oh sorry ladyB, ik zie je vraag nu pas en de rompers zijn helaas net weg, dat broekje (de rib) en het rokje waren al weg, helaas!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:15 schreef Ladybos het volgende:
Bix, is het lichtroze H&M broekje er nog ? En de 4 hema rompers met lange mouw ? En het H&M Rokje ? Zo ja, watwilluervoorhebbu ?
Geeft niets ! Ik heb nog wel weer wat leuks gezien trouwens: het turquoise rokje, het persival witte broekje, het shirtje met roos en het batik hemdje. We gaan over een paar weken een weekje naar de zon en aangezien Myrthe vorig jaar nog in de zomerkleren paste van het jaar ervoor heeft ze niet veel zomerspul. PM maar even of het er nog is en wat je er voor wilt hebben !quote:Op zondag 4 maart 2007 21:24 schreef bixister het volgende:
oh sorry ladyB, ik zie je vraag nu pas en de rompers zijn helaas net weg, dat broekje (de rib) en het rokje waren al weg, helaas!
Heb je een winkeltje? Leuke auto! Ik was hem ook al tegengekomen op marktplaats.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:34 schreef Ireth het volgende:
Iemand intresse? Hijs compleet nieuw!! Bij intresse graag bod mailen naar ireth(apestaartje)ireth.nl
[afbeelding]
(mail ook voor meer soortgelijke aanbiedingen, allemaal eerlijk! Niets gestolen!)
Is goed ik wacht geduldig af.....quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:41 schreef bixister het volgende:
chacama ik wacht nog even het antwoord van die andere belangstellende af (heb haar gisteren gemaild) en dan hoor je weer van me.
gooi dr maar een pmmetje tegenaan !quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:40 schreef Saffier het volgende:
Lady-wrb daar heb ik wel belangstelling voor!
Neem contact op met de gemeente! Er staan heel vaak een hoop van dat soort buitenspeeldingen in loodsen weg te rotten omdat ze niet meer in de plannen van de gemeente passen.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:29 schreef ralphk het volgende:
Ik ben op zoek naar een wipkip.
Wie oh wie wil er eentje kwijt??
gr Nen
Ik ben 1,68. Het is 26 inch, normaal dames model is 28 inch dacht ik. De prijs is niet helemaal vast, maar ik had 2 grappenmakers die er 100 euro voor boden en dat is toch een betje boel te weinigquote:Op zondag 11 maart 2007 11:15 schreef Belana het volgende:
wat een mooie fiets anitra, is ie geschikt voor iemand van 176m. ?
Het lijkt me toch wel eens lekker om de kinderen op de fiets te kunnen zetten ipv altijd maar in de auto. het is een vaste prijs neem ik aan he?
Heb je mijn pmmetje gekregen?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:38 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
gooi dr maar een pmmetje tegenaan !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |