Je doet alsof The SexPistols een veredelde madeliefje band waren.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:57 schreef kievit19 het volgende:
ik ben meer van de new york hardcore, maar punk kan ik ook wel waarderen op zijn tijd
NY Hardcore is toch een '80s, '90s iets?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:40 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Je doet alsof The SexPistols een veredelde madeliefje band waren.
Toen de Sex Pistols hun opwachting maakten bestond volgens mij jouw NY hardcore nog niet eens.
Da's later. Bij de first wave of aussie punk moet je denken aan Radio Birdman, the Scientists, AC/DC (hey, punk is toch basic rocknroll gespeeld door mensen in gewone kleren?)quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:31 schreef Bosbeetle het volgende:
komt the birthday party ook uit die scene of is dat veel later?
Never Mind the Bollocks is een goed album inderdaadquote:Op maandag 6 februari 2012 16:06 schreef Partingglass het volgende:
deze docu is echt te gek. Hele serie trouwens
Bij elkaar gezocht of niet maar een geniaal album en een heel invloedrijk album. Love it!
Okee tofquote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:52 schreef Partingglass het volgende:
Ik ken het die cd ligt nu bij mijn ex. Ik heb de rest van de sp collectie meegenomen.
Het enige nadeel van Kiss this is de volgorde van de nummers.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:51 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Never Mind the Bollocks is een goed album inderdaad
Ik kan je het album: ''Kiss This'' aanraden, het is eigenlijk het hele Bollocks album + nog iets van 5-6 extra nummers, die ook erg goed zijn.
Ja maar Rotten was weer een aftreksel van Richard Hellquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:18 schreef belsen het volgende:
[..]
Overigens was het Johnny Rotten die zijn haren afknipte en de toon zette. Sid was uiteindelijk maar een slap aftreksel van hem.
Die kende die niet, dus nee.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:38 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Ja maar Rotten was weer een aftreksel van Richard Hell
Via Malcolm, Rotten was maar het modepopje van McLarenquote:
Ik zou zeggen: lees eens een goed boek.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:40 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Via Malcolm, Rotten was maar het modepopje van McLaren
Ik heb ze gelezen, jij?quote:
Dat zou ermee te maken kunnen hebben dat dat geen nummers van de Sex Pistols zijn?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:10 schreef Partingglass het volgende:
Jammer aan kiss this vind ik dat revolution in classroom en schools are prisons er niet op staan.
Ik vraag me wel af wat ze toe te voegen hebben aan dat album, want volgens mij is al het bonusmateriaal toch ondertussen wel ergens verschenen, maar goed...wie weet.quote:SEX PISTOLS Signs New Back-Catalog Deal With UNIVERSAL - Feb. 27, 2012
Punk rock legends SEX PISTOLS have signed with Universal. The back-catalog deal will cover the world excluding North America. An "expanded and repackaged edition" of the band's "Never Mind The Bollocks, Here's The Sex Pistols" album will be released later this year as the band and their new label mark the 35th anniversary of the landmark LP. There will also be other releases throughout 2012 and beyond.
"To be given the opportunity to re-evaluate the SEX PISTOLS catalogue is every music lover's dream," said Universal's Karen Simmonds."We're looking forward to working with the band and celebrating their impact on worldwide culture."
Famous for inspiring a generation to rise against the musical establishment in the late 1970s, the SEX PISTOLS changed the face of music and popular culture overnight with one of the most influential and controversial records in British music history. 35 years after its release, "Never Mind The Bollocks" and the SEX PISTOLS' legacy continues to grow as new generations discover its powerful message and still relevant, seminal songs.
heldquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:27 schreef Ulx het volgende:
Tja, legendarische hype en behoorlijk goede band ook. Maar toch, ze hebben -oh de ironie- punk in een soort hoekje geduwd waarin het nog steeds zit.
Ow, en verder kwam het hardste punkwerk uit die tijd natuurlijk de aussie punk scene.
Filth and Fury, had daar wat over gelezen op internet, is het een goede film?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:48 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik heb ze gelezen, jij?
Als je niet zo van lezen houdt kan ik je deze film aanraden:
[ afbeelding ]
En als het goed is, is Julien Temple bezig met de verfilming van Rotten: No Irish, no blacks, no dogs, de autobiografie (met inbreng van anderen) van John Lydon. Pracht boek, kan ik iedereen aanraden.
Die nummers zijn van The Ex Pistols toch? Zijn wel goede nummers, net als Wedding day.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:18 schreef belsen het volgende:
[..]
Dat zou ermee te maken kunnen hebben dat dat geen nummers van de Sex Pistols zijn?
Er komt een 35-jaar deluxe editie uit van Never mind the bollocks!
[..]
Ik vraag me wel af wat ze toe te voegen hebben aan dat album, want volgens mij is al het bonusmateriaal toch ondertussen wel ergens verschenen, maar goed...wie weet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |