Ik heb er 24, het voegt voor mij niet heel veel toe, vaak gebruik ik 22b ofzo... Alleen met 'Muse - Invincible' gebruik ik de 22e, maarja dan gebruik ik ook de '33e'quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:45 schreef Cynic het volgende:
Ik wil echt alleen maar meer gitaren met 24 frets!
Nee, dat is geen overkill. Zeker als je de middelste uit fase aansluit en er een Strat 5-way switch op monteert levert dat een heleboel interessante sounds op.quote:Op zondag 31 december 2006 01:18 schreef Dribbel_ het volgende:
Waar zijn die 3 humbuckers eigenlijk goed voor in 1 gitaar ?![]()
is het niet een beetje overkill
Okee dan ziet het er gewoomn alleen belachelijk uitquote:Op zondag 31 december 2006 01:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, dat is geen overkill. Zeker als je de middelste uit fase aansluit en er een Strat 5-way switch op monteert levert dat een heleboel interessante sounds op.
quote:Op zondag 31 december 2006 01:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Okee dan ziet het er gewoomn alleen belachelijk uit![]()
quote:Op zondag 31 december 2006 02:17 schreef Maaark het volgende:
[..]
Wat zegt ze nou? volgens mij iets van "PILSJE ER BIJ???"
Das wel vetquote:Op zondag 31 december 2006 10:44 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
![]()
Strakke actie:
[afbeelding]
En toen liet zijn strap losquote:Op zondag 31 december 2006 10:44 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
![]()
Strakke actie:
[afbeelding]
Bij zo'n actie zouden die best weleens los kunnen schietenquote:
Ik zie eerder gevaar met een passerende stagediverquote:
Even ergens uploaden, en dan het linkje hier plaatsen?quote:Op zondag 31 december 2006 12:54 schreef --H-I-M-- het volgende:
Oe, ik heb een vette gitaarmicrofoon gekocht! Klinkt echt zooooooo vet!
Maar hoe post ik nu een sample?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |