Bewijs jij maar eens dat jij nog wel leeft.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 03:33 schreef JohnDope het volgende:
ik zou ze graag allemaal willen analyseren (een paar links op een rij bijvoorbeeld). Want als ik moet oordelen op die summiere mickeymousebeelden die ik gezien heb, dan zal ik de komplot-denkers gelijk moeten geven.
Tja, ik weet waarachtig niet wat ik van deze post moet maken hoor. Maar iemand die niet op de hoogte is van de machinaties van rij-examinator Distreels kan ik niet serieus nemen in dit genre.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 03:33 schreef JohnDope het volgende:
ik zou ze graag allemaal willen analyseren (een paar links op een rij bijvoorbeeld). Want als ik moet oordelen op die summiere mickeymousebeelden die ik gezien heb, dan zal ik de komplot-denkers gelijk moeten geven.
ik zou niet weten wat jij bedoelt.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 03:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Tja, ik weet waarachtig niet wat ik van deze post moet maken hoor. Maar iemand die niet op de hoogte is van de machinaties van rij-examinator Distreels kan ik niet serieus nemen in dit genre.
Ik heb alleen NOS tape gezien, maar daarin zie je duidelijk, weliswaar op de achtergrond, rij-examinator Distreels staan hoor. Jeez, dat of all people jij die gozer niet herkent zeg.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 03:39 schreef JohnDope het volgende:
[..]
ik zou niet weten wat jij bedoelt.
Maar krijgen we nog linkies te zien naar de complete versie? Kijk dat ze op het journaal maar de helft laten zien dat snap ik, maar op de website moet toch wel de volledige versie terug te vinden zijn dunkt mij?
Ja, linkje, ik leg net uit dat ik alleen NOS journaal gezien heb. En dat was vrij duidelijk.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 03:46 schreef JohnDope het volgende:
linkje?
Eerst zien dan geloven. Op de beelden die ik op tv had gezien, was niet duidelijk te zien dat je saddam zag hangen, spartelen, bungelen en doen. En de ongecensureerde versie op geenstijl vond ik ook te summier en zij hebben meestal we als eerst de 'schokkendste' filmpjes....quote:Op dinsdag 2 januari 2007 03:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, linkje, ik leg net uit dat ik alleen NOS journaal gezien heb. En dat was vrij duidelijk..
Je hebt geen enkele notie van wie Distreels is hè.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 04:01 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Eerst zien dan geloven. Op de beelden die ik op tv had gezien, was niet duidelijk te zien dat je saddam zag hangen, spartelen, bungelen en doen. En de ongecensureerde versie op geenstijl vond ik ook te summier en zij hebben meestal we als eerst de 'schokkendste' filmpjes....
in principe is de complete versie van het filmpje voor de geschiedenis ook van onschatbare waarde; geen hocuspocus gemanipuleerde geschiedenis verhalen, maar keiharde beelden.
inderdaad en wat ik niet kan weten, dat weet ik niet.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 04:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je hebt geen enkele notie van wie Distreels is hè.
dat filmpje dat net gepost werd is zo afgezaagd. Steeds van die lichtflitsen.. zo is een filmpje vervalsen natuurlijk relatief makkelijk gedaan.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 04:01 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Eerst zien dan geloven. Op de beelden die ik op tv had gezien, was niet duidelijk te zien dat je saddam zag hangen, spartelen, bungelen en doen. En de ongecensureerde versie op geenstijl vond ik ook te summier en zij hebben meestal we als eerst de 'schokkendste' filmpjes....
in principe is de complete versie van het filmpje voor de geschiedenis ook van onschatbare waarde; geen hocuspocus gemanipuleerde geschiedenis verhalen, maar keiharde beelden.
Ik ben, en dat meen ik, wel enigszins verbaasd hoor. Distreels hoort toch bij het gefundenes fressen van de hele incrowd op Fok!. Wie Distreels niet kent, ja, die mag niet in ernst meepraten over of iets wel of geen complot is. Sorry, hoor. Jeez, ken je klassiekers, JohnD.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 04:11 schreef JohnDope het volgende:
[..]
inderdaad en wat ik niet kan weten, dat weet ik niet.
Vandaar dat ik graag een linkje wil zien naar de complete blockbuster versie, mij hoef je echt niet te betuttelen
Jij hebt Distreels ook herkent zeker?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 04:12 schreef L-IS het volgende:
[..]
dat filmpje dat net gepost werd is zo afgezaagd. Steeds van die lichtflitsen.. zo is een filmpje vervalsen natuurlijk relatief makkelijk gedaan.
Denk wel dat hij dood is maar zal eerst een volledig filmpje moeten zien om het 100% te geloven
What the....quote:Op dinsdag 2 januari 2007 04:19 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik ken 'Distreels' ook niet....
Ik hoef Distreels natuurlijk niet te kennen om te kunnen concluderen of iets een complot is of niet.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 04:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ben, en dat meen ik, wel enigszins verbaasd hoor. Distreels hoort toch bij het gefundenes fressen van de hele incrowd op Fok!. Wie Distreels niet kent, ja, die mag niet in ernst meepraten over of iets wel of geen complot is. Sorry, hoor. Jeez, ken je klassiekers, JohnD..
Moet ik nog duidelijker zijn???
(Dit alles in het nette hè)
Fok!kers die zeurenquote:
Als er veel bloed bij zat is de executie niet goed gegaan ehquote:Op dinsdag 2 januari 2007 03:30 schreef _The_General_ het volgende:
De beelden die ik heb gezien (dode saddam met strop om de nek en veel bloed ) waren best wel echt !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |