Ik vind de Gnarls Barkley versie niet leuk en hij maakt het door de accoustische gitaar twist toch leuker. Trouwens Esmee is zelfs op tv geweest op Talpa's Het Land van Kees en Geel. Ze is een soort godin op YouTube ze heeft duizende views hoge ratings en een stuk of tienduizend subscribers.quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:59 schreef MrManiak het volgende:
Crazy vindt ik nog niet zo erg goed, alleen het refrein... respect dat het op de acoustische gitaar gespeeld is
Numb is mooi van hem, acoustisch en zang
Deze vind ik echt goed.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:36 schreef Mr_Booze het volgende:
Weer nieuw talent
Deze doet een cover van
Damien Rice - 9 Crimes
Wowquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:36 schreef Mr_Booze het volgende:
Weer nieuw talent
Deze doet een cover van
Damien Rice - 9 Crimes
Hahahquote:Op zondag 31 december 2006 14:23 schreef De_Postbode het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=01oopXC-PsE&mode=related&search=
Aanstormend talent.
Als ze toch wel iets niet heeft is het wel een eigen sound. Zij is het schoolvoorbeeld van "Dertien in een dozijn". Niets bijzonders.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:02 schreef funrider het volgende:
zeer goeie you tube artist.. zeer eigen sound..
meer van Esmee:
http://www.youtube.com/profile?user=esmeedenters
Dat vind ik eigelijk ook wel alleen ze kan wel zingen.quote:Op zondag 31 december 2006 22:45 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Als ze toch wel iets niet heeft is het wel een eigen sound. Zij is het schoolvoorbeeld van "Dertien in een dozijn". Niets bijzonders.
Kijk dat is een goede cover! Duizend keer beter dan die Esmee Denters.quote:Op maandag 1 januari 2007 22:18 schreef Haunter het volgende:
Matt Waddle - Hey Ya (een acoustische cover van Outkast)
Ik vind hem mooier dan het origineel![]()
Amenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:38 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Kijk dat is een goede cover! Duizend keer beter dan die Esmee Denters.
http://www.youtube.com/watch?v=eP-VnEoh-Us&mode=related&search=quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:51 schreef Mr_Booze het volgende:
Weer talent gevonden deze doen covers van.
James Morrison - Wonderful World
Wel meer gevoel erin maar zijn stem vind ik iets slechter plus hij zingt de verkeerde tekst.quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:40 schreef MrManiak het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=eP-VnEoh-Us&mode=related&search=
Beter
Slechter??? Die andere gast (zonder gitaar) klinkt als Jim van Idols...quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:47 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Wel meer gevoel erin maar zijn stem vind ik iets slechter plus hij zingt de verkeerde tekst.![]()
Sluit ik me bij aan. Er zijn zo ontzettend veel mensen die kunnen zingen (d.w.z. die wat bereik hebben en die niet vals zingen), maar daar blijft het dan ook bij.quote:Op zondag 31 december 2006 22:45 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Als ze toch wel iets niet heeft is het wel een eigen sound. Zij is het schoolvoorbeeld van "Dertien in een dozijn". Niets bijzonders.
Vind ik niet erg maar al mijn keuzes ik heb er een stuk of vijf gegeven ofzo en jij hebt daar maar twee slecht bevonden als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:06 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Slechter??? Die andere gast (zonder gitaar) klinkt als Jim van Idols...![]()
Sorry dat ik bijna al je keuzes afkraak. Zal zelf ook eens zoeken op YouTube.
Deze is toch wel t beste, maar volgens mij is engels niet zijn moedertaal. Die esmee heeft een mooie stem, om in een bandje a la destiny's child te zingen, maar wat iemand al eerder zei: dertien in een dozijn sound.quote:Op zondag 31 december 2006 14:29 schreef koenimex het volgende:
[..]
Wow! Leuk ook, op akoestisch gitaar ipv piano.
Ja daar krijg ik als toch wel Elvis fanwel the shivers van.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:30 schreef sanni het volgende:
Wat denk je van deze goser tijdens de Canadese versie van Star Academy.![]()
![]()
Grappig dat je dat zegt.. ze schijnt net naar Amerika overgevlogen te zijn om een album op te nemen met een producer van Destiny's Child en die vreselijke Cassie.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:15 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Deze is toch wel t beste, maar volgens mij is engels niet zijn moedertaal. Die esmee heeft een mooie stem, om in een bandje a la destiny's child te zingen, maar wat iemand al eerder zei: dertien in een dozijn sound.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |