Heeft ze al want ze heeft al nummer opgenomen zoals je mijn bovenstaande post ziet. Toen ze in New York aankwam stonden er twee mannen van in de 40 de fans van de über roze lay-out fan site EsmeeZone.com.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 07:59 schreef alors het volgende:
Hoorde net op de radio dat die Esmee waarschijnlijk een platencontract aangeboden krijgt
Nou valt dat wel mee (understatement). Een heel gewoon meisje met een heel normaal stemmetje. Ik blijf erbij: niets bijzonders.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:14 schreef PLAE@ het volgende:
+ ze heeft d'r uiterlijk zwaar mee natuurlijk. Dat telt denk haast voor meer dan 50% haha.
Als je het over een kutstem hebt zeg teringquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:48 schreef PLAE@ het volgende:
Die esmee zat net bij dwdd.
Geil wijffie maar binnen paar maanden te arrogant om leuk te vinden denk ik
Nou ze is wel lekker opzich hoorquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:41 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Nou valt dat wel mee (understatement). Een heel gewoon meisje met een heel normaal stemmetje. Ik blijf erbij: niets bijzonders.
Ik vind jou avatar echt zó stoerquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:50 schreef Repeat het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=kjo2Lc7X3mE&mode=related&search=
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |