abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 30 december 2006 @ 14:59:36 #1
136739 RandomReader
Save the cheerleader, get laid
pi_44857073


INTRO


"HEROES" is een nieuwe, Amerikaanse tv-serie van schrijver en regisseur Tim Kring. Het vertelt het epische verhaal van gewone mensen over de hele wereld, die plotseling ontdekken dat ze bovennatuurlijke krachten bezitten. Zo is er de onkwetsbare cheerleader, de agent die gedachten kan lezen, de kunstenaar die de toekomst kan schilderen en de Japanse nerd die door de tijd kan reizen!

De eerste aflevering werd bekeken door meer dan 14 miljoen mensen en bleef dat tot nu toe hanteren met kleine verschuivingen!

Het is een ongelooflijk goed serie met een goed verhaal! Heroes is intrigerend en vooral verslavend!

LET OP: deze opening post / topic bevat SPOILERS. LEES NIET VERDER als je de eerste aflevering nog niet hebt gezien!


ABOUT HEROES


They thought they were like everyone else... until they woke with incredible abilities. In Japan, a lowly office worker can teleport at will. In New York, a struggling artist can paint the future. In Los Angeles, a discontented beat cop can hear the thoughts of others. Elsewhere, a high school cheerleader discovers she is unbreakable and a single mom realizes she has a powerful alter ego.
Heroes chronicles the lives of these people and the lives of others like them - whose destiny just might be saving humankind.


CAST


ISAAC MENDEZ
Santiago Cabrera
is a heroin-addicted artist living in New York who can paint future events when using heroin, many of which involve the other characters in the series.


HIRO NAKAMURA
Masi Oka
is a programmer from Tokyo with the ability to manipulate the space-time continuum.


SIMONE DEVEAUX
Tawny Cypress
is an art dealer who sells the paintings created by her former boyfriend, Isaac who has the ability to paint the future.


CLAIRE BENNET
Hayden Panettiere
is a cheerleader living in Odessa, Texas, with the ability to rapidly heal from any injury.


MICAH SANDERS
Noah Gray-Cabey
is D.L. and Niki's son. He is a child prodigy who also has the power to manipulate and/or repair technology through thought.


NATHAN PETRELLI
Adrian Pasdar
is a New York congressional candidate with the ability to fly. Peter Petrelli is his brother.


MATT PARKMAN
Greg Grunberg
is a Los Angeles police officer with the power of telepathy. He is able to hear people's thoughts.


MOHINDER SURESH
Sendhil Ramamurthy
is a genetics professor from India who has travelled to New York to investigate his father's death. As part of his investigation, he follows up on his father's research into people with superhuman abilities.

NIKI SANDERS
Ali Larter
is a webcam stripper living in Las Vegas with a split personality. When this other personality, whom Niki calls Jessica, takes over, she exhibits superhuman strength and amoral tendencies.

PETER PETRELLI
Milo Ventimiglia
is Nathan's younger brother with the ability of power mimicry.
Whenever another HERO is present, he can use their power as if it was his own! More to come... ;-)


MR. BENNET
Jack Coleman
is the father of Claire Bennet, a man surrounded in mystery.

A man who is more connected than anyone imagined.


EDEN MCCAIN
Nora Zehetner
is working for mr. bennet/the Horn-Rimmed Glasses Man to use Chandra's research to track down more supers.
Eden has the power to influence people to her will, which includes direct instruction of all functions, voluntary and involuntary.



THE SYMBOL


Het symbool, dat sterk op een RNA molecule lijkt, komt in elke aflevering wel voor, meerdere malen zelfs.

Het is het SYMBOOL van de personen die bovenmenselijke krachten bezitten. Degene die ze volledig heeft ontwikkeld, heeft het gehele SYMBOOL op zijn/haar rechter schouder.

Degene die net achter komt wat zijn krachten zijn, begint ook een stukje van de tattoo te krijgen, stap voor stap dus!




GRAPHIC NOVELS


Op de site van HEROES staat er ook een GRAPHIC NOVELS gedeelte! Een STRIP die door verschillende artiesten (die direct betrokken zijn bij HEROES) is getekend! Elk strip is genummerd naar elk aflevering en geeft daar inzicht in! Hieronder alle strippen;

GRAPHIC NOVEL ONE: MONSTERS
A story from Suresh's childhood haunts him to this very day.


GRAPHIC NOVEL TWO: HIRO
To save the world it takes conviction, dedication, and a real Hiro.


Bekijk hier strip nummer 1 en strip nummer 2!

GRAPHIC NOVEL THREE: NATHAN
A terrible inferno can melt the coldest of hearts.


GRAPHIC NOVEL FOUR: AFTERMATH
Through flame and fire, a little Claire-ity comes.


Bekijk hier strip nummer 3 en hier strip nummer 4!

GRAPHIC NOVEL FIVE: SNAPSHOT
Some bonds are too strong to ever be broken.


GRAPHIC NOVEL SIX: STOLEN TIME
There's nothing quite like a refreshing desert drive.


Bekijk hier strip nummer 5 en hier strip nummer 6!

GRAPHIC NOVEL SEVEN: CONTROL
Everything is black and white.


GRAPHIC NOVEL EIGHT: ISAAC'S FIRST TIME
You always remember your first time.


Bekijk hier strip nummer 7 en hier strip nummer 8!

GRAPHIC NOVEL NINE: LIFE BEFORE EDEN
How Eden found her voice.


GRAPHIC NOVEL TEN: TURNING POINT
FBI Agent Audrey Hanson plays a deadly game of cat and mouse.


Bekijk hier strip nummer 9 en hier strip nummer 10!

GRAPHIC NOVEL ELEVEN: FATHER & DAUGHTERS
Everything but the guilt.


GRAPHIC NOVEL TWELVE: SUPER-HEROICS
You can't change who you are.


Bekijk hier strip nummer 11 en hier strip nummer 12!


SEASON 1 - ALL EPISODES




De resterende aflveringen en uitzendschemas zijn nog niet bekend maar volgens TVRAGE zullen er in totaal 22 afleveringen zijn!

Latest Episode: 11: 1x11 | Fallout (Dec/4/2006)
Next Episode: 12: 1x12 | Godsend (Jan/22/2007) (heroes.nbc.com)


PHOTO GALLERY






more photo's...


ART GALLERY






more art...


VIDEO GALLERY


  • YouTube - NBC Heroes


    HERO NEWS


    Nominaties Golden Globes (News Posted On Thursday, December 14th 2006 At 18:15 PM)
    Ze zijn weer bekendgemaakt: de nominatie voor de Golden Globes, de op een na belangrijkste prijzen in de filmwereld die op 15 januari voor de 64e keer zullen worden uitgedeeld.

    Best Performance By An Actor In A Supporting Role In A Series, Mini-Series Or Motion Picture Made For Television
  • Masi Oka - Heroes

    Read More... (Bron: filmtotaal.nl)

    Michael Ausiello reports it was Dekker's management that de-gayed Zach (News Posted On Thursday, December 13th 2006)
    Michael Ausiello, of TVGuide.com's Ask Ausiello, just reported that it was Thomas Dekker's management which put Zach back in the closet. Said Ausiello about the whole fiasco:

    Read More... (Bron: afterelton.blog.com)

    Heroes creator Tim Kring speaks out about gay controversy (News Posted On Thursday, December 11th 2006)
    Ever since our article about the "de-gaying" of Zach on NBC's Heroes went up this morning I've been receiving all sorts of emails. While I expected to get a lot of email about it, I certainly didn't expect to hear from the creator of the hit show himself, but I did. Tim Kring emailed me earlier today. With his permission, I'm posting what he had to say.

    Read More... (Bron: afterelton.blog.com)

    Dekker goes from Heroes to Terminator (News Posted On Thursday, December 7th 2006 At 10:15:00 AM)
    Actor in NBC sci-fi show lands lead in Fox's future war pilot The Sarah Connor Chronicles.

    Read More... (Bron: TV.com)

    Ratings: Heroes triumphant, Nanny up (News Posted On Wednesday, December 6th 2006 At 11:16:00 AM)
    NBC superhero drama leaves the airwaves with cliff-hanger; Jo Frost waggles finger to higher ratings.

    Read More... (Bron: TV.com)

    Heroes recruits Captain Sulu (News Posted On Friday, November 24th 2006 At 9:37 PM)
    Superman had Jor-El. Batman has Wayne Manor. And now Hiro Nakamura has Captain Sulu.
    Figuring all great Heroes need to have come from somewhere, the hit NBC series has tapped Star Trek icon George Takei to play the father of Hiro Nakamura, the plucky Japanese office worker who happens to be able to bend the space-time continuum.

    Read More... (Bron: E! Online)

    BBC Two puts its faith in Heroes (Press Release Posted On Thursday, November 23th 2006)
    Heroes, the top-rating new series for the coveted 18 to 49 year old age group in America this season, is to be screened on BBC Two next year.

    Read More... (Bron: BBC)

    Brothers take flight in NBC's 'Heroes' (News Posted On Thursday, November 16th 2006 At 6:03 PM)
    "Heroes" Adrian Pasdar and Milo Ventimiglia put their heads together. They align their profiles to point out how much alike they look. Not surprisingly, they play brothers in the new NBC hit series, which airs Mondays at 9 p.m ET.

    Read More... (Bron: Associated Press)

    "Evil Dad" now a regular (News Posted On Wednesday, October 25th 2006 At 1:42 AM)
    "Heroes" has its villain: Jack Coleman, who plays the hit drama's mysterious Mr. Bennet, has been made a series regular. Coleman joins the series full time in its 11th episode.

    (Bron: Variety)


    LINKS


  • NBC.COM
  • HEROES
  • Heroes-graphic novels
  • Heroes-media
  • Heroes-forum
  • 9th Wonders

  • Heroes op IMDb
  • Heroes op TV.com
  • Heroes op TVRage
  • Heroes op Wikipedia
  • MySpace - Claire Bennet
  • MySpace - Zach
  • Hiro's Blog


    PREVIOUS TOPICS


    001 | 002 | 003 | 004 | 005 | 006 |


    OPENING POST (BY NX)


    Laten we maar zeggen dat het "under construction" is. Vertaling komt nog, denk ik...

    Je kunt de OP hier vinden! (Aanvulling/hulp is altijd welkom... )

    [ Bericht 13% gewijzigd door RandomReader op 31-12-2006 02:00:13 ]
  • Ik wil een plaatje posten!
      zaterdag 30 december 2006 @ 15:01:18 #2
    136739 RandomReader
    Save the cheerleader, get laid
    pi_44857118
    En hier weer verder
    Ik wil een plaatje posten!
    pi_44857150
    hiihi
    hi
    pi_44857270
    Omdat ik de beroerdste niet ben:
    quote:
    Op zaterdag 30 december 2006 14:44 schreef Geqxon het volgende:
    De comic gaat over een niet uitgezonden episode, dus > spoilers
    Naar aanleiding van deze post van Hertog Martin:
    quote:
    Op maandag 6 november 2006 23:16 schreef Symer het volgende:
    Wat betreft spoilers: waar vallen de comics eigenlijk onder? Die bevatten details die mogelijk in latere afleveringen terugkomen en niet iedereen leest die. Toch horen die min of meer bij de uitgezonden afleveringen.
    quote:
    Op maandag 6 november 2006 23:22 schreef J0sT het volgende:

    [..]

    Comics zijn een toevoeging op / ter verduidelijking van de serie. Ze gaan over dingen die buiten de episodes gebeurd zijn, het zijn dus geen spoilers lijkt mij.. Je kunt er vooral achtergrondinformatie uithalen, geen nieuwe info..
    quote:
    Op maandag 6 november 2006 23:24 schreef Symer het volgende:

    [..]

    Werd de gave van DL niet onthuld vóór de bewuste aflevering? En de 2 miljoen van Nikky en hoe zij daar aan gekomen is moet ook nog wel een keer terugkomen lijkt me.
    quote:
    Op dinsdag 7 november 2006 01:30 schreef Zeurberus het volgende:
    Ik kan persoonlijk niet begrijpen dat mensen moeilijk doen over het spoiler gebeuren.

    ...

    Wat betreft de comic, deze komt 1 of 2 dagen later uit op de website van NBC en mensen en de spoilers daarover komen dus uit NA de desbetreffende ep van die week. De mensen die de serie volgen hebben dus alle tijd om die kleine 7 pagina's te lezen.

    In dat opzicht vind ik dus dat dezelfde regels moeten gelden voor de comic als voor de serie, is de desbetreffende ep/comic wereldwijd 'beschikbaar', dan moet er over gepraat kunnen worden.
    Even later:
    quote:
    Op woensdag 6 december 2006 11:19 schreef LaSalle het volgende:
    Hoe zit het overigens met spoilers uit de comics? Ik hoef die namelijk niet te lezen, maar kom al wel achter dingen die ik nog helemaal niet wil weten als ik dit topic lees......
    quote:
    Op woensdag 6 december 2006 17:50 schreef Symer het volgende:

    [..]

    Hier ergens was men het erover eens dat er vrijelijk over de comics gediscussieerd mag worden nadat ze verschenen zijn, de inhoud daarvan wordt dus niet als spoiler beschouwd.
    quote:
    Op woensdag 6 december 2006 18:00 schreef dapluiz het volgende:

    [..]

    En wat er in de comics gebeurt dat herhalen ze ook niet echt in de serie, dus het is ook wel aan te radne om sommige te lezen, zoals die comic waarin claire de auto van de quarterback tegen een muur aan rijdt
    De aflevering die daarna kwam begon gelijk in het ziekenhuis, dus (volgens mij) weet je niet hoe ze daar zijn gekomen zonder de comic.
    Verder vind ik dat wel leuk, gezien de serie zelf ook dikke comic invloeden heeft
    Lang verhaal kort: comics mogen dus spoilervrij besproken worden.

    edit: klopt wel dat de comics tot nu toe altijd bij een aflevering hoorden die al uitgezonden was, deze comic dus niet...
    pi_44858261
    @SYMER,

    ik zal voor alle gemak, een regel tekst opnemen in de OP, waar ik zal vermelden dat er zonder spoilers tags de comics mag worden besproken...

    tevens, tvp...
    pi_44858506
    @RandomReader,

    zou je nog even je opening post willen editen?

    Ik zie dat een plaatje van de graphic novels beschikbaar is gekomen op de site van Heroes, en dat had ik nog niet in de op veranderd. Het gaat om STRIP 12, daar het plaatje van.

    Dit mag gecorrigeerd worden:
    1[rimg]http://fokk.en-is.com/topics/heroes/galleries/novels/novel_000_sm.jpg[/rimg]

    moet worden
    1[rimg]http://www.nbc.com/Heroes/images/novels/novel_012_sm.jpg[/rimg]


    THANX! ;)
    pi_44859412
    kHeb nog nooit z'n comic gelezen
      zaterdag 30 december 2006 @ 16:14:55 #8
    38396 mazaru
    Geloof niet alles wat je denkt
    pi_44859478
    quote:
    Op zaterdag 30 december 2006 16:13 schreef Ranja_Ranja het volgende:
    kHeb nog nooit z'n comic gelezen
    Ik ook niet, en ik was vroeger toch echt een stripfanaat
    Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
    pi_44859950
    Symer, vergeet niet dat de nieuwe comics niet bestaan uit achtergrond informatie, maar over episodes die nog niet uitgezonden zijn. Zo kon je daar ook in vinden:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Dan blijf ik hier mooi weg
    pi_44860446
    quote:
    Op zaterdag 30 december 2006 16:27 schreef Geqxon het volgende:
    Symer, vergeet niet dat de nieuwe comics niet bestaan uit achtergrond informatie, maar over episodes die nog niet uitgezonden zijn.
    Klopt, zoals je hierboven kunt lezen viel het mij ook al op dat de comics niet uit louter achtergrondinformatie bestaan en vandaar ook de drie puntjes aan het eind van m'n post.
    quote:
    Op zaterdag 30 december 2006 15:42 schreef NX het volgende:
    @SYMER,

    ik zal voor alle gemak, een regel tekst opnemen in de OP, waar ik zal vermelden dat er zonder spoilers tags de comics mag worden besproken...
    Dank, zou wel zo duidelijk zijn idd
    pi_44862547
    quote:
    Op zaterdag 30 december 2006 16:40 schreef Symer het volgende:
    Dank, zou wel zo duidelijk zijn idd
    Done
    .
    quote:
    ! LET OP REGELS !
    #1 deze op / topic bevat SPOILERS, LEES NIET VERDER als je de eerste aflevering nog niet hebt gezien!
    #2 in dit topic is het toegestaan om zonder spoiler tags alle onderdelen van de comics te bespreken!
      zaterdag 30 december 2006 @ 17:53:02 #12
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_44862865
    Dat gezeur altijd over spoilers en het is eigenlijk zo simpel.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_44863030
    jammer dat sylar en haitian niet in de cast list staat in de OP
      zaterdag 30 december 2006 @ 18:08:57 #14
    97199 netto_m
    Save the cheerleader...
    pi_44863398
    Idd, die moeten er zeker bij staan.
    What makes something special is not just what you have to gain, but what you feel there is to lose
    pi_44863797
    quote:
    Op zaterdag 30 december 2006 17:58 schreef Wouter2006 het volgende:
    jammer dat sylar en haitian niet in de cast list staat in de OP
    Kon geen fatsoenlijke foto's van die twee vinden om te editten... Als je er een voor me hebt

    De laatste twee, bennet en eden heb ik zelf toen maar gemaakt...
      zaterdag 30 december 2006 @ 18:47:28 #16
    97199 netto_m
    Save the cheerleader...
    pi_44864719
    Is er niet een bepaalde scene die je kunt cappen en editen? Als ik wist hoe het moest deed ik het voor je.
    What makes something special is not just what you have to gain, but what you feel there is to lose
    pi_44864810
    quote:
    Op zaterdag 30 december 2006 18:19 schreef NX het volgende:

    [..]

    Kon geen fatsoenlijke foto's van die twee vinden om te editten... Als je er een voor me hebt


    Of was dat te simpel?
    pi_44864981
    quote:
    Op zaterdag 30 december 2006 18:47 schreef netto_m het volgende:
    Is er niet een bepaalde scene die je kunt cappen en editen? Als ik wist hoe het moest deed ik het voor je.
    Ik heb het al voor me kaar Ik heb beide plaatjes klaar, nu nog effe OP editten en testen...
    .
    quote:
    Op zaterdag 30 december 2006 18:50 schreef Geqxon het volgende:
    [afbeelding]

    Of was dat te simpel?
    Dude, serieus, ik snap je niet, what the fuck moet ik hier nou mee...? And fuck that, ik dacht dat je hier niet meer zou komen...

    [ Bericht 2% gewijzigd door NX op 30-12-2006 19:22:37 ]
    pi_44865893
    CAST


    Paul E. Gabriel Gray, Sylar
    Zachary Quinto
    despite the number of powers he has at his disposal, Sylar is shown almost exclusively using telekinesis. Sylar is able to "know when things are broken, and how to fix them."

    THE HAITIAN
    Jimmy Jean-Louis
    has a powerful ability to erase the memories of others and "hollow out" the mind of these persons.
    The Haitian is also able to block or interfere with some mental powers, he works and is definetly some kind of bodyguard for mr. Bennet.


    * Op verzoek, OP updated!

    [ Bericht 2% gewijzigd door NX op 31-12-2006 01:11:35 ]
      zaterdag 30 december 2006 @ 22:20:14 #20
    51794 Rahl
    Life is just a game we play
    pi_44872201
    heroes
    'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
    Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
    last.fm
    pi_44875020
    quote:
    Op zaterdag 30 december 2006 16:40 schreef Symer het volgende:

    [..]

    Klopt, zoals je hierboven kunt lezen viel het mij ook al op dat de comics niet uit louter achtergrondinformatie bestaan en vandaar ook de drie puntjes aan het eind van m'n post.
    [..]

    Dank, zou wel zo duidelijk zijn idd
    Comics zijn toevoegingen op de epsisodes!! Er wordt niks verklapt over een volgende aflevering.. Ik snap dus ook niet dat mensen die op dit forum posten (en dus internet tot hun beschikking hebben) weigeren om de comics te lezen. Ze voegen echt wat toe aan de verhaallijn(en)..
    pi_44875463
    quote:
    Op zaterdag 30 december 2006 23:35 schreef J0sT het volgende:

    [..]

    Comics zijn toevoegingen op de epsisodes!! Er wordt niks verklapt over een volgende aflevering.. Ik snap dus ook niet dat mensen die op dit forum posten (en dus internet tot hun beschikking hebben) weigeren om de comics te lezen. Ze voegen echt wat toe aan de verhaallijn(en)..
    Ik kijk ze ook hoor, vandaar dat ik weet dat ze echt wel wat verklappen Zo ook dat Eden dood is.
    quote:
    Op zaterdag 30 december 2006 19:22 schreef NX het volgende:
    [afbeelding] CAST
    [afbeelding]

    [afbeelding][afbeelding] Paul E. Sylar
    Zachary Quinto
    despite the number of powers he has at his disposal, Sylar is shown almost exclusively using telekinesis. Sylar is able to "know when things are broken, and how to fix them."

    [afbeelding][afbeelding] THE HAITIAN
    Jimmy Jean-Louis
    has a powerful ability to erase the memories of others and "hollow out" the mind of these persons.
    The Haitian is also able to block or interfere with some mental powers, he works and is definetly some kind of bodyguard for mr. Bennet.


    * Op verzoek, OP updated!
    Nice! Sorry van mijn flauwe berichtje
    pi_44875975
    quote:
    Op zaterdag 30 december 2006 19:22 schreef NX het volgende:
    Paul E. Sylar
    Zachary Quinto
    despite the number of powers he has at his disposal, Sylar is shown almost exclusively using telekinesis. Sylar is able to "know when things are broken, and how to fix them."
    Hulde voor de plaatjes, maar Paul is z'n voornaam toch niet?
      zondag 31 december 2006 @ 00:32:39 #24
    51794 Rahl
    Life is just a game we play
    pi_44877214
    quote:
    Op zaterdag 30 december 2006 23:58 schreef Symer het volgende:

    [..]

    Hulde voor de plaatjes, maar Paul is z'n voornaam toch niet?
    En Sylar is toch z'n alias, en Grey z'n echte naam?
    'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
    Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
    last.fm
      zondag 31 december 2006 @ 00:53:21 #25
    116613 NX
    mixin...
    pi_44877962
    quote:
    Op zaterdag 30 december 2006 23:45 schreef Geqxon het volgende:
    Nice! Sorry van mijn flauwe berichtje
    Dude, wanneer ben je niet flauw
    .
    quote:
    Op zaterdag 30 december 2006 23:58 schreef Symer het volgende:
    Hulde voor de plaatjes, maar Paul is z'n voornaam toch niet?
    quote:
    Op zondag 31 december 2006 00:32 schreef Rahl het volgende:
    En Sylar is toch z'n alias, en Grey z'n echte naam?
    Ik zal het even toelichten; (vanaf hier noem ik hem gewoon Sylar) Zijn echte naam is daadwerkelijk Gabriel Gray maar, hij accepteerd zijn toegewezen naam GRAY niet. Sylar, is zijn subnaam/alias wat dus eigenlijk een horloge merk is.

    Op de site van heroes, stond een tijdje terug een tekst/plaatje (weet het zo niet meer) waarin Paul E. Sylar en zijn geboorte datum was vermeld, en voor de opletters, het is tot nu toe niet voorgekomen dat ze "Paul E." of "Paul E. Sylar" in een van de afleveringen hebben gebruikt.

    Dat is de reden waarom ik Paul E. wel heb gebruikt

    //EDIT 1
    Ik heb het al weer gevonden, herinner jullie nog een van de eerste afleveringen waar Mohinder bij zijn pa thuiskomt en de grote wereld map vindt, dat was volgens mij episode 1.
    Later kwam hij het naam "SYLAR" tegen, dat was in episode 2, en hij probeerde erachter te komen wie Sylar nou was (hij vond een tape en nog wat... ) ... zie plaatje 2 en als je het niet ziet, heb je pech

    -

    //EDIT 2
    Hmmm, nu dat ik terug lees wat ik heb geschreven, weet ik zelf niet meer zeker of Sylar nu daadwerkelijk "Paul E. Sylar" is... hmmm... Kan het ook mis hebben, zal voor de zekerheid toch Gabriel Gray gebruiken... Sorry for the confusion...

    [ Bericht 10% gewijzigd door NX op 31-12-2006 01:13:35 ]
    pi_44878453
    quote:
    Op zaterdag 30 december 2006 19:22 schreef NX het volgende:
    [afbeelding] CAST
    [afbeelding]

    [afbeelding][afbeelding] Paul E. Sylar
    Zachary Quinto
    despite the number of powers he has at his disposal, Sylar is shown almost exclusively using telekinesis. Sylar is able to "know when things are broken, and how to fix them."

    [afbeelding][afbeelding] THE HAITIAN
    Jimmy Jean-Louis
    has a powerful ability to erase the memories of others and "hollow out" the mind of these persons.
    The Haitian is also able to block or interfere with some mental powers, he works and is definetly some kind of bodyguard for mr. Bennet.


    * Op verzoek, OP updated!
    nice job dude!
      zondag 31 december 2006 @ 01:11:00 #27
    116613 NX
    mixin...
    pi_44878504
    quote:
    Op zondag 31 december 2006 01:09 schreef Wouter2006 het volgende:
    nice job dude!
    Thank you...
      zondag 31 december 2006 @ 01:21:26 #28
    97199 netto_m
    Save the cheerleader...
    pi_44878817
    Mmm, vind het maar gek. Hij wordt toch niet geboren met de naam Sylar? Die geeft hij zich op een later tijdstip zelf.

    Top OP
    What makes something special is not just what you have to gain, but what you feel there is to lose
      maandag 1 januari 2007 @ 17:46:43 #29
    91267 Djensen
    PrisonBreak & Heroes &
    pi_44918458
    Nog 4 weken tot een nieuwe episode, het wachten duurt lang...
    Walk down the right back alley in Sin City, and you can find anything.
      dinsdag 2 januari 2007 @ 18:43:41 #30
    10763 popolon
    Fetchez la vache!
    pi_44948217
    We gaan weer bijna beginnen.

    NBC zendt in de VS nu marathonuitzendingen uit.
    Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
      dinsdag 2 januari 2007 @ 19:50:39 #31
    38396 mazaru
    Geloof niet alles wat je denkt
    pi_44950399
    quote:
    Op maandag 1 januari 2007 17:46 schreef Djensen het volgende:
    Nog 4 weken tot een nieuwe episode, het wachten duurt lang...
    Haal er maar rustig een week af, de volgende aflevering is op 22 januari.
    Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
    pi_44954231
    Can't wait...
      dinsdag 2 januari 2007 @ 21:52:34 #33
    91267 Djensen
    PrisonBreak & Heroes &
    pi_44954778
    quote:
    Op dinsdag 2 januari 2007 19:50 schreef mazaru het volgende:

    [..]

    Haal er maar rustig een week af, de volgende aflevering is op 22 januari.
    Ik ben in de war met Prison Break, daar krijg je eerst een samenvattende aflevering ofzo en pas op 29 januari een nieuwe..

    Pff, vanaf 29 januari elke dinsdagochtend 24, Heroes en Prison Break benedenladen en kijken..
    Walk down the right back alley in Sin City, and you can find anything.
    pi_44955035
    Hoe kan die cheerleader oorbellen hebben als ze zichzelf healt? Het lijkt me dat die gaatjes direct dichtgroeien..
    pi_44956039
    quote:
    Op dinsdag 2 januari 2007 21:59 schreef JaFFe het volgende:
    Hoe kan die cheerleader oorbellen hebben als ze zichzelf healt? Het lijkt me dat die gaatjes direct dichtgroeien..
    Kan niet, want die dingen zitten door haar oren heen. Die wond van die stok healde ook pas toen die stok eruit was.
    #winning
    pi_44956080
    Oorbellen doe je vaak in de nacht even uit

    Misschien is haar healende kracht pas sinds kort in werking getreden
    pi_44965265
    Staan weer twee comics online. Waarin een nieuwe hero geintroduceerd wordt.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_44970088
    oeh, ben weer b(l)ij!
    Was al fan vanaf het eerste uur maar was niet in staat om alles te volgen, tot NU! Fokking hell, heb ook al meerdere vrienden naar Heroes laten kijken en ook allemaal zijn ze het aan het volgen nu. Beste!
    ik wacht trouwens pas met het lezen van de comics tot ik de aflevering heb gezien, vind het leuker om alles eerst via de aflevering te ontdekken en vervolgens achtergrondinfo adhv de comics te lezen.
    pi_44970186
    En idd, ook mijn respect to the OP
    pi_44972045
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Comic 14
    pi_44972095
    22 januariiiii
    pi_44975236
    Goede serie, heb hem gisteren gedownload en nu nog maar 3 afleveringen te gaan.
    pi_44977020
    Gedownload? O, o, o, de jeugd van tegenwoordig!
      woensdag 3 januari 2007 @ 20:07:36 #44
    97199 netto_m
    Save the cheerleader...
    pi_44983534
    What makes something special is not just what you have to gain, but what you feel there is to lose
    pi_44983665
    Nog een paar weken...
    pi_44985859
    quote:
    Op woensdag 3 januari 2007 16:51 schreef J0sT het volgende:
    Gedownload? O, o, o, de jeugd van tegenwoordig!
    Kijken wordt een beetje lastig hè?
    pi_44988587
    Whoei, nog 3 weekjes
    pi_44990981
    Over een paar weekjes weer een shitload aan series om te volgen
    24, Prison Break, Veronica Mars, Smallville en natuurlijk Heroes. Heb er zin in
    Amen.
    pi_44991451
    quote:
    Op woensdag 3 januari 2007 23:10 schreef Jivis het volgende:
    Over een paar weekjes weer een shitload aan series om te volgen
    24, Prison Break, Veronica Mars, Smallville en natuurlijk Heroes. Heb er zin in
    Natuurlijk ook nog The Unit, Lost en Six Degrees
    #winning
    pi_44991945
    Lost komt pas in februari
    En Jericho
    Amen.
    pi_44992526
    Ik vraag het me af of ik Jericho weer ga volgen
    pi_44992998
    Ik uiteindelijk wel weer denk ik
    Amen.
    pi_44994631
    - Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

    [ Bericht 78% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 15:02:39 ]
    Zerg schreef:
    1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
      donderdag 4 januari 2007 @ 01:06:25 #54
    82471 CrazyDutchPunk
    Just watch me burn...
    pi_44994700
    BBC begint ook binnenkort volgens mij!
    Sci Fi UK begint binnenkort, dan volgt BBC2 pas..

    [ Bericht 44% gewijzigd door CrazyDutchPunk op 04-01-2007 01:17:39 ]
    You know when you close your eyes and wish for something?
    Well, God's the person that is ignoring you.
    pi_45013346
    ook alle afleveringen tot nu toe gekeken en vind het wel een goeie serie, wel nog erg mysterieus maar dat maakt het wel spannend. Hiro vind ik wel geinig, toen ie opeens in die metro eruit zag als een samurai en op dat schilderij met die draak Dat kan nog leuk worden
    pi_45013804
    http://youtube.com/watch?v=Yu2UeX9nFww
    Hiro bij Tonight Show.
    Volgens mij komt er ook een nieuwe preview in voor, ik ga nu kijken
    pi_45014009
    quote:
    Op donderdag 4 januari 2007 18:57 schreef Xrenity het volgende:
    http://youtube.com/watch?v=Yu2UeX9nFww
    Hiro bij Tonight Show.
    Volgens mij komt er ook een nieuwe preview in voor, ik ga nu kijken
    Zit nu te kijken, loopt ie binnen met dat cadeautje
      donderdag 4 januari 2007 @ 19:03:32 #58
    10763 popolon
    Fetchez la vache!
    pi_45014046
    Hiro bij Jay was leuk.
    Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
    pi_45015762
    quote:
    Op donderdag 4 januari 2007 19:02 schreef koenimex het volgende:

    [..]

    Zit nu te kijken, loopt ie binnen met dat cadeautje
    Idd

    Hier staat het origineel van Justin Timberlake bij SNL
      donderdag 4 januari 2007 @ 23:07:08 #60
    67640 SaintOfKillers
    Hold me closer, Tony Danza
    pi_45023375
    The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
    pi_45023865
    - Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

    [ Bericht 91% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 15:02:40 ]
    Zerg schreef:
    1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
      donderdag 4 januari 2007 @ 23:24:05 #63
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_45024041
    Pas was Goldmember op tv en de scene met de "Godzilla" in Japan zit hij ook in.
    Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
    "The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
    There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
    pi_45024820
    Ik heb nu net de eerste paar afleveringen gekeken. Er gebeuren wel erg veel dingen waardoor Claire normaal gesproken dood zou gaan zeg.
    pi_45025123
    Wees blij dat dat niet het geval is
      vrijdag 5 januari 2007 @ 01:12:57 #66
    97199 netto_m
    Save the cheerleader...
    pi_45027255
    quote:
    Op donderdag 4 januari 2007 23:24 schreef Witchfynder het volgende:
    Pas was Goldmember op tv en de scene met de "Godzilla" in Japan zit hij ook in.
    Idd, viel me ook gelijk op.
    What makes something special is not just what you have to gain, but what you feel there is to lose
      vrijdag 5 januari 2007 @ 02:44:48 #67
    48288 Mikkie
    Mastermind.
    pi_45028869
    - Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

    [ Bericht 94% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 15:02:40 ]
    Zerg schreef:
    1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
    pi_45028931
    quote:
    Op vrijdag 5 januari 2007 02:44 schreef Mikkie het volgende:

    [..]

    Absoluut, ze is een genot om naar te kijken
    Ik wacht met smart op haar eerste kus
    pi_45029310
    quote:
    Op donderdag 4 januari 2007 23:58 schreef Smeich het volgende:
    Wees blij dat dat niet het geval is
    Het is ook geen klacht dat ze niet doodgaat hoor. Maar dit begint wel een beetje overdone te worden.
    Loopt ze met een of andere gast over een football veld tijdens een training, wordt omver gelopen. Krak, nek gebroken.
      vrijdag 5 januari 2007 @ 11:18:30 #70
    48288 Mikkie
    Mastermind.
    pi_45032975
    - Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

    [ Bericht 91% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 15:02:40 ]
    Zerg schreef:
    1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
    pi_45035822
    Opzich komt een volbepakte American Football speler op volle snelheid tegen je hoofd wel hard aan hoor!
    pi_45038808
    quote:
    Op woensdag 3 januari 2007 23:53 schreef Ranja_Ranja het volgende:
    Ik vraag het me af of ik Jericho weer ga volgen
    Wat was dat een pruts serie
    hi
    pi_45039310
    quote:
    Op vrijdag 5 januari 2007 12:46 schreef J0sT het volgende:
    Opzich komt een volbepakte American Football speler op volle snelheid tegen je hoofd wel hard aan hoor!
    ja maar het is dus erg toevallig he
    pi_45039445
    quote:
    Op vrijdag 5 januari 2007 14:11 schreef Linc_The_Sink het volgende:

    [..]

    Wat was dat een pruts serie
    Als ik het nog ga volgen is het om Eric.
    Zo'n stoer personage is dat.

    Amen.
    pi_45040890
    Heroes is zo'n vette serie. Echt eentje voor mijn top 3. Vraag me af wat er nou gebeurt.

    Overigens zijn deel 13 en 14 van de comics ook uit.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      vrijdag 5 januari 2007 @ 15:31:25 #76
    51748 H4ze
    wait...what?
    pi_45041576
    Een stukje van Hiro bij the Tonight Show kun je via deze link bekijken. Ergens in 't midden staat Heroes Masi Oka en een link voor de clip.
    *BURP*
      vrijdag 5 januari 2007 @ 17:08:29 #77
    116613 NX
    mixin...
    pi_45045297
    quote:
    Op vrijdag 5 januari 2007 15:31 schreef H4ze het volgende:
    Een stukje van Hiro bij the Tonight Show kun je via deze link bekijken. Ergens in 't midden staat Heroes Masi Oka en een link voor de clip.
    Directe Link!

    Dit moet je gewoon zien, geile preview!
      vrijdag 5 januari 2007 @ 17:24:19 #78
    116613 NX
    mixin...
    pi_45045821
    PREVIEWS / SNEEK PEEK



    Preview 22 January
    On January 22nd, the answers start with a question... are you on the list?
    Watch Now!


    * Never Before Seen Footage *

    Sneak Peek 1
    The saga continues January 22nd!
    Watch Now!

    Sneak Peek 2
    Special Heroes preview with never-before-seen footage!
    Watch Now!

    Sneak Peek 3
    Watch this never-before-seen footage from the upcoming return!
    Watch Now!

    pi_45046545
    Erg gaaf
    Amen.
    pi_45059521
    quote:
    Op vrijdag 5 januari 2007 17:24 schreef NX het volgende:
    * Never Before Seen Footage *

    Waarom is Peter de belangrijkste persoon op de lijst? Wie is de persoon die hem achtervolgt? Wat heeft Clair ermee te maken? Waarom duikt dat embleem overal op? Is het al 22 januari???
    pi_45060555
    Ik ga mezelf ala Cartman even invriezen tot 22 januari
      zaterdag 6 januari 2007 @ 02:09:03 #82
    97199 netto_m
    Save the cheerleader...
    pi_45064458
    Cant' wait !!!
    What makes something special is not just what you have to gain, but what you feel there is to lose
    pi_45067649
    Ik ga die sneak peeks nog niet kijken
    Heb je straks de halve aflevering al gezien
    pi_45068272
    Over de previews:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_45068465
    Woah spannend! Kan niet wachten . Vette previews !
      zaterdag 6 januari 2007 @ 12:17:42 #86
    116613 NX
    mixin...
    pi_45069312
    quote:
    Op zaterdag 6 januari 2007 11:17 schreef Joer_ het volgende:
    Over de previews:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Dat is al ongeveer 2 maanden bekend, dat is door de makers zelf naar buiten gebracht, en zoals ik het al eerder aangaf, moest dat een hele andere aspect/ervaring laten zien van die ene hero...
      zaterdag 6 januari 2007 @ 19:24:00 #87
    97199 netto_m
    Save the cheerleader...
    pi_45083608
    quote:
    Op zaterdag 6 januari 2007 12:17 schreef NX het volgende:

    [..]

    Dat is al ongeveer 2 maanden bekend, dat is door de makers zelf naar buiten gebracht, en zoals ik het al eerder aangaf, moest dat een hele andere aspect/ervaring laten zien van die ene hero...
    Christopher Eccleston aka "the ninth doctor".
    What makes something special is not just what you have to gain, but what you feel there is to lose
      zaterdag 6 januari 2007 @ 20:24:00 #88
    20343 SnuggLe
    Drs. Betweter
    pi_45086151
    Vet vet vet vet! Net tot episode 11 gekeken, nu dus even wachten!

    Overigens; hulde voor de OP, zeer netjes!
    Daar kunnen de 24 topics nog wat van leren ;-)
    pi_45086981
    Die clair lijkt wel erg volwassenen met haar coltrui
      zaterdag 6 januari 2007 @ 22:44:32 #90
    116613 NX
    mixin...
    pi_45092151
    quote:
    Op zaterdag 6 januari 2007 20:24 schreef SnuggLe het volgende:
    Vet vet vet vet! Net tot episode 11 gekeken, nu dus even wachten!

    Overigens; hulde voor de OP, zeer netjes!
    Daar kunnen de 24 topics nog wat van leren ;-)
    Ik ben een grote fan 24 en het is een serie die bij mij (samen met een aantal andere tv-series) op NR. 1 staat, ik was dus van plan om een OP er voor te maken maar ben er van af gezien omdat er een aantal topics al bestaan en soms vindt de originele OP maker het vervelend...

    In ieder geval, thanx!
    .
    quote:
    Op zaterdag 6 januari 2007 20:43 schreef Geqxon het volgende:
    Die clair lijkt wel erg volwassenen met haar coltrui
    hehe, dan zul jij dit wel leuk vinden
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


    [ Bericht 1% gewijzigd door NX op 06-01-2007 23:11:36 (typo\'s) ]
    pi_45092682
    quote:
    Op zaterdag 6 januari 2007 22:44 schreef NX het volgende:


    hehe, dan zul jij dit wel leuk vinden
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Nah, mijn doelgroep is meer 12-17 jaar
      zaterdag 6 januari 2007 @ 23:10:04 #92
    116613 NX
    mixin...
    pi_45093039
    quote:
    Op zaterdag 6 januari 2007 23:00 schreef Geqxon het volgende:

    [..]

    Nah, mijn doelgroep is meer 12-17 jaar
    Ach, wat jammer nou! (het was eigenlijk zo niet eens bedoeld... )

    WACHT eens even, als je doelgroep 12-17 jaar is, dan ben je zelf ook niet zo oud, dan zul je met grote waarschijnlijk nog niet eens schaamhaar hebben...
    pi_45093132
    quote:
    Op zaterdag 6 januari 2007 23:10 schreef NX het volgende:

    [..]

    Ach, wat jammer nou! (het was eigenlijk zo niet eens bedoeld... )

    Als je doelgroep 12-17 jaar is, dan ben je zelf ook niet zo oud, dan zul je met grote waarschijnlijk nog niet eens schaamhaar hebben...
    Ik heb ben verdomme al weer 18

    Maar meisjes als Claire maken mij helemaal gek

    Etter.

    [ Bericht 4% gewijzigd door Geqxon op 06-01-2007 23:21:47 ]
      zaterdag 6 januari 2007 @ 23:20:28 #94
    116613 NX
    mixin...
    pi_45093378
    quote:
    Op zaterdag 6 januari 2007 23:13 schreef Geqxon het volgende:

    [..]

    Ik heb verdomme al weer 18

    Maar meisjes als Claire maken mij helemaal gek
    Ik zal je zin even verder afmaken...

    - "Ik heb verdomme al weer 18 keer gerukt vandaag..."
    - "Ik heb verdomme al weer 18 homo's gepijpt..."
    - "Ik heb verdomme al weer 18 puistjes en meeeters op me kop..."

    Ohhh... nee wacht, je bedoelt "ik ben verdomme al 18"...

    //EDIT
    Maar ga je echt om met meisjes van 12? 12 jarige meisjes zijn eigenlijk niet eens meisjes, behalve dat ze een ingang hebben maar dat lijkt nergens op, 12 jarige meisjes zijn in het algemeel een plank... Maar je weet ook dat het illegaal is om met een kind van 12 te neuken?

    That's sick and sad dude...
    pi_45093933
    quote:
    Op zaterdag 6 januari 2007 23:20 schreef NX het volgende:

    [..]


    //EDIT
    Maar ga je echt om met meisjes van 12? 12 jarige meisjes zijn eigenlijk niet eens meisjes, behalve dat ze een ingang hebben maar dat lijkt nergens op, 12 jarige meisjes zijn in het algemeel een plank... Maar je weet ook dat het illegaal is om met een kind van 12 te neuken?

    That's sick and sad dude...
    Jij begint er meteen mee dat ik er seks mee wil hebben, dat zegt meer dat over jou
      zaterdag 6 januari 2007 @ 23:45:29 #96
    116613 NX
    mixin...
    pi_45094185
    quote:
    Op zaterdag 6 januari 2007 23:37 schreef Geqxon het volgende:

    [..]

    Jij begint er meteen mee dat ik er seks mee wil hebben, dat zegt meer dat over jou
    Hehe... dat klopt maar ik moet je helaas weer teleurstellen, ik weet heel goed waar mijn voorkeuren liggen, en dat is niet bij minderjarige meisjes... Zelfs een meid van 17/18 is soms te jong (het niveau is soms wel heel erg laag, dat ik er twijfels van krijg) ...

    In ieder geval, we zijn weer offline bezig...
    pi_45116803
    Ik kan niet wachten!

    (schaamteloze tvp)
    Wanna hug it out? Let's hug it out, bitch!
    pi_45150740
    Fooooook! Zit nu op een knaakPC waardoor ik de sneakpeeks niet kan zien.. Word gek hier!!
      maandag 8 januari 2007 @ 21:21:18 #99
    159979 G.Fawkes
    Libera eas de ore leonis!
    pi_45158203
    Vandaag begint Heroes weer mrogen downloaden
      maandag 8 januari 2007 @ 21:24:09 #100
    48288 Mikkie
    Mastermind.
    pi_45158339
    - Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

    [ Bericht 49% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 15:02:40 ]
    Zerg schreef:
    1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
    pi_45158613
    22e pas inderdaad
    Amen.
    pi_45171723
    Seeejiiiiiiiiit!
    Zijn die mensen nou echt zo dom? Of lezen/luisteren ze gewoon niet goed?
    Heroes begint op 22 januari weer met een nieuwe episode!
    Ongelooflijk zeg! Als je in dit topic post lees het dan ook!!
      dinsdag 9 januari 2007 @ 12:06:51 #103
    159979 G.Fawkes
    Libera eas de ore leonis!
    pi_45173228
    quote:
    Op dinsdag 9 januari 2007 11:04 schreef J0sT het volgende:
    Seeejiiiiiiiiit!
    Zijn die mensen nou echt zo dom? Of lezen/luisteren ze gewoon niet goed?
    Heroes begint op 22 januari weer met een nieuwe episode!
    Ongelooflijk zeg! Als je in dit topic post lees het dan ook!!
    Doe eens rustig man. Gekkehuis. Op imdb stond dat ie gister zou beginnen. Vandaar dat ik dat verwachtte
    pi_45173261
    quote:
    Op dinsdag 9 januari 2007 12:06 schreef G.Fawkes het volgende:

    [..]

    Doe eens rustig man. Gekkehuis. Op imdb stond dat ie gister zou beginnen. Vandaar dat ik dat verwachtte
    IMDB moet je op dat punt altijd met een korreltje zout nemen .
    Amen.
      dinsdag 9 januari 2007 @ 12:09:53 #105
    159979 G.Fawkes
    Libera eas de ore leonis!
    pi_45173293
    quote:
    Op dinsdag 9 januari 2007 12:08 schreef Jivis het volgende:

    [..]

    IMDB moet je op dat punt altijd met een korreltje zout nemen .
    Blijkbaar. Dat wist ik nog niet. Maar ik vind de reactie boven een beetje overdreven.
    pi_45173461
    Heroes was wel op tv gisteravond, maar dat was een herhaling. Misschien dat daar de verwarring vandaan kwam?
      dinsdag 9 januari 2007 @ 13:51:58 #107
    116613 NX
    mixin...
    pi_45175996
    quote:
    Op dinsdag 9 januari 2007 12:09 schreef G.Fawkes het volgende:

    [..]

    Blijkbaar. Dat wist ik nog niet. Maar ik vind de reactie boven een beetje overdreven.
    Nou dat valt nog wel mee, en het gaat niet alleen maar om jou. Er is een soort volk dat in dit topic komt, de op & reacties niet leest en dan met domme reacties aankomt, snappie...
      dinsdag 9 januari 2007 @ 14:08:35 #108
    159979 G.Fawkes
    Libera eas de ore leonis!
    pi_45176484
    quote:
    Op dinsdag 9 januari 2007 13:51 schreef NX het volgende:

    [..]

    Nou dat valt nog wel mee, en het gaat niet alleen maar om jou. Er is een soort volk dat in dit topic komt, de op & reacties niet leest en dan met domme reacties aankomt, snappie...
    Give it a rest will you
      dinsdag 9 januari 2007 @ 14:14:02 #109
    116613 NX
    mixin...
    pi_45176617
    quote:
    Op dinsdag 9 januari 2007 14:08 schreef G.Fawkes het volgende:

    [..]

    Give it a rest will you
    Wat jij wil jonge...
    pi_45184122
    .. maar dat niet !

    Sorry voor mijn impulsieve reactie. Maar in het Heroes topic is het wel erg vaak voorgekomen dat er 20x dingen gezegd worden en dat sommige mensen het dan nog niet begrijpen en domme dingen zeggen.

    Btw.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_45184335
    quote:
    Op dinsdag 9 januari 2007 18:01 schreef J0sT het volgende:
    Btw.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Amen.
    pi_45195994
    kan die haitiaan niet aan de OP worden toegevoegd?
      dinsdag 9 januari 2007 @ 23:01:09 #113
    116613 NX
    mixin...
    pi_45196684
    quote:
    Op dinsdag 9 januari 2007 22:45 schreef Byte_Me het volgende:
    kan die haitiaan niet aan de OP worden toegevoegd?
    Shit - Ik wist dat ik wat vergeten was...
    (zal op effe updaten...)

    //EDIT
    Pffff, hahaha, dat was em toch niet, weet nog steeds niet wat ik ben vergeten te doen...

    Zie reactie: [USA] Heroes #7 - It was me... (op is updated)

    [ Bericht 11% gewijzigd door NX op 09-01-2007 23:08:54 ]
    pi_45215872
    Ik heb afgelopen week alle afleveringen gekeken, wauw, tis echt geweldig!. Kan niet wachten..
    tvp enzo

    [ Bericht 15% gewijzigd door Saphira200 op 10-01-2007 16:40:40 ]
    Black and white, what kind of camouflage is that? Hiding out in an Oreo factory?
    pi_45215966
    ik lees die hele OP niet en t kan me dus geen moer schelen en ik vind al dat gezeik over de OP jammer, ligt dat aan mij?
    pi_45216379
    oh ik had net mn berichtje aangepast omdat ik dacht nahjah wat maakt het ook uit..
    Dus het ligt niet aan jou
    Black and white, what kind of camouflage is that? Hiding out in an Oreo factory?
    pi_45216954
    "Jessica" van Malcolm in the Middle, het buurmeisje dat tevens babysitter was. Dat is dus óók Hayden / Clairbear!

    http://www.dreamstarlets.com/lobby/main/movieshi/hpmalcolm.html

    pi_45219073
    quote:
    Op woensdag 10 januari 2007 16:56 schreef Geqxon het volgende:
    "Jessica" van Malcolm in the Middle, het buurmeisje dat tevens babysitter was. Dat is dus óók Hayden / Clairbear!

    http://www.dreamstarlets.com/lobby/main/movieshi/hpmalcolm.html

    Okee
    Amen.
    pi_45238033
    vette previews!
      donderdag 11 januari 2007 @ 12:26:47 #120
    139407 jorienvdherik
    Feyenoord KNVB Beker 07-08
    pi_45244195
    Ik ga proberen voor de 22e alles in te halen
    pi_45244346
    quote:
    Op donderdag 11 januari 2007 12:26 schreef jorienvdherik het volgende:
    Ik ga proberen voor de 22e alles in te halen
    ik heb de eerste 10 eps in 2 dagen gezien. Moet lukken! .
    pi_45245477
    quote:
    Op woensdag 10 januari 2007 16:56 schreef Geqxon het volgende:
    "Jessica" van Malcolm in the Middle, het buurmeisje dat tevens babysitter was. Dat is dus óók Hayden / Clairbear!

    http://www.dreamstarlets.com/lobby/main/movieshi/hpmalcolm.html

    Daarvoor moet je ook de foto's naast elkaar leggen om dat te zien. Grappig hoe iemand zo anders kan zijn/spelen/worden.
    "...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
    "Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
    "It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
      donderdag 11 januari 2007 @ 20:10:49 #123
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_45261501
    Vette serie , ben nu bezig met binnenhalen van eps 2 en 3. Jammer dat 3 net wat eerder klaar is.... .
    And if you listen very hard
    The tune will come to you at last
    When all are one and one is all
    To be a rock and not to roll
    pi_45274365
    Beetje vreemd dat je kan zeggen dat het een vette serie is als je het baseert op, naar mijn inziens, 1 aflevering Gelijk heb je trouwens wel hoor!
    pi_45275072
    quote:
    Op donderdag 11 januari 2007 12:26 schreef jorienvdherik het volgende:
    Ik ga proberen voor de 22e alles in te halen
    Ben ik ook mee bezig. Hoef alleen 8 t/m 11 nog maar te kijken
    We sure are cute for two ugly people.
      vrijdag 12 januari 2007 @ 11:44:23 #126
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_45279268
    quote:
    Op vrijdag 12 januari 2007 04:22 schreef Smeich het volgende:
    Beetje vreemd dat je kan zeggen dat het een vette serie is als je het baseert op, naar mijn inziens, 1 aflevering Gelijk heb je trouwens wel hoor!
    Nou ja, de eerste aflevering was leuk genoeg om de rest ook maar te downloaden . En nu ben ik er alweer verslaafd aan .
    And if you listen very hard
    The tune will come to you at last
    When all are one and one is all
    To be a rock and not to roll
    pi_45342928
    ik ben momenteel ook alles aan het kijken dus ik plaats hierbij meteen een tvp Ben nu bij aflevering 6 tot nu toe vind ik het erg tof!
    pi_45397146
    Geen Golden Globes helaas
    Amen.
    pi_45400806
    quote:
    Op vrijdag 12 januari 2007 04:22 schreef Smeich het volgende:
    Beetje vreemd dat je kan zeggen dat het een vette serie is als je het baseert op, naar mijn inziens, 1 aflevering Gelijk heb je trouwens wel hoor!
    Ach, bij de eerste scene zag ik al dat het een toffe serie werd (Peter op dat gebouw, klaar om voorover te vallen).
      dinsdag 16 januari 2007 @ 16:18:46 #130
    93709 Illyria
    The blue bummer
    pi_45408882
    Voor de fans van Jessica Sanders kan ik de film The Long Kiss Goodnight met de immer innemende Geena Davis zeer aanraden, want daar is het personage Jessica duidelijk een pastiche van. De schrijvers van Heroes moeten grote fans zijn van die film.
    pi_45409484
    quote:
    Op dinsdag 16 januari 2007 16:18 schreef Illyria het volgende:
    Voor de fans van Jessica Sanders kan ik de film The Long Kiss Goodnight met de immer innemende Geena Davis zeer aanraden, want daar is het personage Jessica duidelijk een pastiche van. De schrijvers van Heroes moeten grote fans zijn van die film.
    Wie is Jessica Sanders?

    En waarom heeft ze in godsnaam geen nosejob genomen
    pi_45410313
    quote:
    Op dinsdag 16 januari 2007 16:39 schreef Geqxon het volgende:

    [..]

    Wie is Jessica Sanders?

    En waarom heeft ze in godsnaam geen nosejob genomen
    Nikki's alter ego aka dode zus.
    Amen.
    pi_45419026
    Zijn hier wel fans van Niki's dode zus?
    pi_45419733
    Ik denk dat ze heel wild in bed is.
    Amen.
    pi_45421306
    Ik ben fan van Niki! Daaaamn' hot!
    quote:
    Op dinsdag 16 januari 2007 21:33 schreef Jivis het volgende:
    Ik denk dat ze heel wild in bed is.
    En als ze wild is, dan is ze ook écht wild!!
    pi_45421852
    quote:
    Op dinsdag 16 januari 2007 21:33 schreef Jivis het volgende:
    Ik denk dat ze heel wild in bed is.
    Je zult de volgende ochtend er brandblaren op hebben zitten..
    pi_45423903
    quote:
    Op dinsdag 9 januari 2007 13:51 schreef NX het volgende:

    [..]

    Nou dat valt nog wel mee, en het gaat niet alleen maar om jou. Er is een soort volk dat in dit topic komt, de op & reacties niet leest en dan met domme reacties aankomt, snappie...
    Snap dat dan, wij vragen gewoon zoiets omdat er altijd mensen zijn die direct gaan flippen en vertellen wat het wel is, scheelt tijd.
      dinsdag 16 januari 2007 @ 23:52:45 #138
    116613 NX
    mixin...
    pi_45424754
    quote:
    Op dinsdag 16 januari 2007 23:26 schreef honderd het volgende:

    [..]

    Snap dat dan, wij vragen gewoon zoiets omdat er altijd mensen zijn die direct gaan flippen en vertellen wat het wel is, scheelt tijd.
    Wel een late reactie...

    Ja klopt, hehe maar tja, wat moet je anders? Rustig blijven en de idioten voor de zoveelste keer vertellen dat we in een break zitten?
      woensdag 17 januari 2007 @ 21:01:06 #139
    82471 CrazyDutchPunk
    Just watch me burn...
    pi_45450940
    NBC has ordered early full-season pickups for the 2007-08 season for four hit series -- the comedies "The Office" and "My Name Is Earl," and dramas "Heroes" and "Law & Order: Special Victims Unit, " it was announced today by Kevin Reilly, President, NBC Entertainment.
    These four series represent some of the best of what we consider to be the 'NBC brand' of quality shows," said Reilly. "It is a pleasure to give them an early renewal to develop more stories for next year since we know they will remain both critical and commercial successes for a long time to come."
    You know when you close your eyes and wish for something?
    Well, God's the person that is ignoring you.
      woensdag 17 januari 2007 @ 23:34:31 #140
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_45457300
    Wat betekent dat nou precies ?
    And if you listen very hard
    The tune will come to you at last
    When all are one and one is all
    To be a rock and not to roll
      woensdag 17 januari 2007 @ 23:35:14 #141
    82471 CrazyDutchPunk
    Just watch me burn...
    pi_45457320
    Er komt zeker een 2e seizoen van 22 afleveringen.
    You know when you close your eyes and wish for something?
    Well, God's the person that is ignoring you.
      woensdag 17 januari 2007 @ 23:36:09 #142
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_45457359
    quote:
    Op woensdag 17 januari 2007 23:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
    Er komt zeker een 2e seizoen van 22 afleveringen.
    Ah ok, ik vond het nogal een vaag bericht .

    Maar goed nieuws !
    And if you listen very hard
    The tune will come to you at last
    When all are one and one is all
    To be a rock and not to roll
    pi_45459519
    Mag mijn Nederlandse fansite eigenlijk ook in de OP?
    Amen.
      donderdag 18 januari 2007 @ 01:25:00 #144
    97199 netto_m
    Save the cheerleader...
    pi_45459895
    quote:
    Op donderdag 18 januari 2007 01:05 schreef Jivis het volgende:
    Mag mijn Nederlandse fansite eigenlijk ook in de OP?
    Zal wel mogen denk ik, is namelijk een goede aanvullig. Bedankt.
    What makes something special is not just what you have to gain, but what you feel there is to lose
    pi_45466958
    quote:
    Op woensdag 17 januari 2007 23:36 schreef Fir3fly het volgende:

    [..]

    Ah ok, ik vond het nogal een vaag bericht .

    Maar goed nieuws !
    Huh? Een knetters goedlopende serie in de VS die een 2e seizoen krijgt?
    pi_45467656
    En ook niet onbelangrijk, my name is earl krijgt ook een nieuw seizoen
    pi_45508463
    quote:
    Op woensdag 17 januari 2007 23:36 schreef Fir3fly het volgende:

    [..]

    Ah ok, ik vond het nogal een vaag bericht .

    Maar goed nieuws !
    vind ik niet
      vrijdag 19 januari 2007 @ 16:16:14 #148
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_45508493
    quote:
    Op vrijdag 19 januari 2007 16:15 schreef jimjim1983 het volgende:

    [..]

    vind ik niet
    Oh.
    And if you listen very hard
    The tune will come to you at last
    When all are one and one is all
    To be a rock and not to roll
    pi_45508591
    quote:
    Op vrijdag 19 januari 2007 16:16 schreef Fir3fly het volgende:

    [..]

    Oh.
    oprekken
      vrijdag 19 januari 2007 @ 16:43:29 #150
    116613 NX
    mixin...
    pi_45509270
    //Gehele post op de volgende pagina (4) gezet... alles staat daar

    TVGuide heeft het voorrecht gehad om een week eerder de aflevering "Godsend" te bekijken...
    Daaruit vloeiden een aantal spoilers (edit, sorry, niet een aantal maar HEEL VEEL SPOLERS! );

    [ Bericht 12% gewijzigd door NX op 20-01-2007 00:37:55 ]
      vrijdag 19 januari 2007 @ 17:56:58 #151
    82471 CrazyDutchPunk
    Just watch me burn...
    pi_45511438
    quote:
    Op vrijdag 19 januari 2007 16:20 schreef jimjim1983 het volgende:

    [..]

    oprekken
    Ze waren sowieso van plan meerdere seizoenen te maken.
    You know when you close your eyes and wish for something?
    Well, God's the person that is ignoring you.
    pi_45513381
    quote:
    Op vrijdag 19 januari 2007 16:43 schreef NX het volgende:
    We zijn er bijna, nog een aantal dagen... !

    TVGuide heeft het voorrecht gehad om een week eerder de aflevering "Godsend" te bekijken...
    Daaruit vloeiden een aantal spoilers (edit, sorry, niet een aantal maar HEEL VEEL SPOLERS! );
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Enjoy mensen!
    Kon het niet laten om het te lezen. Ik ben benieuwd
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    We sure are cute for two ugly people.
    pi_45513427
    quote:
    Op vrijdag 19 januari 2007 17:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

    [..]

    Ze waren sowieso van plan meerdere seizoenen te maken.
      vrijdag 19 januari 2007 @ 19:25:55 #154
    97199 netto_m
    Save the cheerleader...
    pi_45513862
    Dat "last minute news" heb ik een maand of twee geleden hier al gepost (geweldige acteur).

    Verder, spoiler nummertje twee met Hiro, can't wait to see that!.
    What makes something special is not just what you have to gain, but what you feel there is to lose
    pi_45514161
    quote:
    Op vrijdag 19 januari 2007 19:25 schreef netto_m het volgende:
    Dat "last minute news" heb ik een maand of twee geleden hier al gepost (geweldige acteur).

    Verder, spoiler nummertje twee met Hiro, can't wait to see that!.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Amen.
      vrijdag 19 januari 2007 @ 20:19:24 #156
    116613 NX
    mixin...
    pi_45515829
    // Vorige post, geheel hier gezet (omdat ik zelf bijvoorbeeld nooit de voorgaande pagina's lees, dus voor de mensen die dat ook niet doen )

    We zijn er bijna, nog een aantal dagen... !

    TVGuide heeft het voorrecht gehad om een week eerder de aflevering "Godsend" te bekijken...
    Daaruit vloeiden een aantal spoilers (edit, sorry, niet een aantal maar HEEL VEEL SPOLERS! );
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Enjoy mensen!

    [ Bericht 20% gewijzigd door CrazyDutchPunk op 20-01-2007 16:59:54 ]
    pi_45520459
    Nog 3 dagen!

    Ik mis heroes.
    pi_45521089
      zaterdag 20 januari 2007 @ 00:42:24 #159
    116613 NX
    mixin...
    pi_45523939
    quote:
    Op vrijdag 19 januari 2007 22:46 schreef Sneeze het volgende:
    Nog 3 dagen!

    Ik mis heroes.
    4 dagen...
      zaterdag 20 januari 2007 @ 00:57:53 #160
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_45524249
    De 22e. Nog maar 2 dagen dus .
    And if you listen very hard
    The tune will come to you at last
    When all are one and one is all
    To be a rock and not to roll
      zaterdag 20 januari 2007 @ 01:48:24 #161
    97199 netto_m
    Save the cheerleader...
    pi_45525180
    Dus drie, dinsdag kunnen wij hem pas bekijken.
    What makes something special is not just what you have to gain, but what you feel there is to lose
      zaterdag 20 januari 2007 @ 02:20:18 #162
    82471 CrazyDutchPunk
    Just watch me burn...
    pi_45525735
    Beginning on January 22nd, viewers will be invited to experience "Heroes" in a whole new way. As they investigate on-air clues and learn new truths about the characters, their involvement will lead them to new platforms, including interaction with unique mobile content; a WAP (Wireless Application Protocol) site that one of the characters gives them access to; a special "two screen" application which provides a real-time experience; access to the fictional Primatech Paper company's phone system; and significantly increased original content on NBC.com including secret files, hidden sites and original commentary from cast members added to each streaming episode.
    You know when you close your eyes and wish for something?
    Well, God's the person that is ignoring you.
    pi_45529184
    quote:
    Op vrijdag 19 januari 2007 20:19 schreef NX het volgende:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Omdat de Haitian de hele tijd in de buurt van Mr. Bennet was en dus de krachten van Sylar onder controle kon houden. En toen Eden voor hem ging staan was die Haitian er niet.. Dus kon Sylar dat doen.
      zaterdag 20 januari 2007 @ 16:28:07 #164
    116613 NX
    mixin...
    pi_45535325
    quote:
    Op zaterdag 20 januari 2007 11:57 schreef J0sT het volgende:

    [..]

    Omdat de Haitian de hele tijd in de buurt van Mr. Bennet was en dus de krachten van Sylar onder controle kon houden. En toen Eden voor hem ging staan was die Haitian er niet.. Dus kon Sylar dat doen.
    Ja klopt, dat wist ik maar Tim Kring zegt in de interview...
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


    [ Bericht 5% gewijzigd door NX op 20-01-2007 17:16:25 ]
    pi_45536128
    De tagjes in de spoilers staan niet helemaal goed . Ik verander het even als je het niet erg vindt, want er staat nu wel een spoiler zichtbaar.
    pi_45536144
    Kut, om te verwijderen moet ik de post natuurlijk bekijken en dat wil ik niet .
      zaterdag 20 januari 2007 @ 17:00:59 #167
    82471 CrazyDutchPunk
    Just watch me burn...
    pi_45536221
    quote:
    Op zaterdag 20 januari 2007 16:58 schreef clumsy_clown het volgende:
    Kut, om te verwijderen moet ik de post natuurlijk bekijken en dat wil ik niet .
    Ik heb het al veranderd
    You know when you close your eyes and wish for something?
    Well, God's the person that is ignoring you.
    pi_45536554
    Je bent een held.
    Amen.
      zaterdag 20 januari 2007 @ 17:15:35 #169
    116613 NX
    mixin...
    pi_45536647
    Haha, nice done guys

    Wist zelf niet hoe je die quote in spoler tags moet zetten, thanx!
      zondag 21 januari 2007 @ 17:59:37 #170
    87680 Mirel
    Mirel wil een bongophone.
    pi_45565704
    KICKJE

    Morgen nieuwe
    When all else fails, you always have delusion.
    pi_45566971
    Nah, overmorgen.
    Amen.
      zondag 21 januari 2007 @ 19:01:05 #172
    87680 Mirel
    Mirel wil een bongophone.
    pi_45567625
    Oh ja 's avond uitgezonden he.
    When all else fails, you always have delusion.
      Redactie Games zondag 21 januari 2007 @ 22:22:13 #173
    52557 crew  Mr.Noodle
    Offtopic in geleuter...
    pi_45569079
    quote:
    Op zondag 21 januari 2007 18:41 schreef Jivis het volgende:
    Nah, overmorgen.
    Maandagnacht....
    How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
    pi_45569539
    Nee, dinsdagnacht GMT.
    pi_45570130
    dinsdag ochtend overal te vinden
    pi_45572322
    Shit en ik maar zoeken.. natuurlijk, morgen pas.
    'Expand my brain, learning juice!'
    <a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
    pi_45573365
    shit ik dacht ook vandaag.
    Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
    pi_45573448
    ben wel benieuwd voor morgen
    pi_45573823
    morgenochtend meteen downloaden, morgenavond kijken
    pi_45574429
    yeah! can't wait
      maandag 22 januari 2007 @ 11:59:51 #181
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_45574450
    MORGEN.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_45574547
    Nog 1 dagje maar!!
    pi_45574663
    Lekker opblijven deze nacht
      maandag 22 januari 2007 @ 15:57:04 #184
    116613 NX
    mixin...
    pi_45581729
    .
    Heroes

    The super Heroes finally returns with more questions than answers as Peter remains in a mysterious coma, Hiro hunts for the samurai sword from Isaac's painting, and Sylar takes up even more of Horn-Rimmed Glasses' time, leaving Claire to ponder her life of lies. Into this mix, a new hero arrives, and fans of British sci-fi will recognize exactly who he is!

    Ik kan niet wachten! Heroes!

    * NBC komt met een nieuwe Heroes website (niet echt nieuw, maar verbeterd)!
    pi_45582808
    quote:
    Op maandag 22 januari 2007 15:57 schreef NX het volgende:
    * NBC komt met een nieuwe Heroes website (niet echt nieuw, maar verbeterd)!
    Flinke verbetering, die andere was haast niet te bekijken vanwege de traagheid

    Oh en vertaling van de afleveringbeschrijving, voor de niet goed engels kunnenden :
    quote:
    Twee weken na de gebeurtenissen uit chapter 11 wordt het verhaal weer opgepakt. Nathan zoekt hulp bij Simone om Peter te redden, terwijl Hiro en Ando op zoek gaan naar het samuraizwaard dat te zien is op Isaac's mysterieuze schilderij. Jessica is het niet eens met Nikki's beslissing zich aan te geven bij de politie. Met zijn helper Eden dood en Matt op zijn hielen, probeert mr. Bennet zich te focussen op zijn orders betreffende Sylar. Claire krijgt een aanbod van de Haitian, maar vraagt zich af hoe haar beslissing haar leven zal veranderen. Mohinder probeert zijn vader's queste weer op te pakken door informatie over "the list" te delen met andere Heroes. Intussen maakt een nieuwe Hero zijn schokkende entree.
    Amen.
    pi_45582925
    quote:
    and fans of British sci-fi will recognize exactly who he is!
    Rimmer, Lister, Cat of Kryten van Red Dwarf? . Dr. Who? Wie, wie, wie? .
    pi_45583012
    quote:
    Op maandag 22 januari 2007 16:28 schreef Jivis het volgende:

    [..]

    Flinke verbetering, die andere was haast niet te bekijken vanwege de traagheid

    Oh en vertaling van de afleveringbeschrijving, voor de niet goed engels kunnenden :
    [..]
    Als je geen Engels kunt kan ik me niet voorstellen dat je nu Heroes volgt aangezien dat ook Engels is zonder ondertiteling. .
    pi_45583741
    quote:
    Op maandag 22 januari 2007 16:34 schreef -Wolf- het volgende:

    [..]

    Als je geen Engels kunt kan ik me niet voorstellen dat je nu Heroes volgt aangezien dat ook Engels is zonder ondertiteling. .
    NL subs komen een paar dagen na de release van de aflevering beschikbaar
    Amen.
      maandag 22 januari 2007 @ 16:58:58 #189
    116613 NX
    mixin...
    pi_45583830
    quote:
    Op maandag 22 januari 2007 16:56 schreef Jivis het volgende:

    [..]

    NL subs komen een paar dagen na de release van de aflevering beschikbaar
    Omdat de site van Heroes is veranderd, zag ik dat een aantal plaatjes en informatie is veranderd, waardoor ik verplicht ben om de OP te veranderen en heb meteen je fansite aan de OP toegevoegd!
    pi_45583856
    quote:
    Op maandag 22 januari 2007 16:58 schreef NX het volgende:

    [..]

    Omdat de site van Heroes is veranderd, zag ik dat een aantal plaatjes en informatie is veranderd, waardoor ik verplicht ben om de OP te veranderen en heb meteen je fansite aan de OP toegevoegd!
    Thanks
    Amen.
      maandag 22 januari 2007 @ 17:07:57 #191
    116613 NX
    mixin...
    pi_45584149
    quote:
    Op maandag 22 januari 2007 16:59 schreef Jivis het volgende:

    [..]

    Thanks
    You'r welcome
      maandag 22 januari 2007 @ 17:09:58 #192
    82471 CrazyDutchPunk
    Just watch me burn...
    pi_45584210
    quote:
    Op maandag 22 januari 2007 16:32 schreef -Wolf- het volgende:

    [..]

    Rimmer, Lister, Cat of Kryten van Red Dwarf? . Dr. Who? Wie, wie, wie? .
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    You know when you close your eyes and wish for something?
    Well, God's the person that is ignoring you.
    pi_45584239
    quote:
    Op maandag 22 januari 2007 16:56 schreef Jivis het volgende:

    [..]

    NL subs komen een paar dagen na de release van de aflevering beschikbaar
    Ok, dat wist ik niet.
      maandag 22 januari 2007 @ 17:10:59 #194
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_45584255
    quote:
    Op maandag 22 januari 2007 16:59 schreef Jivis het volgende:

    [..]

    Thanks
    Mooie site trouwens .
    And if you listen very hard
    The tune will come to you at last
    When all are one and one is all
    To be a rock and not to roll
      maandag 22 januari 2007 @ 17:13:14 #195
    116613 NX
    mixin...
    pi_45584329
    quote:
    Op maandag 22 januari 2007 17:10 schreef -Wolf- het volgende:

    [..]

    Ok, dat wist ik niet.
    Hierboven (deze pagina) staat een lange spoilers post van mij, kijk daar maar eens in

    Post: [USA] Heroes #7 - It was me...
      dinsdag 23 januari 2007 @ 04:02:41 #196
    10763 popolon
    Fetchez la vache!
    pi_45586902
    Hij was weer leuk.
    Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
      dinsdag 23 januari 2007 @ 08:15:32 #197
    101884 PeRi
    Allons-y!
    pi_45587448
    Straks weer kijken . !!!
    Whatever I want.
      dinsdag 23 januari 2007 @ 10:07:00 #198
    98312 Ewaldus
    Save the cheerleader
    pi_45589052
    Hij was wel te genieten, maar niet spectaculair...

    leuk einde wel: Who needs God when you've got me.
    niets
    pi_45589558
    Leuke aflevering, zou die kerel in dat schuurtje een nieuwe bad guy zijn?

    En betekent dat kaartje van Claire's pa dat we nu ook 'The Heroes Experience' gaan krijgen (net als Lost had)?
      dinsdag 23 januari 2007 @ 11:03:35 #200
    139407 jorienvdherik
    Feyenoord KNVB Beker 07-08
    pi_45590305
    Wat een gave serie zeg
    Had gister alf 1 gekeken en ben nu bezig met alf 2, ga proberen zo snel mogelijk bij te lopen

    vette beelden van al die gasten overal in de wereld
      dinsdag 23 januari 2007 @ 11:06:00 #201
    48288 Mikkie
    Mastermind.
    pi_45590355
    - Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

    [ Bericht 75% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 15:02:40 ]
    Zerg schreef:
    1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
    pi_45590680
    quote:
    Op dinsdag 23 januari 2007 11:06 schreef Mikkie het volgende:
    Kut, heb 'm nog niet gezien maar nu moet ik natuurlijk weer uit dit topic blijven
    dat probleem heb ik ook
    pi_45591735
    quote:
    Op dinsdag 23 januari 2007 10:07 schreef Ewaldus het volgende:
    leuk einde wel: Who needs God when you've got me.
    Idd, mooie titel voor het volgende topic.

    Hebben jullie dit al gezien
    http://www.primatechpaper.com
    'Expand my brain, learning juice!'
    <a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
      dinsdag 23 januari 2007 @ 11:57:10 #204
    87680 Mirel
    Mirel wil een bongophone.
    pi_45591908
    Die kerel in de schuur probeert z'n krachten te controleren, te oefenen. Hoop dat die een goodguy wordt, dat zal wel gaaf zijn.
    When all else fails, you always have delusion.
      dinsdag 23 januari 2007 @ 12:27:32 #205
    98312 Ewaldus
    Save the cheerleader
    pi_45592770
    quote:
    Op dinsdag 23 januari 2007 11:51 schreef crossover het volgende:

    [..]

    Idd, mooie titel voor het volgende topic.

    Hebben jullie dit al gezien
    http://www.primatechpaper.com
    heb er gekeken, kan er helaas niet inloggen, kan die code uit het javascript niet kraken ..
    Je ziet wel dat in de Statusbalk van IE iets met Heroes staat, en een 404 gaat naar nbc.com
    niets
      dinsdag 23 januari 2007 @ 12:28:54 #206
    98312 Ewaldus
    Save the cheerleader
    pi_45592810
    quote:
    Op dinsdag 23 januari 2007 11:57 schreef Mirel het volgende:
    Die kerel in de schuur probeert z'n krachten te controleren, te oefenen. Hoop dat die een goodguy wordt, dat zal wel gaaf zijn.
    ik denk zelf eigenlijk dat hij Peter gaat betoveren of iets dergelijks. Want als je ziet dat de zooi weer opgeblazen gaat worden krijgt Peter ook van die gloeiende handen.
    Hoe kom jij ebij dat het een goodguy wordt? Alles wijst erop dat ie een badguy is..
    niets
    pi_45592909
    Heroes the nexter chapter begins now!

    24, Prison Break, Heroes
      dinsdag 23 januari 2007 @ 12:55:17 #208
    32402 s0k
    ..............................
    pi_45593522
    quote:
    Op dinsdag 23 januari 2007 12:27 schreef Ewaldus het volgende:

    [..]

    heb er gekeken, kan er helaas niet inloggen, kan die code uit het javascript niet kraken ..
    Je ziet wel dat in de Statusbalk van IE iets met Heroes staat, en een 404 gaat naar nbc.com
    goh, was dus niet de enige die gelijk in de html-source ging kijken
    mss moeten we maar ff op got kijken, daar lopen genoeg nerds rond die ook vast heroes kijken
    ..................................................................................................................................................
      dinsdag 23 januari 2007 @ 12:57:36 #209
    98312 Ewaldus
    Save the cheerleader
    pi_45593574
    quote:
    Op dinsdag 23 januari 2007 12:55 schreef s0k het volgende:

    [..]

    goh, was dus niet de enige die gelijk in de html-source ging kijken
    mss moeten we maar ff op got kijken, daar lopen genoeg nerds rond die ook vast heroes kijken
    even snel gezocht
    http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1167559/17

    edit: heb je al gevonden
    niets
      dinsdag 23 januari 2007 @ 13:00:23 #210
    32402 s0k
    ..............................
    pi_45593646
    quote:
    Op dinsdag 23 januari 2007 12:57 schreef Ewaldus het volgende:

    [..]

    even snel gezocht
    http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1167559/17

    edit: heb je al gevonden
    hehe, ik was er als de kippe bij natuurlijk
    ..................................................................................................................................................
      dinsdag 23 januari 2007 @ 13:03:42 #211
    98312 Ewaldus
    Save the cheerleader
    pi_45593723
    quote:
    Op dinsdag 23 januari 2007 13:00 schreef s0k het volgende:

    [..]

    hehe, ik was er als de kippe bij natuurlijk
    ik denk trouwens dat het wachtwoord seireus in de serie is te vinden.
    Zie je niet welk nummer hij erop schrijft als hij het kaartje aan Mohinder geeft?
    niets
      dinsdag 23 januari 2007 @ 13:05:06 #212
    32402 s0k
    ..............................
    pi_45593766
    Ben al aan het kijken. Vrees dat het pas in de volgende episode te zien is

    je ziet op +/-35:27 een stukje van de acherkant van dat papiertje, maar HRG's pen deed het kennelijk niet het is nog blanco.
    ..................................................................................................................................................
      dinsdag 23 januari 2007 @ 13:06:43 #213
    98312 Ewaldus
    Save the cheerleader
    pi_45593804
    quote:
    Op dinsdag 23 januari 2007 13:05 schreef s0k het volgende:
    Ben al aan het kijken. Vrees dat het pas in de volgende episode te zien is
    scene is op 35m:20s ...Niets te zien
    niets
    pi_45593818
    is de nieuwe aflevering nou nr 12?
    * Byte_Me moet de OP beter lezen

    [ Bericht 51% gewijzigd door Byte_Me op 23-01-2007 13:14:42 ]
      dinsdag 23 januari 2007 @ 13:07:24 #215
    32402 s0k
    ..............................
    pi_45593820
    hehe, klopt. zuur is het.
    ..................................................................................................................................................
      dinsdag 23 januari 2007 @ 13:16:48 #216
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_45594064
    Oeh, die onzichtbare gast is dus de nieuwe hero .
    And if you listen very hard
    The tune will come to you at last
    When all are one and one is all
    To be a rock and not to roll
    pi_45594096
    ik ga zo maar eens kijken..
    pi_45594848
    quote:
    Op dinsdag 23 januari 2007 13:03 schreef Ewaldus het volgende:

    [..]

    ik denk trouwens dat het wachtwoord seireus in de serie is te vinden.
    Zie je niet welk nummer hij erop schrijft als hij het kaartje aan Mohinder geeft?
    Je moet dat nummer bellen om de code te krijgen: MT36
      dinsdag 23 januari 2007 @ 14:02:41 #219
    8898 Darklight
    The Truth Will Set You Free
    pi_45595257
    Ken deze serie helemaal niet, vanavond maar ff downloaden
    pi_45595898
    quote:
    Op dinsdag 23 januari 2007 14:02 schreef Darklight het volgende:
    Ken deze serie helemaal niet, vanavond maar ff downloaden
    Doen!
      dinsdag 23 januari 2007 @ 15:14:19 #221
    53267 TC03
    Catch you on the flipside
    pi_45597496
    Leuke aflevering.
    Ten percent faster with a sturdier frame
    pi_45597604
    quote:
    Op dinsdag 23 januari 2007 10:29 schreef Symer het volgende:
    Leuke aflevering, zou die kerel in dat schuurtje een nieuwe bad guy zijn?
    Hehe, ik realiseer me na het lezen van de nieuwe comic pas dat dat radioactieve Ted was

    Stomme pauzes
      dinsdag 23 januari 2007 @ 15:59:16 #223
    136739 RandomReader
    Save the cheerleader, get laid
    pi_45599198
    quote:
    Op dinsdag 23 januari 2007 15:17 schreef Symer het volgende:

    [..]

    Hehe, ik realiseer me na het lezen van de nieuwe comic pas dat dat radioactieve Ted was

    Stomme pauzes
    Hij gaat een Kamehameha voorbereiden.
    Ik wil een plaatje posten!
    pi_45601297
    vond 'm weer goed
    alleen weer véél te snel afgelopen
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    volgende aflevering mag van mij part nu gelijk wel komen
    grr
      dinsdag 23 januari 2007 @ 17:01:32 #225
    105460 DerBolle
    Electro Native
    pi_45601508
    net deel 8 t / m 12 gezien

    jezus, ik moet weten wat er verder gebeurd
    "I don't mean to sound bitter, cold or cruel, but I am, so that's how it comes out." - Bill Hicks
      dinsdag 23 januari 2007 @ 17:02:03 #226
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_45601524
    Troost je, je bent niet de enige .
    And if you listen very hard
    The tune will come to you at last
    When all are one and one is all
    To be a rock and not to roll
      dinsdag 23 januari 2007 @ 17:08:54 #227
    50691 Christiaan
    Futue te ipsum
    pi_45601755
    Hij was weer chill.
    Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
    Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
      dinsdag 23 januari 2007 @ 17:27:19 #228
    105460 DerBolle
    Electro Native
    pi_45602380
    quote:
    Op dinsdag 23 januari 2007 17:02 schreef Fir3fly het volgende:
    Troost je, je bent niet de enige .
    ben vorige week pas begonnen met kijken.. dacht nog voorraad genoeg.. niet dus.
    "I don't mean to sound bitter, cold or cruel, but I am, so that's how it comes out." - Bill Hicks
    pi_45603387
    Als Linderman maar niet op de lijst staat (sounds like an evil dude)
      dinsdag 23 januari 2007 @ 18:13:53 #230
    82471 CrazyDutchPunk
    Just watch me burn...
    pi_45603943
    http://www.nbc.com/Heroes/360/
    Filmpje 'Wireless' al gezien? Gaaf Leuk dat die strips de inleiding waren, en na dit filmpje ook weer verdergaat waar t filmpje stopte!
    You know when you close your eyes and wish for something?
    Well, God's the person that is ignoring you.
    pi_45605973
    O wat een aflevering!
    Die Linderman, die speelt dus echt een balngrijke rol!
    Hij komt overal ter sprake, en hij verzamelt allemaal Heroes-spul..
    Die kerel in dat schuurtje is Ted "Plutonic Boy". Hoe hij daar komt is voor mij een raadsel. Hij zat toch vast voor "kankerverwekking" bij zijn vrouw?
    En wat vreemd dat Peter ook naar Nevada desert wil (waar die Ted in een schuurtje zit). Waarom zou hij daar heen gaan?
    Maar wwr voor Heroes!
    En vet van die website zeg! Lache dat het zo interactief is! Laat het weten als men erachter is hoe het werkt en wat het is..
      dinsdag 23 januari 2007 @ 19:14:38 #232
    160346 Mavro
    Black & Red
    pi_45606132
    quote:
    Op dinsdag 23 januari 2007 13:16 schreef Fir3fly het volgende:
    Oeh, die onzichtbare gast is dus de nieuwe hero .
    Of de nieuwe villain.
    "If you can fake sincerity, you can fake pretty much anything."
      dinsdag 23 januari 2007 @ 19:17:04 #233
    8898 Darklight
    The Truth Will Set You Free
    pi_45606236
    zometeen ff aflevering 1 kijken
    Volgende week ben ik bij
    pi_45606689
    quote:
    Op dinsdag 23 januari 2007 18:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
    http://www.nbc.com/Heroes/360/
    Filmpje 'Wireless' al gezien? Gaaf Leuk dat die strips de inleiding waren, en na dit filmpje ook weer verdergaat waar t filmpje stopte!
    F^%&%^&%^&KKINH KUTFLASHPLAYER! Godverdegodver, het kostte me godverdomme een half uur voor ik het werkend had gekregen.
    pi_45606806
    Ik zet dit ff tussen spoilers, anders gaan mensen zeiken:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_45606970
    quote:
    Op dinsdag 23 januari 2007 19:11 schreef J0sT het volgende:
    En wat vreemd dat Peter ook naar Nevada desert wil (waar die Ted in een schuurtje zit). Waarom zou hij daar heen gaan?
    Hij is bang dat hij gaat exploderen, vandaar dat hij waarschijnlijk naar een verlaten gebied wil.
    Amen.
    pi_45607202
    quote:
    Op dinsdag 23 januari 2007 19:33 schreef Jivis het volgende:

    [..]

    Hij is bang dat hij gaat exploderen, vandaar dat hij waarschijnlijk naar een verlaten gebied wil.
    Owke.. Dat kan natuurlijk ook!
    Ja, ik breng het direct in verband met Ted, die ook in Nevada Desert zit..
      dinsdag 23 januari 2007 @ 19:41:14 #238
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_45607310
    quote:
    Op dinsdag 23 januari 2007 19:33 schreef Jivis het volgende:

    [..]

    Hij is bang dat hij gaat exploderen, vandaar dat hij waarschijnlijk naar een verlaten gebied wil.
    Ik neem aan dat hij ook wel snapt dat hij alleen explodeert als Ted bij hem in de buurt is.
    And if you listen very hard
    The tune will come to you at last
    When all are one and one is all
    To be a rock and not to roll
    pi_45607392
    quote:
    Op dinsdag 23 januari 2007 19:30 schreef J0sT het volgende:
    Ik zet dit ff tussen spoilers, anders gaan mensen zeiken:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_45607473
    quote:
    Op dinsdag 23 januari 2007 19:43 schreef edejong het volgende:

    [..]
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      dinsdag 23 januari 2007 @ 19:53:52 #241
    87680 Mirel
    Mirel wil een bongophone.
    pi_45607854
    Wie de fuck is Hanah?
    When all else fails, you always have delusion.
    pi_45607907
    nog niemand die primatechpaper site "gekraakt?"
      dinsdag 23 januari 2007 @ 19:56:16 #243
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_45607972
    Peter neemt dus Teddie's power over en kan het niet controleren, oftewel BOEM.

    Leuke ep. .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_45608095
    quote:
    Op dinsdag 23 januari 2007 19:41 schreef Fir3fly het volgende:

    [..]

    Ik neem aan dat hij ook wel snapt dat hij alleen explodeert als Ted bij hem in de buurt is.
    Peter weet toch nog niets van die Ted af?
    Amen.
      dinsdag 23 januari 2007 @ 19:59:00 #245
    116613 NX
    mixin...
    pi_45608097
    quote:
    Op dinsdag 23 januari 2007 19:41 schreef Fir3fly het volgende:

    [..]

    Ik neem aan dat hij ook wel snapt dat hij alleen explodeert als Ted bij hem in de buurt is.
    Dat klopt, maar er is 1 belangrijk punt wat alles over Peter kan ontkrachten, en dat is dat hij waarschijnlijk in de zeer nabije toekomst, niet meer in de buurt van een Hero hoeft te zijn om zijn/haar krachten te gebruiken... Dat wil zeggen dat hij straks eenmaal in de buurt is geweest van een Hero, zijn/haar kracht kopieerd en wanneer dan ook kan gebruiken zonder dat die ene Hero bij hem in de buurt is...
    .
    quote:
    Op dinsdag 23 januari 2007 19:33 schreef Jivis het volgende:

    [..]

    Hij is bang dat hij gaat exploderen, vandaar dat hij waarschijnlijk naar een verlaten gebied wil.
    Peter weet dat Ted in Nevada zit... De reden waarom hij er naar toe gaat is omdat hij op zoek is naar antwoorden!

    Hij zegt iets zeer belangrijks in zijn droom, "I Have His Power (of zo iets), I Can't Control It", en dan BOEM!...

    Geweldig aflevering! Ik krijg echt bij elke scene de goose bumps bij het kijken van deze serie... Top serie!
      dinsdag 23 januari 2007 @ 20:00:52 #246
    116613 NX
    mixin...
    pi_45608188
    quote:
    Op dinsdag 23 januari 2007 19:54 schreef kletskop het volgende:
    nog niemand die primatechpaper site "gekraakt?"
    Ik kan inloggen en dan een "application form" invullen, naw gegevens enzo
    quote:
    Thank you for your interest in joining the Primatech Paper family.

    Please take your time to complete the following application form completely and honestly. One of our HR representatives will be calling you shortly should you meet our qualifications. Good luck!
    pi_45608242
    waarmee heb je ingelogt dan?
      dinsdag 23 januari 2007 @ 20:04:25 #248
    116613 NX
    mixin...
    pi_45608344
    quote:
    Op dinsdag 23 januari 2007 20:02 schreef kletskop het volgende:
    waarmee heb je ingelogt dan?
    http://www.primatechpaper.com/career.shtml
    quote:
    Please enter your invitation code to apply for open positions with Primatech Paper.

    Code:
    MT36, je krijgt niets bijzonders te zien en heb formulier niet ingevuld...
    pi_45608434
    hoe ben je op MT36 gekomen? Formulier is inderdaad onzin zo te zien, jammer
      dinsdag 23 januari 2007 @ 20:09:36 #250
    116613 NX
    mixin...
    pi_45608529
    quote:
    Op dinsdag 23 januari 2007 20:07 schreef kletskop het volgende:
    hoe ben je op MT36 gekomen? Formulier is inderdaad onzin zo te zien, jammer
    Lezen...
    quote:
    Op dinsdag 23 januari 2007 13:47 schreef Symer het volgende:

    [..]

    Je moet dat nummer bellen om de code te krijgen: MT36
    pi_45608598
    quote:
    Op dinsdag 23 januari 2007 20:09 schreef NX het volgende:

    [..]

    Lezen...
    [..]
    pi_45608749


    Zij is evil en !
      dinsdag 23 januari 2007 @ 20:17:54 #253
    116613 NX
    mixin...
    pi_45608895
    Ik hoop dat men de nieuwe trailer gezien heeft

    http://video.nbc.com/player.html?dlid=57505, vandaag was het al ongelooflijk spanned, volgende week wordt het weer kwijlen!
    .
    quote:
    Op dinsdag 23 januari 2007 20:14 schreef Ogala het volgende:
    [afbeelding]

    Zij is evil en !
    Geen idee, lijkt erop maar dat is niet Mascha Barton (of hoe ze ook mag heten...).
      dinsdag 23 januari 2007 @ 20:23:23 #254
    116613 NX
    mixin...
    pi_45609156
    quote:
    Op dinsdag 23 januari 2007 19:53 schreef Mirel het volgende:
    Wie de fuck is Hanah?
    pi_45610245
    Die dialoog tussen Nathan Petrelli en Hiro. "Could you keep it down?"
      dinsdag 23 januari 2007 @ 20:56:13 #256
    116613 NX
    mixin...
    pi_45610601
    quote:
    Op dinsdag 23 januari 2007 20:47 schreef mrkanarie het volgende:
    Die dialoog tussen Nathan Petrelli en Hiro. "Could you keep it down?"
    Hiro:" You are the flyingman, WOOSSSSSSSHHHHHHH"
    Petrelli: "Keep it down will ya?"
    Hiro: "woossshhhh"

    Ik viel bijna van me stoel af!
      dinsdag 23 januari 2007 @ 20:56:43 #257
    163768 Happel
    Je Suis Roi
    pi_45610624
    Ik wil ook onzichtbaar zijn.
    Elite
    Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
    Tegen TTIP
    pi_45611084
    quote:
    Op dinsdag 23 januari 2007 20:56 schreef NX het volgende:

    [..]

    Hiro:" You are the flyingman, WOOSSSSSSSHHHHHHH"
    Petrelli: "Keep it down will ya?"
    Hiro: "woossshhhh"

    Ik viel bijna van me stoel af!
      dinsdag 23 januari 2007 @ 21:17:33 #259
    116613 NX
    mixin...
    pi_45611543
    quote:
    Op dinsdag 23 januari 2007 21:07 schreef mrkanarie het volgende:

    [..]

    Nog hilarischer;

    Petrelli: "What do you think that makes the bomb go off?"
    Hiro: "Don't know, probably badguy"
    Petrelli: "badguy ?"
    Hiro: "Yes, like bilan"
    Petrelli: "What's that? "
    Hiro: "Bilan!"
    Petrelli: "Bilian?"
    Hiro: "Bilan!"
    Petrelli: "Vilian!!"
    Hiro: "Vweeee"
    Petrelli: "Wee!"
    Hiro: "Vweeeelian!"




    Godsend - The Sword...


    [ Bericht 8% gewijzigd door NX op 23-01-2007 21:28:34 ]
    pi_45612356
    quote:
    Op dinsdag 23 januari 2007 20:56 schreef Happel het volgende:
    Ik wil ook onzichtbaar zijn.
    Volgensmij is die meneer permanent onzichtbaar. Dat lijkt me toch iets minder.
    Amen.
    pi_45612460
    Of wacht, toch niet, dan zou die ook geen geld en een mobiele telefoon jatten
    Amen.
    pi_45612658
    'Expand my brain, learning juice!'
    <a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
      dinsdag 23 januari 2007 @ 21:59:08 #263
    116613 NX
    mixin...
    pi_45613160
    quote:
    Op dinsdag 23 januari 2007 21:42 schreef Jivis het volgende:
    Of wacht, toch niet, dan zou die ook geen geld en een mobiele telefoon jatten
    Ik weet niet meer waar ik het heb gelezen, maar volgens mij is hij echt permanent onzichtbaar...
      dinsdag 23 januari 2007 @ 21:59:42 #264
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_45613177
    http://www.youtube.com/watch?v=pW8s44om3_E

    Nieuwe preview voor next episode .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      dinsdag 23 januari 2007 @ 21:59:54 #265
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_45613184
    quote:
    Op dinsdag 23 januari 2007 21:59 schreef NX het volgende:

    [..]

    Ik weet niet meer waar ik het heb gelezen, maar volgens mij is hij echt permanent onzichtbaar...
    Wat moet ie dan met geld? Hij kan gewoon alles jatten wat ie wil .
    And if you listen very hard
    The tune will come to you at last
    When all are one and one is all
    To be a rock and not to roll
      dinsdag 23 januari 2007 @ 22:01:51 #266
    116613 NX
    mixin...
    pi_45613257
    quote:
    Op dinsdag 23 januari 2007 21:59 schreef Fir3fly het volgende:

    [..]

    Wat moet ie dan met geld? Hij kan gewoon alles jatten wat ie wil .
    Jah klopt, daar heb ik ook aan gedacht, maar ik het het hier al een paar gepost, hij, de onzichtbare man moest juist laten zien dat het niet altijd zijn vordeelen heeft om een Hero te zijn... was door de producers naar buiten gebracht...
    pi_45613358
    quote:
    Op dinsdag 23 januari 2007 21:17 schreef NX het volgende:
    Godsend - The Sword...
    [afbeelding]
    Dat is dus een combinatie van een paar Japanse karakters, zou het dan toeval zijn dat die Samurai dat op z'n zwaard had?

    Ik had namelijk het idee dat deze nieuwe evolutionaire stap iets recentelijks was, maar dat zwaard is 400 jaar oud
      dinsdag 23 januari 2007 @ 22:06:03 #268
    1234 HiZ
    Istanbullu
    pi_45613415
    jezus, wat gaat het langzaaaaaaam !!!!!
    pi_45613613
    quote:
    Op dinsdag 23 januari 2007 21:17 schreef NX het volgende:

    [..]

    Nog hilarischer;

    Petrelli: "What do you think that makes the bomb go off?"
    Hiro: "Don't know, probably badguy"
    Petrelli: "badguy ?"
    Hiro: "Yes, like bilan"
    Petrelli: "What's that? "
    Hiro: "Bilan!"
    Petrelli: "Bilian?"
    Hiro: "Bilan!"
    Petrelli: "Vilian!!"
    Hiro: "Vweeee"
    Petrelli: "Wee!"
    Hiro: "Vweeeelian!"




    Godsend - The Sword...
    [afbeelding]
    Of als die naar die Dino-video kijkt
    "Look out!"
    Amen.
    pi_45613684
    Ik had toch gehoopt op wat meer duidelijkheid. Al die losse puzzelstukjes moeten toch een keer bij elkaar komen.. Toch wel een leuke aflevering. Vooral Hiro is natuurlijk geniaal.

    Bij die 'ontploffing' van Peter is Hiro trouwens nog in zn gewone kloffie (ipv Samurai outfit) en heeft Peter nog geen litteken.
      dinsdag 23 januari 2007 @ 22:14:20 #271
    116613 NX
    mixin...
    pi_45613743
    quote:
    Op dinsdag 23 januari 2007 22:04 schreef Symer het volgende:

    [..]

    Dat is dus een combinatie van een paar Japanse karakters, zou het dan toeval zijn dat die Samurai dat op z'n zwaard had?

    Ik had namelijk het idee dat deze nieuwe evolutionaire stap iets recentelijks was, maar dat zwaard is 400 jaar oud
    Ik vond het ook verassend dat het op de zwaard was, maar dat maakte het alleen maar stoerder ...
    Niet voor niets wordt de nadruk gelegt op de "Evolution (Theory)", hoeft niet iets nieuws te zijn...

    Ik kan niet wachten...;


    [ Bericht 13% gewijzigd door NX op 23-01-2007 22:31:13 ]
      dinsdag 23 januari 2007 @ 22:15:33 #272
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_45613795
    quote:
    Op dinsdag 23 januari 2007 22:06 schreef HiZ het volgende:
    jezus, wat gaat het langzaaaaaaam !!!!!
    Dat is ook mijn eerste gedachte na het zien van deze aflevering. Niet echt iets nieuws bekend geworden.
    Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
    Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
    [b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
      dinsdag 23 januari 2007 @ 22:17:50 #273
    116613 NX
    mixin...
    pi_45613885
    quote:
    Op dinsdag 23 januari 2007 22:15 schreef Dos37 het volgende:

    [..]

    Dat is ook mijn eerste gedachte na het zien van deze aflevering. Niet echt iets nieuws bekend geworden.
    Niet echt nieuws?

    - Eden is dood
    - Haitian kan praten
    - Peter ontwaakt van zijn coma/droom
    - Nikki/Jessica zit vast en het geld wat gestolen was, is van Linderman
    - Naam van Lindermand duikt overal op (de big boss van HRG misschien?)
    - Hiro is eindelijk opzoek naar zijn symbool, de zwaard
    - Linderman heeft de zwaard van Hiro
    - Nieuwe karakter, onzichtbare man, wordt geintroduceerd
    - Isaac is weer terug
    - etc.
    .
    quote:
    Op dinsdag 23 januari 2007 22:11 schreef Jivis het volgende:

    [..]

    Of als die naar die Dino-video kijkt
    "Look out!"
    Hahahha, heb diezelfde scene's even voor de lol opnieuw gekeken, hilarische aflevering!

    [ Bericht 10% gewijzigd door NX op 23-01-2007 22:24:29 ]
    pi_45614045
    Scherp..
    Ik ben nooit zo goed in het interpreteren van series...
    'Expand my brain, learning juice!'
    <a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
    pi_45614105
    well said NX
      dinsdag 23 januari 2007 @ 22:23:28 #276
    116613 NX
    mixin...
    pi_45614115
    quote:
    Op dinsdag 23 januari 2007 22:21 schreef crossover het volgende:
    Scherp..
    Te veel M&M's he...
    pi_45614932
    ah de preview ziet er goed uit, kon al niet wachten, nu al helemaaaaaal niet meer
    pi_45615152
    NX, de helft van die lijst was al bekend. Ik vond het een saaie aflevering, en die "grapjes" van Hiro waren eerder vervelend.

    Edit

    Ik zie dat het wachtwoord geraden is, net als mijn bruteforce-app klaar is. Doh

    [ Bericht 44% gewijzigd door Geqxon op 23-01-2007 22:58:44 ]
    pi_45615807
    maar sylar was toch ontsnapt toen hij eden vermoordde? nu weer gevangen? heb ik soms iets gemist
    pi_45615860
    quote:
    Op dinsdag 23 januari 2007 23:03 schreef Byte_Me het volgende:
    maar sylar was toch ontsnapt toen hij eden vermoordde? nu weer gevangen? heb ik soms iets gemist
    Dat viel mij ook op ja.
    Misschien kwam die Haïtiaan op tijd langs o.i.d.
    Ik ben geen Chinees, ik ben Joods.
    pi_45615890
    Sylar werd neergeschoten met verdovingspijltjes
      dinsdag 23 januari 2007 @ 23:13:14 #282
    116613 NX
    mixin...
    pi_45616200
    quote:
    Op dinsdag 23 januari 2007 22:49 schreef Geqxon het volgende:
    NX, de helft van die lijst was al bekend. Ik vond het een saaie aflevering, en die "grapjes" van Hiro waren eerder vervelend.
    Ja klopt, dankzij de previews/trailers, maar dan om te zeggen dat het niets bijzonders was, waarom kijk je dan nog? (het is niet om vervelend te doen)

    Heroes is niet zomaar een serie, het is een doordachte, goede, stevige serie. Alles hangt samen; als de een er niet is dan zal de ander er ook niet zijn, gebeurtenissen gebeuren op een bepaalde manier, het geeft ons inzicht in de serie, je wordt betrokken bij het verhaal, etc, etc...
    pi_45617359
    Waarom ik het kijk? Ik weet dat het een lopend verhaal is, en dat alles belangrijk is, maar deze aflevering had imho weinig actie als ik het vergelijk met de "save the cheerleader" aflevering. Na een dergelijk lange stop moeten ze imho terugkomen met een enorm sterke aflevering, en ik vind dat ze dat niet goed gelukt is, als ik het zo vergelijk met Prison Break
      dinsdag 23 januari 2007 @ 23:57:03 #284
    116613 NX
    mixin...
    pi_45617790
    quote:
    Op dinsdag 23 januari 2007 23:43 schreef Geqxon het volgende:
    Waarom ik het kijk? Ik weet dat het een lopend verhaal is, en dat alles belangrijk is, maar deze aflevering had imho weinig actie als ik het vergelijk met de "save the cheerleader" aflevering. Na een dergelijk lange stop moeten ze imho terugkomen met een enorm sterke aflevering, en ik vind dat ze dat niet goed gelukt is, als ik het zo vergelijk met Prison Break
    Dat "Waarom kijk je het dan nog?" was niet voor jou bedoeld, maar algemeen

    Daar heb je gelijk in en dat had ik zelf ook gehoopt, naar mijn gevoel miste het wat maar wist ik het niet te plaatsen, dat is niet erg, ik verheug me daarom op de volgende afleveringen want als mijn sources kloppen, wordt het alleen maar interessanter...
    pi_45618345
    Het "hoogtepunt" van deze aflevering was nog wel Nikki die haar borsten tegen het glas platdrukte






    [ Bericht 63% gewijzigd door Geqxon op 24-01-2007 00:26:05 ]
      woensdag 24 januari 2007 @ 01:00:24 #286
    14153 wimpie-bosboom
    Charlie don't surf!
    pi_45619358
    Levende vissen zwemmen tegen de stroom in, alleen de dooie drijven mee.
    pi_45619392
    Vette ep, vette trailer voor volgende week, beste TV-serie van de afgelopen 20 jaar! .
    pi_45619408
    quote:
    Het dieptepunt bedoel je, die borsten wil je toch niet plat zien
    Amen.
      woensdag 24 januari 2007 @ 01:31:33 #289
    116613 NX
    mixin...
    pi_45619856
    quote:
    Op woensdag 24 januari 2007 01:02 schreef Jivis het volgende:

    [..]

    Het dieptepunt bedoel je, die borsten wil je toch niet plat zien
    Geqxon's fantasie is dat ze ergens tegen aan drukken/bewegen
      woensdag 24 januari 2007 @ 08:43:41 #290
    8898 Darklight
    The Truth Will Set You Free
    pi_45621554
    Wel coole serie, gister eerste5 afleveringen gezien, vanavond de rest
      woensdag 24 januari 2007 @ 09:48:27 #291
    87680 Mirel
    Mirel wil een bongophone.
    pi_45622481
    Nikki heeft niet eens borsten.
    When all else fails, you always have delusion.
    pi_45623441
    quote:
    Op dinsdag 23 januari 2007 23:05 schreef Teringjakkie het volgende:

    [..]

    Dat viel mij ook op ja.
    Misschien kwam die Haïtiaan op tijd langs o.i.d.
    Moet je de comic novels op nbc.com/heroes maar lezen..
    pi_45623484
    quote:
    Op woensdag 24 januari 2007 09:48 schreef Mirel het volgende:
    Nikki heeft niet eens borsten.
    Niks slechts over Niki, anders zorg ik dat jij geen borsten meer hebt .
    Ga denk ik maar over van Niki naar Hana. Oef die mag er nog meer wezen dan Niki en Claire! Simone heeft ook wel wat opzich..
    Hana
    pi_45624622
    quote:
    Op woensdag 24 januari 2007 10:42 schreef J0sT het volgende:

    [..]

    Niks slechts over Niki, anders zorg ik dat jij geen borsten meer hebt .
    Ga denk ik maar over van Niki naar Hana. Oef die mag er nog meer wezen dan Niki en Claire! Simone heeft ook wel wat opzich..
    Hana
    Niemand overtreft Claire ja
    Amen.
    pi_45626583
    Vond et niet zo spannend . Had er meer van verwacht, volgende week beter:D
    hi
      woensdag 24 januari 2007 @ 14:19:29 #296
    116613 NX
    mixin...
    pi_45629498
    quote:
    Op woensdag 24 januari 2007 11:24 schreef Jivis het volgende:

    [..]

    Niemand overtreft Claire ja
    Hej je moet open staan voor nieuwe borsten
    pi_45629605
    quote:
    Op woensdag 24 januari 2007 14:19 schreef NX het volgende:

    [..]

    Hej je moet open staan voor nieuwe borsten
    Of een vriendin zoeken.
      woensdag 24 januari 2007 @ 14:27:34 #298
    116613 NX
    mixin...
    pi_45629763
    quote:
    Op woensdag 24 januari 2007 14:22 schreef mrkanarie het volgende:

    [..]

    Of een vriendin zoeken.
    Ja, maar hij wil alleen maar Nikki, hoe gaan we dat oplossen ?
    pi_45629949
    quote:
    Op woensdag 24 januari 2007 14:27 schreef NX het volgende:

    [..]

    Ja, maar hij wil alleen maar Nikki, hoe gaan we dat oplossen ?
    Niki de serie uitkicken, blijft hij ook uit dit topic en valt hij ons dus niet lastig.
    Nog ééntje om het af te leren dan:

      woensdag 24 januari 2007 @ 14:36:41 #300
    116613 NX
    mixin...
    pi_45630034
    quote:
    Op woensdag 24 januari 2007 14:33 schreef mrkanarie het volgende:

    [..]

    Niki de serie uitkicken, blijft hij ook uit dit topic en valt hij ons dus niet lastig.
    Nog ééntje om het af te leren dan:

    [afbeelding]
    BRRR... Dat noemt hij borsten, ik noem dat zakjes, met een puntje eraan, ziet er niet uit op deze foto (de borsten dan he )
      woensdag 24 januari 2007 @ 14:36:58 #301
    116613 NX
    mixin...
    abonnement bol.com Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')