quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:26 schreef Hapertje het volgende:
Dorine was ontroerend na wel een beetje slechte start!
dat beaam ik.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:26 schreef Hapertje het volgende:
Dorine was ontroerend na wel een beetje slechte start!
Het geeft wat rust op de een of andere manier vind ik.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:01 schreef Lynx666 het volgende:
Ze zat er soms wel flink naast vandaag.
Maar ik blijf haar stemgeluid wel enorm waarderen
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:06 schreef Svensational het volgende:
Mag zij alstjeblieft weg, ze verpest mijn X Factor-plezier!
als je het niet over dorine had gehad dan had ik moeten lachenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:47 schreef BVO het volgende:
Het leek net een act, zo'n verdwaasd oud mens dat door de beveiliging heen komt en haar nummer daar gaat doen, maar als een dement oud lijk overkomt. Het sloeg echt nergens op.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:47 schreef BVO het volgende:
Het leek net een act, zo'n verdwaasd oud mens dat door de beveiliging heen komt en haar nummer daar gaat doen, maar als een dement oud lijk overkomt. Het sloeg echt nergens op.
quote:Het thema van de tweede Liveshow is Top 2000. Ook de acts die meedoen aan X FACTOR hebben natuurlijk hun favoriete liedjes aller tijden. De internetredactie vroeg hen naar hun lijstjes.
De top 3 van Dorine:
1. 'Let it be' van The Beatles
2. 'Here comes the sun' van George Harrison
3. 'Nothing Rhymed' van Gilbert O'Sullivan
quote:Dorine:
"Ik vind het altijd mooi als een stem iets toevoegt aan de muziek. En voor mijn eigen gevoel zat dat vanavond bij mij op het randje. Hoewel anderen daar waarschijnlijk niets van gemerkt hebben. Het jurycommentaar was mooi."
Idd opzouten met dat mensquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:06 schreef Svensational het volgende:
Mag zij alstjeblieft weg, ze verpest mijn X Factor-plezier!
Ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden. Zij hoort echt niet op dat podium. Bovendien klonk het echt helemaal nergens naar.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:47 schreef BVO het volgende:
quote:Dorine
Dorine weet zelfs aan de ballad ‘Up where we belong’ van Joe Cocker en Jennifer Warnes een jazzy sfeertje te geven. Waar Henkjan tijdens de eerste Liveshow de vrees uitsprak dat Dorine een gimmick – ‘die leuke, bejaarde vrouw’ – van het programma zou worden, laat ze hier zien dat muziek van en voor alle leeftijden is.
Het commentaar van de jury
Henk houdt het kort: “Kippenvel van het begin tot het einde.” Henkjan: “Je ziet er geweldig uit. Toen ik de vorige keer ‘bejaard’ zei bedoelde ik dat niet negatief, laat dat duidelijk zijn. Ik hing aan je lippen.”
Marianne: “Ik krijg tranen in mijn ogen van je. Zo subtiel en breekbaar zing je. Ik vind je geweldig.”
Ik heb ook nog een paar keer op Nothing Rhymed gestemd voor de top 2000quote:De top 3 van Dorine:
1. 'Let it be' van The Beatles
2. 'Here comes the sun' van George Harrison
3. 'Nothing Rhymed' van Gilbert O'Sullivan
Moet ze dan van het podium afrennen met de kans dat ze haar heup breekt of zo?quote:Op zondag 7 januari 2007 01:03 schreef nikky10 het volgende:
Ze zal vast wel lief zijn hoor, en ze heeft wel een warme stem, maar ik blijf erbij dat ze niet in het programma past.
Ze begint te laat met zingen, loopt te traag van het podium af, sorry maar Dorine EXIT
Als karaoke artiest zal ze het erg goed doen, maar in de xfactor..quote:Op zondag 7 januari 2007 12:26 schreef BVO het volgende:
Ze is iemand met een heel fijn stemgeluid, om in een of ander jazzcafe wat te zingen. Maar op zo'n podium met die muzieklijn is het gewoon niet veel, het lijkt alsof ze heel de tijd buiten de melodie zingt.
quote:Op zondag 7 januari 2007 12:51 schreef BCtjuh het volgende:
[..]
Moet ze dan van het podium afrennen met de kans dat ze haar heup breekt of zo?![]()
Ik denk dat ze de mensen achter de schermen heeft omgekochtquote:Op zondag 7 januari 2007 22:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
Volgens mij is het voor haar een raadsel dat ze iedere week weer door mag, ik denk dat ze al verrast was bij de auditie dat ze werd doorgelaten.
Ik denk dat Henk met d'r slaaptquote:Op zondag 7 januari 2007 22:51 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de mensen achter de schermen heeft omgekocht![]()
Kennelijk denken heel wat mensen daar anders over. Of moet ze nu EXIT, alleen omdat jij het vindt? Wat wel en niet past in het programma, hangt van het grote publiek af en dat is nu net waar het hele programma over gaat!quote:Op zondag 7 januari 2007 01:03 schreef nikky10 het volgende:
Ze zal vast wel lief zijn hoor, en ze heeft wel een warme stem, maar ik blijf erbij dat ze niet in het programma past.
Ze begint te laat met zingen, loopt te traag van het podium af, sorry maar Dorine EXIT
Ja, dat is met Idols toch ook altijd zoquote:Op maandag 8 januari 2007 08:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Als Dorine wint, maakt ze één hit. Daarna is het gewoon over. Niemand luistert dan nog naar die vrouw. Waarom? Omdat ze nu een hype is, maar zodra xfactor is afgelopen zijn de mensen het wel zat.
Dat is puur persoonlijk vrees ikquote:Op maandag 8 januari 2007 10:09 schreef AssyriskaFF het volgende:
Dat Jazz-achtige gezang gaat snel vervelen hoor. Ze zingt elk nummer hetzelfde.
Nou ik denk niet dat ze iets gebruikt, maar ze kwam deze keer wel erg stil enzo over. Maar heel tof dat ze weer door is!quote:Op maandag 8 januari 2007 09:13 schreef UncleFunk het volgende:
Volgens mij snuift zij iets, zo wazig als dat ze is
Kalmeringsmiddelquote:Op maandag 8 januari 2007 11:28 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
Nou ik denk niet dat ze iets gebruikt, maar ze kwam deze keer wel erg stil enzo over. Maar heel tof dat ze weer door is!Ben heel benieuwd wat ze volgende week gaat zingen!
Het is misschien een reactie op het eerste deelquote:Op maandag 8 januari 2007 12:15 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik ken dat nummer niet, van wie is het, Bonnie of misschien van Luv?
quote:Op maandag 8 januari 2007 12:19 schreef Woelli het volgende:
[..]
Het is misschien een reactie op het eerste deel![]()
Ik deed iets door er niet op in te gaan, iets wat je bij mijn post ook niet al te serieus had moeten doenquote:Op maandag 8 januari 2007 12:27 schreef Woelli het volgende:
[..]
Tsss jammer ben wel benieuwd wat je zal doen
Nu je het zegt..quote:Op maandag 8 januari 2007 08:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat is met Idols toch ook altijd zo?
Whehe.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het is echt de 65+ versie van Karen uit Will & Grace daar
Haha inderdaad jaquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het is echt de 65+ versie van Karen uit Will & Grace daar
En rafakwella niet wilde je zeggen?quote:Op maandag 8 januari 2007 08:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Als Dorine wint, maakt ze één hit. Daarna is het gewoon over. Niemand luistert dan nog naar die vrouw. Waarom? Omdat ze nu een hype is, maar zodra xfactor is afgelopen zijn de mensen het wel zat.
Een movie-soundtrackquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:41 schreef Erick1985 het volgende:
Zoals ik al eerder zei; Ik ben zooooo benieuwd wat voor nummer Dorien aankomende zaterdag gaat zingen![]()
Hmm ik gok P!nk - Feel Good Timequote:Op donderdag 11 januari 2007 16:41 schreef Erick1985 het volgende:
Zoals ik al eerder zei; Ik ben zooooo benieuwd wat voor nummer Dorien aankomende zaterdag gaat zingen![]()
quote:Het thema van de derde Liveshow is FILM. We weten inmiddels wat de favoriete films van de kandidaten zijn. Maar hoe zit het met de levens van onze sterren zelf? Zijn die geschikt voor een blockbuster in de bioscopen? De internetredactie ging op pad en stelde de vraag ‘Hoe zou een film over jouw leven er uitzien en wie zou de hoofdrol mogen spelen?’ aan de overgebleven kandidaten van X FACTOR.
Dorine
“Een actrice die in een film over mijn leven zou spelen zou ik moeten samenstellen uit een paar verschillende vrouwen: Ella Fitzgerald, Doris Day, Jeanne Moreau, Adèle Bloemendaal en Meryl Streep. Het zou een tragi-komedie zijn, met de titel ‘Door, de winterharde laatbloeier gaat door’, of zoiets. Ik laat daarin mijn zoektocht zien naar écht oud en écht wijs worden zien, met de onverschrokken moed en vrolijkheid van een meisje. En wat er ook zeker in naar voren moet komen is dat ik sowieso altijd zal blijven zingen. En aan het einde komt alles natuurlijk goed!”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |