quote:Begin 2007 zullen de RET bussen en trams allemaal voorzien zijn van OV-chipkaart apparatuur en kan in de metro alleen nog maar met de OV-chipkaart gereisd worden.
Wat is 'begin 2007'? Kan ik nou 1 januari wel gewoon met de metro?quote:Begin 2007 - OV-chipkaart is het enige geldige vervoerbewijs in de Rotterdamse metro
Ja, daarom.quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:33 schreef easy-going het volgende:
Zover ik weet wel hoor, het gaat wel begin 2007 in maar dat kan ook maart zijn.
het was eigenlijk geloof ik 2006 al dat alles moest draaienquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:33 schreef easy-going het volgende:
Zover ik weet wel hoor, het gaat wel begin 2007 in maar dat kan ook maart zijn.
die poortjes kan je met elk "plastic" kaartje openen. Ik heb er standaard eentje in mijn jaszak zitten daarvoor.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:18 schreef Koewam het volgende:
bovendien duw ik die poortjes in de metro altijd gewoon open omdat ik geen heb om iets uit mn zak te halen
Die mogelijkheid verdwijnt dus. (de blauwe kastjes worden weggehaald)quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:54 schreef easy-going het volgende:
[..]
die poortjes kan je met elk "plastic" kaartje openen. Ik heb er standaard eentje in mijn jaszak zitten daarvoor.
Kopen bij automaten op elk station.quote:Op zondag 31 december 2006 01:36 schreef edcetera het volgende:
Waar kun je die pasjes krijgen als je als tourist in Nederland komt?
Ik heb destijds inderdaad bij het afhalen van m'n 2006 OV foto's ingeleverd, eigenlijk in de veronderstelling die chipkaart al in de loop van 2006 te krijgen. Vooralsnog ook nog niks ontvangen...quote:Op zondag 31 december 2006 10:05 schreef Vincenski het volgende:
Weet iemand trouwens of de mensen die in 2005 ook al OV hadden, toen ook een pasfoto voor hun OV chipkaart in hebben moeten leveren? Weet niet meer of ik dat nou wel of niet heb gedaan, anders hebk straks geen chipkaart![]()
Volgens mij een jaar na een prijsverandering. Dacht ik.quote:Op zondag 31 december 2006 10:36 schreef E.T. het volgende:
en tot wanneer kan ik met mijn strippenkaart de metro in?
Ik heb hier een strippenkaart liggen, die maar 2x is gebruikt. Normaal gebruikte ik die 2x pw om op m'n werk te komen, maar ik kwam onverwacht eerder thuis te zitten door comlicaties zwangerschap. (en 't is dus wel een strippenkaart met 45 strippen)
Ok dan zal het bij mij ook wel zo zijnquote:Op zondag 31 december 2006 10:05 schreef Vincenski het volgende:
Weet iemand trouwens of de mensen die in 2005 ook al OV hadden, toen ook een pasfoto voor hun OV chipkaart in hebben moeten leveren? Weet niet meer of ik dat nou wel of niet heb gedaan, anders hebk straks geen chipkaart![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |