quote:Op zaterdag 30 december 2006 15:43 schreef jorienvdherik het volgende:
de mul de mul je moeder heeft een lul zingen ze
Ze zullen straks ook wel weer geel zwart in hun mond nemenquote:Op zaterdag 30 december 2006 15:43 schreef jorienvdherik het volgende:
Dat doen wij morgen welquote:Op zaterdag 30 december 2006 15:43 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Ze zullen straks ook weer weer geel zwart in hun mond nemen![]()
Goed bedacht! hihihiihquote:Op zaterdag 30 december 2006 15:43 schreef jorienvdherik het volgende:
quote:Op zaterdag 30 december 2006 15:42 schreef Riro het volgende:
Toch slim dat ie een tijdje niet zo goed speelt. Ik zou ook van Juventus af willen.
Bij Ajax hoorde ik Farfan, Farfan, je moeder is een man. Dus kijk de NEC-supporters er niet te veel op aanquote:
Het is een geel zwarte homo?quote:Op zaterdag 30 december 2006 15:43 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Ze zullen straks ook wel weer geel zwart in hun mond nemen![]()
net als dat spandoek van el ak nog wat 90+3 =quote:Op zaterdag 30 december 2006 15:43 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Ze zullen straks ook wel weer geel zwart in hun mond nemen![]()
We gaan winnen!quote:Op zaterdag 30 december 2006 15:43 schreef Cheiron het volgende:
Huntelaar eraf? Damn. En dan Babel in centrum? Die speelt echt een kutpot!
Oh godquote:Op zaterdag 30 december 2006 15:44 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Bij Ajax hoorde ik Farfan, Farfan, je moeder is een man.
Zal wel zoiets worden , als ze het nog niet hebben geroepen , alleen maar omdat de Mul 1 jaartje bij ons heeft gezeten op huurbasisquote:
ik ken alleen de versie: Klaas jan, Klaas jan, je moeder is een manquote:Op zaterdag 30 december 2006 15:44 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Bij Ajax hoorde ik Farfan, Farfan, je moeder is een man. Dus kijk de NEC-supporters er niet te veel op aan![]()
Ze zijn nog steeds Luinge dank verschuldigdquote:Op zaterdag 30 december 2006 15:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
net als dat spandoek van el ak nog wat 90+3 =
hangt er ook al een halfjaar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |