Wat er gebeurt is dat van het weekend de wind weer vanuit het westen gaat waaien en de temperatuur daarom weer omhoog schiet.quote:Op maandag 22 januari 2007 22:12 schreef Caesu het volgende:
kijken wat er gebeurt met de atmosfeer nu de kou gearriveerd is.
kan allemaal blijkbaar veel kouder uitvallen blijkbaar.
Dan zie jij andere dingen dan ik op die website...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:41 schreef picobyte het volgende:
De beste weersite van nederland zegt ook dat het komend weekeind kouder wordt.
![]()
ik zie dat de tempratuur pas maandag omhoog gaatquote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:52 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Dan zie jij andere dingen dan ik op die website...
als je zo bekijkt wel, maar het gaat ook om de nacht temp en die gaat pas maandag boven 0 uitkomenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:36 schreef Lariekoek het volgende:
donderdag 1, vrijdag 3, zaterdag 3, zondag 2.
Gaat het toch al vrijdag/zaterdag omhoog?
mja, zaterdag wordt alweer verzachting verwacht..quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:13 schreef michiel_merk het volgende:
prikje tot maandag inmiddelsmaar hel veel stelt het niet voor
http://www.pietpaulusma.nl/meerdaagsnederland.htmlquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:14 schreef addie het volgende:
[..]
mja, zaterdag wordt alweer verzachting verwacht..
Dat zou echt vet zijn. Jammer dat het net zo betrouwbaar is als de gemiddelde 9/11 conspiracy-theory...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:22 schreef Jodelaar het volgende:
[afbeelding]
heel ver nog maar zou dit gunstig zijn voor echt winter weer in nederland zijn?
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:24 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat zou echt vet zijn. Jammer dat het net zo betrouwbaar is als de gemiddelde 9/11 conspiracy-theory...
Het enige wat hieraan anders is dan ik dacht, is de nachttemperatuur van zaterdagquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:22 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
http://www.pietpaulusma.nl/meerdaagsnederland.html
Hij had dat beetje sneeuw voor het noorden wel goed voorzien
verder dan dit zakt hij niet:quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:25 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
![]()
Dat blauw/paarse boven Scandinavie moet nog veel verder zakken!
een editquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:46 schreef Jodelaar het volgende:
het sneeuwtwel zeer weinig en het blijft niet ligge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |