abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44858830
Op naar 2007 dan maar...
Fake it till you make it...
pi_44859205
fipo
Saartje
pi_44859614
Wij hebben al oliebollen gehaald maar Morris lust het niet eens
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_44859672
Ik ga ze morgen bakken We krijgen morgen visite dus dan komen ze (hoop ik) eindelijk eens een keer op
Saartje
pi_44859920
Wij hebben alleen wat appelflappen gehaald.
pi_44860390
Wij hebben nog helemaal niks Misschien gaan we ze zelf nog bakken, als we zin hebben. We hebben wel siroop van carvan cevitamin, met peer en kaneel. Die je lekker warm kunt drinken.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_44860624
Ik ben net van de onderste trede van de trap af gevallen..
Had een vuilniszak, een doos en een zak met luiers in me handen en heb het onderste treetje gemist... Damn, wat doet dat pijn zeg..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_44860664
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 16:39 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
We hebben wel siroop van carvan cevitamin, met peer en kaneel. Die je lekker warm kunt drinken.
Klinkt lekker PV
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 16:46 schreef Vicky het volgende:
Ik ben net van de onderste trede van de trap af gevallen..
Had een vuilniszak, een doos en een zak met luiers in me handen en heb het onderste treetje gemist... Damn, wat doet dat pijn zeg..
Auw , kusje erop... ik hoop dat het een klein beetje helpt...
pi_44861313
Oliebollen en flappen Die zou ik meenemen toch evenstar?
alvast heel blij is dat meester Wim gewoon morgen even de oliebollenkraam open gooit
pi_44863916
Vicky niet leuk. Hoest nu?

Hier appeloliebollen gehaald en een kwarkbol.
  † In Memoriam † zaterdag 30 december 2006 @ 18:26:18 #11
43556 miss_dynastie
pi_44864018
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 17:08 schreef Anitra het volgende:
Oliebollen en flappen Die zou ik meenemen toch evenstar?
alvast heel blij is dat meester Wim gewoon morgen even de oliebollenkraam open gooit
Anders wordt het bakken Anitra (ook lekker )
  † In Memoriam † zaterdag 30 december 2006 @ 18:37:33 #12
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44864406
ik heb nu diverse kramen in zaanstad geprobeerd en ik vind nog steeds dat ik het zelf beter kan.
bah, wat een laxeerbollen verkopen ze hier
  † In Memoriam † zaterdag 30 december 2006 @ 19:06:43 #13
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_44865321
Laxeerbollen

Slaapvriendje gaat ze morgen ook zelf bakken
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_44865541
Mijn moeder heeft ze bij Denies gehaald in Delft. De nummer 3 uit de oliebollentest
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_44865862
Ik ga hier gewoon een appeltaart bakken morgen..
Verder alles in orde na het vallen, Vicky?
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_44866509
Hier komen ze van de beste banketbakker van Nederland. We hebben ook appelflappen en oliebollen met kaas erin
pi_44866559
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 18:26 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Anders wordt het bakken Anitra (ook lekker )
Tot 2004 deed ik het ook altijd zelf Dat zijn ook de lekkerste, alleen kan ik dat dus echt niet meer en van de week is ook nog de frituur stuk gegaan dus de buuv kan ook geen bollen bakken nu.
Meester Wim is de congierge van Djen d'r school en die heeft op het dorp altijd zijn kraam in de winter en die is gelukig morgen open.
pi_44866572
Oooh, jullie! Nu heb ik ook zin in oliebollen en ik heb er nog geen gehad.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_44866607
Ik bakte ook altijd zelf. Maar om dat nou voor ons tweeën te doen is ook weer zowat.
Het lekkerste vond ik altijd om hele kleintjes te maken. Met 2 theelepels. Dan heb je van die eenhapsbolletjes
pi_44866701
Gaan jullie morgen nog knallen? Wij niet. En ik weet nog niet of Kim wel naar buiten gaat om 00.00 uur.
pi_44866742
Het is zo leuk dat zelf bakken! Gluhwein erbij want in de schuur is het koud. Buuv en ik maakte dan oliebollen, appelbeignets en ananasbollen, heerlijk. Nu heb ik dus ook trek

Snoopy dat is een leuk idee! Djen mocht altijd de mini dingen hebben die wij er tijdens het bakken uitviste, maar gewoon kleine maken is ook heel leuk!
pi_44866748
Wij knallen niks. We kijken vanuit de stuurhut lekker naar al het vuurwerk. Het gaat ook stormen morgen geloof ik. Dus wij blijven lekker binnen. We maken Morris denk ik wel wakker.
  † In Memoriam † zaterdag 30 december 2006 @ 19:48:33 #23
43556 miss_dynastie
pi_44866827
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 19:40 schreef Anitra het volgende:

[..]

Tot 2004 deed ik het ook altijd zelf Dat zijn ook de lekkerste, alleen kan ik dat dus echt niet meer en van de week is ook nog de frituur stuk gegaan dus de buuv kan ook geen bollen bakken nu.
Wat zonde dat je dat niet meer kan Nu heb je er niks meer aan, maar misschien volgend jaar met Djen als ze het leuk vindt
Ik vind de bollen die te koop zijn gewoon echt niet lekker, word er vaak zelfs ziek van, en die appelbeignets die te koop zijn snap ik al helemaal niet, ze zien eruit als een enorme bol vet, lijken niet eens op een schijfje appel
pi_44866841
Wij knallen ook niks, althans wij hebben niks mee, denk dat evenstar en Darkmanta ook niet knallen, toch? we hebben het over alles gehad, maar niet over vuurwerk

Mis-D het ziet helaas naar uit dat ik dat niet meer zelf kan/mag gaan doen en Djen is een aardig grote meid nu, maar ze mag echt nog niet met heet vet bakken. Ik vind dat zo eng dat hete vet.
pi_44867834
Ik geloof dat de mensen met wie wij het vieren wel gaan knallen. Maar wat ik erger vind.... We moeten verkleed.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')