 31 december 2006 16:00 schreef LeBeau het volgende:
[..]
In het Engels slaat het wel ergens op hoor, Excess, overbodig dus.
'Exsix'quote:Op zondag 31 december 2006 16:00 schreef LeBeau het volgende:
[..]
In het Engels slaat het wel ergens op hoor, Excess, overbodig dus.
Sanne vind ik anders ook wel een mooi meisjequote:Op zondag 31 december 2006 13:33 schreef p-etr-a het volgende:
Het is jammer dat de helft er niet leuk uitziet. Loïs en de zussen vind ik wel iets moois hebben, de rest echt niet.
Ja, maar wat is Xsix? Ik krijg meteen een sneaker op mijn netvlies.quote:Op zondag 31 december 2006 16:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
In het Engels kan het toch ook, de X van X Factor, de 6 van zes meisjes. Maar die buitenlandse doorbraak lukt toch niet, alleen danceplaten doen het goed in het buitenland.
Sanne is toch ook een van de zussen?quote:Op zondag 31 december 2006 19:08 schreef Woelli het volgende:
[..]
Sanne vind ik anders ook wel een mooi meisje
De rest vind ik knapper dan de overige vrouwelijke deelnemers
Yep.quote:Op maandag 1 januari 2007 12:18 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Sanne is toch ook een van de zussen?
waar komt hun kleding vandaan?quote:Op maandag 1 januari 2007 12:43 schreef Woelli het volgende:
Volgens mij moest dat, want dit zijn foto voor de kleding.
Staat op de site waar hun kleding vandaan komt
Danielle van groovin sound is wel liefquote:Op zondag 31 december 2006 11:29 schreef BVO het volgende:
Tja, als je hen vergelijkt met GS.... dan is dit ibnderdaad wel kwaliteit.
Ik vind die Ryanne alleen zo'n eng mens.
Oh dan had ik het verkeer begrepen..er stond "Lois en de zussen"quote:Op maandag 1 januari 2007 19:01 schreef sbientje het volgende:
roos en sanne zijn z ussen, maar van elkaar en niet van Loïs!
Sjeesus. Een beetje meer class is toch niet teveel gevraagd. Wat een M&S mode.quote:Op maandag 1 januari 2007 12:55 schreef Woelli het volgende:
De gehele set van RAAK.
De sieraden zijn van: Versteegh bijoux.
De schoenen zijn van Axi schoen
Volgens mij komt de kleding van elke act daar vandaanquote:Op maandag 1 januari 2007 19:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sjeesus. Een beetje meer class is toch niet teveel gevraagd. Wat een M&S mode.
Wat is RAAK. Want ik vind die kleding wel leukquote:Op maandag 1 januari 2007 12:55 schreef Woelli het volgende:
De gehele set van RAAK.
De sieraden zijn van: Versteegh bijoux.
De schoenen zijn van Axi schoen
Dan geldt mijn commentaar bij deze voor de producers van Xfactorquote:Op maandag 1 januari 2007 19:14 schreef Woelli het volgende:
Volgens mij komt de kleding van elke act daar vandaan![]()
Bij de AXI hebben ze best leuke schoenen.... en het hoeft toch niet altijd duur te zijn wat je op tv draagt?quote:Op maandag 1 januari 2007 19:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan geldt mijn commentaar bij deze voor de producers van Xfactor.
Axi, kom op zeg! Voor een kookprogramma ga je toch ook niet bij de Lidl je inkopen doen?
Moeten we even bij Life&cooking kijkenquote:Op maandag 1 januari 2007 19:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan geldt mijn commentaar bij deze voor de producers van Xfactor.
Axi, kom op zeg! Voor een kookprogramma ga je toch ook niet bij de Lidl je inkopen doen?
Klopt,quote:Op maandag 1 januari 2007 19:21 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het er enorm goedkoop en 'net niet' uitzien. Het hoeft zeker niet per se reteduur te zijn, maar een beetje meer stijl mag van mij wel bij zo'n showprogramma. Wendy wordt neem ik aan toch niet door deze zaken gekleed en geschoeid?
Dat is gewoon een schijnclubje om die zangeres in de kijker te zettenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:27 schreef Natalie het volgende:
Bij The Pussycat Dolls lijkt het tot nu toe prima te gaan. Ook een clubbie van 6 meiden.
Zolang ze met elkaar door een deur kunnen, zal het wel goedkomen.
Dat wilde ik net zeggen.. De eerste vond ik ook wel aardig.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:30 schreef Silver87 het volgende:
Op die laatste na, waren de solo-stukjes niet bepaald denderend..
Wie weet niet.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:28 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is gewoon een schijnclubje om die zangeres in de kijker te zetten. Van die andere meiden horen we nooit weer wat straks
.
Met het verschil dat PCD een bij elkaar geraapt groepje meiden is die er toevallig wel aardig uitzien (maar daarover valt te discussiëren). X6 is een vriendinnenclubje dat elkaar al jaren kent.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:27 schreef Natalie het volgende:
Bij The Pussycat Dolls lijkt het tot nu toe prima te gaan. Ook een clubbie van 6 meiden.
Maar hun kunnen bijna zowat alles wat een goede show nodig heeft. Ik zie X6 nog niet zo dansen als hun. X6 ging Zaterdag nog niet eens gelijk. PCD en X6 kun je niet met elkaar vergelijkenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:27 schreef Natalie het volgende:
vroeg ik me ook af... heb zitten googlen maar kon niks vindenquote:Op woensdag 3 januari 2007 10:47 schreef Mirri het volgende:
Wat is RAAK nu voor een merk dan? Nooit ergens gezien..
Maar wist je wel dat de PCD soms ook wel met zijn 7even of 8en en soms ook wel met zijn 5en optreden. Kijk maar eens de clip van Sway. PDC een een dansgroep en geen zanggroep.quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:05 schreef Natalie het volgende:
Ik vergelijk X6 met PCD (enkel en alleen!) omdat iemand zich afvraagt of een groep van 6 in de praktijk werkt. Of het al dan niet een bijeengeraapt zootje meiden zijn, of kunnen dansen, de juiste uitstraling hebben, daar heb ik het niet over.
Ik geef een voorbeeld van een groep van 6 die werkt. Puur en simpel.
Dat bedoel ik dusquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:44 schreef Natalie het volgende:
Nee
Maar dat interesseert me verder ook niet, Woelli.
(Ben geen van van PCD)
Heb niet het idee dat het gros van de mensen hier weten wie dat zijn. Behalve van naam misschienquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:22 schreef Woelli het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus![]()
Ze zijn wel met zijn 6en maar treden 9 van de 10 keer met 8 man. Dus slechte vergelijking.
Je kunt ze beter met de dolly dots vergelijken
Volgens mij is RAAK geen merk maar een winkel in Amsterdam en de kleding van alle kandidaten kwam ergens anders vandaan.quote:Op woensdag 3 januari 2007 10:47 schreef Mirri het volgende:
Wat is RAAK nu voor een merk dan? Nooit ergens gezien..
Misschien ben je de enige die niet weet dat dit aan de techniek ligtquote:Ben ik nu de enige die ziet dat ze solo totaal geen volume hebben?
Ze vielen echt door de mand hoor, behalve die ene zus die tot nu toe de solostukjes zong, met zijn zessen klinken ze net zo luid als bv Hearts met zn 3en.
Althans dit was wel heel duidelijk te horen in de zaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |