Vanavond, Nederland 3, 22:05-23:35.quote:In mei 2006 begint Madonna aan haar Confessions Tour, een spectaculaire show rondom haar in 2005 verschenen hitalbum Confessions on a dance floor. De tour start in Los Angeles en brengt Madonna vervolgens naar een aantal andere Amerikaanse steden, Canada, Wales, Engeland, Italië, Duitsland, Denemarken, Frankrijk, Nederland, Tjechië, Rusland en tot slot Japan. Een registratie van het concert dat zij gaf in het Wembley Stadion in Londen.
De tour veroorzaakt de nodige commotie. Het nummer Live to tell wordt door Madonna gezongen, terwijl ze aan een kruis hangt en een doornenkroon draagt. Naar verluidt zou Madonna met deze scène een vergelijking hebben willen trekken tussen Jezus die volgens het Christendom onschuldig tot de kruisdood veroordeeld werd, en de miljoenen Afrikaanse kinderen die onschuldig sterven aan honger en aids.
enne how come ?quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:27 schreef MadGuy het volgende:
Yay, vanavond!
Vier liedjes zullen niet te zien zijn: Sorry (remix interlude), Drowned World, Paradise (Not For Me) en Lucky Star.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:52 schreef MadGuy het volgende:
De HD-recorder staat al aan. Ach, 26 januari komt de dvd uit. Veel beter.
Opzich ook n idee, alleen duiken er als ik zoek naar confessions tour nogal érg veel verschillende versies op..quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:56 schreef Darklight het volgende:
Download je hem toch
Heb ik ook gedaan, maar ga wel ff op tv kijken
Beetje offtopicquote:
quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:28 schreef Hapertje het volgende:
De SGP gaat na Jump de tv uitzetten!
Zover ik me kan herrineren heeft ze de eerst paar nummers achter elkaar gezongen, maar ik was al vrij in trance door het hele gebeuren dat ik me met zekerheid alleen echt de muziek kan herrineren en het 'Fuck George Bush' in koorquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:25 schreef Mvnl het volgende:
Vraagje aan iemand die bij t concert is geweest: is er tot dusver al flink geknipt of zong ze de eerste paar nummers echt aaneensluitend zonder ff t publiek toe te spreken??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |