Goed he?quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:14 schreef Arcee het volgende:
Godverdomme, golfer, ik zou net de Lapo posten en een nieuw topic openen, ben jij me bij beide net voor.
Wat goed was dat.quote:
Programma's van Sonja waren zeer boeiende televisie. Daar kunnen heel veel nu een dikke punt aan zuigen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:24 schreef Suko het volgende:
Eigenlijk vind ik er nooit zoveel aan als iemand zo wordt opgehemeld. En ik zag die Marcal van Dam ook alweer ff in beeld. Heb wel respect voor Sonja hoor, maar echt boeiend???
Hoe oud ben je?quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:24 schreef Suko het volgende:
Eigenlijk vind ik er nooit zoveel aan als iemand zo wordt opgehemeld. En ik zag die Marcal van Dam ook alweer ff in beeld. Heb wel respect voor Sonja hoor, maar echt boeiend???
Absoluut, meestal dan, niet alles was even denderend. Ik heb over nu, vind er nog niks an eigenlijk. En die zanger....quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:25 schreef Arcee het volgende:
[..]
Programma's van Sonja waren zeer boeiende televisie. Daar kunnen heel veel nu een dikke punt aan zuigen.
Te oud, ik spreek uit het hiernamaals...quote:
Ach, 't terugkijken is leuk.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:29 schreef Suko het volgende:
Absoluut, meestal dan, niet alles was even denderend. Ik heb over nu, vind er nog niks an eigenlijk. En die zanger....![]()
Ja, hopelijk kijkt Tong ook.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:35 schreef Suko het volgende:
Ahhhhhhhhhhhhhh, een jonge dwarse Adelheid
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |