Ik vind dat niets met gothic te maken hebben. Alleen omdat het zwart is? Zwart is ook stylish, zeker hoe Dorine het nu draagt. Als iedereen op die leeftijd er nog zo uitzag, ze is bijna 70 hoor!quote:Op maandag 1 januari 2007 15:56 schreef druide het volgende:
[..]
Gatverdamme, lijkt wel een gottic.![]()
Haar lied was gister ook al verschrikkelijk. Maar ben toch blij dat ze door is.![]()
Heb orgineel even geluisterd het is inderdaad wel een gaaf nummer. Hij past wel bij party ja maar hoe Dorine het zingt niet echt.quote:Op maandag 1 januari 2007 20:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat nummer is erg gaaf (originele versie van Nancy Sinatra is helemaal tof), uitstekende keuze ook. Maar party, tja, het kan denk ik wel eronder vallen.
zo weet je dat ik al bijna 2 jaar niet meer op clubs ben geweestquote:
Idemquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zo weet je dat ik al bijna 2 jaar niet meer op clubs ben geweestEN ik mis het ook niet eigenlijk! Geef mij maar FOK
![]()
Alleen als je VIP Clupper wil worden, maar dat is nergens voor nodig. Met een gratis account kun je ook bijna alles.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:20 schreef Woelli het volgende:
Heb je daar altijd voor moeten betalen?
eerst was het helemaal gratis. En toen moest je opeens VIPPER worden... Dat heb ik een haar gedaan (2,25 euro) en ben na een jaar gestoptquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:20 schreef Woelli het volgende:
Clubs heb ik nooit leuk gevonden
Heb je daar altijd voor moeten betalen?
quote:Top-choreograaf
Tim Noble is topchoreograaf en de danscoach van de kandidaten. Hij geeft zijn mening over de Oudere Solisten.
Dorine:
“De allereerste keer dat ik haar ontmoette, leek ze wel een klein, bang vogeltje! Ik heb geprobeerd, en probeer ik nog steeds, aan haar zelfvertrouwen te werken. Zij is echt een fantastische vrouw.”
Top 2000.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:46 schreef beautiful_world het volgende:
Wat is het thema voor aanstaande zaterdag??
Ik niet.quote:en weet iemand al wat Dorine zal gaan zingen?
quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:38 schreef Woelli het volgende:
Bereid me vast voor op het slaapliedje zaterdag![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:26 schreef Hapertje het volgende:
Dorine was ontroerend na wel een beetje slechte start!
dat beaam ik.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:26 schreef Hapertje het volgende:
Dorine was ontroerend na wel een beetje slechte start!
Het geeft wat rust op de een of andere manier vind ik.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:01 schreef Lynx666 het volgende:
Ze zat er soms wel flink naast vandaag.
Maar ik blijf haar stemgeluid wel enorm waarderen
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:06 schreef Svensational het volgende:
Mag zij alstjeblieft weg, ze verpest mijn X Factor-plezier!
als je het niet over dorine had gehad dan had ik moeten lachenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:47 schreef BVO het volgende:
Het leek net een act, zo'n verdwaasd oud mens dat door de beveiliging heen komt en haar nummer daar gaat doen, maar als een dement oud lijk overkomt. Het sloeg echt nergens op.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:47 schreef BVO het volgende:
Het leek net een act, zo'n verdwaasd oud mens dat door de beveiliging heen komt en haar nummer daar gaat doen, maar als een dement oud lijk overkomt. Het sloeg echt nergens op.
quote:Het thema van de tweede Liveshow is Top 2000. Ook de acts die meedoen aan X FACTOR hebben natuurlijk hun favoriete liedjes aller tijden. De internetredactie vroeg hen naar hun lijstjes.
De top 3 van Dorine:
1. 'Let it be' van The Beatles
2. 'Here comes the sun' van George Harrison
3. 'Nothing Rhymed' van Gilbert O'Sullivan
quote:Dorine:
"Ik vind het altijd mooi als een stem iets toevoegt aan de muziek. En voor mijn eigen gevoel zat dat vanavond bij mij op het randje. Hoewel anderen daar waarschijnlijk niets van gemerkt hebben. Het jurycommentaar was mooi."
Idd opzouten met dat mensquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:06 schreef Svensational het volgende:
Mag zij alstjeblieft weg, ze verpest mijn X Factor-plezier!
Ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden. Zij hoort echt niet op dat podium. Bovendien klonk het echt helemaal nergens naar.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:47 schreef BVO het volgende:
quote:Dorine
Dorine weet zelfs aan de ballad ‘Up where we belong’ van Joe Cocker en Jennifer Warnes een jazzy sfeertje te geven. Waar Henkjan tijdens de eerste Liveshow de vrees uitsprak dat Dorine een gimmick – ‘die leuke, bejaarde vrouw’ – van het programma zou worden, laat ze hier zien dat muziek van en voor alle leeftijden is.
Het commentaar van de jury
Henk houdt het kort: “Kippenvel van het begin tot het einde.” Henkjan: “Je ziet er geweldig uit. Toen ik de vorige keer ‘bejaard’ zei bedoelde ik dat niet negatief, laat dat duidelijk zijn. Ik hing aan je lippen.”
Marianne: “Ik krijg tranen in mijn ogen van je. Zo subtiel en breekbaar zing je. Ik vind je geweldig.”
Ik heb ook nog een paar keer op Nothing Rhymed gestemd voor de top 2000quote:De top 3 van Dorine:
1. 'Let it be' van The Beatles
2. 'Here comes the sun' van George Harrison
3. 'Nothing Rhymed' van Gilbert O'Sullivan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |