quote:Welkom in een nieuwe editie van Fok’s Eredivisie Liveverslagen topic! In dit topic volgen we de wedstrijden uit de Nederlandse eredivisie. Hier kun je posten als je wilt weten hoeveel het staat, als je live kijkt via Versatel, als je luistert naar Langs de Lijn of als je teletekst volgt. Het is hier NIET de bedoeling, zoals het op Fok! nergens de bedoeling is, te trollen. Hieronder valt ook het posten van foutieve tussenstanden tijdens de wedstrijden; dit is erg irriterend. Tegen dergelijke posts zal worden opgetreden. Vanaf heden volgt hier een ban voor. Het Eredivisie Liveverslagen topic is een topic als alle andere topics op Fok!, hier gelden dus geen andere regels.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:08 schreef Jasza het volgende:
tvp.
leuk gedaan hoorquote:
Omdat ik in Nijmegen woon, en een seizoenskaart en al die treinreizen voor een student wat duur zijn. Maar maak je geen zorgen, ik heb vandaag een kaartje gehaald voor PSV-Arsenal hoorquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:06 schreef Jasza het volgende:
[..]
Waarom zit jij niet in het stadion![]()
Lekker goedkoop hoor... doordeweekse avond gratis ov dusquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:13 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Omdat ik in Nijmegen woon, en een seizoenskaart en al die treinreizen voor een student wat duur zijn. Maar maak je geen zorgen, ik heb vandaag een kaartje gehaald voor PSV-Arsenal hoor
Ik kijk grunn (quote:
Aan jou kunnen ze dan ook beter vragen: "Wanneer zit jij een keer niet in een stadion..."quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:13 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Omdat ik in Nijmegen woon, en een seizoenskaart en al die treinreizen voor een student wat duur zijn. Maar maak je geen zorgen, ik heb vandaag een kaartje gehaald voor PSV-Arsenal hoor
Dat is inderdaad lekker met Champions League wedstrijden. Maar dan betaal je ook dik 40 euro voor een kaartje, he.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:15 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Lekker goedkoop hoor... doordeweekse avond gratis ov dus![]()
Wat minder fokken en wat meer werken?quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:13 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Kluivert was toch transfervrij?quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:22 schreef Tallie1982 het volgende:
Geweldig afgemaakt door KluivertTopaankoop
quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:13 schreef SCH het volgende:
Heeft de moordenaar gescoord?
gewoon door die penal in de streekquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:46 schreef Jasza het volgende:
Dramatisch Twente, zo onvoorspelbaar.
Je eigen club zien spelen ?quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:46 schreef Jasza het volgende:
Dramatisch Twente, zo onvoorspelbaar.
Ik ben ook benieuwd, het wordt tijd dat ze er een binnen leggen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:54 schreef Douwe het volgende:
Hoe spelen Nilsson en zn mannen?
Deze grap is zooo vorige eeuw.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:13 schreef SCH het volgende:
Heeft de moordenaar gescoord?
Ja wat een sublieme sleepbeweging!quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:05 schreef Mr.Mills het volgende:
Kluivert![]()
Fuck al die critici die zeiden dat ie niet meer kon voetballen.
Ja, maar daar zit ik niet op te wachten.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:08 schreef Tallie1982 het volgende:
3-1 valt eerder dan de 2-2
neej idd, want als je naar de wedstrijd kijkt dan heeft ado 1 kans gehad en dat was die goal net :pquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:10 schreef JAM het volgende:
Een punt voor Den Haag zou verdiend zijn. Minimaal. Niet op basis van het voetbal, maar uit rechtvaardigheid. PSV had moeten verliezen in het Zuiderpark.
Inderdaad. Daar kunnen ze in Amsterdam over meepraten.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:10 schreef Tallie1982 het volgende:
Altijd lastig ..... Den Haag thuis
Rechtvaardigheid is een begrip wat in de voetballerij zelden voorkomt.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:10 schreef JAM het volgende:
Een punt voor Den Haag zou verdiend zijn. Minimaal. Niet op basis van het voetbal, maar uit rechtvaardigheid. PSV had moeten verliezen in het Zuiderpark.
Een lesje in effectiviteit heet dat.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:10 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
neej idd, want als je naar de wedstrijd kijkt dan heeft ado 1 kans gehad en dat was die goal net :p
Ik weet 't.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:11 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Rechtvaardigheid is een begrip wat in de voetballerij zelden voorkomt.
Yep, op basis daarvan worden de punten verdeeldquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:10 schreef JAM het volgende:
Maar nog niet helemaal, heuj.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:12 schreef Tallie1982 het volgende:
Pff bijna 3-1
Afblijven van de jointjes jij, je hallicuneertquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:12 schreef JAM het volgende:
Laat Den Haag dan maar volkomen onverdiend er 2-3 van maken. Een mooie schwalbe in de zestien en een buitenspelgoaltje. Zoiets. Dat zou ik mooi vinden.
Waar ? Ik volg het live ? En zag niksquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:13 schreef JAM het volgende:
Pff! Bijna 2-2 zeg!
Was leuk geweest voor Glen,quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:23 schreef venomsnake het volgende:
[afbeelding]
Mooie aanval, maar geen goal.
quote:Op zondag 31 december 2006 03:30 schreef Bayswater het volgende:
Tukkers, zijn jullie al thuis met die maximum snelheid van 15 km/uur?
jajaquote:Op zondag 31 december 2006 12:42 schreef kollie het volgende:
Die Lazovic gaat lekker dit jaar! En dan te bedenken dat Feyenoord m heeft laten gaan![]()
quote:Op zondag 31 december 2006 12:42 schreef kollie het volgende:
Die Lazovic gaat lekker dit jaar! En dan te bedenken dat Feyenoord m heeft laten gaan![]()
Dus niet he! Feyenoord had Lazovic al, en laat 'm gaan. ajax kon Kone hebben maar liet hem niet komen....quote:Op zondag 31 december 2006 12:52 schreef Tallie1982 het volgende:
Precies hetzelfde als ajax met Kone
quote:Op zondag 31 december 2006 12:55 schreef SpankTheMonkey het volgende:
AZ 1-0 achter.
Blunder van Opdam.
Slechte timing, zo een bal hoor je gewoon weg te koppen als verdediger.quote:Op zondag 31 december 2006 12:56 schreef Longmen het volgende:
Wat een goal van Oper en uittrap van die keeper van Roda. Alleen een fout van Opdam gaat wat ver...
quote:Op zondag 31 december 2006 12:55 schreef SpankTheMonkey het volgende:
AZ 1-0 achter.
Blunder van Opdam.
Wat maakt het ook uit voor jullie, met het oog op de play-offs?quote:Op zondag 31 december 2006 12:57 schreef jorienvdherik het volgende:
mooi az achter
Enkel prestige is ook zo cliche.quote:Op zondag 31 december 2006 12:58 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Wat maakt het ook uit voor jullie, met het oog op de play-offs?
vitesse is veeel beter, keeper van vitesse rekt tijdquote:Op zondag 31 december 2006 12:58 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Is heracles vitesse wat Jorien, anders schakel ik over
Beetje lof voor Oper en de keeper is ook op zn plek....quote:Op zondag 31 december 2006 12:57 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Slechte timing, zo een bal hoor je gewoon weg te koppen als verdediger.
thnxquote:Op zondag 31 december 2006 12:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
vitesse is veeel beter, keeper van vitesse rekt tijd
prior is tof om te zien
Was een goede uittrap en koele afronding idd. Beetje geluk wel met die blunder van Opdam.quote:Op zondag 31 december 2006 13:00 schreef Longmen het volgende:
[..]
Beetje lof voor Oper en de keeper is ook op zn plek....
Als AZ verliest staat Feyenoord gewoon nog maar 3 puntjes achter de runner-up. Het zou wel wat zijn als Feyenoord dalijk tweede staat. Maar ja, dat kan je dus inderdaad zo weggooien in de play-offs.quote:Op zondag 31 december 2006 12:59 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Enkel prestige is ook zo cliche.
In feite maakt het idd allemaal geen reet meer uit. Play-offs![]()
als ze maar niet gelijk tegen ajax moetenquote:Op zondag 31 december 2006 13:02 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Als AZ verliest staat Feyenoord gewoon nog maar 3 puntjes achter de runner-up. Het zou wel wat zijn als Feyenoord dalijk tweede staat. Maar ja, dat kan je dus inderdaad zo weggooien in de play-offs.
Hoe ik Feyenoord zag spelen tegen PSV, hoeven ze echt niet bang te zijn voor Ajax hoor.quote:Op zondag 31 december 2006 13:03 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
als ze maar niet gelijk tegen ajax moeten
toch maar blijven hangenquote:Op zondag 31 december 2006 13:04 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Sjezus Danny had moeten scoren
Dat waren ze vorig seizoen ook nietquote:Op zondag 31 december 2006 13:05 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Hoe ik Feyenoord zag spelen tegen PSV, hoeven ze echt niet bang te zijn voor Ajax hoor.
Ja hoor daar gaan we weerquote:Op zondag 31 december 2006 13:06 schreef mcyodogg het volgende:
Heracles 1-1
2-1...quote:
Feijenoord wordt gewoon kampioen. Az, ajax en psv kakken allemaal nog in en Feijenoord stoomt door naar de nummer 1 positie.quote:Op zondag 31 december 2006 13:07 schreef Tallie1982 het volgende:
Feijenoord komt nog boven ajax en az. Mark my words
Das wel erg positief...quote:Op zondag 31 december 2006 13:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Feijenoord wordt gewoon kampioen. Az, ajax en psv kakken allemaal nog in en Feijenoord stoomt door naar de nummer 1 positie.![]()
Tuurlijk en psv laat die 14 punten voorsprong op feijenoord natuurlijk allemaal liggen met in de toekomst PSV - AJAX en PSV - AZquote:Op zondag 31 december 2006 13:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Feijenoord wordt gewoon kampioen. Az, ajax en psv kakken allemaal nog in en Feijenoord stoomt door naar de nummer 1 positie.![]()
PSV-Feyenoord is al geweest, en verder raad ik aan om PI's te lezen.quote:Op zondag 31 december 2006 13:13 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Tuurlijk en psv laat die 14 punten voorsprong op feijenoord natuurlijk allemaal liggen met in de toekomst PSV - AJAX , PSV - FEIJENOORD en PSV - AZ
Thats the spirit!quote:Op zondag 31 december 2006 13:13 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Tuurlijk en psv laat die 14 punten voorsprong op feijenoord natuurlijk allemaal liggen met in de toekomst PSV - AJAX , PSV - FEIJENOORD en PSV - AZ
onder in beeldquote:Op zondag 31 december 2006 13:21 schreef Erasmusch het volgende:
Waar staat de verdediging/Waterreus helemaal joh?
quote:Op zondag 31 december 2006 13:21 schreef Erasmusch het volgende:
Waar staat de verdediging/Waterreus helemaal joh?
Ik snap werkelijk niet waarom:quote:
Waterreus beetje te snel uit z'n goal.quote:
het is dan ook een slechte keeper.quote:Op zondag 31 december 2006 13:33 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Waterreus beetje te snel uit z'n goal.
Reus is een meevoetballer, misschien stond ie al randje zestien. Het is een uittrap en die vallen er niet altijd overheen.quote:Op zondag 31 december 2006 13:33 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Waterreus beetje te snel uit z'n goal.
Dat zou ook kunnen. De eerste fout ligt dan ook wel bij Opdam.quote:Op zondag 31 december 2006 13:36 schreef okee6 het volgende:
[..]
Reus is een meevoetballer, misschien stond ie al randje zestien. Het is een uittrap en die vallen er niet altijd overheen.
Sterker nog... om half drie is er niks meer.quote:Op zondag 31 december 2006 13:42 schreef borisz het volgende:
we zijn al begonnen dus. Ik mis ook veel
mooi combinatie spelquote:
Ow ja, die speelt bij fietstas. Dacht even dat AZ op 2-2 kwamquote:Op zondag 31 december 2006 13:57 schreef jorienvdherik het volgende:
benson 2-2 yesssss
joh je moet ook vantevoren koffie zettenquote:Op zondag 31 december 2006 14:02 schreef Kremers het volgende:
Argh, loop ik net weg om koffie te zetten als het 1-2 wordtDat heb ik dus nou altijd...
Nespresso hequote:Op zondag 31 december 2006 14:02 schreef Tha-CheF het volgende:
[..]
joh je moet ook vantevoren koffie zetten
castro is ook een goede keeper...quote:Op zondag 31 december 2006 14:03 schreef Kremers het volgende:
[..]
Nespresso he
Net weer een paar mooie kansen voor AZ, keeper hield ze allemaal tegen
eigen schuld?quote:Op zondag 31 december 2006 14:06 schreef Superheld het volgende:
Rood Oper
uh neequote:Op zondag 31 december 2006 14:07 schreef Cantona_No.7 het volgende:
2e geel Jaliens
Hij trok aan een shirtje, gewoon een domme overtreding waar geel voor staat, en als je dan al geel hebt... Domme overtreding ja.quote:
quote:
volgens mij bedoelde de commentator az - necquote:Op zondag 31 december 2006 14:07 schreef Kremers het volgende:
Die commentator vergelijkt Castro steeds met Babos in de wedstrijd tegen AjaxEn wat een enorme kans voor Roda net zeg
maar als dit pas zn 2de overtreding was kon wiedemijer ook wat soepeler zijn ...quote:Op zondag 31 december 2006 14:08 schreef Kremers het volgende:
[..]
Hij trok aan een shirtje, gewoon een domme overtreding waar geel voor staat, en als je dan al geel hebt... Domme overtreding ja.
Is t nu rood of niet volgens mij niet...quote:Op zondag 31 december 2006 14:09 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Stond zelfs nog in beeld, en dan nog ontkennen![]()
nee 2e van het seizoenquote:Op zondag 31 december 2006 14:10 schreef Longmen het volgende:
[..]
Is t nu rood of niet volgens mij niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |