quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:36 schreef gronk het volgende:
Kan aan mij liggen hoor, maar is 'hung up' niet een beetje heel erg drugs-gefocussed?
Tekstueel. 'time goes by so slowly'quote:
Haha, ik ben niet de enige die t opmerkte dusquote:Op zondag 31 december 2006 00:12 schreef Hapertje het volgende:
Wel grappig om eerst het amateurisme te zien bij X-factor en daarna de Queen Of Pop! Een verschil dat nooit uit te leggen zal zijn!
Madonna de Wereldverbeteraarquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:47 schreef Hapertje het volgende:
Wat een mooie goedkope symboliek toch in dit blok! Burka uit, Israel en de Arabieren verenigd, de aids-problematiek in Afrika!
Hrm. Ik vond dat die show hier en daar wel erg plat was.quote:Op zondag 31 december 2006 14:19 schreef nipeng het volgende:
Mja in ieder geval goed dat iemand het onder de aandacht brengt.
Zolang het oprecht is kan ik er geen aanstoot aan nemen.
Yup, die staat wel op de DVDquote:Op zondag 31 december 2006 11:00 schreef texelonia het volgende:
Ik miste wel dat anti-Bush gedoetje, was dat die Sorry remix?
Ben niet zo thuis in de kijkcijfers, vind je dat schokkend veel of schokkend weinig?quote:
Weinig. Nu scoorde de show in Amerika ook bar slecht, maar de Vara heeft hier natuurlijk ook compleet geen reclame gemaakt voor de show.quote:Op zondag 31 december 2006 17:39 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Ben niet zo thuis in de kijkcijfers, vind je dat schokkend veel of schokkend weinig?
De stukjes waarmee ze met de publiek praatte zijn er inderdaad uitgeknipt. Maar dat ingestudeerde hoort ook wel een beetje bij Madonna. Zoals ze bij Truth Or Dare zei, wil ze gewoon een perfecte show hebben.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:02 schreef Sukilove het volgende:
Ergens vond ik het enorm mooi!
Ergens anders vond ik het een beetje tegenvallen op twee punten:
- Sommige liedjes leken wel erg op elkaar voor de leek
- Wat ontzettend on-puur. Werkelijk álles lijkt ingestudeerd te zijn; elk pasje, elk glimlachje, elke ademhaling. Ze leek er zo weinig puur plezier in te hebben. Maar goed, als er wat interactie met het publiek uitgeknipt is, compenseert dat de boel wel weer een klein beetje.
Hij komt uit als DVD en als DVD + CDquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:20 schreef manou het volgende:
komt er toevallig ook een live cd weer bij de dvd??
Ik denk (hoop) eerlijk gezegd dat het 1 lang nummer is. Ik bedoel.. bij de IGTTYAS-cd was de Susan Mcleod + Into The Groove ook samengevoegd.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:49 schreef MadGuy het volgende:
Daar snap ik inderdaad ook geen bal van. Wel de Confessions van de dansers, maar niet Live To Tell? Terwijl die twee eigenlijk zo met elkaar verbonden zijn? Of wordt dat gewoon één track?
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij komt uit als DVD en als DVD + CD
Dat wordt één track... de speelduur van de CD is 73 minuten ongeveer!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:49 schreef MadGuy het volgende:
Daar snap ik inderdaad ook geen bal van. Wel de Confessions van de dansers, maar niet Live To Tell? Terwijl die twee eigenlijk zo met elkaar verbonden zijn? Of wordt dat gewoon één track?
Wanneer? Ik wil van het beste concert van 2006 nog een keer in alle rust vanaf mn bank kunnen genieten namelijk.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij komt uit als DVD en als DVD + CD
27 januari.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:00 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wanneer? Ik wil van het beste concert van 2006 nog een keer in alle rust vanaf mn bank kunnen genieten namelijk..
Top!quote:
Ik heb het ff gechecked en hij staat er inderdaad opquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:02 schreef MadGuy het volgende:
Die staat toch wel op de live-CD?
Ik vond de mix al gaaf, maar live heeft het dat ruwe sexy randje dat alleen Madonna eraan kan geven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |